club weet ik niet maar qua competitie zeker, denk ook niet dat hij dit bij Liverpool had kunnen verdienenquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik meen het. Hij zet een stap terug qua club en competitie.
Het is hem van harte gegund.quote:
Ik vrees dat hij daar snel op het tweede plan gaat komen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
club weet ik niet maar qua competitie zeker, denk ook niet dat hij dit bij Liverpool had kunnen verdienen
40 vragen, 35 vangen.quote:Donyell Malen staat in de serieuze belangstelling van Borussia Dortmund. BILD meldt zondagavond dat de 22-jarige spits van PSV topkandidaat is om in Dortmund de opvolger te worden van Jadon Sancho, die hard op weg lijkt naar Manchester United. Volgens de berichtgeving is de Duitse topclub bereid om dertig miljoen euro te betalen voor de Oranje-international.
1 minuut later al de voorspelbare reactiequote:Op maandag 14 juni 2021 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schei uit, 25 voor Malen is realistisch.
Was verreweg de beste man van het veld vandaag. Drive, power, en een belangrijke goal.quote:
Hoho, hij komt wel uit de befaamde Ajax-jeugdopleiding. Minimaal 40 dus.quote:Op maandag 14 juni 2021 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2021 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Malen is toch ook gewoon geen talent zoals bijvoorbeeld Suarez al zijn de tijden wel verandert. Als je 25 kan krijgen voor een speler van zijn niveau moet je gewoon blij zijn.quote:Op maandag 14 juni 2021 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 minuut later al de voorspelbare reactie
idd, PSV moet eigenlijk gewoon die 5 miljoen weigeren.quote:Op maandag 14 juni 2021 02:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Malen is toch ook gewoon geen talent zoals bijvoorbeeld Suarez al zijn de tijden wel verandert. Als je 25 kan krijgen voor een speler van zijn niveau moet je gewoon blij zijn.
quote:Op maandag 14 juni 2021 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen op dit vlak?quote:Op maandag 14 juni 2021 05:13 schreef Scorpie het volgende:
Namens alle andere Ajacieden wil ik een korte statement geven;
Wij hebben kennis genomen van de uitspraken van LitmanenAFCA over de persoon Malen.
Wij willen bij deze afstand nemen van deze uitspraken en benadrukken dat deze uitspraken op persoonlijke titel zijn gedaan.
Wij verwerpen enige associatie met de heer LitmanenAFCA op dit vlak.
Dank u wel
Dat zouden we meer moeten benadrukken idd, scheelt je zo miljoenen extra inkomsten.quote:Op maandag 14 juni 2021 01:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoho, hij komt wel uit de befaamde Ajax-jeugdopleiding. Minimaal 40 dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |