Dit topic is goudquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
Man man man wat een zaadtopic is dit geworden. Ik ga in elk geval lachend slapen.
Jaartal bitte?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Oh Hans Teeuwen. Nou dat ik dat niet a la minute herken zeg
Ja nee geen idee ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een trailerpark?
Ik doe helemaal niks luie donder, jij kan dit zelf doen. Ik heb je een link gegeven met een voorbeeld inclusief prijzen en je regelt het zelf maar. Welkom in de grote mensenwereld.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Stuur maar een linkje door waar een soortgelijk project op dit moment beschikbaar is. Je krijgt van mij 5k indien blijkt dat ik in korte termijn 500k overwaarde kan realiseren zoals jij schetst.
Vertel alsjeblieft wat ik allemaal nog meer denk, ik ben enorm benieuwd.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijp niet helemaal wat geboortejaar van doen heeft hiermee? Dat jij denkt dat alle mogelijke kankers komen door een ongezonde levensstijl maakt je echt een totaalidioot
Heeft iemand een link gezien of is deze boomert aan het snuiven oid?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks luie donder, jij kan dit zelf doen. Ik heb je een link gegeven met een voorbeeld inclusief prijzen en je regelt het zelf maar. Welkom in de grote mensenwereld.
Hadden je ouders je ook moeten leren.
Ja toch weer die luie prinsesjes die denken dat het ze maar allemaal in de schoot moet vallen hèquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ik mis constant een draagvlak, dat mensen zelf met initiatieven komen of ideeën.
Alleen maar zeuren,klagen en zagen, maar zelf meedenken (zie dit topic als voorbeeld) is er niet.
En anderen belachelijk maken.
En maar eisen dat anderen het probleem voor ze oplossen.
Casco bouw en gouden handen hebben zal je idd wel rijk kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks luie donder, jij kan dit zelf doen. Ik heb je een link gegeven met een voorbeeld inclusief prijzen en je regelt het zelf maar. Welkom in de grote mensenwereld.
Hadden je ouders je ook moeten leren.
Nee maar ik wacht nog op de quote waarin ik zei dat ik normale huizen te min vond dus achteraan aansluiten aubquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft iemand een link gezien of is deze boomert aan het snuiven oid?
Denk je dat die linkjes je zomaar komen aanwaaien?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft iemand een link gezien of is deze boomert aan het snuiven oid?
Ja, die komen er wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja toch weer die luie prinsesjes die denken dat het ze maar allemaal in de schoot moet vallen hè. Gelukkig zijn jouw dochters niet zo, die werken vast heel hard voor het huisje dat ze van jou krijgen.
Je zegt het zelf al.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar ik wacht nog op de quote waarin ik zei dat ik normale huizen te min vond dus achteraan aansluiten aub
Ow pleasequote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een trailerpark? Of chique gezegd, tinyhouse village?
Er is nu woningnood, en voor de korte termijnoplossing is dat iets.
Maar ik mis constant een draagvlak, dat mensen zelf met initiatieven komen of ideeën.
Alleen maar zeuren,klagen en zagen, maar zelf meedenken (zie dit topic als voorbeeld) is er niet.
En anderen belachelijk maken.
En maar eisen dat anderen het probleem voor ze oplossen.
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk je dat die linkjes je zomaar komen aanwaaien?
O nee hoor, jij vergeet even wat de huizenprijzen waren in 2006, en wat de huizen vervolgens deden in 2009.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ow please. De enige reden dat jij niet met deze problemen hebt hoeven dealen is omdat je het geluk hebt gehad om op het juiste moment in de geschiedenis op de juiste plek geboren te worden, niet omdat je zelf nou zo'n woest verstandige keuzes hebt gemaakt.
Ootje denkt dat het je eigen verdienste is wanneer de kwartjes jouw kant op vallen en meent dat wanneer de kwartjes niet jouw kant op vallen dat dat dan ook je eigen schuld is.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ow please. De enige reden dat jij niet met deze problemen hebt hoeven dealen is omdat je het geluk hebt gehad om op het juiste moment in de geschiedenis op de juiste plek geboren te worden, niet omdat je zelf nou zo'n woest verstandige keuzes hebt gemaakt.
"Er was in 2006 ook zo'n situatie dames en heren, geef het een jaartje of 10 de tijd joh, komt vanzelf goed."quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O nee hoor, jij vergeet even wat de huizenprijzen waren in 2006, en wat de huizen vervolgens deden in 2009.
Jij denkt blijkbaar dat het de eerste keer is in de geschiedenis dat mensen geen huizen konden kopen.
En dit is precies de categorie mensen in mijn klantenkring die rond hun 30e een nieuwe eigen vrijstaande woning hebben. Niet zeuren, maar aanpakken. Degenen met een HBO-pretstudie wonen doorgaans in een jaren '60/'70 woning waar ze elke maand weinig overhouden. Men heeft nog steeds de illusie dat een HBO/WO-opleiding garantie is voor een goed inkomen. Dat was vroeger zo, in de boomertijd... Wie is er nu degene die zich als boomer gedraagt?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:05 schreef ludovico het volgende:
Casco bouw en gouden handen hebben zal je idd wel rijk kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |