club weet ik niet maar qua competitie zeker, denk ook niet dat hij dit bij Liverpool had kunnen verdienenquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik meen het. Hij zet een stap terug qua club en competitie.
Het is hem van harte gegund.quote:
Ik vrees dat hij daar snel op het tweede plan gaat komen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
club weet ik niet maar qua competitie zeker, denk ook niet dat hij dit bij Liverpool had kunnen verdienen
40 vragen, 35 vangen.quote:Donyell Malen staat in de serieuze belangstelling van Borussia Dortmund. BILD meldt zondagavond dat de 22-jarige spits van PSV topkandidaat is om in Dortmund de opvolger te worden van Jadon Sancho, die hard op weg lijkt naar Manchester United. Volgens de berichtgeving is de Duitse topclub bereid om dertig miljoen euro te betalen voor de Oranje-international.
1 minuut later al de voorspelbare reactiequote:Op maandag 14 juni 2021 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schei uit, 25 voor Malen is realistisch.
Was verreweg de beste man van het veld vandaag. Drive, power, en een belangrijke goal.quote:
Hoho, hij komt wel uit de befaamde Ajax-jeugdopleiding. Minimaal 40 dus.quote:Op maandag 14 juni 2021 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2021 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Malen is toch ook gewoon geen talent zoals bijvoorbeeld Suarez al zijn de tijden wel verandert. Als je 25 kan krijgen voor een speler van zijn niveau moet je gewoon blij zijn.quote:Op maandag 14 juni 2021 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 minuut later al de voorspelbare reactie
idd, PSV moet eigenlijk gewoon die 5 miljoen weigeren.quote:Op maandag 14 juni 2021 02:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Malen is toch ook gewoon geen talent zoals bijvoorbeeld Suarez al zijn de tijden wel verandert. Als je 25 kan krijgen voor een speler van zijn niveau moet je gewoon blij zijn.
quote:Op maandag 14 juni 2021 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen op dit vlak?quote:Op maandag 14 juni 2021 05:13 schreef Scorpie het volgende:
Namens alle andere Ajacieden wil ik een korte statement geven;
Wij hebben kennis genomen van de uitspraken van LitmanenAFCA over de persoon Malen.
Wij willen bij deze afstand nemen van deze uitspraken en benadrukken dat deze uitspraken op persoonlijke titel zijn gedaan.
Wij verwerpen enige associatie met de heer LitmanenAFCA op dit vlak.
Dank u wel
Dat zouden we meer moeten benadrukken idd, scheelt je zo miljoenen extra inkomsten.quote:Op maandag 14 juni 2021 01:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoho, hij komt wel uit de befaamde Ajax-jeugdopleiding. Minimaal 40 dus.
Dat ‘geen uitfans’ gaat dus niet gebeuren. Voorzie weer rellen op de tribunequote:Op woensdag 16 juni 2021 12:26 schreef Caland het volgende:
Wel leuk met al die Turken in Eindhoven/Nederland.
PSVConferenceLeaguequote:
Fakkel op je kop!quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat ‘geen uitfans’ gaat dus niet gebeuren. Voorzie weer rellen op de tribune
Gaat ook meer om de plaatsing voor EL natuurlijk. Anders sta je straks nog in de immer vermoeiende Conference League, op hetzelfde niveau als Feyenoord. Dan sta je écht voor lul.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:35 schreef XL het volgende:
Galatasaray niet de makkelijkste tegenstander, maar om de CL te winnen moet je aan betere teams voorbij. Dus zal wel goedkomen.
zou moeten kunnen maar dat is het punt, zo vroeg in het seizoen blijven dit gewoon moeilijke wedstrijdenquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt weer aids met die tuuterende fans dus. Verder gewoon een tegenstander die PSV moet kunnen hebben, de tijden dat Galatasaray een wereldploeg was zijn ook wel voorbij. Rapid of die Denen was wel beter geweest natuurlijk maar ja.
Geldt ook voor die tuteraars natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou moeten kunnen maar dat is het punt, zo vroeg in het seizoen blijven dit gewoon moeilijke wedstrijden
Ja PSV kan wel winnen van dat soort teams in oktober maar niet half juli. Iedereen weet dat Nederlandse teams totaal niet klaar zijn voor dit soort potjes rond die tijd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:35 schreef XL het volgende:
Galatasaray niet de makkelijkste tegenstander, maar om de CL te winnen moet je aan betere teams voorbij. Dus zal wel goedkomen.
zeker, ook geen idee op wat voor niveau die momenteel zittenquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geldt ook voor die tuteraars natuurlijk
Ploegen die teren op individuele kwaliteiten hebben het vaak iets makkelijker in die fase.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geldt ook voor die tuteraars natuurlijk
Mooi, dan zit dat PSV ook weer mee!quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ploegen die teren op individuele kwaliteiten hebben het vaak iets makkelijker in die fase.
Dan gooit Gülen gewoon een zak geld ertegenaanquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:29 schreef Gutanoth het volgende:
De meeste sterkhouders van Galataseray zijn gehuurd en hun contract loopt volgende week af ofzo. Gala heeft ook geen budget om speler bij te kopen.
met die Lira is dat dweilen met de kraan open, beetje voetballer wil z'n salaris toch minimaal in dollars hebben lijkt mequote:Op woensdag 16 juni 2021 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan gooit Gülen gewoon een zak geld ertegenaan
Laat Gülen nu net in ballingschap in de VS zittenquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
met die Lira is dat dweilen met de kraan open, beetje voetballer wil z'n salaris toch minimaal in dollars hebben lijkt me
"Door aanhoudend blessureleed"quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:36 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Aparte leeftijd om er een punt achter te zetten.
Hmmm.. vreemd, heel vreemd.....quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Door aanhoudend blessureleed"
En 2.5miljoen erbij voor de assist van Malen.quote:
Dat is zeer goed nieuws.quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Van Ginkel definitief naar PSV. Prima nieuws vind ik dat.
zoveel meer zal het ook niet worden hoor of verwacht je een bieding battle?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:36 schreef TehRocks het volgende:
En wat was ie slecht dit seizoen he, met 10-15 miljoen was ik blij geweest..
Ik krijg altijd jeuk van het speculeren over transferbedragen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:36 schreef TehRocks het volgende:
En wat was ie slecht dit seizoen he, met 10-15 miljoen was ik blij geweest..
Als ie dit doorzet gaat t echt wel meer worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoveel meer zal het ook niet worden hoor of verwacht je een bieding battle?
Excuses vriend ik zal het nooit meer doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van het speculeren over transferbedragen.
Onlangs hier ook waar iemand zegt dat Malen 30 miljoen gaat opleveren en iemand anders dan zegt dat hij 25 miljoen gaat opleveren. Dit is nergens op gebaseerd. Ook die 10 - 15 miljoen niet.
Op transfermarkt.nl is Dumfries 16 miljoen waard.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onlangs hier ook waar iemand zegt dat Malen 30 miljoen gaat opleveren en iemand anders dan zegt dat hij 25 miljoen gaat opleveren. Dit is nergens op gebaseerd. Ook die 10 - 15 miljoen niet.
dat over Malen was een vermeend bod van 30, dat vind ik nog wel wat anders dan waardebepalingen door users, maar het blijft sowieso giswerk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@onlogisch en ik weten wel beter.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat over Malen was een vermeend bod van 30, dat vind ik nog wel wat anders dan waardebepalingen door users, maar het blijft sowieso giswerk.
quote:Denzel Dumfries is met twee doelpunten uit de eerste twee wedstrijden van Oranje fantastisch gestart aan het EK. René van der Gijp suggereerde in De Oranjezomer gekscherend dat de transferwaarde van de rechtsback van PSV daardoor oploopt naar 350 miljoen euro, maar volgens Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad zal het zo'n vaart niet lopen.
PSV werkt deze zomer mee aan het vertrek van Dumfries en dacht voorafgaand aan het toernooi aan een bedrag van twaalf tot vijftien miljoen euro, zo weet de journalist van de regionale krant. De vraagprijs kan door de goede prestaties van de 25-jarige rechtervleugelspeler oplopen, maar PSV wil 'in het kader van goed werkgeverschap wel redelijk en billijk blijven'. De verwachting in Eindhoven is niet dat er plotseling veelvouden van de eerder veronderstelde vijftien miljoen euro worden geboden
80 miljoen of nietquote:
Dat was in mei, dus nog voor z’n EK.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op transfermarkt.nl is Dumfries 16 miljoen waard.
https://www.transfermarkt(...)ery=dumfries&x=0&y=0
Niet dat het veel zegt...
Dat.quote:
Zo blijf je inderdaad aankloten. Kijk, dat je spelers als Guardado of nu Gotze probeert te paaien voor een contract door te zeggen dat ze na een jaartje of wat voor een klein prijsje weg mogen, dat snap ik nog.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat.
Flikker op en behandel het een keer professioneel. Op deze manier kom je nergens.
Helemaal als je 2 berichten hoger leest dat Traore voor 10 miljoen is verkocht. 15 miljoen voor een (uitblinkende) EK deelnemer en 10 miljoen voor een jeugdspeler. Hoe verlies je de aansluiting met Ajax: deel 1.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo blijf je inderdaad aankloten. Kijk, dat je spelers als Guardado of nu Gotze probeert te paaien voor een contract door te zeggen dat ze na een jaartje of wat voor een klein prijsje weg mogen, dat snap ik nog.
Maar Dumfries heb je destijds als grote gok gekocht en van al die gokken pakken er maar een paar goed uit en daar moet je dus op cashen.
Dus niks goed werkgeverschap. Als hij zijn EK vorm doorzet dan is het gewoon wat de gek er voor geeft, zeker als je ziet hoe enthousiast ze in Engeland over hem zijn. Als je nu al gaat roepen dat je geen veelvoud van 15 verwacht, weet iedereen dat hij voor onder de 20 op te halen is.
Nu is dat een prima bedrag gelet op zijn vorm afgelopen seizoen en zo indrukwekkend is zijn spel op het EK ook helemaal niet, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |