De domme keuze om met malloten in discussie te gaan gok ikquote:Op donderdag 27 mei 2021 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee hoor, als ondernemer kun je mooi spelen met je fiscale inkomen. Op papier ben ik een pauper die recht heeft op huursubsidie. Werknemer of ondernemer zijn is een keuze. Welke keuzes maak jij in het leven?
De overheid bouwt tekort aan huizen, zodat de boomers met hun aflossingsvrije hypotheken niet in de problemen geraken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je overheid bouwt tekort huizen en jij wordt boos op een andere groep die last heeft van huizentekort.
Rijk zijn is een keuze.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee hoor, als ondernemer kun je mooi spelen met je fiscale inkomen. Op papier ben ik een pauper die recht heeft op huursubsidie. Werknemer of ondernemer zijn is een keuze. Welke keuzes maak jij in het leven?
Zou het...quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:51 schreef xminator het volgende:
[..]
De overheid bouwt tekort aan huizen, zodat de boomers met hun aflossingsvrije hypotheken niet in de problemen geraken.
Kanker komt je niet aanwaaien.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rijk zijn is een keuze.
Gezond zijn is een keuze.
Slim zijn is een keuze.
Dus als je dat niet bent, dan is dat mooi je eigen schuld.
Juist ja.
Watquote:
Ik heb prima keuzes in het leven gemaakt waardoor ik op 25 jarige leeftijd met 1 salaris een woning in bezit heb kunnen krijgen met inmiddels een waarde van 800k.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt serieus mensen er tussen zitten die na 30 jaar aflossingsvrije hypotheek denken dat ze hun hypotheek hebben afgelost. Want ik heb toch al dertig jaar een bedrag betaald aan de bank?quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zou het...
Niks mis met aflossingsvrij maar blijkbaar spaart men niet graag ofzo.
quote:
Zijn jullie van na 2000 of voor 1980 ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja idk domme keuze om hier te komen vriend
quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
De domme keuze om met malloten in discussie te gaan gok ik
Als het woord boomer je triggert dan ben je een boomer. Trek je eigen conclusies.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Boomer, boomer, boomer, boomer x6234780. En aan het eind van de rit betaal je nog steeds de prijs van je keuzes. Ik ken jonge gasten die exact hetzelfde doen als ik, dus geen huis kopen maar voor zichzelf beginnen omdat je als zelfstandige in bepaalde beroepsgroepen een veel betere onderhandelingspositie hebt dan een werknemer. Daar moet je gebruik van maken en dat is precies wat ik ook doe. Waarom zou ik kiezen voor ¤500 in de maand spaargeld als ik het bedrag kan vermenigvuldigen door eigen baas te zijn? Zijn die jonge gasten dan ook boomers volgens jouw definitie?
Ik ben het met je eens dat de overheid 3x kut is, maar met kut roepen en vervolgens verder te gaan in het stramien gaat je probleem niet oplossen. Je moet anticiperen op die kutoverheid met z'n kutregels. Zoek de mazen op.
Dus de negatieve rente is de schuld van de boomers?quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb prima keuzes in het leven gemaakt waardoor ik op 25 jarige leeftijd met 1 salaris een woning in bezit heb kunnen krijgen met inmiddels een waarde van 800k.
Echter ik ben ook slim genoeg om te realiseren dat ik een uitzondering ben en dat de boomers het onmogelijk maken voor de jeugd om een woning te bemachtigen. En dat de boomers het pensioenstelsel aan het verkrachten zijn.
Begrijp niet helemaal wat geboortejaar van doen heeft hiermee? Dat jij denkt dat alle mogelijke kankers komen door een ongezonde levensstijl maakt je echt een totaalidiootquote:Op donderdag 27 mei 2021 23:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie van na 2000 of voor 1980 ofzo?
Wat is er mis met een trailerpark? Of chique gezegd, tinyhouse village?quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je zou ook gewoon kunnen erkennen dat de problemen op de woningmarkt reëel zijn en dat het niet aan verwende millennials ligt dat halve volksstammen geen fatsoenlijk dak boven hun hoofd kunnen kopen of huren.
[..]
Verrassend.
Sorry heb geen tv in mijn camperquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:00 schreef ludovico het volgende:
Zelden zo massaal mensen Hans Teeuwen niet zien herkennen.
Ok boomer.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als het woord boomer je triggert dan ben je een boomer. Trek je eigen conclusies.
Vroegah, was er gewoon 18% inflatie en 18% rente.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt serieus mensen er tussen zitten die na 30 jaar aflossingsvrije hypotheek denken dat ze hun hypotheek hebben afgelost. Want ik heb toch al dertig jaar een bedrag betaald aan de bank?
Als al die aflossingsvrije hypotheken aan einde looptijd komen en de woningen staan onder water en ze moeten geherfinancierd worden heb je een economische crisis te pakken. Dus de overheid is er niet bij gebaat om het woning te kort op te lossen.
Geen dank xquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
Man man man wat een zaadtopic is dit geworden. Ik ga in elk geval lachend slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |