ja, zeiden vrienden dus ook al maar als er zoveel mensen zo over denken waarom zit er dan toch een taboo op, wat zijn de morele overwegingen?quote:
Ff quoten. Maar maatschappelijk gezien rust er wel een taboe op natuurlijk. Al zijn er in NL ook genoeg incestdorpen. Maar zou het wel veilig doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:13 schreef RebelliousRobbie het volgende:
TT zegt het volgens mij al.
Pinksterweekend nichtje (dochter van tante) op visite gehad. Had haar al een tijdje niet meer gezien maar ze is een echte vrouw geworden. Er waren veel mensen bij en dus net wat stoelen te weinig. Ik zei voor de grap dat ze dan maar bij mij op schoot moest komen zitten. Deed ze vervolgens echt (voor de grap) en tot mijn eigen verbazing raakte ik daar opgewonden van, ik probeerde dat ding uiteraard met alle macht te verbergen maar juist daardoor had ze het volgens mij door. Later op de avond gezopen samen en wat losser daardoor en toen ging ze WAP zingen en ik zong de tekst mee maar dan met hard ass dick in plaats van wet ass pussy. Toen zei ze ''match made in heaven'' toch? Lang verhaal kort we hebben gezoend en ze zei dat dat een goed begin was voor de volgende x. Suggereerde ze nu een one night stand of? En zo ja, wat zijn de ethische bezwaren daar tegen?
zijn dat niet meer grappen die gemaakt worden?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ff quoten. Maar maatschappelijk gezien rust er wel een taboe op natuurlijk. Al zijn er in NL ook genoeg incestdorpen. Maar zou het wel veilig doen.
En je hebt het risico dat jullie hoteldebotel verliefd worden, en dan?
Persoonlijk zou ik het er gewoon uitrukken en verder gaan met mijn leven.
heb geen enkel ander topic hierover geopend hoor. dit is precies wat ik bedoel. mensen willen het niet geloven vanwege het taboo maar wat is er echt moreel abject aan?quote:
is gewoon een echt bestaand lied he en hadden gezopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:30 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
wet ass pussy, hard ass dick...
Qua niveau passen jullie idd bij elkaar ja
Is niet altijd zo. Het kan voorvallen maar kans is klein.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:19 schreef jogy het volgende:
Het enige daadwerkelijk houtsnijdende argument is dat je bij daadwerkelijke voortplanting meer kans hebt op kinderen met een handicap volgens mij. De rest is allemaal normen en waarden die je vertrapt maar daar koop je niks voor.
waarom vind je datquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:37 schreef herverwijderd het volgende:
Mijn zegen hebben jullie hoor, al vind ik het wel een beetje
Maar dat vind ik van wel meer dingen.
Dit is een vrijwel exacte kopie van een topic dat door een andere user geopend is.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:29 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
heb geen enkel ander topic hierover geopend hoor. dit is precies wat ik bedoel. mensen willen het niet geloven vanwege het taboo maar wat is er echt moreel abject aan?
Ja, goeie vraag eigenlijk wel. 'Je kan niemand vinden buiten je fanilie', zoiets is het denk ik. Slaat nergens op want ik ken jullie verder niet, misschien neuk je wel elke dag een ander.quote:
Wel makkelijk met verjaardagen enzo. Omdat je veel familie deelt, hoef je naar een stuk minder verjaardagen van de schoonfamilie dan normaal. Je krijgt er wel lelijke kinderen van, trouwens.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:37 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
je maakt er een grap van maar wat hebben we er serieus op tegen? waarom zou ik hier niet over opscheppen zoals bij een normaal meisje?
Bullshit, bron gaarne.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een vrijwel exacte kopie van een topic dat door een andere user geopend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |