SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ben overtuigd atheist, met dat soort onzin moet je bij mij niet aankomen...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:53 schreef livelink het volgende: Ik ben 1 x op een begrafenis geweest van iemand die zelfmoord had gepleegd. De ouders waren streng gelovig en zagen zelfmoord als zonde. Tijdens de dienst werd dat ook voortdurend benadrukt. Het was alsof die jongen nog even een trap na kreeg. Ik had me toen al afgekeerd van het geloof, maar anders had ik dat ter plekke tijdens die dienst alsnog gedaan.
Mijn broer deed het 26 jaar geleden. Het is heel onwezenlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:53 schreef livelink het volgende: Ik ben 1 x op een begrafenis geweest van iemand die zelfmoord had gepleegd. De ouders waren streng gelovig en zagen zelfmoord als zonde. Tijdens de dienst werd dat ook voortdurend benadrukt. Het was alsof die jongen nog even een trap na kreeg. Ik had me toen al afgekeerd van het geloof, maar anders had ik dat ter plekke tijdens die dienst alsnog gedaan.
Nee deze deel 2 is beter dan deel 1quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van BasEnAad. Verdammt Ich Lieb' Dich, deel 2, zo te horen:Matthias Reim - Ich Hab' Geträumt Von Dir
Wat vreselijk. Onwezenlijk is een goed woord.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn broer deed het 26 jaar geleden. Het is heel onwezenlijk.
Ik dacht dat het Verdammt, ich lieb dich was. Dat vind ik een leuk nummer.quote:
Staat al weken klaar om eens gedraaid te worden. Nu is het ideale momentquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef BasEnAad het volgende:
Haha dit is ook zo heerlijk. Billy Ocean?
Het was meer een vaststelling.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
En dan zeuren dat ik foute muziek aanvraag hihaho
Ik heb straks nog iets voor je waarvan ik benieuwd ben wat je ervan vindt...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
Het inspireerde mij wel tot een verzoekje.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kijk er naar uit!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb straks nog iets voor je waarvan ik benieuwd ben wat je ervan vindt...
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:05 schreef Symphonic het volgende:
En dan hierna Skik - Betonpaolties benne kut
Is dat een bestaand nummer?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:05 schreef Symphonic het volgende:
En dan hierna Skik - Betonpaolties benne kut
Daar was het inmiddels vrij rustigquote:
overkomt de bestequote:
Is dit de cover of het origineel?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Alweer zo'n prima verzoekje van Symph:Jon & Vangelis - State Of Independence
Ik ook wel!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:18 schreef livelink het volgende:
Hier verkies ik wel de Nederlandstalige versie.
Jij bent altijd zo streng voor ons!!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Jullie hebben de 0 punten alweer binnen, zie ik.Feargal Sharkey - A Good Heart
Ik pas de puntentelling correct toe.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo streng voor ons!!![]()
![]()
![]()
Mijn hi-ha-ho-verzoekje.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik pas de puntentelling correct toe.Elk correct antwoord levert hier 0 punten (en eeuwige roem) op.
Matthew Wilder - Break My Stride
Er komt zo weer een verzoekje van Livelink aan, trouwens.
Ik hoor m ook nu!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Op een of andere manier moet ik hierbij aan Dolce Vita van Ryan Paris denken
Ik snap die associatie. Is dit ook een verzoekje?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Op een of andere manier moet ik hierbij aan Dolce Vita van Ryan Paris denken
Dat mag welquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap die associatie. Is dit ook een verzoekje?
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap die associatie. Is dit ook een verzoekje?
Zo, dat was even lekker. En dan Ryan Paris er achteraan. Kan prima.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:32 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van ons aller Livelink:Freeez - I.O.U. (7-inch version)
M.b.t. je 300e show?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een "verzoekje" van mezelf. Tevens een dienstmededeling...
Ik krijg zin om naar Parijs te gaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:37 schreef BasEnAad het volgende:
Ik krijg zin om op vakantie te gaan hiervan
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag geregeld, want 1976 is aan de beurt:
Komende zaterdag krijg ik m'n vaccinatie.![]()
Dat vind ik reden voor dit liedjeKool & The Gang - Celebration
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:40 schreef BasEnAad het volgende:
11 wordt helemaal volgespoten, vier het hier!!!
Je bent gewoon eerder aan de beurt dan ikquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag geregeld, want 1976 is aan de beurt:
Komende zaterdag krijg ik m'n vaccinatie.![]()
Dat vind ik reden voor dit liedjeKool & The Gang - Celebration
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:40 schreef BasEnAad het volgende:
11 wordt helemaal volgespoten, vier het hier!!!
Klopt. Het verbaast me een beetje, maar ik vind het prima. Jansen scoort heel goed op tegengaan van ziekteverschijnselen. Dat is het belangrijkste.quote:
zal ook wel aan de lokatie liggen hoe druk het er is. Mijn lokatie kon ik bijv niet online boeken wel telefonischquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik had van iedereen verhalen gehoord dat je zo door kon lopen, maar het was gisteren druk toen ik ging vaccineren. Heb best een tijd in de rij moeten staan.
Mijn lokatie was pas sinds begin mei geopend. De boel is echt goed op stoom hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
zal ook wel aan de lokatie liggen hoe druk het er is. Mijn lokatie kon ik bijv niet online boeken wel telefonisch
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn lokatie was pas sinds begin mei geopend. De boel is echt goed op stoom hoor.
En toch klopt er geen reet van in onze regio.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
zal ook wel aan de lokatie liggen hoe druk het er is. Mijn lokatie kon ik bijv niet online boeken wel telefonisch
Ik ken ook iemand uit 1969 die op 6 juni aan de beurt is, terwijl ik (1976) op 5 juni al ben.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En toch klopt er geen reet van in onze regio.
Ik ben met 1969 ben dezelfde dag aan de beurt als DDM met 1973
Maar op zich wel fijn dat er dezelfde dag vanaf zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand uit 1969 die op 6 juni aan de beurt is, terwijl ik (1976) op 5 juni al ben.
dit nummer mag er ook zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Electric Light Orchestra - Livin' Thing
Ik heb ook een verzoekje van Peaceman binnen. Dat gaat er ook zo aan komen.
Online zou ik pas op 6 juni een afspraak kunnen maken. Telefonisch werd het 28 mei.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En toch klopt er geen reet van in onze regio.
Ik ben met 1969 ben dezelfde dag aan de beurt als DDM met 1973
Aiquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:51 schreef just me het volgende:
Kennis van mij schreef op FB (en dan is het waar...) dat zijn vrouw zich tegen zijn zin in zich had laten vaccineren
![]()
Misschien was het eerst een man en is het door vaccinaties ineens een vrouw geworden?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:51 schreef just me het volgende:
Kennis van mij schreef op FB (en dan is het waar...) dat zijn vrouw zich tegen zijn zin in zich had laten vaccineren
![]()
zo heerlijk dat je iemand kunt snoozenquote:
Nee, deze is écht super super anti vaxxerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien was het eerst een man en is het door vaccinaties ineens een vrouw geworden?
Mijn dochter heeft een vriendin (19 jaar) wiens moeder het niet goed vond dat ze zich liet vaccineren. Het meisje werkt in de zorg, maar mocht dus niet van haar moeder. Uiteindelijk is ze toch gegaan, maar het was echt een nare situatie. En nu is de moeder zelf aan de beurt en gaat ze toch maar een vaccin halen omdat ze op vakantie wil. En ze dreigde haar dochter zelfs bijna uit huis te zetten omdat die een vaccin wou.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:51 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft dus een vriendin (19 jaar) wiens moeder het niet goed vond dat ze zich liet vaccineren. Het meisje werkt in de zorg, maar mocht dus niet van haar moeder. Uiteindelijk is ze toch gegaan, maar het was echt een nare situatie. En nu is de moeder zelf aan de beurt en gaat ze toch maar een vaccin halen omdat ze op vakantie wil. En ze dreigde haar dochter zelfs bijna uit huis te zetten omdat die een vaccin wou.
Echt een moeder die het beste met haar kids voor heeft....quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een vriendin (19 jaar) wiens moeder het niet goed vond dat ze zich liet vaccineren. Het meisje werkt in de zorg, maar mocht dus niet van haar moeder. Uiteindelijk is ze toch gegaan, maar het was echt een nare situatie. En nu is de moeder zelf aan de beurt en gaat ze toch maar een vaccin halen omdat ze op vakantie wil. En ze dreigde haar dochter zelfs bijna uit huis te zetten omdat die een vaccin wou.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:56 schreef shiitake het volgende:
![]()
Ik heb wat mooie nummers gemist zie ik. Ik kom op de valreep meeluisteren.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:56 schreef shiitake het volgende:
![]()
Wees welkomquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:56 schreef shiitake het volgende:
![]()
Ja, het grappige is dat ze mij een slechte moeder vindt omdat mijn dochter niet meer thuis woont. Ach ja, gelukkig ben ik daar niet zo gevoelig voor.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt een moeder die het beste met haar kids voor heeft....
en gelukkig weet jezelf beter !!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het grappige is dat ze mij een slechte moeder vindt omdat mijn dochter niet meer thuis woont. Ach ja, gelukkig ben ik daar niet zo gevoelig voor.
En laten nu veel huidige R49-ers daar vandaan komenquote:
Don't answer mequote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
En laten nu veel huidige R49-ers daar vandaan komen
Ik ben wat dat betreft een buitenbeetje. Ik kwam uit NWS, een forum waar ik nu nooit meer kom.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
En laten nu veel huidige R49-ers daar vandaan komen
Ik ben qua leeftijd het grootste buitenbeentjequote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft een buitenbeetje. Ik kwam uit NWS, een forum waar ik nu nooit meer kom.
Fijn zulke mensenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het grappige is dat ze mij een slechte moeder vindt omdat mijn dochter niet meer thuis woont. Ach ja, gelukkig ben ik daar niet zo gevoelig voor.
Ben jij 120 dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben qua leeftijd het grootste buitenbeentje
Dat is het ook niet. Maar het heeft vast ooit in de Top 40 gestaan. En jullie begonnen zelf over 40+quote:
Ik ben er eerder dichtbij dan verafquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:10 schreef DJ11 het volgende:
De nieuwsgierigheid won het van de luisterbaarheid....
Welterusten MadMaster. Prettige dromen gewenst.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
In slaap gevallen.
En nu ga ik naar bed...
Dank 11, voor zover ik meegekregen heb...
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
In slaap gevallen.
En nu ga ik naar bed...
Dank 11, voor zover ik meegekregen heb...
Ik heb Daniel echt heel vaak live gezien. Echt heerlijk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:10 schreef DJ11 het volgende:
De nieuwsgierigheid won het van de luisterbaarheid....
inschakelen danquote:
3 inmiddelsquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Er staan nog twee verzoekjes in de wachtrij en ik moet een show vullen tot 00:00 uur....France Gall - Poupée De Cire, Poupée De Son
Mag je meer verzoekjes doen?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Er staan nog twee verzoekjes in de wachtrij en ik moet een show vullen tot 00:00 uur....France Gall - Poupée De Cire, Poupée De Son
https://www.nu.nl/enterta(...)-boat-overleden.htmlquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:24 schreef shiitake het volgende:
Is hij overleden? Heb het nieuws gemist.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/enterta(...)-boat-overleden.html
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet of die beat zo hoort, maar goedEditors - Papillon (radio mix)
Control-F5, dan ben je weer bij!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:33 schreef shiitake het volgende:
Volgens mij loop ik achter, want ik lees het hier eerder dan dat ik het hoor.
eh neequote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:37 schreef DJ11 het volgende:
Françoise Hardy - Tous Les Garçons Et Les Filles
Aangevraagd door... ehhh.. Symph, geloof ik
ze is ook al 77quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:36 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Helaas schijnt het niet zo goed te gaan met Francoise
Had gekund, maar ik was het nietquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:37 schreef DJ11 het volgende:
Françoise Hardy - Tous Les Garçons Et Les Filles
Aangevraagd door... ehhh.. Symph, geloof ik
ja maar daarom hoeft ze niet doodquote:
https://www.nouveau.nl/ar(...)e-hardy-ernstig-ziekquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:36 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Helaas schijnt het niet zo goed te gaan met Francoise
of starmaker.. je kunt kiezenquote:
hoezo sorry?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:40 schreef livelink het volgende:
Sorry, zat in mijn hoofd de hele dag en moest er uit.
77 is wel iets ouder dan boven de 70quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar daarom hoeft ze niet dood![]()
zou wat worden als we alles boven de 70......
ze heten eerst starmaker bij deze single en later is de bandnaam gewijzigd,quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Vroege 00s. Een tv-programma: Starmaker. En een boy-girl-band die eruit voortkwam:K-Otic - Damn (I Think I Love You)
Verzoekje van Livelink
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.nouveau.nl/ar(...)e-hardy-ernstig-ziek
komt zo de puntentelling? spannend!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga ietsje later klaar zijn dan gepland(ik schat rond 00:04 uur). De lijnen zijn nu gesloten, trouwens
Na Francoise Hardy vond ik dit toch van een andere categorie.quote:
mja beide lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Na Francoise Hardy vond ik dit toch van een andere categorie.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit amper (ja, cultuurbarbaar, etc.), maar dit is leuk hoor
vaker komen luisterenquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:47 schreef DJ11 het volgende:
Herinnert u zich deze nog nog nog nog?Won Ton Ton - I Lie And I Cheat
Helaas moet ik dan oefenen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week zaterdag 19-21 Symph’s Request
en wanneer kunnen we een aankondiging van jullie optreden verwachten ?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas moet ik dan oefenen.Misschien dat het niet doorgaat, dat gebeurt soms.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Al een hele tijd geleden aangevraagd... volgens mij door shiitakeDavid Bowie - Life On Mars?
Op dit moment staan alleen dingen met potlood in de agenda.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
en wanneer kunnen we een aankondiging van jullie optreden verwachten ?
we horen het graagquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op dit moment staan alleen dingen met potlood in de agenda.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:18 schreef livelink het volgende:
Nee, dat niet. Er werd daar gehooid en ze waren bezig met het versgemaaide gras. Geen idee wat ze daarin zochten.
Het is verschrikkelijk, die zender. De hele dag de Top 40 in wisselende volgorde. Sommige nummers meerdere keren per dag. En bijna allemaal even generiek.quote:
Ja, hij heeft net een nieuw coveralbum. Check "Windmills Of My Mind" (ooit ook gezongen door Dusty Springfield). Hij zet het geweldig neer. En het album heeft een heel fris, modern randje in de productie. Echt smaakvol gedaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:55 schreef Symphonic het volgende:
En bizar hoe goed hij nog steeds kan zingen
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:54 schreef DJ11 het volgende:
Alles wat u zegt wordt vroeg of laat tegen u gebruikt
[..]Tom Jones - Green, Green Grass Of Home
En dan de dag beginnen met je Mattiequote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, die zender. De hele dag de Top 40 in wisselende volgorde. Sommige nummers meerdere keren per dag. En bijna allemaal even generiek.
Dat vind ik echt zo’n mooi nummerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft net een nieuw coveralbum. Check "Windmills Of My Mind" (ooit ook gezongen door Dusty Springfield). Hij zet het geweldig neer. En het album heeft een heel fris, modern randje in de productie. Echt smaakvol gedaan.
Het klinkt inderdaad ook heel bekend.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:01 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van vandaag is gloednieuw (maar ook weer niet). Luister zelf maar...
Niet verkeerdquote:Op zondag 30 mei 2021 00:03 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong. In deze versie net één dag oud:Moby - Extreme Ways (reprise version)
Single van zijn album 18. Meerdere keren in de Bourne-films gebruikt. Er zijn diverse versies en remixes van. Maar deze ingetogen uitvoering is gloednieuw. Ik krijg er een Johnny Cash-gevoel van.quote:
mooiquote:Op zondag 30 mei 2021 00:03 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong. In deze versie net één dag oud:Moby - Extreme Ways (reprise version)
Kom gerust wat vaker luisteren.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:08 schreef shiitake het volgende:
Bedankt voor de mooie muziek en gezelligheid!![]()
Vanaf hoe laat?quote:Op zondag 30 mei 2021 00:08 schreef peaceman het volgende:
Mocht je morgenmiddag niets te doen hebben... het plan is om morgen een marathon uitzending te doen, als er niks tussenkomt. Thema is "kritisch"
Hierbij moet je denken aan hele duidelijke protestsongs tegen oorlog bijvoorbeeld, maar ook meer subtiel kritische nummers op de maatschappij, enz. er komen best wel nummers voorbij, waarbij ik in elk geval niet gedacht had dat er een beladen thema achter zat....
Dus mocht je dit interessant vinden, houd dan even dit topic in de gaten.
ik ga voorlopig even uit vanaf 12.00.quote:
Waarom draai je dit op een zonnige zondagmiddag en niet tijdens een avond?quote:Op zondag 30 mei 2021 00:08 schreef peaceman het volgende:
Mocht je morgenmiddag niets te doen hebben... het plan is om morgen een marathon uitzending te doen, als er niks tussenkomt. Thema is "kritisch"
Hierbij moet je denken aan hele duidelijke protestsongs tegen oorlog bijvoorbeeld, maar ook meer subtiel kritische nummers op de maatschappij, enz. er komen best wel nummers voorbij, waarbij ik in elk geval niet gedacht had dat er een beladen thema achter zat....
Dus mocht je dit interessant vinden, houd dan even dit topic in de gaten.
Ik geef je groot gelijk, lang genoeg binnen gezeten...quote:Op zondag 30 mei 2021 09:17 schreef just me het volgende:
goeiemorgen Mad, ik ga vandaag ook van het mooie weer genieten.
Lekker zonnestraaltjes oppikkenquote:Op zondag 30 mei 2021 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, lang genoeg binnen gezeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |