Ik roddel niet.quote:
Tuurlijk, anders halen ze hem niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:44 schreef TLC het volgende:
Ben benieuwd als Wijnaldum speelt of Koeman dan nog op de bank zit daar
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oordeel zelf, hierbij mijn dickpic.die verwachtte ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Charell![]()
Inderdaad, gozer zorgt ervoor dat er miljoenen binnenstromen. Dan mag je je wijf toch af en toe wel een paar corrigerende tikken geven neem ik aan.quote:
Ik heb echt geen flauw idee wat ik hiermee moetquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
GC / We heeft Mieke Telkamp uitgevonden ?
Graag een review, waar je de hoeveelheid zout beoordeelt.quote:
Dat was het mooie van Koot en Bie en van Jiskefet. Doe er mee wat je wil.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat ik hiermee moet
En dat maak jij uit ?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag een review, waar je de hoeveelheid zout beoordeelt.
Als ik het niet vergeetquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag een review, waar je de hoeveelheid zout beoordeelt.
Ik zou het ook wel leuk vinden om pics te krijgenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet
ohja en ik heb ook heinz ketchup saus en calvé mayonaise
Waarom zou je het feedbacktopic niet mogen gebruikenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik probeer het NWS gepeupel een beetje op te voeden. De mods mislukt het schijnbaar.
Moet je niet zo dom doenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
Wel een beetje vermoeiend dat zodra ik een reactie ergens plaats hier dat telkens besproken moet worden.
"huheuheuh scrummie post ergens !!!!!!".
Donder gewoon op met je gejank.
Dat mag wel, maar een TR eerst is wenselijk. Tenminste, dat heb ik geleerd van @sp3cquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je het feedbacktopic niet mogen gebruiken
Oke scrummiequote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar een TR eerst is wenselijk. Tenminste, dat heb ik geleerd van @:sp3c
Het boeit mij geen reet wat @Scrummie allemaal doet buiten vbl.quote:
Kan gebeurenquote:
Dan zal je wel vaak balen!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Ik baal ook altijd als ik ongelijk blijk te hebben
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg de tering en de tyfus erbij achterlijke bladmongool.
Jij vindt wel heel veel mensen vermoeiend en debielquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:31 schreef Scrummie het volgende:
Ojee, @:El-Stinho is er.
Ik ga snel even wat anders doen (want wat een vermoeiende tyfusdebiel is dat zeg).
Haha, goede grap.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt wel heel veel mensen vermoeiend en debiel
Misschien moet je de oorzaak eens bij jezelf gaan zoeken.
Een lastige vraag/weerlegging beantwoorden is voor Scrummie wat voor een dikzak het belopen van een trap is.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt wel heel veel mensen vermoeiend en debiel
Misschien moet je de oorzaak eens bij jezelf gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |