Dat je dat überhaupt ooit serieus hebt genomen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
WaT iS VeRdWeNeN?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat godverdomme
Vooral als absurde CAPE/LI kaarten stand houden tot vlak voor de dag zelf en Estofex met een extended forecast komt waar ze al een level 2 intekenen en spreken van mogelijke opschaling.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je dat überhaupt ooit serieus hebt genomen.
Als er echt onweer aan zit te komen van mooie proporties, dan weet je dat wel.
Ik kan me een level 3 voltreffer herinneren. Ergens rond 2011 gok ik zo.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vooral als absurde CAPE/LI kaarten stand houden tot vlak voor de dag zelf en Estofex met een extended forecast komt waar ze al een level 2 intekenen en spreken van mogelijke opschaling.
Joplinquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan me een level 3 voltreffer herinneren. Ergens rond 2011 gok ik zo.
Van alle BBQ-tuinfeesten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:18 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Net als gisteren is Eindhoven weer een warmte-eiland, met nog 25,3°C om 22:00u blijft het hier goed hangen.
Da's natuurlijk een self fulfilling prophecy... "het blijft vanavond lang warm dus het is barbecue-weer" en doordat iedereen aan het barbecuen gaat blijft het inderdaad lekker lang warm.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vooral als absurde CAPE/LI kaarten stand houden tot vlak voor de dag zelf en Estofex met een extended forecast komt waar ze al een level 2 intekenen en spreken van mogelijke opschaling.
Het onweert is te zien deze webcam in Vlissingen (staat op het zuiden gericht):quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:27 schreef Qunix het volgende:
Hebben jullie de radar gezien!?
Iemand hier uit Zeeland?
Nicequote:Op woensdag 2 juni 2021 22:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het onweert is te zien deze webcam in Vlissingen (staat op het zuiden gericht):
Anno 2021 geen hor hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Plakkerige kutnacht gaat dit worden. De airco maakt teveel herrie en de ramen open is vragen om allerlei vliegend ongedierte dus dat doen we ook maar niet. Kut kut kut.
Simpel horretje kopen met dubbelzijdig plakband, en klaar.quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Plakkerige kutnacht gaat dit worden. De airco maakt teveel herrie en de ramen open is vragen om allerlei vliegend ongedierte dus dat doen we ook maar niet. Kut kut kut.
De bekende langzaam trekkende single cell pulse storms die straten onder water zetten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 05:59 schreef Drass het volgende:
Estofex geeft een level 1 met kans op zware buien met veel neerslag 😀
En terechtquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij mag het een act noemen maar als je een beetje rondom je kijkt zie je hier overal op het forum en op andere plekken op het internet alweer geklaag over de hitte.
Dit is wel een tamelijk goddelijke verwachting zeg, zo door tot en met september ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
zoals ik al zij het schuift en schuift en schuift en tadaa, verdwenen uit de kaarten.
Oei, dit begint tamelijk dicht bij Nunspeet te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |