1.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:28 schreef Meke het volgende:
In hoeveel provincies zijn jullie vandaag geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
eentje.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:28 schreef Meke het volgende:
Alleen nog maar m'n eigen, en daar blijft het zeer waarschijnlijk ook bijquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:28 schreef Meke het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welkom in Zeeland Zoo.
Het nog niet veel, eigenlijk beter gezegd, het is nog niks eigenlijk.
Lekker weertje ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik zit nu in m'n vijfdequote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1.
Maar opzich kan ik vrij snel in 3 geweest zijn.
Als je die vraag stelt, dan ben ik waarschijnlijk in minder provincies geweest dan jijquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:28 schreef Meke het volgende:
Ik dacht al, wat zie ik in m'n ooghoek.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n vijfde(Zwaaiend naar @:cyan9
)
Als ik de terugweg een andere route neem ben ik er in 8 geweest![]()
Het blijft wel Europa, hè.quote:
Kom je er nog vier tekort.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n vijfde(Zwaaiend naar @:cyan9
)
Als ik de terugweg een andere route neem ben ik er in 8 geweest![]()
Over 20 minuten ben ik echt in je woonplaatsquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zie ik in m'n ooghoek.
Wanneer ik naar kantoor ga, kom ik ook in twee provincies.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kom elke werkdag sowieso in twee provincies, maar ik moet ook toegeven dat ik die twee provincies niet heel vaak verlaat.
Ja ik twijfel nog een beetje om er 9 van te maken, de andere 3 liggen echt compleet uit de routequote:
Helaas zonder zon.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Over 20 minuten ben ik echt in je woonplaats
Nee hoor die neem ik meequote:
Ik ben sinds februari 2020 niet verder geweest dan een kilometer of 8 van m'n huis. En het aantal keer dat ik m'n dorp uit ben geweest is geloof ik een stuk of 4.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:36 schreef Momo het volgende:
Ik ben in 2021 nog niet uit Zuid-Holland geweestMaar daar gaat volgend weekend verandering in komen
Ik gok dat je mijn provincie dan sowieso overslaat.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog een beetje om er 9 van te maken, de andere 3 liggen echt compleet uit de route
Dat kloptquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gok dat je mijn provincie dan sowieso overslaat.
Die krijgen Janssen. Dikke kans dat de volgende twee jaren weer Pfizer of Moderna krijgen, dat dit daarom maar 1 jaar is gezien de levering. Ben benieuwd!quote:
Ik ook niet, volgens mij in 2020 ook niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:36 schreef Momo het volgende:
Ik ben in 2021 nog niet uit Zuid-Holland geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |