abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2021 @ 07:35:43 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199622255
quote:
Koolmees: OM onderzoekt radicaal-rechtse actieplatform Vizier op Links

Het Openbaar Ministerie doet onderzoek naar het radicaal-rechtse actieplatform Vizier Op Links. Dat heeft demissionair minister Wouter Koolmees (Integratie) gezegd in een debat in de Tweede Kamer.

Tegen het platform zijn meerdere aangiften gedaan vanwege een stickeractie, waarbij intimiderende stickers werden geplakt op de voordeur van opiniemakers met een linkse signatuur. Op de stickers stond de tekst: "Geobserveerde locatie. Deze locatie wordt geobserveerd door volgers van Vizier Op Links". Koolmees noemde dit intimiderend en normoverschrijdend.

SP-Kamerlid Renske Leijten vindt dat er te weinig aandacht is voor gevaar vanuit extreemrechtse hoek. Ze wil dat de overheid harder optreedt. Volgens Koolmees is er "langs verschillende wegen" aandacht voor extreemrechts: dat het OM een onderzoek is begonnen, laat volgens de demissionair minister zien dat er "wel degelijk" wordt gehandeld als zulke intimidatie zich voordoet. Ook wordt het platform genoemd in het dreigingsbeeld van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid.

Het platform werd in juni 2020 opgezet. Via de website worden regelmatig persoonlijke gegevens gedeeld van wetenschappers, activisten, opiniemakers en politici die als links worden gezien. Eerder werd het Twitteraccount Vizier op Links opgeschort vanwege het overtreden van de Twitter-regels.

https://nos.nl/artikel/23(...)form-vizier-op-links
Vorig topic: NWS / Twitteraars geïntimideerd met huisbezoek extreemrechts

-----------------------------

Eindelijk!!! Aanpakken dit tuig!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199622359
Werd tijd
  woensdag 26 mei 2021 @ 08:13:25 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199622442
Dacht dat die wel een stille dood gestorven waren na de Twitterban. Maar is dus nog bezig?
pi_199622700
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:13 schreef Twiitch het volgende:
Dacht dat die wel een stille dood gestorven waren na de Twitterban. Maar is dus nog bezig?
Zijn verplaatst naar Telegram.
pi_199622736
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:13 schreef Twiitch het volgende:
Er bestaan nog andere platforms dan Twitter.
pi_199622800
ze hebben prima artikelen wellicht dat de woke'ers dat niet bevallen maar wen er maar aan om de hypocrisie te doorbreken

en links heeft natuurlijk nu.nl met al haar zielige vluchtelingen en discriminatie verhalen
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_199622820
De stickeractie is wat sneu maar voor de rest is het een prima platform.
Maar legt lijnen bloot die men liever verborgen houdt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199622830
Behave die sticker actie zie ik niet waarom mensen hier problemen mee hebben.
Of wordt het spelletje niet eerlijk gespeelt?
pi_199623605
Niets mis met dit onderzoek naar extreem rechtse sentimenten. Ben benieuwd of ze m.b.t. VOL tot eenzelfde conclusie komen als m.b.t. hun counterpartij aan de linkerzijde Kafka.nl
quote:
De onderzoeksgroep KAFKA (Kollektief Anti-Fascistisch en Kapitalistisch Archief) streeft er met AFA naar alles
wat als rechts wordt beschouwd te weren uit de publieke ruimte. Bij dit antidemocratische streven gebruiken AFA en KAFKA ondemocratische methoden. Voorbeelden hiervan zijn (het aanzetten tot) geweld, intimidatie en het verhullen van de eigen identiteit (aliasnamen) en de ware intenties waarbij naast een openlijke agenda een geheime agenda wordt gevoerd waarvan de inhoud indruist tegen de democratische rechtsorde..
https://www.aivd.nl/docum(...)ts-extremisme-gering

Ik zie wel wat overeenkomsten.

Oordeel zelf:

https://kafka.nl/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_199623624
Zo'n beetje alle agressieve uitspattingen in de maatschappij komt toch echt van links.
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:08:02 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199623686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zo'n beetje alle agressieve uitspattingen in de maatschappij komt toch echt van links.
Ah, de standaard alt-right reactie. Pavlov zou verheugd zijn te weten dat zijn theorie en experiment zo goed zijn aangeslagen .
Bovendien zou het 'komen' moeten zijn, aangezien het onderwerp van de zin ('Zo'n beetje alle agressieve uitspattingen in de maatschappij') meervoud is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:11:34 #12
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_199623711
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:53 schreef ReplaR het volgende:
Behave die sticker actie zie ik niet waarom mensen hier problemen mee hebben.
Of wordt het spelletje niet eerlijk gespeelt?
Ik heb er serieuze twijfels over of hier wel een rechtszaak in zit. Wat moet het zijn? Oproepen tot geweld? Opruiing?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:14:54 #13
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199623743
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:11 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik heb er serieuze twijfels over of hier wel een rechtszaak in zit. Wat moet het zijn? Oproepen tot geweld? Opruiing?
Valt wel mee toch als we Akwasi als vergelijking nemen
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:17:38 #14
182233 thedeedster
pi_199623769
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:14 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Valt wel mee toch als we Akwasi als vergelijking nemen
We zullen wel zien. c_/
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_199623772
quote:
Op de stickers stond de tekst: "Geobserveerde locatie. Deze locatie wordt geobserveerd door volgers van Vizier Op Links"
Linkse sneeuwvlokjes worden bang van stickers. :')
Maar poeptaarten, ruiten ingooien en deuren met verf bekladen is wel ok. ^O^

En radicaal rechts. Please. Enige wat hij deed was beschikbare informatie uit het publieke domein verzamelen en duiden. :{w
pi_199623788
quote:
8s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ah, de standaard alt-right reactie. Pavlov zou verheugd zijn te weten dat zijn theorie en experiment zo goed zijn aangeslagen .
Bovendien zou het 'komen' moeten zijn, aangezien het onderwerp van de zin ('Zo'n beetje alle agressieve uitspattingen in de maatschappij') meervoud is.
Ik laat de AIVD het woord voor mij doen.

https://www.ewmagazine.nl(...)treem-rechts-592921/
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:22:08 #17
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199623813
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:59 schreef Montagui het volgende:
Niets mis met dit onderzoek naar extreem rechtse sentimenten. Ben benieuwd of ze m.b.t. VOL tot eenzelfde conclusie komen als m.b.t. hun counterpartij aan de linkerzijde Kafka.nl
[..]

Oordeel zelf:

Alles wat zich voordoet als afa of aanhankelijk is veel erger. Meerdere malen in het verleden bewezen dat ze overstappen naar bedreigingen en zelfs geweld.

Waar blijven die onderzoeken inderdaad?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:39:00 #18
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_199624051
Vizier op Links _O_

Zeer interessant om te lezen hoe de belangen clubjes en ons-kent-ons werkt. Oftewel hoe het er in de echte wereld aan toe gaat.
pi_199624065
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:59 schreef Montagui het volgende:
[..]

Oordeel zelf:

Dit artikel is best wel schokkend te noemen, goed dat kafka hen ontmaskert:

https://kafka.nl/ik-ga-haar-met-een-glock-17-vermoorden/
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:40:47 #20
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199624066
inb4 ja maar antifa
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199624072
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:39 schreef cleanfreak het volgende:
Vizier op Links _O_

Zeer interessant om te lezen hoe de belangen clubjes en ons-kent-ons werkt. Oftewel hoe het er in de echte wereld aan toe gaat.
Meest recente stukje over Nikki Sterkenburg is hierin wel een mooi voorbeeld. Daar kun je echt lezen wat voor enorm verdienmodel hier eigenlijk inzit.

https://vizieroplinks.org/nikki-sterkenburg-linkse-kameleon
pi_199624080
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
inb4 ja maar antifa
Antifa is maar 1 clubje uiteindelijk een zeer agressief clubje wat terrorisme niet schuwt.

Maar je kan ook denken aan milieu activisten en dergelijke.
pi_199624086
Waar we extreemlinks negeren.

woensdag 26 mei 2021 @ 10:45:04 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199624116
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Antifa is maar 1 clubje uiteindelijk een zeer agressief clubje wat terrorisme niet schuwt.

Maar je kan ook denken aan milieu activisten en dergelijke.
Ja, en noem eens het scala aan users dat die clubs op handen draagt als 'uitstekende clubs die bepaalde problemen feilloos blootleggen' en daarom nogal op de zenuwen werken van rechtse sneeuwvlokjes?

Dat is namelijk wel steeds een herhalend patroon. Enge rechtse club wordt besproken, users springen er meteen op om het over enge linkse clubs te hebben, pretenderen dat die enorme draagkracht hebben, terwijl alleen al op dit forum ze op een hand te tellen zijn. Laat staan dat ze continu in topics komen verklaren hoe 'uitstekend' ze zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:45:57 #25
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199624131
Daarbij, als je volgens die club links bent als je D'66'er bent, geeft aan dat het vooral ook een loeidomme club is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199624181
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, en noem eens het scala aan users dat die clubs op handen draagt als 'uitstekende clubs die bepaalde problemen feilloos blootleggen' en daarom nogal op de zenuwen werken van rechtse sneeuwvlokjes?

Dat is namelijk wel steeds een herhalend patroon. Enge rechtse club wordt besproken, users springen er meteen op om het over enge linkse clubs te hebben, pretenderen dat die enorme draagkracht hebben, terwijl alleen al op dit forum ze op een hand te tellen zijn. Laat staan dat ze continu in topics komen verklaren hoe 'uitstekend' ze zijn.
Groenlinks bv heeft geen enkel probleem om met Antifa samen te werken. Mensen stemmen op groenlinks en keuren dit dus goed.
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:50:36 #28
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_199624185
Ik begrijp de classificering van radicaal-rechts niet helemaal. Ik zou het meer onderzoeks journalistiek noemen. Zoals FTM bijvoorbeeld.
pi_199624305
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:50 schreef cleanfreak het volgende:
Ik begrijp de classificering van radicaal-rechts niet helemaal. Ik zou het meer onderzoeks journalistiek noemen. Zoals FTM bijvoorbeeld.
Dat is een truuk om een discussie te ontwijken die je niet wint, je noemt de ander gewoon radicaal.
pi_199624368
quote:
Hadden ze het daar maar bij gelaten. Die stickers? Dat had toch niet gehoeven.

Nu stellen die stickers minder voor dan de (moord)aanslagen, vernielingen en anti democratische acties vanuit extreem linkse zijde, maar m.i.v. die stickers begeef je je wel op een glijdende schaal. What's next?
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:22:12 #31
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199624602
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:50 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Groenlinks bv heeft geen enkel probleem om met Antifa samen te werken. Mensen stemmen op groenlinks en keuren dit dus goed.
Als D'66 in die discussie links is, is er sowieso geen discussie.

Dat is ook een beetje het probleem met die clubjes als VizieropLinks; graaf wat dieper en hun hele visie is net zo simpel als dat van een hoop users hier: pro-immigratie? Links. Anti-immigratie? Rechts.

Hoppa; en nu maar stickers gaan plakken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:25:15 #32
66444 Lord_Vetinari
pi_199624651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Alles wat zich voordoet als afa of aanhankelijk is veel erger. Meerdere malen in het verleden bewezen dat ze overstappen naar bedreigingen en zelfs geweld.

Waar blijven die onderzoeken inderdaad?
En de tweede alt-right Pavlov reactie: whataboutism.
pi_199624652
Uitstekend. Ik zie trouwens dat alle te verwachten "maar-hullie-doen-het-ook"-argumenten ook weer in de strijd gegooid worden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:25:39 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199624656
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:50 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Is dat diezelfde GL die het communisme komt invoeren en iedereen transgender wil maken?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:26:10 #35
66444 Lord_Vetinari
pi_199624663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
inb4 ja maar antifa
Nee, je was te laat.
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:27:57 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199624679
Werkelijk waar...

Nieuwsbericht:
Probleem X wordt aangepakt.

Reactie(s):
Waarom X? Y is ook heel erg. En Z kan ook niet. En ABC zijn super kut. Daar doet niemand wat aan. Het is een schande! Wat een land.

Of:
Probleem X is geen probleem. Ja, nou, misschien dat ze bij x te ver gingen, maar X op zichzelf is puur zuivere koffie. Behalve dan misschien toen en toen en zus en zo en daar en daarmee... Maar verder! X is top!

_O-

Ik drink nog even een kopje thee en lees vrolijk mee.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:30:37 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199624713
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:27 schreef SicSicSics het volgende:
Werkelijk waar...

Nieuwsbericht:

Reactie(s):
Waarom X? Y is ook heel erg. En Z kan ook niet. En ABC zijn super kut. Daar doet niemand wat aan. Het is een schande! Wat een land.

Of:
Probleem X is geen probleem. Ja, nou, misschien dat ze bij x te ver gingen, maar X op zichzelf is puur zuivere koffie. Behalve dan misschien toen en toen en zus en zo en daar en daarmee... Maar verder! X is top!

_O-

Lees gewoon de PoHi van de goedpraters en je weet genoeg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:32:53 #38
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199624745
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lees gewoon de PoHi van de goedpraters en je weet genoeg.
Dat zijn alle 'nesnemgued' toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:34:29 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199624763
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:32 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zijn alle 'nesnemgued' toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ondeugende politiek incorrecte maffia.

Zeg maar volk dat 'cuck' roept als je aangeeft niet dagelijks over een zwerver heen te zeiken of zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199624940
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:25 schreef recursief het volgende:
Uitstekend. Ik zie trouwens dat alle te verwachten "maar-hullie-doen-het-ook"-argumenten ook weer in de strijd gegooid worden.
Niet hullie doen het ook, voornamelijk hullie doet het.

Er is nauwelijks extreem rechts geweld.

Wel praktisch alleen extreem links.
pi_199625041
Vizier op links heeft een interessante website, maar je moet wel goed beseffen dat de insteek van deze website inderdaad is het vizier op links en dan niet in positieve zin.

Er zijn begrijp ik van vizier op links diverse pogingen geweest om de website offline te halen, donaties voor het in de lucht houden van deze website onmogelijk te maken en het is dacht ik gelukt op twitter om deze website monddood te maken. Ook willen bepaalde mensen heel graag weten wie er precies achter deze website zit en wie de donateurs zijn.

Interessant dat het OM nu, schijnbaar onder politieke druk, onderzoek gaat doen naar deze stickeractie. Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen. Alhoewel naar mijn mening deze stickeractie laakbaar is, val mensen gewoon niet thuis lastig, dat is inderdaad intimiderend, vraag ik mij af of het strafbaar is. Wellicht tracht men met het onderzoek te bereiken dat de identiteit van de persoon achter deze website bekend gaat worden.
pi_199625070
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

quote:
Werkelijk waar...

Nieuwsbericht:

Reactie(s):

Of:

_O-

woensdag 26 mei 2021 @ 11:57:13 #43
182233 thedeedster
pi_199625088
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Geen behoefte aan een wedstrijdje ver pissen, maar voor de wet zou toch gewoon “gelijke monniken, gelijke kappen” moeten gelden.

Als je de ene keer wél en de andere keer níet vervolgt, dan is er misschien iets mis.
pi_199625117
Overigens wordt extreem links ook echt wel in de gaten gehouden. Maar dan moet je niet doen of alles linkser dan de VVD extreem links is.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:00:45 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199625123
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:59 schreef recursief het volgende:
Overigens wordt extreem links ook echt wel in de gaten gehouden. Maar dan moet je niet doen of alles linkser dan de VVD extreem links is.
precies dit
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:01:55 #46
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_199625136
Extreem is nooit goed, zodra de nuance wordt vergeten dooft de redelijkheid.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_199625154
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is prima omschreven en helemaal waar.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:04:58 #48
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199625164
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De stickeractie is wat sneu maar voor de rest is het een prima platform.
Maar legt lijnen bloot die men liever verborgen houdt.
Probleem is dat dat soort informatie ook weg is als men zo’n site (misschien wel terecht) sluit vanwege stalking en/of bedreiging.

Maar mag antifa wel doxxen?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:05:49 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199625174
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:43 schreef L_auteur het volgende:

[..]

Er bestaan nog andere platforms dan Twitter.
pi_199625203
quote:
Maar hoezo wordt VOL ineens als extreem-rechts geframed? De stickeractie is misschien een extreem middel, misschien ook niet maar gewoon afkeurenswaardig. Extreem-rechts is echter een gedachtengoed en dat daar sprake van zou zijn behoeft onderbouwing, het is niets zo dat naarmate rechts links effectiever aanpakt het extremer rechts wordt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:10:39 #51
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199625226
quote:
8s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

afa is dan per definitie een pavlov reactie. Puur in het leven geroepen om continu te wijzen naar rechts.

Naar alles wat rechts zit van de sp, dat dan ook weer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199625242
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:04 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Probleem is dat dat soort informatie ook weg is als men zo’n site (misschien wel terecht) sluit vanwege stalking en/of bedreiging.

Blijkbaar is het personeel van de webhost wel gedoxt om via deze manier te proberen de website het zwijgen op te leggen. Van de site https://vizieroplinks.org/doneren

quote:
Vizier Op Links ligt constant onder vuur. Onze accounts bij onder andere Linktree, Paypal en Protonmail zijn geschorst door lastercampagnes van onze tegenstanders. Recent is personeel van onze webhost gedoxt waardoor wij gevraagd zijn om te vertrekken naar een andere hostingpartij.
pi_199625274
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:04 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet, en ik heb dat hier ook nog niemand zien beweren.
pi_199625551
quote:
Ik loop hier ook vaak tegenaan. Wie bepaald wanneer iets radicaal-rechts, extreem-rechts, racistisch, facistisch etc is. Die termen worden zo vaak rondgesmeten dat ze hun echte waarde beginnen te verliezen.
pi_199625618
Op basis van welke wetsartikel is ‘intimiderend en normoverschrijdend’ verboden? Vaag verhaal.
pi_199625694
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:49 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
ze hebben prima artikelen wellicht dat de woke'ers dat niet bevallen maar wen er maar aan om de hypocrisie te doorbreken

en links heeft natuurlijk nu.nl met al haar zielige vluchtelingen en discriminatie verhalen
nu.nl is idd helemaal hetzelfde als berichten plaatsen om tegenstanders ff een huisbezoekje te brengen :')
pi_199626289
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:11 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Blijkbaar is het personeel van de webhost wel gedoxt om via deze manier te proberen de website het zwijgen op te leggen. Van de site https://vizieroplinks.org/doneren
[..]

Zoals ik al in post #9 aanhaalde:
quote:
De onderzoeksgroep KAFKA (Kollektief Anti-Fascistisch en Kapitalistisch Archief) streeft er met AFA naar alles wat als rechts wordt beschouwd te weren uit de publieke ruimte.
Andere meningen dan de hunne worden niet getolereerd en moeten bestreden worden, waarbij geweld geoorloofd is.
pi_199626494
quote:
8s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

loser [modbreak]

[ Bericht 8% gewijzigd door hertogjan_lekkerman op 26-05-2021 13:50:36 ]
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_199627342
Vizier op Links is hooguit een rechts platform, wat gedegen onderzoek doet naar (extreem)links. Weinig extreem-rechts aan, maar heb kritiek op (extreem)links, en je bent meteen een radicaal. De standaard media noemt nooit extreem-links, dus mijn inziens stapt Vizier op Links in een gat.

Duidelijk is dat hun publicaties nogal onwelgevallig zijn voor de linkse media, politici en OM.

Die sticker actie was overigens oliedom.
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:13:06 #60
66444 Lord_Vetinari
pi_199627745
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:44 schreef Homey het volgende:
Vizier op Links is hooguit een rechts platform, wat gedegen onderzoek doet naar (extreem)links. Weinig extreem-rechts aan, maar heb kritiek op (extreem)links, en je bent meteen een radicaal. De standaard media noemt nooit extreem-links, dus mijn inziens stapt Vizier op Links in een gat.

Duidelijk is dat hun publicaties nogal onwelgevallig zijn voor de linkse media, politici en OM.

Ik ben erg benieuwd wat jij 'gedegen onderzoek' vindt, als jij denkt dat VOL 'gedegen onderzoek' doet.

Tipje: Onderzoek wat jouw persoonlijke gedachten bevestigt, is niet per definitie 'gedegen'.
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:32:06 #61
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199628070
En waarom is Vizier op Links een rechts platform?

Omdat het over immigratie zeikt.

Zo snel is 'rechts' kennelijk tevreden. Echt alles is te herleiden tot dat issue, en dat verklaart ook waarom voor een hoop volk hier zaken al heel snel extreem-links zijn als je niet staat te springen om deportaties, grenstorens en afnemen van paspoorten.

Op de koop toe krijg je van zo'n Gobineau wannabe nog een sticker op je deur ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199628183
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

Zo snel is 'rechts' kennelijk tevreden. Echt alles is te herleiden tot dat issue, en dat verklaart ook waarom voor een hoop volk hier zaken al heel snel extreem-links zijn als je niet staat te springen om deportaties, grenstorens en afnemen van paspoorten.

Op de koop toe krijg je van zo'n Gobineau wannabe nog een sticker op je deur ook.
Heb even gekeken en kan niets over migratie vinden op hun site.
Kun je ons een voorbeeld laten zien?
pi_199628195
quote:
Probleem is wel dat het label extreem om die reden makkelijk wordt misbruikt om de ander weg te zetten als een gekkie.
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:39:48 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199628204
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:38 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Heb even gekeken en kan niets over migratie vinden op hun site.
Kun je ons een voorbeeld laten zien?
Wat is 'links activisme' precies?

Een blik was verder genoeg: "Soros-kloon", "Racismegedram", "Zwarte Piet", "Dekolonisering", "Zwarte Piet", "Antidiscriminatiewet", "Zwarte Piet"...

Nee, helder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199628226
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:44 schreef Homey het volgende:

Ben geen groot lezer van VOL stukken, maar wat ik wel van ze heb gezien was uiterst eenzijdig geschreven.
pi_199628340
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:44 schreef Harmankardon het volgende:
Op basis van welke wetsartikel is ‘intimiderend en normoverschrijdend’ verboden? Vaag verhaal.
De wet? Dat is ouderwets, zeg maar dat politie en justitie wel optreedt tegen dingen die strafbaar zijn gesteld, en niet optreedt tegen dingen die niet strafbaar zijn gesteld? Dan zijn we weer heel hard op weg naar een rechtsstaat. Dat moeten we niet hebben, dan is de OvJ geen politiek instrument meer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199628438
Wat grappig dat zo'n clubje op wat aandacht mag rekenen van de minister.

Wat er rechts radicaal aan is is mij nog niet duidelijk aangezien het geen politieke beweging is en ook geen politiek doel heeft behalve links activisme in kaart te brengen. In het begin heeft het mooi links activisme binnen het FNV blootgelegd en de verbanden zichtbaar gemaakt.

Die stickers uitgeven was gewoon een dom idee.
pi_199628447
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat is 'links activisme' precies?

Een blik was verder genoeg: "Soros-kloon", "Racismegedram", "Zwarte Piet", "Dekolonisering", "Zwarte Piet", "Antidiscriminatiewet", "Zwarte Piet"...

Nee, helder.
Ik vroeg om een voorbeeld over migratie.
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:54:12 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199628466
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:53 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Ik vroeg om een voorbeeld over migratie.
Oh nee inderdaad, de aangehaalde zaken hebben niets te maken met migratie. Culturele verdunning. Soros. Omvolking. Dat soort spul.

Shit, nu ben ik ook extreem-links... even de deur checken
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199628490
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

Zo snel is 'rechts' kennelijk tevreden.
Kennelijk niet want dan zou de SP ook rechts zijn. Die is natuurlijk links. Evenals de PVV overigens die ook over immigratie zeikt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 15:57:03 ]
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:57:59 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199628541
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:55 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Kennelijk niet want dan zou de SP ook rechts zijn. Die is natuurlijk links. Evenals de PVV overigens die ook over immigratie zeikt.

[ afbeelding ]
De PVV wordt daar niet als links gezien medunkt (en hier ook niet trouwens, aangezien verstokte PVV'ers het hardst op links zeiken), en de SP zeikt wel over immigratie maar vergeet het lichtgetinte erbij te betrekken, dus dat telt niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199628587
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh nee inderdaad, de aangehaalde zaken hebben niets te maken met migratie. Culturele verdunning. Soros. Omvolking. Dat soort spul.

Shit, nu ben ik ook extreem-links... even de deur checken
Enkel mensen van enige betekenis worden natuurlijk lastiggevallen. Bovendien is de relatieve anonimiteit op een forum zonder je echte naam wel fijn.
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:01:19 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199628614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:00 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Enkel mensen van enige betekenis worden natuurlijk lastiggevallen. Bovendien is de relatieve anonimiteit op een forum zonder je echte naam wel fijn.
Oh, dan is het goed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199628646

Gewoon je artikel beginnen met verdachtmakingen, omdat ze heeft samengewerkt met iemand anders die een fout heeft gemaakt in een presentatie en met iemand die geen fan van Omzigt was. Dan stel je als Visier op links deze niet irionische vraag: De vraag die zich opwerpt is natuurlijk: waarom verkeert Sterkenburg, als voormalig journalist, in zulk dubieus en gekleurd gezelschap?

En dit is dan een gedegen onderzoeksplatform met slimme stukjes. Jaja.
pi_199628655
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De PVV wordt daar niet als links gezien medunkt (en hier ook niet trouwens, aangezien verstokte PVV'ers het hardst op links zeiken), en de SP zeikt wel over immigratie maar vergeet het lichtgetinte erbij te betrekken, dus dat telt niet.
Ik denk dat ze bij Vizier op Links de scheidingslijn leggen op progressief links. En enkel mensen die activistisch zijn in die hoek. En helaas is het ook in die hoek dat mensen werk en privé door elkaar halen en menen op welhaast religieuze wijze mensen te moeten bekeren met oneigenlijke middelen. Zoals een vakbond als de FNV omvormen tot een club voor je eigen woke agenda.
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:03:45 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199628667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:03 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bij Vizier op Links de scheidingslijn leggen op progressief links. En enkel mensen die activistisch zijn in die hoek. En helaas is het ook in die hoek dat mensen werk en privé door elkaar halen en menen op welhaast religieuze wijze mensen te moeten bekeren met oneigenlijke middelen. Zoals een vakbond als de FNV omvormen tot een club voor je eigen woke agenda.
Zodra mensen 'woke' gaan gebruiken ga ik koffie drinken. Zwarte.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199628716
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:02 schreef Glazenmaker het volgende:

Gewoon je artikel beginnen met verdachtmakingen, omdat ze heeft samengewerkt met iemand anders die een fout heeft gemaakt in een presentatie en met iemand die geen fan van Omzigt was. Dan stel je als Visier op links deze niet irionische vraag: De vraag die zich opwerpt is natuurlijk: waarom verkeert Sterkenburg, als voormalig journalist, in zulk dubieus en gekleurd gezelschap?

En dit is dan een gedegen onderzoeksplatform met slimme stukjes. Jaja.
Je hebt de discussie gemist. Mevrouw heeft niet enkel een fout gemaakt. Ze heeft de assen omgedraaid en op basis daarvan een behoorlijk wat uitspraken gedaan over de PVV en haar achterban. Toen bleek dat het om de PvdA en haar achterban ging gaf ze niet thuis, waren dezelfde uitspraken plots niet meer toepasbaar schijnbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 16:06:05 ]
pi_199628748
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zodra mensen 'woke' gaan gebruiken ga ik koffie drinken. Zwarte.
Mooi.
Woke, woke, woke.
pi_199628911
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:05 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Je hebt de discussie gemist. Mevrouw heeft niet enkel een fout gemaakt. Ze heeft de assen omgedraaid en op basis daarvan een behoorlijk wat uitspraken gedaan over de PVV en haar achterban. Toen bleek dat het om de PvdA en haar achterban ging gaf ze niet thuis, waren dezelfde uitspraken plots niet meer toepasbaar schijnbaar.
Je mist het punt van mijn post nogal. Maar goed.

Dat iemand creatief of dom is geweest met een grafiek betekent niet dat diegene voor eeuwig in het verdomhoekje moet zitten en niemand meer met haar zou moeten samenwerken. Wat VOL hier doet is ook precies waar Baudet en de rechtse media zo over moesten janken nadat mensen hem voor fascist uitmaakten na wat typisch extreem rechtse hondenfluitjes en een bezoek aan een nogal extreem rechtse Amerikaan.

In het kort: VOL is blind door eigen partijdigheid, dom en hypocriet. En dat kun je uit de eerste 2 alinea's halen van een stukje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Glazenmaker op 26-05-2021 16:56:04 ]
pi_199629084
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dat iemand creatief of dom is geweest met een grafiek betekent niet dat diegene voor eeuwig in het verdomhoekje moet zitten en niemand meer met haar zou moeten samenwerken. Wat VOL hier doet is ook precies waar Baudet en de rechtse media zo over moesten janken nadat mensen hem voor fascist uitmaakten na wat typisch extreem rechtse hondenfluitjes en een bezoek aan een nogal extreem linkse Amerikaan.

In het kort: VOL is blind door eigen partijdigheid, dom en hypocriet. En dat kun je uit de eerste 2 alinea's halen van een stukje.
Ja? Nou en?

Is het verboden partijdig, dom en hypocriet te zijn?

Want dan heb ik ook nog wel een lijstje.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199629164
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dat iemand creatief of dom is geweest met een grafiek betekent niet dat diegene voor eeuwig in het verdomhoekje moet zitten en niemand meer met haar zou moeten samenwerken. Wat VOL hier doet is ook precies waar Baudet en de rechtse media zo over moesten janken nadat mensen hem voor fascist uitmaakten na wat typisch extreem rechtse hondenfluitjes en een bezoek aan een nogal extreem linkse Amerikaan.

VOL is partijdig, zonder meer. Dat hebben ze ook nooit onder stoelen of banken gestoken, hell het staat zelfs duidelijk in de naam.
VOL is dom, dat met die stickers valt zeker te kwalificeren als dom. De rest meer als onderzoeksjournalistiek.
Hypocriet? Van VOL is al lange tijd duidelijk dat het dezelfde tactieken zal toepassen als haar linkse opponenten. Althans, dat stond eens op hun Twitter account.

VOL is volgens mij 1 persoon, en ik vind het vrij hilarisch hoe 1 rechts persoon die in zijn vrije tijd een beetje aan hobby onderzoeksjournalistiek doet zo veel paniek kan zaaien in activistische linkse kringen.

Ben ik het er verder mee eens, nee hoor. Die stickers gaan veel te ver, je moet mensen niet gaan lastig vallen op hun huisadres ook al is dat een beproefde tactiek van extreem links. Het is inmiddels veel te radicaal in mijn ogen en de schrijfsels zijn inmiddels ook niet echt opzienbarend meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 16:36:03 ]
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:56:33 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199629789
Beter richten ze in samenwerking met de AIVD de website "Vizier op alt-right" op.

Wordt lachen met die incel-koppen
  woensdag 26 mei 2021 @ 17:05:33 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199630007
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ben geen groot lezer van VOL stukken, maar wat ik wel van ze heb gezien was uiterst eenzijdig geschreven.
En kijk eens in de Telegramgroep van VOL. Daar delen ze gewoon adressen en telefoonnummers van volgens hun linksen. Mensen kunnen zelf wel verzinnen wat andere gekkies daarmee gaan doen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 26 mei 2021 @ 17:13:16 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199630169
Maar eerlijk is eerlijk, het is best een leerzame site voor een extreemrechte mantelorganisatie. Al hebben de meeste artikelen de diepgang van een kikkerbadje.

[ Bericht 16% gewijzigd door Hexagon op 26-05-2021 17:56:30 ]
pi_199631263
quote:
Werkelijk waar...

Nieuwsbericht:

Reactie(s):

Of:

_O-

Leuke analyse, maar niet zuiver op de graad, en daar zit het m nou in.

Want want is dat "probleem X" nu precies?

Is het niet beter om te spreken over extremisme in z'n algemeen? Dat is toch werkelijk probleem X? Veel beter voor de inhoudelijk discussie. De opzet van het nieuwsbericht en dit topic zorgt er per direct al voor dat het vingerwijzen over en weer kickstart.

Want zoals je bij #23 kan zien; extremisme is niet voorbehouden aan rechts alleen, links kan er "ook wat van". (En ik laat islamitisch extremisme maar even achterwege, want dat is een verhaal apart als het aankomt op "extremisme").

Kunnen die domme "ach kijk, daar heb je de whataboutisms ook weer" comments ook gelijk achterwege blijven.
pi_199631300
Wel mooi om te zien hoe sommigen het goedpraten "want anderen doen het ook"
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:46:14 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199631352
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:42 schreef tim020hoorn het volgende:
Wel mooi om te zien hoe sommigen het goedpraten "want anderen doen het ook"
En die anderen doen het in ieder geval een stuk beter.
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:48:27 #88
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_199631379
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:31 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zoals ik al in post #9 aanhaalde:
[..]

Andere meningen dan de hunne worden niet getolereerd en moeten bestreden worden, waarbij geweld geoorloofd is.
Mijn naam komt ook op die Kafka site voor omdat ik ooit een keer iets geroepen heb in een dronken bui dus in hoeverre kun je dat serieus nemen?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_199631631
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja? Nou en?

Is het verboden partijdig, dom en hypocriet te zijn?

Want dan heb ik ook nog wel een lijstje.
Er zijn mensen in dit topic die VOL gedegen onderzoeksjournalistiek noemen.
pi_199631660
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:25 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

VOL is partijdig, zonder meer. Dat hebben ze ook nooit onder stoelen of banken gestoken, hell het staat zelfs duidelijk in de naam.
VOL is dom, dat met die stickers valt zeker te kwalificeren als dom. De rest meer als onderzoeksjournalistiek.
Hypocriet? Van VOL is al lange tijd duidelijk dat het dezelfde tactieken zal toepassen als haar linkse opponenten. Althans, dat stond eens op hun Twitter account.

VOL is volgens mij 1 persoon, en ik vind het vrij hilarisch hoe 1 rechts persoon die in zijn vrije tijd een beetje aan hobby onderzoeksjournalistiek doet zo veel paniek kan zaaien in activistische linkse kringen.

Ben ik het er verder mee eens, nee hoor. Die stickers gaan veel te ver, je moet mensen niet gaan lastig vallen op hun huisadres ook al is dat een beproefde tactiek van extreem links. Het is inmiddels veel te radicaal in mijn ogen en de schrijfsels zijn inmiddels ook niet echt opzienbarend meer.
Echt hilarisch dat gezinnen doodsbedreigingen binnenkrijgen ja. Jij lijkt het ene los te zien van de ander, maar ik heb er wat moeite mee.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 19:11:02 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199631730
Het was gewoon een prima groep die achter die naam schuil gaat. Pas sinds er wat mongolen met de naam aan de haal gingen is het een bende geworden, maar de oorspronkelijke groep is nog steeds prima
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:17:42 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199631859
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Het was gewoon een prima groep die achter die naam schuil gaat. Pas sinds er wat mongolen met de naam aan de haal gingen is het een bende geworden, maar de oorspronkelijke groep is nog steeds prima
Die oorspronkelijke groep is waarschijnlijk een libertarische eenling die door allerlei aberraties op links uit te lichten streeft naar de ridiculisering van maatschappelijke problemen als geheel, om z'n Hayek/Rand idealen salonfähig te maken; kijk alleen al naar de 'zelfstudie' en hoe graag ze melding maken van 'riante panden' van extreemlinkse figuren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199632292
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Echt hilarisch dat gezinnen doodsbedreigingen binnenkrijgen ja. Jij lijkt het ene los te zien van de ander, maar ik heb er wat moeite mee.
Tamelijk overdreven beschrijving van een sticker plakken. Alhoewel dat natuurlijk zeer onwenselijk is.
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:02:22 #94
13456 AchJa
Shut up!!!
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:03:53 #95
13456 AchJa
Shut up!!!
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:05:49 #96
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199632766
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:59 schreef recursief het volgende:
Net zo min dat alles rechts van de PvdA extreem rechts is...
pi_199632814
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

Net zo min dat alles rechts van de PvdA extreem rechts is...
Maar wie beweert dat dan?
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:14:15 #98
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199632905
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:08 schreef recursief het volgende:
Maar wie beweert dat dan?
Wie beweert dat alles links van de VVD extreem links is?

VOL wordt meteen weggezet als "extreem rechts". Ik zou graag willen lezen waaruit dat allemaal blijkt.
pi_199633031
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wie beweert dat alles links van de VVD extreem links is?
VOL doet dat. En in dit topic worden ook de randacties van extreem links, gewoon "links" genoemd.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
quote:
0s.gif Op
woensdag 26 mei 2021 10:17 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Linkse sneeuwvlokjes worden bang van stickers. :')
Maar poeptaarten, ruiten ingooien en deuren met verf bekladen is wel ok. ^O^
pi_199633191
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:23 schreef recursief het volgende:

[..]

VOL doet dat.
Waar precies? Ik heb er namelijk nog nooit een CDA'er, CU'er oid langs zien komen.
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:34:16 #101
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199633227
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:23 schreef recursief het volgende:
VOL doet dat.
Oh, nou heb ik ze niet heel fanatiek gevolgd dus het kan zijn dat ik dat gemist heb. Kun je voorbeelden tonen?

quote:
En in dit topic worden ook de randacties van extreem links, gewoon "links" genoemd.
Ze zijn toch ook links?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')