Ik vraag het me af.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Kan ik hem undercutten?
En dat kon ook gewoon. Alleen had Lewis dichter op de gearbox van Gasly moeten zitten. Daar heeft hij zelf ook aandeel in gehad.
Het scheelde 2 tienden dus het was echt niet onmogelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Zijn outlap was imho gewoonweg niet snel genoeg doordat de harde banden moeilijk op temperatuur te krijgen waren. Gasly was in zijn inlap volgens mij sneller op de oude zachte banden dan Hamilton in zijn outlap op de harde nieuwe banden.
Maar Lewis kwam slechts 2 tiende te kort om de undercut te laten slagen. Om het team dan de schuld te geven van een onmogelijke optie moet je 3 aannames doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Zijn outlap was imho gewoonweg niet snel genoeg doordat de harde banden moeilijk op temperatuur te krijgen waren. Gasly was in zijn inlap volgens mij sneller op de oude zachte banden dan Hamilton in zijn outlap op de harde nieuwe banden.
Dit is waar die het verloorquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:33 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar Lewis kwam slechts 2 tiende te kort om de undercut te laten slagen. Om het team dan de schuld te geven van een onmogelijke optie moet je 3 aannames doen.
-Hij kon voor zijn pitstop onmogelijk dichterbij Gasly zitten.
-Het op temperatuur brengen van de banden kon op geen enkele manier beter/sneller dan dat Lewis deed.
-Lewis zijn outlap kon onmogelijk sneller dan hij nu deed.
Als hij bij die 3 factoren samen 2 tienden had weten te vinden had iedereen het team geprezen en had hij 4de geeindigd.
Het blijft een undercut natuurlijk, en die slagen niet altijd 100%, al helemaal niet wanneer je in het midden van het veld waar je met veel meer coureurs te maken hebben dan ipv aan de voorkant.
Max en Vettel vergeten Red Bull ook evenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:47 schreef opreis het volgende:
Vind vooral de M opvallend. Kan je wel meest succesvolle team zijn :p
Mooi hequote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max en Vettel vergeten Red Bull ook even
kinderachtig allemaal, die speldenprikjes over en weer, denk wel dat Red Bull in Bahrein het beste pakket had maar nadat ze de motor hebben terug geschroefd niet meerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:41 schreef VacaLoca het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)ht-met-hamilton.html
Mercedes laat zich wel echt van z'n kneuzige kant zien he. En zo er op gebrandt om de wereld te overtuigen dat de RB sneller is wat natuurlijk niet zo is.
Ik hoop dat RB zich goed verder ontwikkeld en Max echt kan gaan domineren met gelijk materiaal.
Zou meer respect hebben gehad als hij ook had genoemd dat Lewis nu ruim 20 punten achter had moeten staan door zijn fout in Imola en dat hij in Monaco ook reed als een slappe vaatdoek.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
kinderachtig allemaal, die speldenprikjes over en weer, denk wel dat Red Bull in Bahrein het beste pakket had maar nadat ze de motor hebben terug geschroefd niet meer
Vergeet ook even de 'foutjes' van Hamilton in Imola en Monaco.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:41 schreef VacaLoca het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)ht-met-hamilton.html
Mercedes laat zich wel echt van z'n kneuzige kant zien he. En zo er op gebrandt om de wereld te overtuigen dat de RB sneller is wat natuurlijk niet zo is.
Ik hoop dat RB zich goed verder ontwikkeld en Max echt kan gaan domineren met gelijk materiaal.
Toto is geen Nikiquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou meer respect hebben gehad als hij ook had genoemd dat Lewis nu ruim 20 punten achter had moeten staan door zijn fout in Imola en dat hij in Monaco ook reed als een slappe vaatdoek.
Helaas niet. Ik vind hem met de dag irritanter worden. Zo ie je dat veel mensen hun ware gezicht laten zien als het wat lastiger wordt.quote:
Ricciardo viel door de mand?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik vind hem met de dag irritanter worden. Zo ie je dat veel mensen hun ware gezicht laten zien als het wat lastiger wordt.
Ricciardo viel ook door de mand toen hij last begon te krijgen van Max. Lewis en Wolff doen ondertussen van alles buiten de baan om in de hoofd van Max te komen.
Volgens mij moet je wel heel veel doen om in zijn hoofd te komen gelukkig
In Hongarije hebben ze ook een keer een aanvaring gehad met opgestoken middelvingers en pittige teksten tot gevolg. Ricciardo heeft uit frustratie ook een keer een gat in een muur geslagen en was van plan om niet naar een race af te reizen, al had dat vooral met de gebrekkige betrouwbaarheid van de RBR te maken. Maar al met al liepen de gemoederen behoorlijk op.quote:Op zondag 30 mei 2021 08:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ricciardo viel door de mand?
Verklaar je nader a.u.b.
Die gozer heb ik nooit op rare uitspattingen of uitspraken kunnen betrappen. Of het moet zijn dat je op Baku doelt (wat een race-incident) was.
Ik lees nog steeds niks raars.quote:Op zondag 30 mei 2021 08:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In Hongarije hebben ze ook een keer een aanvaring gehad met opgestoken middelvingers en pittige teksten tot gevolg. Ricciardo heeft uit frustratie ook een keer een gat in een muur geslagen en was van plan om niet naar een race af te reizen, al had dat vooral met de gebrekkige betrouwbaarheid van de RBR te maken. Maar al met al liepen de gemoederen behoorlijk op.
Ricciardo is altijd die goedlachse allemansvriend geweest, het enige wat hij gedaan heeft is voor zichzelf te kiezen door naar Renault te gaan. Hij realiseerde dat hij nooit van Verstappen zou gaan winnen.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou ook niet willen zeggen dat Ricciardo "door de mand viel" maar van zijn goedlachse allemansvriend act was in ieder geval weinig meer over toen Verstappen de overhand kreeg.
En daar doelde die andere poster denk ik op met betrekking tot Toto. Toto heeft zeven/ acht jaar lang kalm en beheerst de wereldtitels aan elkaar geregen maar nu het spannend begint te worden krijgen we een andere Toto te zien.
Achteraf is altijd lekker wonen...quote:Op zondag 30 mei 2021 10:42 schreef shiz het volgende:
In die laatste video van RBR zie je kort nog RIC Horner nog feliciteren... Horner met z'n smug face zie je denken 'tja, had je beter in een RBR kunnen zitten, dan gelapt worden door je voormalige en huidige teammate...' en RIC die dan een beetje sneutjes afdruipt. Ik zou er de balen wel in hebben als ik hem was. Ga je weg, naar Renault, die auto & team een zootje. Uiteindelijk de auto een beetje voor elkaar de switch naar het veelbelovende McLaren... na een paar races nog altijd een middenmootje en weer in de schaduw van een jonkie teammate. Dan vergaat je de lol ook wel een keer. In de RBR kon 'ie tenminste nog wat podiums en racewins binnenhalen. BOT is ook gedoemd in de schaduw te leven, maar ja, het alternatief is als Kimi voor spek en bonen meedoen i.p.v. wat poles en podiums mee te pikken...
Dit inderdaad.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou ook niet willen zeggen dat Ricciardo "door de mand viel" maar van zijn goedlachse allemansvriend act was in ieder geval weinig meer over toen Verstappen de overhand kreeg.
En daar doelde die andere poster denk ik op met betrekking tot Toto. Toto heeft zeven/ acht jaar lang kalm en beheerst de wereldtitels aan elkaar geregen maar nu het spannend begint te worden krijgen we een andere Toto te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |