wat zou ik over d'r moeten zeggen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het valt toch wel op dat je het verder helemaal niet over je nichtje hebt.
tja, wat kunnen ze er over zeggen dat objectief hout snijd?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:32 schreef RetepV het volgende:
Naja, als het serieus wordt, heb je natuurlijk één groot probleem: je schoonfamilie is familie van je vader of je moeder. Die kennen elkaar dus al vrijwel hun hele leven. En alles zal doorgeluld worden. Ook je ouders en schoonouders drinken wel eens te veel.
Het valt gewoon op dat je meer bezig bent met de angst voor de reactie van je sociale omgeving dan met het seks hebben op zich.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:56 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
wat zou ik over d'r moeten zeggen?
ja, ze is een mooie vrouw geworden met een flink achterste, als billenman kun je dat waarderen, heb daar dan ook flink gebruik van gemaakt tijdens het zoenen. wat moet je er over zeggen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat je meer bezig bent met de angst voor de reactie van je sociale omgeving dan met het seks hebben op zich.
Dit is geen reactie op wat ik zei. Als je een serieuze discussie wil, prima, maar zo niet dan heeft dit topic geen bestaansrecht, toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:07 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
ja, ze is een mooie vrouw geworden met een flink achterste, als billenman kun je dat waarderen, heb daar dan ook flink gebruik van gemaakt tijdens het zoenen. wat moet je er over zeggen?
Stimmt!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is geen reactie op wat ik zei. Als je een serieuze discussie wil, prima, maar zo niet dan heeft dit topic geen bestaansrecht, toch?
we zijn toch sociale dieren dus zo vreemd is dat niet toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is geen reactie op wat ik zei. Als je een serieuze discussie wil, prima, maar zo niet dan heeft dit topic geen bestaansrecht, toch?
Wat bazel je nou toch? Hoe is dit een reactie op wat ik zei?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:32 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
we zijn toch sociale dieren dus zo vreemd is dat niet toch?
Man! Neuk haar met een cam er bij en slinger de boel op Porhub voor de likes en reacties.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:07 schreef RebelliousRobbie het volgende:
ja, ze is een mooie vrouw geworden met een flink achterste, als billenman kun je dat waarderen, heb daar dan ook flink gebruik van gemaakt tijdens het zoenen. wat moet je er over zeggen?
je zei toch dat ik me meer met de omgeving bezig hield dan haar?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat bazel je nou toch? Hoe is dit een reactie op wat ik zei?
wat zou daar (theoretisch) immoreel aan zijn als beide willen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:37 schreef Gruj0 het volgende:
Ik zou het niet doen, het is familie van je. In sommige culturen ziet men elkaar zelfs als broer en zus.
@Joopklepzeikerquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:21 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
wat zou daar (theoretisch) immoreel aan zijn als beide willen?
Gewoon doen, zou het alleen niet aan de grote klok hangen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:21 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
Ja, en zo blijven we in een cirkeltje gaan want jouw probleem is niet dat je een reactie zoekt waarmee je mensen direct de mond snoert, dat is een symptoom van het eigenlijke probleem, en dat is dat je zelf onzeker bent over de situatie.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:20 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
je zei toch dat ik me meer met de omgeving bezig hield dan haar?
Dit idd. Is dit die rare vogel die ook een stijve van z'n nichtje kreeg (pak em beet 1 of 2 jaar terug), waarna de hele familie gezellig om zijn tentstok ging lachen?quote:
No hommoquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:59 schreef Catkiller het volgende:
Een wijze KLB SC user zei ooit: niks mis met nichtjes palen
Het verhaal kwam mij ook vaag bekend voor ....quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dit idd. Is dit die rare vogel die ook een stijve van z'n nichtje kreeg (pak em beet 1 of 2 jaar terug), waarna de hele familie gezellig om zijn tentstok ging lachen?
In ieder geval niet mijn verhaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Het verhaal kwam mij ook vaag bekend voor ....
Ziekte van Van Buchem, of ook wel de Urker ziekte genoemdquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:36 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is niet altijd zo. Het kan voorvallen maar kans is klein.
Ik vind dit kortzichtig. ‘Je zegt in feite: wil je gaan voor de onmiddellijke behoeftebevrediging? Doen.’ En dan ga je dus helemaal voorbij aan de consequenties van die keuze op de langere termijn. Om nog maar te zwijgen van het nichtje dat zich mogelijk nogal gebruikt gaat voelen voor zijn behoeftebevrediging.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:01 schreef Twintig het volgende:
1. Er is helemaal niks op tegen. Het is juist goed wat je doet!Gewoon doen ga er voor
. Voelt het goed? dan doen.
2. Moraliteit en ethiek is bedacht door de mens. Jij bepaalt jouw eigen moraal. Er is geen goed en fout. Goed en fout is contextueel. Het is goed om in Europa geen hoofddoeken te dragen. Het is slecht in Islamitische landen om geen hoofddoeken te dragen. Het is goed in middeleeuwen om heksen te verbranden. Het is fout in deze tijd om heksen te verbranden en terecht. Het is goed dat er incest is in bepaalde landen nu en vroeger tijdens het middeleeuwen en fout in bepaalde andere landen nu. Maar dan nog jij bepaalt jouw eigen moraal. En meestal doe je iets niet omdat andere mensen je gaan afwijzen of dat je dan buiten de groep valt of voor de veiligheid. Maar het is helemaal aan jou. Jij bepaalt wat taboe is en wat niet. De vraag moet niet zijn zijn er ethische bezwaren? De vraag moet zijn maakt het mij gelukkig en heb ik vrede? Ja dan doen.
Nee dat zeg ik niet. Brengt het je vrede en maakt het je gelukkig dan doen. Dus gaat het je vrede en geluk brengen ook op de langere termijn? dan doen. Bovendien sowieso vanaf het begin tot het einde moeten beide partijen het goed vinden. Dan is het dus goed.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dit kortzichtig. ‘Je zegt in feite: wil je gaan voor de onmiddellijke behoeftebevrediging? Doen.’ En dan ga je dus helemaal voorbij aan de consequenties van die keuze op de langere termijn. Om nog maar te zwijgen van het nichtje dat zich mogelijk nogal gebruikt gaat voelen voor zijn behoeftebevrediging.
Hoeft niet. Heb ook een neef en nicht die uiteindelijk na een eerdere relatie met elkaar getrouwd zijn.quote:
Ik lees wat je schrijft en daarin ontbreekt de ethische afweging.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:26 schreef Twintig het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Goed lezen wat er staat. Brengt het je vrede en maakt het je gelukkig dan doen. Dus gaat het je vrede en geluk brengen ook op de langere termijn? dan doen. Bovendien sowieso vanaf het begin tot het einde moeten beide partijen het goed vinden. Dan is het dus goed.
Daar heb ik an sich ook geen moeite mee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hoeft niet. Heb ook een neef en nicht die uiteindelijk na een eerdere relatie met elkaar getrouwd zijn.
Maar dan heb je het over twee mensen die verliefd zijn en willen gaan voor een relatie, of de omgeving dat nou goedkeurt of niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat je je familie nog normaal onder ogen wilt kunnen komen, misschien?
Bij een normale ONS is het wel handig dat het iemand is die je in principe niet (vaak) meer tegen hoeft te komen en al helemaal niet in je familiekring.
Je hebt het over taboe, maar dat zou dan het taboe zijn op een relatie (plus kinderen) tussen neef en nicht. Laat het nou al zeker 50 jaar zo zijn dat in Nederland neef en nicht gewoon kunnen trouwen. Veel mensen weten dat kennelijk niet.
Ook als het niet je nichtje is zal het zo zijn dat de meeste mensen het minder prettig vinden als je aan Jan en alleman verteld dat seks hebt gehad.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:20 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
je zei toch dat ik me meer met de omgeving bezig hield dan haar?
Hoeft niet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:59 schreef mark16 het volgende:
Het is raar omdat neef en nicht een bepaalde hoeveelheid genen gemeen hebben, waardoor de kans op erfelijke afwijkingen groter is. Daarnaast, mocht het ooit uitgaan zit je in principe nog steeds met elkaar opgescheept omdat je lid blijft van dezelfde familie.
Ts bij de kapper:quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ook als het niet je nichtje is zal het zo zijn dat de meeste mensen het minder prettig vinden als je aan Jan en alleman verteld dat seks hebt gehad.
Zeker bij een onsje ipv een relatie is wat discretie wel op zijn plaats. Maar ook bij een relatie is er teveel over zeggen niet echt wenselijk ofzo.
Niet mijn kopje thee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:28 schreef Gunner het volgende:
Hoeft niet. Heb ook een neef en nicht die uiteindelijk na een eerdere relatie met elkaar getrouwd zijn.
Ik denk dat jij je eigen ethische moralen beter kan bepalen in deze kwestie want dat kan voor iedereen anders zijn. Wel zou ik je willen adviseren om geen dingen te doen waar je hoofdpijn van kan krijgen tenzij je van hoofdpijn houdt (zie bijvoorbeeld wat @Werkman had gepost over een klasgenoot van hem).quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:13 schreef RebelliousRobbie het volgende:
TT zegt het volgens mij al.
Pinksterweekend nichtje (dochter van tante) op visite gehad. Had haar al een tijdje niet meer gezien maar ze is een echte vrouw geworden. Er waren veel mensen bij en dus net wat stoelen te weinig. Ik zei voor de grap dat ze dan maar bij mij op schoot moest komen zitten. Deed ze vervolgens echt (voor de grap) en tot mijn eigen verbazing raakte ik daar opgewonden van, ik probeerde dat ding uiteraard met alle macht te verbergen maar juist daardoor had ze het volgens mij door. Later op de avond gezopen samen en wat losser daardoor en toen ging ze WAP zingen en ik zong de tekst mee maar dan met hard ass dick in plaats van wet ass pussy. Toen zei ze ''match made in heaven'' toch? Lang verhaal kort we hebben gezoend en ze zei dat dat een goed begin was voor de volgende x. Suggereerde ze nu een one night stand of? En zo ja, wat zijn de ethische bezwaren daar tegen?
Bijna acht miljard volgens mijquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:48 schreef Werkman het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee.
Los van het feit dat mijn familie bestaat uit een leger hondenkoppen is er ook nog zoiets dat ik het niet op mijn geweten zou willen hebben als er zo'n kleintje in de wieg ligt met lever of nierproblemen of later mentale kwesties krijgt.
Er zijn toch zat andere mensen op de wereld?
Inderdaad, die klojo kreeg flink het deksel op zijn neus.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je eigen ethische moralen beter kan bepalen in deze kwestie want dat kan voor iedereen anders zijn. Wel zou ik je willen adviseren om geen dingen te doen waar je hoofdpijn van kan krijgen tenzij je van hoofdpijn houdt (zie bijvoorbeeld wat @:werkman had gepost over een klasgenoot van hem).
Ik 17, zij 23.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:23 schreef Megalomaniac het volgende:
TS, hoe oud ben jij en hoe oud is je nichtje?
Doet me denken aan mijn niffo en niffa. Op een verjaardag zaten die ook bij elkaar op schoot en vanaf toen heel erg close tegen elkaar. Er werd zelfs gedacht dat die twee een relatie hadden. Ik als hoofd van de familie moest er wat van vinden en ingrijpen want hun ouders wisten het niet meer. Gelukkig loste het probleem zichzelf op. Of ze elkaar ook hebben gepakt weet ik niet maar dat moeten hun weten (interesseert me eigenlijk niet, net als de rest van de familiequote:Op woensdag 26 mei 2021 14:04 schreef Werkman het volgende:
[..]
Inderdaad, die klojo kreeg flink het deksel op zijn neus.
Jaren geduurd voordat ie er van af was, maar dat kwam pas toen ie veel ouder werd en uiteindelijk zelf een gezin kreeg.
Kijk, ik kan me best voorstellen dat je je ogen niet in je zak hebt zitten en dat je best ziet dat ze er mag zijn.
Dat is normaal, maar verder moet het niet gaan.
In dat geval ben jij minderjarig en zij volwassenen.quote:
In dit geval ligt de grens op 16 jaar en zou het niet strafbaar zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef Werkman het volgende:
In
[..]
In dat geval ben jij minderjarig en zij volwassenen.
Dat betekent dat zij de bak in kan als jullie gaan bonken.
Als jij achttien bent mogen jullie doen wat jullie willen.
Wettelijk gezien dan, of de sfeer in de familie er beter op wordt als het uitkomt kan ik niet beoordelen.
Wel als er een machtsverhouding bestaat, familieband met een duidelijk ouder familielid kan als zodanig worden opgevat, zeker als de ouders aangifte doen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:47 schreef itchycoo het volgende:
[..]
In dit geval ligt de grens op 16 jaar en zou het niet strafbaar zijn.
Als ik een onwijs lekkere nicht zou hebben die mij staat op te geilen? Zeker weten.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:00 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
zouden de gasten die aanraden t te doen dat zelf eveneens doen?
Je denkt nu met je pik. Wanneer je met je verstand gaat denken, ga je spijt krijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:21 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
Je hebt gebatst en nu is je familie boos?quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:57 schreef RebelliousRobbie het volgende:
jullie hebben bloed aan je handen.
ga je nou serieus lollig doen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt gebatst en nu is je familie boos?
Ja wat bedoel je er dan meequote:Op woensdag 26 mei 2021 20:14 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
ga je nou serieus lollig doen?
Vooropgesteld dat een 23 jarige, die er 'onwijs lekker' uitziet met 17 jarig neefje wilt neuken. Ik denk dat ze hem gewoon zat te fucken.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ik een onwijs lekkere nicht zou hebben die mij staat op te geilen? Zeker weten.
Halve koninkhuizen zijn gebouwd op inteelt.
Hou toch op.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:19 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
niemand hier die me bepaalde dingen vertelde terwijl ik er expliciet naar vroeg.
Jij bent gewoon verantwoordelijk voor je eigen keuzes en daden, en dat is niet afhankelijk van wat iemand hier wel of niet gezegd heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:19 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
niemand hier die me bepaalde dingen vertelde terwijl ik er expliciet naar vroeg.
hoe moet een zeventienjarige op de hoogte zijn van scheikundige shit over vaseline en rubber.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou toch op.
Je hebt alle antwoorden gekregen.
Fail.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
hoe moet een zeventienjarige op de hoogte zijn van scheikundige shit over vaseline en rubber.
Dit ging niet over trouwen en kindjes krijgenquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:06 schreef Celestien het volgende:
Zoals al eerder gezegd: neef en nicht mag gewoon. Trouwen, kinderen: leef je uit. En nee, dan krijg niet meteen mislukte kindjes.
Dus ik snap het probleem niet.
De kans is groot dat er onregelmatigheden in de DNA ontstaan bij bloedverwanten die het met elkaar doen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:06 schreef Celestien het volgende:
Zoals al eerder gezegd: neef en nicht mag gewoon. Trouwen, kinderen: leef je uit. En nee, dan krijg niet meteen mislukte kindjes.
Dus ik snap het probleem niet.
Misschien moet je je eigen stamboom eens in kaart brengenquote:Op woensdag 26 mei 2021 22:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De kans is groot dat er onregelmatigheden in de DNA ontstaan bij bloedverwanten die het met elkaar doen.
Gooit men tegenwoordig de wetenschap ook aan de kant en geloven ze in hun eigen fabels?
Trolololquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
hoe moet een zeventienjarige op de hoogte zijn van scheikundige shit over vaseline en rubber.
Nice comeback. Applausje.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:15 schreef Celestien het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen stamboom eens in kaart brengen
Ik begin ernstig te twijfelen of jij wel 17 bent.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
Als je denkt zo volwassen te zijn om met seks bezig te zijn moet je ook maar zo volwassen te zijn om bezig te zijn met dit soort dingen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |