Kom een keer op bezoekquote:Op maandag 24 mei 2021 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach ja, ieder zijn ding. Als ik een andere auto heb zullen we misschien een keer stoppen als de blaas dat houdt.
Eerst nog even sparen.
Ik heb goede herinneringen ad Italiaan vorig jaar op 1 feb. Was de wereldreis waardquote:
Gewoon veel water drinken werkt hier als een tierelierquote:Op maandag 24 mei 2021 22:33 schreef derLudolf het volgende:
Maar slik je plastabletten ofzo als je zo vaak moet?
Lekker een dikke bak van 15 jaar oud kopen. Op de zaak pleuren.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach ja, ieder zijn ding. Als ik een andere auto heb zullen we misschien een keer stoppen als de blaas dat houdt.
Eerst nog even sparen.
Lelijkquote:Op maandag 24 mei 2021 22:35 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wordt elektrisch toch wel aantrekkelijk
Waarom moet ik weten wat het zwembad in Japan kost?quote:Op maandag 24 mei 2021 21:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En in Zwitserland is het ook zo duur. Appels, perenMisschien kunnen we de zwembadprijzen in Japan ook nog even meenemen?
Ook dat red ik niet zonder tussenstopquote:
Nee, ik drink gewoon veel.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:33 schreef derLudolf het volgende:
Maar slik je plastabletten ofzo als je zo vaak moet?
Dat is ook de bedoeling. Heb geen dikke bak nodig, dat heeft geen meerwaarde voor ons. Maar wel iets waar we comfortabel mee op vakantie kunnen en dat een trekhaak heeft.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lekker een dikke bak van 15 jaar oud kopen. Op de zaak pleuren.
Bijtelling over dagwaarde
Omdat dat vast meer is dan jouw 11 euro per maand.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom moet ik weten wat het zwembad in Japan kost?
Met ticket naar dat land erbij wel, en ik heb geen vaccinatiebewijs kunnen kopen nog.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omdat dat vast meer is dan jouw 11 euro per maand.
Ben je wel gevaccineerd?quote:Op maandag 24 mei 2021 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Met ticket naar dat land erbij wel, en ik heb geen vaccinatiebewijs kunnen kopen nog.
Nah, werkgever regelt dit.quote:
Owh ja, ziekenhuis. Fijn zeg!quote:
En las over je schoonvader. Sterkte voor jullie allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |