Het spijt mequote:
Oordeel zelf, hierbij mijn dickpic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@charell
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oordeel zelf, hierbij mijn dickpic.Like gegeven (want Dickie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Charell
[..]
Oordeel zelf, hierbij mijn dickpic.Hoe zal het met haar gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Charell
@GGMM
Ik roddel niet.quote:
Tuurlijk, anders halen ze hem niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:44 schreef TLC het volgende:
Ben benieuwd als Wijnaldum speelt of Koeman dan nog op de bank zit daar
[..]
Oordeel zelf, hierbij mijn dickpic.die verwachtte ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Charell![]()
Inderdaad, gozer zorgt ervoor dat er miljoenen binnenstromen. Dan mag je je wijf toch af en toe wel een paar corrigerende tikken geven neem ik aan.quote:
Ik heb echt geen flauw idee wat ik hiermee moetquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
GC / We heeft Mieke Telkamp uitgevonden ?
Graag een review, waar je de hoeveelheid zout beoordeelt.quote:
Dat was het mooie van Koot en Bie en van Jiskefet. Doe er mee wat je wil.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat ik hiermee moet
En dat maak jij uit ?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag een review, waar je de hoeveelheid zout beoordeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |