Plaknacht moet toch de temperatuur toch op 20+ blijven?quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
Vannacht eerste nacht inderdaad die je als ''plaknacht'' mag bestempelen. Maar hey, ventilator aangezet in slaapkamer en gewoon 8 uur geslapen hoor, dus ik klaag niet
Lekker hoorquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:01 schreef DemonRage het volgende:
Nou beginnen er buien met onweer te ontstaan. De eerste die ons land gaat bereiken trekt richting Zuid-Limburg.
Het dauwpunt tikt op sommige plaatsen de 18°C aan.
Om te plakken is vooral het gevoelsmatige van belang neem ik aan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Plaknacht moet toch de temperatuur toch op 20+ blijven?
Hoop dit jaar echt zo min mogelijk absurd hete nachten, dat het niet kouder wordt dan 25 graden en om 23:00 nog 30+
Gister was het warmer, maar vond ik het wel aangenamer.quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:11 schreef dick_laurent het volgende:
Damn zeg wat is dit lekker. Met laptopje in de tuin, koud flesje water, licht briesje dat af en toe voorbij komt. Chill muziekje in de oortjes. Kan echt niet beter dan dit.
Thuiswerken in je hemdje en korte broek en blote voeten = PURRRRFECT![]()
Pre corona had ik nu met lange broek en overhemd aan op een benauwd kantoor gezeten met alle ramen hermetisch dichtgetimmerd. Fuck dat zeg.
Gisteren was de warmte ook nog niet helemaal doorgedrongen in de stenenquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gister was het warmer, maar vond ik het wel aangenamer.
Daarom, niet binnen zitten nu maar buiten. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was de warmte ook nog niet helemaal doorgedrongen in de stenen
Maar gisteravond werd het wel vrij snel heel erg benauwd, en dat is niet meer goedgekomen.
Buiten is het stervensbenauwdquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Daarom, niet binnen zitten nu maar buiten. Hoe moeilijk kan het zijn
Hier ook meer wolken dan zon momenteel, maar het briesje is perfect. Dat briesje heb ik binnen nauwelijks. Dus buiten is en blijft fijnerquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buiten is het stervensbenauwd
De zon is zelfs weg.
Petrigoorquote:
Nattekat?quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven ruikt het gewoon naar nat.
Hier ook inmiddelsquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier ook meer wolken dan zon momenteel, maar het briesje is perfect. Dat briesje heb ik binnen nauwelijks. Dus buiten is en blijft fijner
Bij jullie misschien maar Helmond is droog, niks gehad, wat gerommel en dat was het dan. En het is enorm benauwd, dus ik hoopte op een plens water.quote:
Ik mentionde je, maar was de 1 vergetenquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier 1 knal en 3 druppels gehad. Maar lijkt toch of de benauwheid daardoor al weer weg is.
Ah ja, had het gemist. Maar inderdaad, hier superbenauwd geweest, is nu iets minder. Maar dat is altijd nog beter dan te koud!quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mentionde je, maar was de 1 vergeten
Je doet echt iets verkeerd, bij mij is het gewoon 60% lv binnen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:06 schreef Cheeseburgert het volgende:
Waarom kan dit land nou nooit eens een normale zomer hebben![]()
[ afbeelding ]
Bij jou is de luchtvochtigheid dan ook niet 95% buiten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je doet echt iets verkeerd, bij mij is het gewoon 60% lv binnen.
Om 16u15 - 16u30 kon er wel eens wat gaan vallen idd.......of het uitkomt betwijfel ik.quote:
de meesten hier zouden dat "ongeluk" of "weer dat kutschild" noemenquote:Op donderdag 3 juni 2021 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Onweer echt precies overal hier omheen, behalve hier. Dat geluk gaat vast niet lang aanhouden
Weet ik, ik juich ervoorquote:Op donderdag 3 juni 2021 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de meesten hier zouden dat "ongeluk" of "weer dat kutschild" noemen
Ja altijd genieten haha.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Deurne is altijd een feest als het onweert in juni.
De stoep amper nat, wel nu gedonder onder de rook van Nijmegenquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:52 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Om 16u15 - 16u30 kon er wel eens wat gaan vallen idd.......of het uitkomt betwijfel ik.
of waaitquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Deurne zijn ze bijna altijd de Sjaak als het regent of hagelt.
Hele dag? Dat was nergens verwachtquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Het zou de hele dag gaan regenen vandaag. Welgeteld 3 druppels gezien. Maar het zal wel heel plaatselijk zijn, want het pittoreske Deurne, waar op de foto's hierboven de straten blank staan is ook maar 20 km.
Maar zoals iemand anders hierboven vermeldt, in Deurne zijn ze bijna altijd de Sjaak als het regent of hagelt.
Oh dat is geluk hebben dan want ik kwam voor mijn werk door de heijakker, zeilberg, houtenhoek en de derpsestraat en daar was het feest.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:21 schreef mefke79 het volgende:
Het is zelfs zo plaatselijk dat de andere kant van Deurne geen problemen had. Inmiddels heeft Helmond ook behoorlijk wat regen gehad, maar ook dat was heel plaatselijk. Ik reed 2 kilometer vanaf mijn werk en ging van miezer naar serieuze regen, het kanaal over en hup in de zon. Bizar. En straks scheen de zon zo fel in combinatie met kei harde regen dat alles wit leek en je dus niets meer zag.
Kans op buien en zaterdag misschien wat langer tegen. Edoch, nog onzeker.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dan had ik zeker bij de verkeerde dag gekeken. Morgen?
Ah valt mee dan. Edoch, mooi woord.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kans op buien en zaterdag misschien wat langer tegen. Edoch, nog onzeker.
Hier komt zo een terreurbui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |