Kom een keer op bezoekquote:Op maandag 24 mei 2021 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach ja, ieder zijn ding. Als ik een andere auto heb zullen we misschien een keer stoppen als de blaas dat houdt.
Eerst nog even sparen.
Ik heb goede herinneringen ad Italiaan vorig jaar op 1 feb. Was de wereldreis waardquote:
Gewoon veel water drinken werkt hier als een tierelierquote:Op maandag 24 mei 2021 22:33 schreef derLudolf het volgende:
Maar slik je plastabletten ofzo als je zo vaak moet?
Lekker een dikke bak van 15 jaar oud kopen. Op de zaak pleuren.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach ja, ieder zijn ding. Als ik een andere auto heb zullen we misschien een keer stoppen als de blaas dat houdt.
Eerst nog even sparen.
Lelijkquote:Op maandag 24 mei 2021 22:35 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wordt elektrisch toch wel aantrekkelijk
Waarom moet ik weten wat het zwembad in Japan kost?quote:Op maandag 24 mei 2021 21:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En in Zwitserland is het ook zo duur. Appels, perenMisschien kunnen we de zwembadprijzen in Japan ook nog even meenemen?
Ook dat red ik niet zonder tussenstopquote:
Nee, ik drink gewoon veel.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:33 schreef derLudolf het volgende:
Maar slik je plastabletten ofzo als je zo vaak moet?
Dat is ook de bedoeling. Heb geen dikke bak nodig, dat heeft geen meerwaarde voor ons. Maar wel iets waar we comfortabel mee op vakantie kunnen en dat een trekhaak heeft.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lekker een dikke bak van 15 jaar oud kopen. Op de zaak pleuren.
Bijtelling over dagwaarde
Omdat dat vast meer is dan jouw 11 euro per maand.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom moet ik weten wat het zwembad in Japan kost?
Met ticket naar dat land erbij wel, en ik heb geen vaccinatiebewijs kunnen kopen nog.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omdat dat vast meer is dan jouw 11 euro per maand.
Ben je wel gevaccineerd?quote:Op maandag 24 mei 2021 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Met ticket naar dat land erbij wel, en ik heb geen vaccinatiebewijs kunnen kopen nog.
Nah, werkgever regelt dit.quote:
Owh ja, ziekenhuis. Fijn zeg!quote:
En las over je schoonvader. Sterkte voor jullie allemaalquote:
Stille wateren, diepe gronden? En dan straks opgekropte ellende eruit?quote:Op maandag 24 mei 2021 22:50 schreef fietsie het volgende:
Thnx, ja en ook goed op uk passen, die is nie zo van de emoties
Dikke bak, da's vaak ook comfortabeler. Hoe langer de wielbasis.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ook dat red ik niet zonder tussenstop
[..]
Nee, ik drink gewoon veel.
[..]
Dat is ook de bedoeling. Heb geen dikke bak nodig, dat heeft geen meerwaarde voor ons. Maar wel iets waar we comfortabel mee op vakantie kunnen en dat een trekhaak heeft.
Daarom goed opletten, dingen samen doen enz.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stille wateren, diepe gronden? En dan straks opgekropte ellende eruit?
We zien wel. Eerst nog even sparen. En we zijn ook onze twee auto-experts kwijt, dat maakt de stap groter. De ene deed zijn zaak dicht, de ander werd een extreemrechtse Viruswaanzinnige.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dikke bak, da's vaak ook comfortabeler. Hoe langer de wielbasis.
En je mag meer kilogrammen op de trekhaak gooien.
Verstandigquote:Op maandag 24 mei 2021 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom goed opletten, dingen samen doen enz.
Goed bezigquote:Op maandag 24 mei 2021 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom goed opletten, dingen samen doen enz.
Dat laatste heeft toch niks met z'n kwaliteiten te maken? Als ie jullie aan een geschikte wagen kan helpen tzt.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We zien wel. Eerst nog even sparen. En we zijn ook onze twee auto-experts kwijt, dat maakt de stap groter. De ene deed zijn zaak dicht, de ander werd een extreemrechtse Viruswaanzinnige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Wachten we nou op Lucky?quote:Op maandag 24 mei 2021 23:21 schreef derLudolf het volgende:
Toe nou Lucky. Reageren, kan ik m'n grap afmaken en gaan slapen
Dat ligt ook erg aan welke je wil hoor. Anna rijd nu een Kia e-Niro en die heeft een bereik van ongeveer 400km (bereik volgens de testen liggen rond de 450km). Soms meer of minder, afhankelijk van de temperatuur. Daarmee kunnen we zonder te laden heen en weer naar haar moeder in Noord-Groningen of mijn ouders ergens onder Rotterdam.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:58 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, zo'n elektrische auto lijkt me echt niets als je zo veel moet laden. M'n vriend noemt steeds vaker elektrische auto's die hij wel kan waarderen, maar nog meer even niet dus.
12 uur niet plassen!!?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 08:18 schreef Sarabi het volgende:
Zelfs met die bezorgrondes door heel NL vond ik het laden niet vervelend. Als je 12u in de auto zit is het toch fijn om even een paar keer je benen te strekken. Plassen doe ik dan wel weer thuis
quote:Op maandag 24 mei 2021 23:21 schreef derLudolf het volgende:
Toe nou Lucky. Reageren, kan ik m'n grap afmaken en gaan slapen
Zoals Anthraxx zegt, het ligt aan de range. Wij wilden een bepaald bedrag per maand uitgeven en daar paste deze auto bij. Als we een duurdere elektrische auto met dus meer range hadden genomen, was de rekensom gewoon niet meer in het voordeel van elektrisch maar kwamen we weer uit op diesel.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:58 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, zo'n elektrische auto lijkt me echt niets als je zo veel moet laden. M'n vriend noemt steeds vaker elektrische auto's die hij wel kan waarderen, maar nog meer even niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |