Of het is Janssen en Janssen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:04 schreef Molo het volgende:
Is nieuw beleid
Dat is die collegvriend die ook Covid heeft gehad toch? (Heb je zijn DigiD dan??)
Dan kun je als je dat aangeeft gewoon één afspraak krijgen standaard. Mocht je de tweede ook willen als je dat fijner vindt, kun je het daar bij de GGD ter plekke aangeven en krijg je nog een afspraak
Nah, '81 krijgt Pfizer/Moderna.quote:
Dat ligt vooral aan de leveringquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het per jaar joh? Wie welk vaccin krijgt?
Jup.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het per jaar joh? Wie welk vaccin krijgt?
Haha, nee. Die gaan we komende maandag ophalen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:28 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe je motorhome staat voor de deur? Toet toet toet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Haha, nee. Die gaan we komende maandag ophalen.
Ik was aan het motorboaten
Zolang het niet "Jansen en Janssen" is dan valt het wel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik laat je weten wanneer ik uitgezonden wordquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:47 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues
https://www.kampeermeneer(...)JYu6q8hz4id9O7Ecb1i4
Gaan ze @:Cat-astrophe volgen
Ok top, had al aangegeven dat hij vanaf 4 juni moest bellen maar als je bij priklocatie dit ook kunt zeggen dan alleen ook goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Is nieuw beleid
Dat is die collegvriend die ook Covid heeft gehad toch? (Heb je zijn DigiD dan??)
Dan kun je als je dat aangeeft gewoon één afspraak krijgen standaard. Mocht je de tweede ook willen als je dat fijner vindt, kun je het daar bij de GGD ter plekke aangeven en krijg je nog een afspraak
Oh ja, jullie zitten bij elkaarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok top, had al aangegeven dat hij vanaf 4 juni moest bellen maar als je bij priklocatie dit ook kunt zeggen dan alleen ook goed natuurlijk.
Ik heb zijn digid niet maar ik werk bij/met hem.
Vriend kreeg er net ook gewoon 2.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:
Sinds wanneer is dat met 1 afspraak dan?
Vriendje kreeg er gister nog gewoon 2.
En stom maar 1 jaar erbij vandaag.![]()
Hoewel het stiekem wel beter uitkomt dat ik niet vrijdag aan de beurt ben
'88 is een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vriend kreeg er net ook gewoon 2.
En vrijdag kán alsnog. Zitten we samen met '86 ipv '88.
Al zegt de realist in mij dat de kans op maandag ofzo groter is.
Ik dacht als je aan 1 van beide van onderstaande voldoet:quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:
Sinds wanneer is dat met 1 afspraak dan?
Vriendje kreeg er gister nog gewoon 2.
En stom maar 1 jaar erbij vandaag.![]()
Hoewel het stiekem wel beter uitkomt dat ik niet vrijdag aan de beurt ben
Daarom, hoe meer geprikt hoe beter. Dat ik zelf nog even geduld moet hebben dat is dan maar zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
'88 is een stuk gezelliger
Maar nee de hoop voor deze week is voor mij nu wel voorbij, ach het gaat alsnog best snel nu.
Oehhhh dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vriend kreeg er net ook gewoon 2.
En vrijdag kán alsnog. Zitten we samen met '86 ipv '88.
Al zegt de realist in mij dat de kans op maandag ofzo groter is.
Oh ja tuurlijk! En FT en haar vriend hebben het gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht als je aan 1 van beide van onderstaande voldoet:
* corona hebt gehad afgelopen 6 mnd
* janssen geprikt krijgt
Komen die er weer tussendoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oehhhh dat is ook zo![]()
Ik hou hoop![]()
Maar goed hoorde net dat de oudje die geen az wilden ook dit weekend mogen. Dus zal wel maandag ofzo worden ja.
Kloptquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht als je aan 1 van beide van onderstaande voldoet:
* corona hebt gehad afgelopen 6 mnd
* janssen geprikt krijgt
Jij bent van de communicatie en ik van de nerdsquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Dacht dat mijn post duidelijk genoeg was maar blijkbaar niet![]()
Ik irriteer me daar echt aan. Ze weigeren gewoon een goed vaccin. Opbokken!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komen die er weer tussendoor.
Nee, compleet logisch dat ze die liever eerst gevaccineerd zien dan een type als ik (relatief jong ende gezond enzo), maar ik ben ongeduldig.
Ik zat alweer half te panieken over wanneer ik dan een tweede afspraak krijgquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Dacht dat mijn post duidelijk genoeg was maar blijkbaar niet![]()
Augustus.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zat alweer half te panieken over wanneer ik dan een tweede afspraak krijg![]()
(Ok ik overdrijf)
Ik denk dat ik van een hoop mensen dat best begrijp.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik irriteer me daar echt aan. Ze weigeren gewoon een goed vaccin. Opbokken!
Bbqualityquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:36 schreef fietsie het volgende:
Welke BBQ vlees handel heeft jullie voorkeur?
Dat vroeg ik me ook nog af. De zon staat lekker te branden op de keukendeur.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:35 schreef AnneX het volgende:
@:gcjoel hebben jullie de sunscreen al bevestigd?
Was het een makkie? En past het? ( heeft vriend goed gemeten?)
Het koelt nog voldoende af ‘s avonds en ‘s nachts, dus zitten ze nog in de doos.
Dat irriteert mijquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik irriteer me daar echt aan. Ze weigeren gewoon een goed vaccin. Opbokken!
Eens.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat irriteert mij
Of
Ik erger mij
Irriteren is niet wederkerig.
Vaccineren dan weer wel: hoe meer mensen zich wél laten vaccineren, hoe groter het voordeel voor ons allemaal. Alles wat bijdraagt aan minder vaccinatietreuzelaars/weigeraars profiteren wij met z'n allen van
Ik weet het wel: ik kies voor profiteren.
Irritatie keert toch wel vaak weer? Of heb jij niet dat dezelfde irritatie vaker optreedt?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat irriteert mij
Of
Ik erger mij
Irriteren is niet wederkerig.
Vaccineren dan weer wel: hoe meer mensen zich wél laten vaccineren, hoe groter het voordeel voor ons allemaal. Alles wat bijdraagt aan minder vaccinatietreuzelaars/weigeraars profiteren wij met z'n allen van
Ik weet het wel: ik kies voor profiteren.
nou ja, jouw ouders gaan echt niet voor zomer 2022 weer naar ZA, realistisch gezien. En tegen die tijd zijn alle vaccins vrij op de markt verkrijgbaar, en kunnen ze zo naar de HA gaan. 'Hey, doe mij eens een shotje pfeizer', en weg zijn ze. Nu gaat het erom gewoon zoveel mogelijk mensen weer deel te laten nemen aan de samenleving, en dus niet pick en choose doen. (men, wat een belabberd NL).quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van een hoop mensen dat best begrijp.
Er is twee keer een pauze geweest en voor deze groep mensen echt niet voldoende communicatie daarover. Ik kan me goed voorstellen dat het gek voelt als eerst >65 niet mocht want dan werkt het niet goed genoeg of wat er de reden ook alweer voor was, dan <60 ook niet want risico op bijwerkingen weegt niet op tegen voordelen vaccinatie (dat is althans de boodschap die je ermee afgeeft). En als je dan in juni '60 geboren bent of in juni '64, dan snap ik echt wel dat je je afvraagt hoe die risico afwegingen dan in die zes maanden ineens zo anders zijn. Naast dat de percentages werkzaamheid die overal steeds gerapporteerd zijn veel hoger zijn voor Pfizer/Moderna. Ik weet dan wel dat dat geldt voor besmetting, en dat ze allemaal veel hoger percentage werkzaam zijn in voorkomen ernstige ziekte en ziekenhuisopname, maar dat is echt niet goed naar deze groepen gecommuniceerd.
En dan zijn er mensen die een geschiedenis hebben van trombose of trombose in de familie, dat soort dingen, ik heb genoeg verhalen gelezen van mensen waarvan ik echt wel begrijp dat ze best een vaccin willen maar niet deze, ook al begrijp ik goed hoe klein de kans op die bijwerking is.
In het geval van mijn moeder: mn ouders zijn elk jaar 3-6 maanden in Zuid-Afrika, en Astra werkt nauwelijks tegen de Zuid-Afrikaanse variant (zo slecht dat ze daar direct zijn gestopt met Astra prikken toen dat bekend werd). Tja, dan begrijp ik dus echt wel dat ze dan liever Pfizer of Moderna heeft, die ook iets minder goed daartegen werken, maar wel echt véél beter dan Astra.
Ik begrijp overigens ook wel dat het vervelend is voor mensen die nog niet aan de beurt zijn geweest die nu wellicht hierdoor iets later aan de beurt zijn, maar ik vind dat meer te wijten aan gebrekkige informatievoorziening / inschattingsvermogen van hoe hierop gereageerd zou gaan worden dan aan die mensen zelf die daar wellicht best begrijpelijke redenen voor hebben.
Hoe je het ook wendt of keert, irriteren keert wel weer maar is niet wederkerig.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Irritatie keert toch wel vaak weer? Of heb jij niet dat dezelfde irritatie vaker optreedt?
De taalkundige in mij waardeert dit.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, irriteren keert wel weer maar is niet wederkerig.
Mijn ouders hebben een ticket voor Zuid-Afrika voor december dit jaar. Of dat ook echt gaat kunnen, geen idee.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou ja, jouw ouders gaan echt niet voor zomer 2022 weer naar ZA, realistisch gezien. En tegen die tijd zijn alle vaccins vrij op de markt verkrijgbaar, en kunnen ze zo naar de HA gaan. 'Hey, doe mij eens een shotje pfeizer', en weg zijn ze. Nu gaat het erom gewoon zoveel mogelijk mensen weer deel te laten nemen aan de samenleving, en dus niet pick en choose doen. (men, wat een belabberd NL).
Mijn ouders hebben dit net zo goed gedaan, die konden via de huisarts AZ krijgen maar hadden ook gehoord dat alle andere middelen beter werkten en daardoor zijn ze voor de GGD route met geloof ik Pfeizer gegaan.
Het probleem is ook dat er zoveel informatie op zoveel leken is losgelaten dat iedereen een expert is, en verkeerde conclusies trekt. Was die informatie niet losgelaten was het ook niet goed geweest, natuurlijk.
Maar, voor al mijn andere vaccinaties heb ik geen idee met welk middel ik ingeënt ben, en ik ga er vanuit bijna niemand....
De immer falende scholier in mij heeft eens een blauwe maandag Nederlands gestudeerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De taalkundige in mij waardeert dit.
Dat dus. Echt geen flauw idee welk middel ik waarvoor heb gehad. Ook niet van de jaarlijkse griepprik. Bij medicijnen valt vaak alleen het andere doosje op.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou ja, jouw ouders gaan echt niet voor zomer 2022 weer naar ZA, realistisch gezien. En tegen die tijd zijn alle vaccins vrij op de markt verkrijgbaar, en kunnen ze zo naar de HA gaan. 'Hey, doe mij eens een shotje pfeizer', en weg zijn ze. Nu gaat het erom gewoon zoveel mogelijk mensen weer deel te laten nemen aan de samenleving, en dus niet pick en choose doen. (men, wat een belabberd NL).
Mijn ouders hebben dit net zo goed gedaan, die konden via de huisarts AZ krijgen maar hadden ook gehoord dat alle andere middelen beter werkten en daardoor zijn ze voor de GGD route met geloof ik Pfeizer gegaan.
Het probleem is ook dat er zoveel informatie op zoveel leken is losgelaten dat iedereen een expert is, en verkeerde conclusies trekt. Was die informatie niet losgelaten was het ook niet goed geweest, natuurlijk.
Maar, voor al mijn andere vaccinaties heb ik geen idee met welk middel ik ingeënt ben, en ik ga er vanuit bijna niemand....
Beginnen ze dan direct met het (wellicht in ieder studie jaar wederkerende) college "Gij zult iedere leerling die u ooit heeft doodslaan met Multatuli?". Dat is mij (helaas) het meest bijgebleven van de Neerlandici in mijn leven...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:03 schreef sigme het volgende:
[..]
De immer falende scholier in mij heeft eens een blauwe maandag Nederlands gestudeerd.
natuurlijk gaat dat later vrij beschikbaar zijn, eender als welk ander medicijn, via de huisarts of een andere arts. Dat lijkt me niet een hele vreemde aanname.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een ticket voor Zuid-Afrika voor december dit jaar. Of dat ook echt gaat kunnen, geen idee.
Dat het vrij verkrijgbaar wordt later dit jaar, is een aanname.
Zoveel mogelijk 60-65 jarigen zo snel mogelijk laten prikken zorgt er ook voor dat de samenleving sneller van het slot kan. Ook als dat met een ander vaccin dan Astra is omdat dat nu in voldoende mate beschikbaar is.
Tevens: mijn moeder heeft ervoor gekozen geen Astra te nemen, in de volle wetenschap dat ze dan achteraan zou moeten sluiten. Hugo de Jonge heeft besloten dat deze groep nu toch voorrang krijgt he, niet de mensen zelf.
Ik heb vooral wat aan te merken op de communicatie strategie en de vaccinatie strategie, maar niet op de mensen die daarin hun eigen afwegingen maken. Als m'n moeder achteraan had moeten sluiten had ze dat gedaan, en als ze het dan zelf had moeten kopen in juli of augustus als iedereen een kans heeft gehad ook. Dat ze toch nu al mag vind ze fijn, maar vind ik niet haar aan te rekenen, maar degenen die hier de beslissingen over maken.
Ja, hier ben ik het dus wel helemaal mee eens. M'n edit was net te laat, maar ik zou dus bv ook helemaal voor zijn om Astra op vrijwillige basis beschikbaar te stellen voor <60 jarigen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
natuurlijk gaat dat later vrij beschikbaar zijn, eender als welk ander medicijn, via de huisarts of een andere arts. Dat lijkt me niet een hele vreemde aanname.
Geen kritiek op je ouders hoor, maar wel op de regering. Zeker met de varianten lopen ook wij midden-30'ers een risico op langdurig ziek zijn, en bijvoorbeeld door jonge schoolgaande kinderen hebben we ook een risico. Nu worden 'we' weer achteruitgeschoven.
Ok, dit is eigenlijk niet op mij van toepassing he, maar ik snap gcjoels ergernis heel goed.
Ja toevallig afgelopen weekend. Was makkelijk en past goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:35 schreef AnneX het volgende:
@:gcjoel hebben jullie de sunscreen al bevestigd?
Was het een makkie? En past het? ( heeft vriend goed gemeten?)
Het koelt nog voldoende af ‘s avonds en ‘s nachts, dus zitten ze nog in de doos.
Ja precies. Die leeftijdsgroep heeft gewoon de optie al maar willen het vaccin niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
natuurlijk gaat dat later vrij beschikbaar zijn, eender als welk ander medicijn, via de huisarts of een andere arts. Dat lijkt me niet een hele vreemde aanname.
Geen kritiek op je ouders hoor, maar wel op de regering. Zeker met de varianten lopen ook wij midden-30'ers een risico op langdurig ziek zijn, en bijvoorbeeld door jonge schoolgaande kinderen hebben we ook een risico. Nu worden 'we' weer achteruitgeschoven.
Ok, dit is eigenlijk niet op mij van toepassing he, maar ik snap gcjoels ergernis heel goed.
Mijn ergernis is vooral dat ze zich weer niet aan hun woord houden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik het dus wel helemaal mee eens. M'n edit was net te laat, maar ik zou dus bv ook helemaal voor zijn om Astra op vrijwillige basis beschikbaar te stellen voor <60 jarigen.
En zoals ik zei: ik begrijp de ergernis ook goed. Ik lees alleen veel (en las dat ook beetje in post v gcjoel) dat die ergernis bij de mensen wordt gelegd die Astra geweigerd hebben en nu iets anders krijgen, ipv bij de regering, terwijl die laatste degene is die beslist over wie wanneer geprikt wordt, niet die mensen zelf.
Mooi zo. Wij moeten wat toeren uithalen om de twee dakramen boven het bed te screenen.( nieuw werkwoord).quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja toevallig afgelopen weekend. Was makkelijk en past goed.
Meteen nog 1 besteld voor een raam boven.
De meeste merken dakraam hebben toch ook bijbehorende zonwering in het assortiment?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi zo. Wij moeten wat toeren uithalen om de twee dakramen boven het bed te screenen.( nieuw werkwoord).
Ook wel handig dat het draai/uitzetramen - dakramen zijn.
Nou ja, belangrijkste vraag: Scheelt het in ervaren van warmte/hitte binnen?😂
Ja lastig te zeggen natuurlijk maar als je bij het raam staat voel je zeker minder warmte. De zon kan gewoon minder naar binnen schijnen. Dus het houdt zeker wat tegen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi zo. Wij moeten wat toeren uithalen om de twee dakramen boven het bed te screenen.( nieuw werkwoord).
Ook wel handig dat het draai/uitzetramen - dakramen zijn. En mn.X bijna 2 m. is.
Nou ja, belangrijkste vraag: Scheelt het in ervaren van warmte/hitte binnen?😂
Waarschijnlijk was ik dronken.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Beginnen ze dan direct met het (wellicht in ieder studie jaar wederkerende) college "Gij zult iedere leerling die u ooit heeft doodslaan met Multatuli?". Dat is mij (helaas) het meest bijgebleven van de Neerlandici in mijn leven...
Das waar. En achter op het zuiden is dat gelijk aangeschaft. Ook omdat daar de twee dakramen custom made zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
De meeste merken dakraam hebben toch ook bijbehorende zonwering in het assortiment?
Ik deed alleen taalkunde, geen Multatuli gezien.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Beginnen ze dan direct met het (wellicht in ieder studie jaar wederkerende) college "Gij zult iedere leerling die u ooit heeft doodslaan met Multatuli?". Dat is mij (helaas) het meest bijgebleven van de Neerlandici in mijn leven...
Die ergernis begrijp ik helemaalquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn ergernis is vooral dat ze zich weer niet aan hun woord houden.
Met zijn mooie prikken wat de pot schaft of wachten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij bent van de communicatie en ik van de nerds
Als ze 0 is, hebben we een pure node.quote:
En wij hebben de screen die we nu hebben met lichtdoorlatende optie gekocht.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Das waar. En achter op het zuiden is dat gelijk aangeschaft. Ook omdat daar de twee dakramen custom made zijn.
Totdat er hittegolven kwamen met temp. boven 30o en nauwelijks afkoeling, was er geen behoefte aan aan de voorkant. Vanaf nu / atm staat de zon erop tot zonsondergang.
Waarom wij - lees ik - niet naar Velux ben gegaan?
Ja je kunt heel principieel daarin zijn maar als de weigeraars om welke reden dan ook (terecht, onterecht of omdat ze gewoon informatie missen) de IC's en ziekenhuisbedden blijven 'bevolken' dan heeft iedereen daar last van.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn ergernis is vooral dat ze zich weer niet aan hun woord houden.
Met zijn mooie prikken wat de pot schaft of wachten.
Zeker eens, informatie schiet echt tekort in veel opzichten!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja je kunt heel principieel daarin zijn maar als de weigeraars om welke reden dan ook (terecht, onterecht of omdat ze gewoon informatie missen) de IC's en ziekenhuisbedden blijven 'bevolken' dan heeft iedereen daar last van.
Ik denk dat informatie naar de burger toe vele malen beter kan en zeker ook.op specifieke doelgroepen gericht.
Dat gaat veel mensen over de streep trekken.
Maar daarnaast wil ik vooral de samenleving weer open, dus dan maar gewoon pragmatisch doorprikken met de andere vaccins.
Mocht niet meer van mn.X. Vond ie een armoeiig gezicht😂quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had in mijn studentenwoning ook twee dakramen op het zuiden, de hitte in de zomer was enorm. twee oude lakens genomen en daar aluminiumfolie op gelijmd, die aan de buitenkant gespannen, scheelde enorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@fietsie het ‘gekke’ is dat achter de velux screens zwart zijn. Ook het grote raam in de pui achter, heeft een zwart screen.
En de meneer van suneclipse heeft voor dakramen alleen de optie wit. In een tel.gesprek vertelde hij, dat er een hogere kans was op gesprongen ruiten bij een zwart screen.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mocht niet meer van mn.X. Vond ie een armoeiig gezicht😂Klopt, kans op thermische breuk, Google maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:fietsie het ‘gekke’ is dat achter de velux screens zwart zijn. Ook het grote raam in de pui achter, heeft een zwart screen.
En de meneer van suneclipse heeft voor dakramen alleen de optie wit. In een tel.gesprek vertelde hij, dat er een hogere kans was op gesprongen ruiten bij een zwart screen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mocht niet meer van mn.X. Vond ie een armoeiig gezicht😂Ik heb op al mijn Veluxen buitenkant-screens van Velux zelf, en die zijn allemaal "vliegengaas grijs", en hangen zo'n 3 a 4 cm van het glas af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:fietsie het ‘gekke’ is dat achter de velux screens zwart zijn. Ook het grote raam in de pui achter, heeft een zwart screen.
En de meneer van suneclipse heeft voor dakramen alleen de optie wit. In een tel.gesprek vertelde hij, dat er een hogere kans was op gesprongen ruiten bij een zwart screen.
Ze hangen er al vanaf dat ik hier woon, dus 2006. Nog geen gebroken glas.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
De uitleg begreep ik wel. De veluxscreens zitten in een cassette en raken het glas niet. Deze screens zitten dichter op het raam. Vandaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, kans op thermische breuk, Google maar
Dan interpreteerde ik jequote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
De uitleg begreep ik wel. De veluxscreens zitten in een cassette en raken het glas niet. Deze screens zitten dichter op het raam. Vandaar.
Bij nader inzien had ik voor de velux moeten gaan. Alleen keronais mijn excuus.
En koopdrang.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist nietquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:57 schreef AnneX het volgende:
Joh, Cat wat stom, toch!?
En waarom per se deze camper? Bloemetjes gordijnen?VW busje?
Heeft ie inmiddels wel de naam 'Vin' gekregen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Juist niet![]()
Nieuw, daarom hip en een vast toilet zonder dat hij onhandig groot is.
Ik vraag me af of je dat überhaupt wel 'schoon' krijgt en niet beter een nieuwe watertank kan installeren. Maar ik heb er dan ook totaal geen verstand vanquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Boodschappen check
Auto wassen check
Langste klusje: hangmat plus boek check![]()
En toen kwam ik binnen bij een gemiste oproep. Blijkbaar hebben de huurders van ‘onze’ camper diesel in de watertand getankt
Dus die stinkt nu en water is buiten gebruik.
We mogen omboeken, camper alsnog meenemen zonder de kraan te gebruiken (met korting) of annuleren.
NOES! Ik wil onze camperEn volgende week weg!
Eigenaar is nu als een gek aan het spoelen zodat de geur weg is. We mochten ook langskomen om te snuffelen. Als camper in de buurt woonde had ik dat gedaan. Nu maar vertrouwen op hen, ze komen sympathiek over en voelen zich er echt vervelend onder. Dus hij gaat ons donderdag laten weten hoe het dan ruikt (want slapen in dieselgeur lijkt ons niet lekker of gezond) en dan beslissen we of we annuleren of niet. Gelukkig zat andere campers beschikbaar voor volgende week. Maar geen enkele zo leuk als deze.
Diesel ruikt lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Boodschappen check
Auto wassen check
Langste klusje: hangmat plus boek check![]()
En toen kwam ik binnen bij een gemiste oproep. Blijkbaar hebben de huurders van ‘onze’ camper diesel in de watertand getankt
Dus die stinkt nu en water is buiten gebruik.
We mogen omboeken, camper alsnog meenemen zonder de kraan te gebruiken (met korting) of annuleren.
NOES! Ik wil onze camperEn volgende week weg!
Eigenaar is nu als een gek aan het spoelen zodat de geur weg is. We mochten ook langskomen om te snuffelen. Als camper in de buurt woonde had ik dat gedaan. Nu maar vertrouwen op hen, ze komen sympathiek over en voelen zich er echt vervelend onder. Dus hij gaat ons donderdag laten weten hoe het dan ruikt (want slapen in dieselgeur lijkt ons niet lekker of gezond) en dan beslissen we of we annuleren of niet. Gelukkig zat andere campers beschikbaar voor volgende week. Maar geen enkele zo leuk als deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zeg met die watertankom je spullen te verhuren.
En blijkbaar de openingen bij elkaar in de buurt? Dieselbenzinedop en de waterdop.
Daarop zal toch een sticker horen.
[ Bericht 10% gewijzigd door AnneX op 01-06-2021 17:34:03 ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft ie inmiddels wel de naam 'Vin' gekregen?
Hij gaat ook naar de garage om mogelijk de tank te vervangen maar die hebben het nu hartstikke druk natuurlijk. Dus dat werd juli.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dat überhaupt wel 'schoon' krijgt en niet beter een nieuwe watertank kan installeren. Maar ik heb er dan ook totaal geen verstand vanWel heel jammer dat het nou net vlak voor jullie vakantie gebeurt.
Echt hè…. Vooral doortanken bij die dop met de grote blauwe druppel erbij. Zonder handleiding te checken. Als verhuurder het al niet heeft uitgelegd.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Diesel ruikt lekkerMaar echt, hoe dom ben je dan bezig zeg
![]()
Als het alleen in de watertank heeft gezeten die verwisselen. Misschien verhuurder als tip geven zo'n ozon apparaat er in te zetten als ook de bekleding en alles naar diesel ruikt?
Op de zwarte/ donkergrijze lijst ermee.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Faalhuurder had trouwens ook een deukje in de bumper gereden![]()
Denk niet dat die de camper nog eens mee mogen
Mwoah, zo'n deukje is gewoon verzekeringswerk. Dat hoort bij het verhuren van groter dan gebruikelijke auto's.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Faalhuurder had trouwens ook een deukje in de bumper gereden![]()
Denk niet dat die de camper nog eens mee mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |