De domme keuze om met malloten in discussie te gaan gok ikquote:Op donderdag 27 mei 2021 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee hoor, als ondernemer kun je mooi spelen met je fiscale inkomen. Op papier ben ik een pauper die recht heeft op huursubsidie. Werknemer of ondernemer zijn is een keuze. Welke keuzes maak jij in het leven?
De overheid bouwt tekort aan huizen, zodat de boomers met hun aflossingsvrije hypotheken niet in de problemen geraken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je overheid bouwt tekort huizen en jij wordt boos op een andere groep die last heeft van huizentekort.
Rijk zijn is een keuze.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee hoor, als ondernemer kun je mooi spelen met je fiscale inkomen. Op papier ben ik een pauper die recht heeft op huursubsidie. Werknemer of ondernemer zijn is een keuze. Welke keuzes maak jij in het leven?
Zou het...quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:51 schreef xminator het volgende:
[..]
De overheid bouwt tekort aan huizen, zodat de boomers met hun aflossingsvrije hypotheken niet in de problemen geraken.
Kanker komt je niet aanwaaien.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rijk zijn is een keuze.
Gezond zijn is een keuze.
Slim zijn is een keuze.
Dus als je dat niet bent, dan is dat mooi je eigen schuld.
Juist ja.
Watquote:
Ik heb prima keuzes in het leven gemaakt waardoor ik op 25 jarige leeftijd met 1 salaris een woning in bezit heb kunnen krijgen met inmiddels een waarde van 800k.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt serieus mensen er tussen zitten die na 30 jaar aflossingsvrije hypotheek denken dat ze hun hypotheek hebben afgelost. Want ik heb toch al dertig jaar een bedrag betaald aan de bank?quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zou het...
Niks mis met aflossingsvrij maar blijkbaar spaart men niet graag ofzo.
quote:
Zijn jullie van na 2000 of voor 1980 ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja idk domme keuze om hier te komen vriend
quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
De domme keuze om met malloten in discussie te gaan gok ik
Als het woord boomer je triggert dan ben je een boomer. Trek je eigen conclusies.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Boomer, boomer, boomer, boomer x6234780. En aan het eind van de rit betaal je nog steeds de prijs van je keuzes. Ik ken jonge gasten die exact hetzelfde doen als ik, dus geen huis kopen maar voor zichzelf beginnen omdat je als zelfstandige in bepaalde beroepsgroepen een veel betere onderhandelingspositie hebt dan een werknemer. Daar moet je gebruik van maken en dat is precies wat ik ook doe. Waarom zou ik kiezen voor ¤500 in de maand spaargeld als ik het bedrag kan vermenigvuldigen door eigen baas te zijn? Zijn die jonge gasten dan ook boomers volgens jouw definitie?
Ik ben het met je eens dat de overheid 3x kut is, maar met kut roepen en vervolgens verder te gaan in het stramien gaat je probleem niet oplossen. Je moet anticiperen op die kutoverheid met z'n kutregels. Zoek de mazen op.
Dus de negatieve rente is de schuld van de boomers?quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb prima keuzes in het leven gemaakt waardoor ik op 25 jarige leeftijd met 1 salaris een woning in bezit heb kunnen krijgen met inmiddels een waarde van 800k.
Echter ik ben ook slim genoeg om te realiseren dat ik een uitzondering ben en dat de boomers het onmogelijk maken voor de jeugd om een woning te bemachtigen. En dat de boomers het pensioenstelsel aan het verkrachten zijn.
Begrijp niet helemaal wat geboortejaar van doen heeft hiermee? Dat jij denkt dat alle mogelijke kankers komen door een ongezonde levensstijl maakt je echt een totaalidiootquote:Op donderdag 27 mei 2021 23:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie van na 2000 of voor 1980 ofzo?
Wat is er mis met een trailerpark? Of chique gezegd, tinyhouse village?quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je zou ook gewoon kunnen erkennen dat de problemen op de woningmarkt reëel zijn en dat het niet aan verwende millennials ligt dat halve volksstammen geen fatsoenlijk dak boven hun hoofd kunnen kopen of huren.
[..]
Verrassend.
Sorry heb geen tv in mijn camperquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:00 schreef ludovico het volgende:
Zelden zo massaal mensen Hans Teeuwen niet zien herkennen.
Ok boomer.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als het woord boomer je triggert dan ben je een boomer. Trek je eigen conclusies.
Vroegah, was er gewoon 18% inflatie en 18% rente.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt serieus mensen er tussen zitten die na 30 jaar aflossingsvrije hypotheek denken dat ze hun hypotheek hebben afgelost. Want ik heb toch al dertig jaar een bedrag betaald aan de bank?
Als al die aflossingsvrije hypotheken aan einde looptijd komen en de woningen staan onder water en ze moeten geherfinancierd worden heb je een economische crisis te pakken. Dus de overheid is er niet bij gebaat om het woning te kort op te lossen.
Geen dank xquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
Man man man wat een zaadtopic is dit geworden. Ik ga in elk geval lachend slapen.
Dit topic is goudquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
Man man man wat een zaadtopic is dit geworden. Ik ga in elk geval lachend slapen.
Jaartal bitte?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Oh Hans Teeuwen. Nou dat ik dat niet a la minute herken zeg
Ja nee geen idee ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een trailerpark?
Ik doe helemaal niks luie donder, jij kan dit zelf doen. Ik heb je een link gegeven met een voorbeeld inclusief prijzen en je regelt het zelf maar. Welkom in de grote mensenwereld.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Stuur maar een linkje door waar een soortgelijk project op dit moment beschikbaar is. Je krijgt van mij 5k indien blijkt dat ik in korte termijn 500k overwaarde kan realiseren zoals jij schetst.
Vertel alsjeblieft wat ik allemaal nog meer denk, ik ben enorm benieuwd.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijp niet helemaal wat geboortejaar van doen heeft hiermee? Dat jij denkt dat alle mogelijke kankers komen door een ongezonde levensstijl maakt je echt een totaalidioot
Heeft iemand een link gezien of is deze boomert aan het snuiven oid?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks luie donder, jij kan dit zelf doen. Ik heb je een link gegeven met een voorbeeld inclusief prijzen en je regelt het zelf maar. Welkom in de grote mensenwereld.
Hadden je ouders je ook moeten leren.
Ja toch weer die luie prinsesjes die denken dat het ze maar allemaal in de schoot moet vallen hèquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ik mis constant een draagvlak, dat mensen zelf met initiatieven komen of ideeën.
Alleen maar zeuren,klagen en zagen, maar zelf meedenken (zie dit topic als voorbeeld) is er niet.
En anderen belachelijk maken.
En maar eisen dat anderen het probleem voor ze oplossen.
Casco bouw en gouden handen hebben zal je idd wel rijk kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks luie donder, jij kan dit zelf doen. Ik heb je een link gegeven met een voorbeeld inclusief prijzen en je regelt het zelf maar. Welkom in de grote mensenwereld.
Hadden je ouders je ook moeten leren.
Nee maar ik wacht nog op de quote waarin ik zei dat ik normale huizen te min vond dus achteraan aansluiten aubquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft iemand een link gezien of is deze boomert aan het snuiven oid?
Denk je dat die linkjes je zomaar komen aanwaaien?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft iemand een link gezien of is deze boomert aan het snuiven oid?
Ja, die komen er wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja toch weer die luie prinsesjes die denken dat het ze maar allemaal in de schoot moet vallen hè. Gelukkig zijn jouw dochters niet zo, die werken vast heel hard voor het huisje dat ze van jou krijgen.
Je zegt het zelf al.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar ik wacht nog op de quote waarin ik zei dat ik normale huizen te min vond dus achteraan aansluiten aub
Ow pleasequote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een trailerpark? Of chique gezegd, tinyhouse village?
Er is nu woningnood, en voor de korte termijnoplossing is dat iets.
Maar ik mis constant een draagvlak, dat mensen zelf met initiatieven komen of ideeën.
Alleen maar zeuren,klagen en zagen, maar zelf meedenken (zie dit topic als voorbeeld) is er niet.
En anderen belachelijk maken.
En maar eisen dat anderen het probleem voor ze oplossen.
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk je dat die linkjes je zomaar komen aanwaaien?
O nee hoor, jij vergeet even wat de huizenprijzen waren in 2006, en wat de huizen vervolgens deden in 2009.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ow please. De enige reden dat jij niet met deze problemen hebt hoeven dealen is omdat je het geluk hebt gehad om op het juiste moment in de geschiedenis op de juiste plek geboren te worden, niet omdat je zelf nou zo'n woest verstandige keuzes hebt gemaakt.
Ootje denkt dat het je eigen verdienste is wanneer de kwartjes jouw kant op vallen en meent dat wanneer de kwartjes niet jouw kant op vallen dat dat dan ook je eigen schuld is.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ow please. De enige reden dat jij niet met deze problemen hebt hoeven dealen is omdat je het geluk hebt gehad om op het juiste moment in de geschiedenis op de juiste plek geboren te worden, niet omdat je zelf nou zo'n woest verstandige keuzes hebt gemaakt.
"Er was in 2006 ook zo'n situatie dames en heren, geef het een jaartje of 10 de tijd joh, komt vanzelf goed."quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O nee hoor, jij vergeet even wat de huizenprijzen waren in 2006, en wat de huizen vervolgens deden in 2009.
Jij denkt blijkbaar dat het de eerste keer is in de geschiedenis dat mensen geen huizen konden kopen.
En dit is precies de categorie mensen in mijn klantenkring die rond hun 30e een nieuwe eigen vrijstaande woning hebben. Niet zeuren, maar aanpakken. Degenen met een HBO-pretstudie wonen doorgaans in een jaren '60/'70 woning waar ze elke maand weinig overhouden. Men heeft nog steeds de illusie dat een HBO/WO-opleiding garantie is voor een goed inkomen. Dat was vroeger zo, in de boomertijd... Wie is er nu degene die zich als boomer gedraagt?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:05 schreef ludovico het volgende:
Casco bouw en gouden handen hebben zal je idd wel rijk kunnen maken.
En dat je dan even moet wachten en het allemaal goed komt. Misschien net wat later dan gepland maar das het leven, je kunt niet alles plannen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ootje denkt dat het je eigen verdienste is wanneer de kwartjes jouw kant op vallen en meent dat wanneer de kwartjes niet jouw kant op vallen dat dat dan ook je eigen schuld is.
In die tijd was, gemiddeld, de huizenprijs gelijk aan 7 jaar inkomens. Nu is dat 10 jaarinkomens en rap stijgende, in 2019 ging het nog om 8,6 jaarinkomens. Dus hoewel je niet op het makkelijkste moment instapte was het wel een stuk gunstiger dan als je het nu zou doen. En dat is, je zou het haast niet geloven, puur geluk. Pure mazzel dat je niet 14 jaar later geboren bent.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O nee hoor, jij vergeet even wat de huizenprijzen waren in 2006, en wat de huizen vervolgens deden in 2009.
Jij denkt blijkbaar dat het de eerste keer is in de geschiedenis dat mensen geen huizen konden kopen.
Gewoon even 10 jaar overwinteren onder de brug. Of in een nachtopvang. Wat een briljante ideeën.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dat je dan even moet wachten en het allemaal goed komt. Misschien net wat later dan gepland maar das het leven, je kunt niet alles plannen.
En die hebben ook een riant dak boven hun hoofd, weer een wijze les.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Feitenvrij discussiëren. Sommige politici zijn er groot mee geworden.
Nee, wat ik eerder aangaf heb ik concullega's die op jonge leeftijd voor zichzelf beginnen in de juiste sector waar nu veel vraag naar is. Zij bouwen eigen vermogen op in tegenstelling tot de prinsesjes die denken dat het geld komt aanwaaien als gevolg van het geboortejaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En waar zouden die mensen dan moeten wachten? In een camper zeker?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dat je dan even moet wachten en het allemaal goed komt. Misschien net wat later dan gepland maar das het leven, je kunt niet alles plannen.
Zo, stuur je zo ff een tikkie voor deze wijze raad. Scheelt je weer wat behandelingen en persoonlijke coaching.
En kunnen wij weer naar de Efteling.
Nee, koop nou een camper.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:19 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Gewoon even 10 jaar overwinteren onder de brug. Of in een nachtopvang. Wat een briljante ideeën.
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:19 schreef xminator het volgende:
Kan iemand mij gerust stellen en vertellen dat ootje een troll is?
Beetje valse tegenstelling dit natuurlijk. Maar goed, wel uitermate passend in een topic vol met figuren die vanuit hun ivoren toren oordelen dat alles maakbaar en dus ook een keuze is.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, wat ik eerder aangaf heb ik concullega's die op jonge leeftijd voor zichzelf beginnen in de juiste sector waar nu veel vraag naar is. Zij bouwen eigen vermogen op in tegenstelling tot de prinsesjes die denken dat het geld komt aanwaaien als gevolg van het geboortejaar.
Wees blij dat je haar alleen kent vanuit dit topicquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:19 schreef xminator het volgende:
Kan iemand mij gerust stellen en vertellen dat ootje een troll is?
Nailed itquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waar zouden die mensen dan moeten wachten? In een camper zeker?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waar zouden die mensen dan moeten wachten? In een camper zeker?
Verdorie. En dat op een heel vroeg begin van de vrijdag.quote:
In CUL postte ze een recept over hoe je het beste kleine kinderen kan koken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:20 schreef Fugue het volgende:
Ootje zei in een ander topic dat ze Hitlers gedachtengoed steunt
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
In die tijd was, gemiddeld, de huizenprijs gelijk aan 7 jaar inkomens. Nu is dat 10 jaarinkomens en rap stijgende, in 2019 ging het nog om 8,6 jaarinkomens. Dus hoewel je niet op het makkelijkste moment instapte was het wel een stuk gunstiger dan als je het nu zou doen. En dat is, je zou het haast niet geloven, puur geluk. Pure mazzel dat je niet 14 jaar later geboren bent.
Volgens mij kun je hiervoor van fok verbannen worden. Best triest voor een mod.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:20 schreef Fugue het volgende:
Ootje zei in een ander topic dat ze Hitlers gedachtengoed steunt
Wel een creatieve oplossing voor de problemen op de woningmarkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:22 schreef probeer het volgende:
[..]
In CUL postte ze een recept over hoe je het beste kleine kinderen kan koken.
Voor wat? Iemands uitspraken verzinnen? Nou fijne vakantie danquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij kun je hiervoor van fok verbannen worden. Best triest voor een mod.
Wow wat sick joh, waar staat dat ergens?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:22 schreef probeer het volgende:
[..]
In CUL postte ze een recept over hoe je het beste kleine kinderen kan koken.
Zolang jij dagelijks nog je verbale diarree de ether in kunt smijten zullen mensen om minder niet zo snel geband worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we toch beter oma's stoofpotje ietsjes aanpassen. Die oudjes moeten wel lang sudderen voordat ze te vreten zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel een creatieve oplossing voor de problemen op de woningmarkt.
Ik heb het gezien in een ander topic, quote komt niet zomaar aanwaaien. Zoek het zelf maar op luie donder.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Boomervlees smaakt 't beste: veel vet op de botten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Kunnen we toch beter oma's stoofpotje ietsjes aanpassen. Die oudjes moeten wel lang sudderen voordat dat te vreten is.
Alsof ik ooit überhaupt ooit een woord met je gesproken heb. Lekker ontopic trouwens.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees blij dat je haar alleen kent vanuit dit topic
Zie je dubbel?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alsof ik ooit überhaupt ooit een woord met je gesproken heb. Lekker ontopic trouwens.
Prachtig topic dit, zes zure mods. Geweldig voorbeeld voor fok, @:yvonne
De opmerking die je maakt, triest hoor. Niveautje ook trouwens.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Voor wat? Iemands uitspraken verzinnen? Nou fijne vakantie dan
Zes?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alsof ik ooit überhaupt ooit een woord met je gesproken heb. Lekker ontopic trouwens.
Prachtig topic dit, zes zure mods. Geweldig voorbeeld voor fok, @:yvonne
Nah. Ze vertelde me eens dat ze mij ook als natuurlijk autoriteitspersoon ziet.quote:
Vervelend he, als je een spiegel voorgehouden wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De opmerking die je maakt, triest hoor. Niveautje ook trouwens.
Als jij op de man hakt (je betoog komt er eigenlijk op neer dat het gewoon iedereen zijn eigen schuld is dat ze er zo slecht voor staan in de woningmarkt) kan je toch niet gaan klagen als mensen het terug doen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja ondertussen wel, wat een gehak hier. Op de man, lees ff de huisregels.
Sorry wifi is te gebrekkig in mijn camperquote:
Welke spiegel? Dat je zelf ook verantwoordelijk bent voor je woon en werkplek? En dat je daar zelf wat aan kan veranderen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vervelend he, als je een spiegel voorgehouden wordt.
Lol. Wie noemt hier anderen continu lui, zuur en verwend?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja ondertussen wel, wat een gehak hier. Op de man, lees ff de huisregels.
Graag de quote waarvan je mij woorden in de mond legde, dan bied ik graag mijn excuses aan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De opmerking die je maakt, triest hoor. Niveautje ook trouwens.
Meh. Veel te veel verzuring in dat vlees. Snielekker.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Boomervlees smaakt 't beste: veel vet op de botten.
Beweren dat ik hilters gedachtengang kan volgen, gaat toch echt te ver.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:27 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als jij op de man hakt (je betoog komt er eigenlijk op neer dat het gewoon iedereen zijn eigen schuld is dat ze er zo slecht voor staan in de woningmarkt) kan je toch niet gaan klagen als mensen het terug doen?
Precies. En kun je niet opboksen tegen de huidige prijzen dan moet je wat aan je inkomen doen. Alles is een keuze mensen!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welke spiegel? Dat je zelf ook verantwoordelijk bent voor je woon en werkplek? En dat je daar zelf wat aan kan veranderen?
Tr gemacht.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lol. Wie noemt hier anderen continu lui, zuur en verwend?
Echt..quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beweren dat ik hilters gedachtengang kan volgen, gaat toch echt te ver.
Beetje triest.
Zeker als ik drie keer gequote wordt hier. Dan vraag je toch om een reactie?
Die Hitler opmerking slaat inderdaad helemaal nergens op. Jammer dat moderators zo over de schreef gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beweren dat ik hilters gedachtengang kan volgen, gaat toch echt te ver.
Beetje triest.
Zeker als ik drie keer gequote wordt hier. Dan vraag je toch om een reactie?
Staat in een vorig topic.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Hitler opmerking slaat inderdaad helemaal nergens op. Jammer dat moderators zo over de schreef gaan.
Jij staat onder de negeer, post eerst maar eens wat ontopic.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt..Zij beweert niet dat je Hitlers gedachtegoed goedpraat, de essentie van haar post is dat zij iets beweert wat ze niet kan citeren net als watj ij doet
Echt, dit ook echt uitleggen aan jehet is echt te tergend voor woorden
Facepalmx100
LEUGENSquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij staat onder de negeer, post eerst maar eens wat ontopic.
Wooooow. Modjes, gaan jullie dit pikken?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Hitler opmerking slaat inderdaad helemaal nergens op. Jammer dat moderators zo over de schreef gaan.
Dat zijn mensen in vééél kleinere mate dan jij denkt (waarschijnlijk omdat het ook wel heel leuk is om jezelf te vertellen dat jij de superster bent die alle goede keuzes hebt gemaakt). Voor het overgrote deel ben je afhankelijk van een combinatie van toeval en datgene dat eerdere generaties al hebben opgebouwd, zowel in materiële (infrastructuur, onderwijs, etc) en immateriele (democratie, rechtstaat, cultuur etc.) zin. En daar is ook niets mis mee, we klimmen allemaal omhoog op de ladder die onze voorouders voor ons achter hebben gelaten. Maar boomers (wat een jeukwoordquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welke spiegel? Dat je zelf ook verantwoordelijk bent voor je woon en werkplek? En dat je daar zelf wat aan kan veranderen?
Ja goed verhaal hoor opperboomer.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij staat onder de negeer, post eerst maar eens wat ontopic.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat zijn mensen in vééél kleinere mate dan jij denkt (waarschijnlijk omdat het ook wel heel leuk is om jezelf te vertellen dat jij de superster bent die alle goede keuzes hebt gemaakt). Voor het overgrote deel ben je afhankelijk van een combinatie van toeval en datgene dat eerdere generaties al hebben opgebouwd, zowel in materiële (infrastructuur, onderwijs, etc) en immateriele (democratie, rechtstaat, cultuur etc.) zin. En daar is ook niets mis mee, we klimmer allemaal omhoog op de ladder die onze voorouders voor ons achter hebben gelaten. Maar boomers (wat een jeukwoord) zijn wel een erg rare breuk met de geschiedenis in dat ze zichzelf hebben wijsgemaakt dat het allemaal aan hun eigen inzet te danken is en dat het dus ok is om die ladder weg te trekken voor degenen die na hen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |