abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200722899
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef kloon_bassie het volgende:
Heb nu ook een rekening bij Lloyds bank geopend. Weet iemand of ze ook een werkende app hebben voor de iPhone? De app “lloyds bank” lijkt voor de Britse markt te zijn er werkt in ieder geval niet. De lloyds bank verzamelapp is het ook niet (wat die app wel doet vind ik maar dubieus).
Ik gebruik geen App, maar heb hun website/homepage op mijn bureaublad staan. Werkt ook. Ik kijk er toch niet dagelijks in.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_200723899
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef kloon_bassie het volgende:
Heb nu ook een rekening bij Lloyds bank geopend. Weet iemand of ze ook een werkende app hebben voor de iPhone? De app “lloyds bank” lijkt voor de Britse markt te zijn er werkt in ieder geval niet. De lloyds bank verzamelapp is het ook niet (wat die app wel doet vind ik maar dubieus).
Ze hebben geen app. Alles gaat via de website
quote:
Wij hebben geen app. Voor het beheren van uw Internet Spaarrekening kunt u Internetbankieren gebruiken. De website van Internetbankieren is responsive. Dit betekent dat de website zich aanpast aan het scherm van uw mobiele telefoon of tablet. Daardoor blijft alles goed leesbaar en gebruiksvriendelijk.

[ Bericht 16% gewijzigd door KrekelJapie op 04-08-2021 06:49:15 ]
pi_201043543
NN verlaagt de neg. rente verder naar beneden:

U heeft een internetspaarrekening met variabele rente bij ons. Door ontwikkelingen op de spaarmarkt verlagen we de rente per 1 september 2021. In deze e-mail leest u wat er verandert.

Verlaging spaarrente
Heeft u meer dan ¤ 100.000,- spaargeld? Dan wijzigt de rente die u betaalt.
Per 1 september 2021 betaalt u 0,50% rente over uw spaargeld tussen ¤ 100.000.- en
¤ 250.000.-. Over uw spaargeld boven ¤ 250.000,- betaalt u ook 0,50% rente. Dat rentepercentage is ongewijzigd. En over uw spaargeld tot ¤ 100.000,- blijft u 0,01% rente ontvangen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_201043576
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:18 schreef darktower het volgende:
Iemand vroeg begin deze maand naar ATB: ik heb daar járen een spaarrekening gehad en deposito's. Was zeer tevreden. Goede helpdesk, nooit gedoe, valt onder depositogarantiestelsel. Heb het paar jaar terug opgezet omdat de rente te laag werd. Overweeg het nu weer aan te vragen. Maar het is allemaal niks natuurlijk qua rentes nu. Heb alleen LPB nog over eigenlijk.

Waar is die goeie ouwe tijd van 2008, toen je nog deposito's kon ritselen met 5%? :)
Bij Icesafe bedoel je? Of Fortis?
pi_201044493
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:45 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bij Icesafe bedoel je? Of Fortis?
Vermoedelijk ATB. Icesave lokte spaarders met achtergestelde deposito's van iets van 7% in een tijd dat 4% à 5% bij andere banken voor een normaal depositio (dat wél onder het garantiestelsel viel) gebruikelijk was. Ik heb om die reden nooit een deposito bij Icesave gehad, maar wel bij ATB, Garantibank en AK Bank.
pi_201054845
Savedo en raisin worden samengevoegd
quote:
Bij deze informeren wij u over de nieuwste ontwikkeling bij Savedo.

Vanaf heden gaan de twee bedrijven Raisin GmbH, exploitant van de Raisin- en (in Duitstalige markten) WeltSparen-platformen, en Deposit Solutions GmbH, exploitant van Savedo GmbH en (in Duitsland) ZINSPILOT, samen verder onder de naam Raisin DS GmbH. Zo bundelen we onze krachten om de interne EU-markt voor financiële producten verder te integreren, scheppen we meer transparantie en bieden we betere toegang tot het beste (spaar)aanbod in de Europese Unie.

Raisin en Deposit Solutions zijn – met de steun van gerenommeerde internationale investeerders, zoals Goldman Sachs en PayPal respectievelijk Deutsche Bank, die de visie van één Europese spaarmarkt delen – inmiddels gevestigde spelers in de sector. Beide ondernemingen kennen een succesvolle geschiedenis sinds hun oprichting ongeveer tien jaar geleden en staan voor innovatie op het gebied van internationaal sparen. De twee bedrijven werken samen met ongeveer 400 banken en andere financiële dienstverleners uit meer dan 30 landen. Hun platformen – Raisin, WeltSparen, Savedo en ZINSPILOT – hebben bij elkaar meer dan een half miljoen Europese klanten.

Er verandert in essentie niets met betrekking tot (uw gebruik van) onze diensten. U beheert uw account, uw Savedo-rekening, en uw lopende spaarproducten gewoon zoals voorheen. Daarnaast kunt u zich nu op Savedo.nl informeren over het aanbod van Raisin.
Ook via Savedo kan je nu gebruik maken van de Renault spaarrekening met 0,35% rente
  woensdag 25 augustus 2021 @ 23:06:24 #132
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_201074551
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:07 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Vermoedelijk ATB. Icesave lokte spaarders met achtergestelde deposito's van iets van 7% in een tijd dat 4% à 5% bij andere banken voor een normaal depositio (dat wél onder het garantiestelsel viel) gebruikelijk was. Ik heb om die reden nooit een deposito bij Icesave gehad, maar wel bij ATB, Garantibank en AK Bank.
Same here. Het niet onder het garantiestelsel vallen van IceSave was voor mij dé reden om daar niks neer te zetten. Ben ik nog blij mee. :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_201279790
quote:
VERLAGING SPAARRENTE LLOYDS BANK INTERNET SPAARREKENING

Beste klant,

Per 27 september 2021 verlagen wij de rente van de Lloyds Bank Internet Spaarrekening van 0,30% naar 0,15%. Dit betekent dat u vanaf die datum een lagere rentevergoeding over uw spaarsaldo ontvangt. In deze e-mail lichten wij toe waarom wij deze beslissing hebben genomen.
pi_201280259
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:10 schreef GereDathan het volgende:

[..]

De 0,30% was dit een lokkertje....
Veel mensen over laten stappen en dan de rente halveren
pi_201280282
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:52 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Dat was wel een langdurig lokkertje dan.

Ik denk niet dat ze het daarvan hoeven te hebben, in Nederland hebben ze (buiten wat fora) amper naamsbekendheid als spaarbank. En de mensen die ze kennen, en er dus geld hebben staan, zullen nu wel weer gaan rondkijken. Al kan ik zo geen bank meer noemen die 'zo hoog' in de rente zit.
pi_201280326
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat was wel een langdurig lokkertje dan.

Ik denk niet dat ze het daarvan hoeven te hebben, in Nederland hebben ze (buiten wat fora) amper naamsbekendheid als spaarbank. En de mensen die ze kennen, en er dus geld hebben staan, zullen nu wel weer gaan rondkijken. Al kan ik zo geen bank meer noemen die 'zo hoog' in de rente zit.
Renault Bank met 0,35%. Met Frans depositogarantie
pi_201280612
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:52 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Men moet wel erg veel vrije tijd of geld hebben om voor 0.15% een andere bank te nemen.... een krantenwijk was rendabeler😉
Pecunia non olet
pi_201280871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:56 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Renault Bank met 0,35%. Met Frans depositogarantie
Geen serieuze optie wat mij betreft.
pi_201280872
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:21 schreef obligataire het volgende:

[..]
Men moet wel erg veel vrije tijd of geld hebben om voor 0.15% een andere bank te nemen.... een krantenwijk was rendabeler😉
Verschil was groter. Ongeveer 0,25%. Met een bufferpot van een paar maandsalarissen voor tegenvallers/grote uitgaven toch een interessant verschil. Een krantenwijk kost wel heel wat meer tijd dan een overstap wat in een kwartiertje kan.
pi_201282039
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:42 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Verschil was groter. Ongeveer 0,25%. Met een bufferpot van een paar maandsalarissen voor tegenvallers/grote uitgaven toch een interessant verschil. Een krantenwijk kost wel heel wat meer tijd dan een overstap wat in een kwartiertje kan.
Het is echt tientjeswerk hoor :) Met wat reclamefolders erbij kom je ook een heel eind :P

Ik wil maar zeggen, het is allemaal zo marginaal die verschillen, stop het in CF of in ETF's, serieuze bedragen horen niet op een spaarrekening, dat is gegarandeerd interen.
Pecunia non olet
pi_201283349
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:02 schreef obligataire het volgende:
Ik wil maar zeggen, het is allemaal zo marginaal die verschillen, stop het in CF of in ETF's, serieuze bedragen horen niet op een spaarrekening, dat is gegarandeerd interen.
Eens. Desondanks kunnen er heel valide redenen zijn om toch een serieus bedrag op een of meer spaarrekeningen te hebben. Als ik niet binnen 2 jaar een huis had willen kopen, dan had ik heel andere keuzes gemaakt dan ik nu doe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groepfunder op 10-09-2021 05:51:15 ]
pi_201648823
NN verlaagt spaarrente

U heeft een internetspaarrekening met variabele rente bij ons. Door ontwikkelingen op de spaarmarkt verlagen we de rente per 8 oktober 2021. In deze e-mail leest u wat er verandert.

Verlaging spaarrente
Over uw spaargeld tot en met ¤ 100.000,- verlagen wij per vrijdag 8 oktober 2021 de rente van 0,01% naar 0,00%. Heeft u meer dan ¤ 100.000,- spaargeld? Dan wijzigt de rente die u betaalt over dat deel van uw spaargeld niet.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_201649165
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:11 schreef blomke het volgende:
Heeft u meer dan ¤ 100.000,- spaargeld? Dan wijzigt de rente die u betaalt over dat deel van uw spaargeld niet.
Dat is even mazzel hebben.
pi_201655294
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:38 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Dat is even mazzel hebben.
Ja, maar niet voor mij.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 oktober 2021 @ 21:03:06 #145
862 Arcee
Look closer
pi_201851656
quote:
Sparen voor kind levert nauwelijks nog wat op

Per 1 november wordt zilvervloot sparen voor je kind, bij de Regiobank of SNS Bank, veel minder interessant. Zo krijgen kinderen die vanaf november een Zilvervlootrekening openen nog maar maximaal 1 procent bonusrente op hun 18e verjaardag. Dit was eerder maximaal 10 procent.

Zilvervloot sparen, ofwel de zilvervlootrekening, werd geïntroduceerd om kinderen te stimuleren op te sparen. De jeugd kreeg daarvoor bonusrente. Dat blijkt nu niet meer interessant te zijn. “We kunnen gerust stellen dat ‘ouderwets zilvervloot sparen’ als alternatief om te sparen voor je kind is afgeschreven”, zegt expert Amanda Bulthuis van financiële vergelijkingssite Geld.nl.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_201866151
Bij Leaseplan en Centraal Beheer kun je momenteel geen rekening openen.
Is NIBC een goede optie wat betreft service, portal, enzovoort?
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:06:51 #147
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_201866188
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij Leaseplan en Centraal Beheer kun je momenteel geen rekening openen.
Is NIBC een goede optie wat betreft service, portal, enzovoort?
NIBC werkt hier prima.
Leaseplan idem.
No frills rekeningen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_201866335
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:06 schreef Hyperdude het volgende:
No frills rekeningen.
Dat is bij een spaarrekening ook niet nodig maar het moet wel degelijk zijn wat betreft service en website.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:21:27 #149
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_201866434
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dat is bij een spaarrekening ook niet nodig maar het moet wel degelijk zijn wat betreft service en website.
Ik bedoel dat ik niks bijzonders vraag van zo'n simpele spaarrekening. En dat bieden ze ook niet.
Het werkt verder zonder problemen. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_201866490
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:21 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ik bedoel dat ik niks bijzonders vraag van zo'n simpele spaarrekening. En dat bieden ze ook niet.
Het werkt verder zonder problemen. :)
We bedoelen hetzelfde. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')