Valt Rotterdam door de mand. Blijkt dit allemaal te zijn opgezet in een poging Utrechters buiten de deur te houden.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:33 schreef Moira het volgende:
Dit was dus voor het geval Stefania niet naar Nederland kon afreizen
Nee, dat ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:35 schreef Hamlapjes het volgende:
En weer zie je haar heel erg nadenken bij die danspasjes, of ligt dat nou aan mij?
Ze hebben mij ook binnen gelaten Rog!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt Rotterdam door de mand. Blijkt dit allemaal te zijn opgezet in een poging Utrechters buiten de deur te houden.
Dat was geen AR in Rotterdam, ook geen VR.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
Die AR tilde het wel naar een hoger niveau hoor, zorgde toch voor een gimmick
Zo wordt toch wel meer duidelijk dan anders dat Stefanie niet echt een danseres is en het nummer een niemendalletje
Per ongeluk.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook binnen gelaten Rog!
Stefania kon zich nu concenteren op haar zang in plaats van haar passen uit te tellen.quote:
Ik denk dat het echt wel geholpen heeftquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:35 schreef Sableheart het volgende:
Ze is inderdaad erg geconcentreerd bezig.
Het greenscreen in Rotterdam was een risico, moeilijk inschatten wat het effect daarvan uiteindelijk geweest is.
Ik vind het bepaald geen Top 10 liedje, dus ongetwijfeld positief.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:35 schreef Sableheart het volgende:
Ze is inderdaad erg geconcentreerd bezig.
Het greenscreen in Rotterdam was een risico, moeilijk inschatten wat het effect daarvan uiteindelijk geweest is.
En toch...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geloof het bijna nietDaarvoor klinkt dit toch te perfect?
Ja maar zo nailt ze die noten dus 9 vd 10 keer steeds, als 18 jarig meisjequote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwah, ze klinkt wel goed, maar ze heeft niet een echt krachtige stemquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er gingen zo veel punten naar de topplekken dat ze een beetje de voorhoede van de best of the rest is geworden m.i.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Stefania kon zich nu concenteren op haar zang in plaats van haar passen uit te tellen.
Maar ik betwijfel wel of ze dan 10de waren geworden.
Recht uit zijn schilderstudio gestapt hier.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:37 schreef Fascination het volgende:
Geef die jongen eens een fatsoenlijke stylist
Ja wat is dit johquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:37 schreef Fascination het volgende:
Geef die jongen eens een fatsoenlijke stylist
Eerder uit het labquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Recht uit zijn schilderstudio gestapt hier.
Ieder geval zijn die rare tetris blokken thuis gelevenquote:
Pens verbergenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Waarom telkens zo'n hoog opgetrokken broek.
Gewoon een pak of blouse ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:39 schreef Fascination het volgende:
Hij had een minimalistische outfit aan moeten hebben.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, van dat optreden kreeg ik de neiging aan de drank te gaan.
die witte outfit van Eric Saade tijdens Melloquote:
Denk nog wel tot 23:00quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Begin gemist![]()
Hoe lang duurt het nog ongeveer?
We zijn nu bij IJsland, en volgen de volgorde van vorige week.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Begin gemist![]()
Hoe lang duurt het nog ongeveer?
Ziet eruit als een plek waar ze een FieldLab teststraat zouden stallenquote:
Gelukkig hebben ze nog wel even de rookmachine van het laatste schoolfeest van de dansvloer gerold.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is opgenomen in buurthuis 'De Dampende Gletsjer'
Volgens mij in de kantine van de RUV.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is opgenomen in buurthuis 'De Dampende Gletsjer'
Top, bedankt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
We zijn nu bij IJsland, en volgen de volgorde van vorige week.
Als ze alleen dit hadden had dat echt m'n hart gebrokenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:44 schreef Meridiaan het volgende:
GELUKKIG hadden ze de rehearsal 2 nog en kregen we dit niet te zien
Ja dat vond ik Rotterdam ook leukerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:43 schreef Meridiaan het volgende:
De spotlight staat alleen op Dadi, de rest staat gewoon in het donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |