Nah meestal twee. Ik hoop dat ik vrijdag mag.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:15 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Als ze elke dag een jaar doen, dan waarschijnlijk in het weekend inderdaad.
Dit zijn van die dingen waarvan ik eigenlijk geen idee heb waar het over gaat en ik dan maar dit doe.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was Anneke een drinker?
Volgens Paul de Leeuw wel trouwens.
Die is toch ook gewoon groen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
Trouwens, over verschillende soorten gras kleppen terwijl we allemaal weten dat @:grazz toch gewoon superieur is![]()
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nah meestal twee. Ik hoop dat ik vrijdag mag.
Brandend gas ook wel. Maar dat schijnt dan weer niet zo bijzonder te zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:05 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel eens brandend gras gezien. Dat voelde ik wel, was best warm
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaat het wel om de druk op de zorg verminderen en hun leeftijdscategorie loopt nou eenmaal meer risico op een ziekenhuisopname dan jongeren.
Neemt niet weg dat dit heel erg oneerlijk voeltVooral omdat die heisa om AstraZeneca nogal is opgeblazen
Verstandige oma. Volkswagens zijn voor het plebs.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:33 schreef H_T het volgende:
Het regent, we hebben taxi's nodig!
-Prima, gaan we regelen.
*even wachten later*
-Kijk oma, de eerste taxi. Ga maar lekker zitten, dan ben jij als eerste thuis.
Je denkt toch zeker niet dat ik in een VOLKSWAGEN ga zitten! Ik wil een Mercedes, regel maar een nieuwe en wel nu!
*taxi rijdt leeg weg*
Oma wacht dus nu nog steeds op een taxi die nooit komt?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:33 schreef H_T het volgende:
-Prima, gaan we regelen.
*even wachten later*
Je denkt toch zeker niet dat ik in een VOLKSWAGEN ga zitten! Ik wil een Mercedes, regel maar een nieuwe en wel nu!
*taxi rijdt leeg weg*
Niet echt natuurlijk, dit was een parabel. Blijken nog best lastig te zijn om te verzinnenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:36 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oma wacht dus nu nog steeds op een taxi?
Ik moest parabel googelen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet echt natuurlijk, dit was een parabel. Blijken nog best lastig te zijn om te verzinnen
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:39 schreef H_T het volgende:
Ik had van die taxi een Astra moeten maken natuurlijkDan was het veel makkelijker te doorzien geweest
Fiat Multiplaquote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:39 schreef H_T het volgende:
Ik had van die taxi een Astra moeten maken natuurlijkDan was het veel makkelijker te doorzien geweest
Ik heb hem meerdere malen irl gemeet en kan inderdaad bevestigen dat dit zo isquote:
Grazz is groen, niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb hem meerdere malen irl gemeet en kan inderdaad bevestigen dat dit zo is
Ah sterktequote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Over gras gesproken, het is wel een lekkere week om allergisch te zijn voor graspollen. Zoveel last gehad.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:33 schreef H_T het volgende:
-Prima, gaan we regelen.
*even wachten later*
*taxi rijdt leeg weg*
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah sterkteOok wel onhandig nu met verschijnselen die op corona kunnen lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |