Of het is Janssen en Janssen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:04 schreef Molo het volgende:
Is nieuw beleid
Dat is die collegvriend die ook Covid heeft gehad toch? (Heb je zijn DigiD dan??)
Dan kun je als je dat aangeeft gewoon één afspraak krijgen standaard. Mocht je de tweede ook willen als je dat fijner vindt, kun je het daar bij de GGD ter plekke aangeven en krijg je nog een afspraak
Nah, '81 krijgt Pfizer/Moderna.quote:
Dat ligt vooral aan de leveringquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het per jaar joh? Wie welk vaccin krijgt?
Jup.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het per jaar joh? Wie welk vaccin krijgt?
Haha, nee. Die gaan we komende maandag ophalen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:28 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe je motorhome staat voor de deur? Toet toet toet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Haha, nee. Die gaan we komende maandag ophalen.
Ik was aan het motorboaten
Zolang het niet "Jansen en Janssen" is dan valt het wel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik laat je weten wanneer ik uitgezonden wordquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:47 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues
https://www.kampeermeneer(...)JYu6q8hz4id9O7Ecb1i4
Gaan ze @:Cat-astrophe volgen
Ok top, had al aangegeven dat hij vanaf 4 juni moest bellen maar als je bij priklocatie dit ook kunt zeggen dan alleen ook goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Is nieuw beleid
Dat is die collegvriend die ook Covid heeft gehad toch? (Heb je zijn DigiD dan??)
Dan kun je als je dat aangeeft gewoon één afspraak krijgen standaard. Mocht je de tweede ook willen als je dat fijner vindt, kun je het daar bij de GGD ter plekke aangeven en krijg je nog een afspraak
Oh ja, jullie zitten bij elkaarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok top, had al aangegeven dat hij vanaf 4 juni moest bellen maar als je bij priklocatie dit ook kunt zeggen dan alleen ook goed natuurlijk.
Ik heb zijn digid niet maar ik werk bij/met hem.
Vriend kreeg er net ook gewoon 2.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:
Sinds wanneer is dat met 1 afspraak dan?
Vriendje kreeg er gister nog gewoon 2.
En stom maar 1 jaar erbij vandaag.![]()
Hoewel het stiekem wel beter uitkomt dat ik niet vrijdag aan de beurt ben
'88 is een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vriend kreeg er net ook gewoon 2.
En vrijdag kán alsnog. Zitten we samen met '86 ipv '88.
Al zegt de realist in mij dat de kans op maandag ofzo groter is.
Ik dacht als je aan 1 van beide van onderstaande voldoet:quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:
Sinds wanneer is dat met 1 afspraak dan?
Vriendje kreeg er gister nog gewoon 2.
En stom maar 1 jaar erbij vandaag.![]()
Hoewel het stiekem wel beter uitkomt dat ik niet vrijdag aan de beurt ben
Daarom, hoe meer geprikt hoe beter. Dat ik zelf nog even geduld moet hebben dat is dan maar zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
'88 is een stuk gezelliger
Maar nee de hoop voor deze week is voor mij nu wel voorbij, ach het gaat alsnog best snel nu.
Oehhhh dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vriend kreeg er net ook gewoon 2.
En vrijdag kán alsnog. Zitten we samen met '86 ipv '88.
Al zegt de realist in mij dat de kans op maandag ofzo groter is.
Oh ja tuurlijk! En FT en haar vriend hebben het gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht als je aan 1 van beide van onderstaande voldoet:
* corona hebt gehad afgelopen 6 mnd
* janssen geprikt krijgt
Komen die er weer tussendoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oehhhh dat is ook zo![]()
Ik hou hoop![]()
Maar goed hoorde net dat de oudje die geen az wilden ook dit weekend mogen. Dus zal wel maandag ofzo worden ja.
Kloptquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht als je aan 1 van beide van onderstaande voldoet:
* corona hebt gehad afgelopen 6 mnd
* janssen geprikt krijgt
Jij bent van de communicatie en ik van de nerdsquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Dacht dat mijn post duidelijk genoeg was maar blijkbaar niet![]()
Ik irriteer me daar echt aan. Ze weigeren gewoon een goed vaccin. Opbokken!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komen die er weer tussendoor.
Nee, compleet logisch dat ze die liever eerst gevaccineerd zien dan een type als ik (relatief jong ende gezond enzo), maar ik ben ongeduldig.
Ik zat alweer half te panieken over wanneer ik dan een tweede afspraak krijgquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Dacht dat mijn post duidelijk genoeg was maar blijkbaar niet![]()
Augustus.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zat alweer half te panieken over wanneer ik dan een tweede afspraak krijg![]()
(Ok ik overdrijf)
Ik denk dat ik van een hoop mensen dat best begrijp.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik irriteer me daar echt aan. Ze weigeren gewoon een goed vaccin. Opbokken!
Bbqualityquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:36 schreef fietsie het volgende:
Welke BBQ vlees handel heeft jullie voorkeur?
Dat vroeg ik me ook nog af. De zon staat lekker te branden op de keukendeur.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:35 schreef AnneX het volgende:
@:gcjoel hebben jullie de sunscreen al bevestigd?
Was het een makkie? En past het? ( heeft vriend goed gemeten?)
Het koelt nog voldoende af ‘s avonds en ‘s nachts, dus zitten ze nog in de doos.
Dat irriteert mijquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik irriteer me daar echt aan. Ze weigeren gewoon een goed vaccin. Opbokken!
Eens.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat irriteert mij
Of
Ik erger mij
Irriteren is niet wederkerig.
Vaccineren dan weer wel: hoe meer mensen zich wél laten vaccineren, hoe groter het voordeel voor ons allemaal. Alles wat bijdraagt aan minder vaccinatietreuzelaars/weigeraars profiteren wij met z'n allen van
Ik weet het wel: ik kies voor profiteren.
Irritatie keert toch wel vaak weer? Of heb jij niet dat dezelfde irritatie vaker optreedt?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat irriteert mij
Of
Ik erger mij
Irriteren is niet wederkerig.
Vaccineren dan weer wel: hoe meer mensen zich wél laten vaccineren, hoe groter het voordeel voor ons allemaal. Alles wat bijdraagt aan minder vaccinatietreuzelaars/weigeraars profiteren wij met z'n allen van
Ik weet het wel: ik kies voor profiteren.
nou ja, jouw ouders gaan echt niet voor zomer 2022 weer naar ZA, realistisch gezien. En tegen die tijd zijn alle vaccins vrij op de markt verkrijgbaar, en kunnen ze zo naar de HA gaan. 'Hey, doe mij eens een shotje pfeizer', en weg zijn ze. Nu gaat het erom gewoon zoveel mogelijk mensen weer deel te laten nemen aan de samenleving, en dus niet pick en choose doen. (men, wat een belabberd NL).quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van een hoop mensen dat best begrijp.
Er is twee keer een pauze geweest en voor deze groep mensen echt niet voldoende communicatie daarover. Ik kan me goed voorstellen dat het gek voelt als eerst >65 niet mocht want dan werkt het niet goed genoeg of wat er de reden ook alweer voor was, dan <60 ook niet want risico op bijwerkingen weegt niet op tegen voordelen vaccinatie (dat is althans de boodschap die je ermee afgeeft). En als je dan in juni '60 geboren bent of in juni '64, dan snap ik echt wel dat je je afvraagt hoe die risico afwegingen dan in die zes maanden ineens zo anders zijn. Naast dat de percentages werkzaamheid die overal steeds gerapporteerd zijn veel hoger zijn voor Pfizer/Moderna. Ik weet dan wel dat dat geldt voor besmetting, en dat ze allemaal veel hoger percentage werkzaam zijn in voorkomen ernstige ziekte en ziekenhuisopname, maar dat is echt niet goed naar deze groepen gecommuniceerd.
En dan zijn er mensen die een geschiedenis hebben van trombose of trombose in de familie, dat soort dingen, ik heb genoeg verhalen gelezen van mensen waarvan ik echt wel begrijp dat ze best een vaccin willen maar niet deze, ook al begrijp ik goed hoe klein de kans op die bijwerking is.
In het geval van mijn moeder: mn ouders zijn elk jaar 3-6 maanden in Zuid-Afrika, en Astra werkt nauwelijks tegen de Zuid-Afrikaanse variant (zo slecht dat ze daar direct zijn gestopt met Astra prikken toen dat bekend werd). Tja, dan begrijp ik dus echt wel dat ze dan liever Pfizer of Moderna heeft, die ook iets minder goed daartegen werken, maar wel echt véél beter dan Astra.
Ik begrijp overigens ook wel dat het vervelend is voor mensen die nog niet aan de beurt zijn geweest die nu wellicht hierdoor iets later aan de beurt zijn, maar ik vind dat meer te wijten aan gebrekkige informatievoorziening / inschattingsvermogen van hoe hierop gereageerd zou gaan worden dan aan die mensen zelf die daar wellicht best begrijpelijke redenen voor hebben.
Hoe je het ook wendt of keert, irriteren keert wel weer maar is niet wederkerig.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Irritatie keert toch wel vaak weer? Of heb jij niet dat dezelfde irritatie vaker optreedt?
De taalkundige in mij waardeert dit.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, irriteren keert wel weer maar is niet wederkerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |