abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 18:21:50 #1
18653 crew  D.
pi_199585395


quote:
Wat is Cardano (ADA)?
Cardano is opgericht door IOHK, wat staat voor Input Output Hong Kong. IOHK is op zijn beurt weer opgericht (onder andere) door Charles Hoskinson, de mede-oprichter van Ethereum.

Cardano is een zogeheten smartcontract platform, in die zin vergelijkbaar met Ethereum, dat zich daarnaast ook zeer sterk focust op veiligheid en een hoge mate van schaalbaarheid. Eigenlijk wil het Cardano project dus de beste elementen van bepaalde blockchains nemen en zelf een soort ultieme blockchain creëren. Zo staat Bitcoin erom bekend zeer veilig te zijn (maar heeft het vooralsnog problemen met het opschalen) en heeft Ethereum vooralsnog ook de nodige problemen met het daadwerkelijk uitvoeren van gedecentraliseerde applicaties.

Denk bijvoorbeeld aan het fenomeen CryptoKitties, dat het Ethereum netwerk min of meer lam legde. Cardano wil de volgende stap zetten op het gebied van blockchains. Zo maakt het als eerste cryptocurrency gebruik van de programmeertaal Haskell. Deze taal heeft als een van de grootste voordelen dat het een relatief lage mate van foutgevoeligheid met zich meebrengt. Iets wat zeer goed van pas kan gaan komen in de erg dynamische cryptowereld.

Proof of Stake (PoS) in plaats van Proof of Work (PoW)
Cardano maakt gebruikt van het Proof of Stake principe om transacties te verifiëren. In tegenstelling tot wat er gebeurt bij bijvoorbeeld Bitcoin, miners die simpel gezegd moeilijk sommen oplossen (dit is het stukje work in Proof of Work) en hiervoor beloond worden met Bitcoin. Bij Proof of Stake zetten mensen een (gedeelte van) hun stake (bezit) in om een transactie verifiëren.

Dit heeft als grootste voordeel dat het veel minder rekenkracht kost, hetgeen niet alleen de hoeveelheid stroom die nodig is voor een transactie drastisch doet afnemen maar ook de transactiekosten.

Ook platformen als Ethereum willen op den duur naar een PoS systeem toe.

Daedalus Wallet
Cardano heeft een open source wallet uitgebracht, genaamd de Daedalus Wallet. In deze wallet kun je vooralsnog alleen Cardano opslaan, maar het team werkt aan de integratie van Bitcoin en Ethereum in de wallet. Op die manier kun je dus gemakkelijk schakelen tussen meerdere cryptovaluta’s in 1 wallet.

Hyper ambitieus
Het feit dat Cardano een soort alles in 1 optie wil aanbieden is natuurlijk fantastisch, maar tegelijkertijd ook erg ambitieus. De mogelijkheid bestaat dat het project te veel hooi op zijn vork wil nemen. Aan de andere kant, als Cardano erin slaagt zijn ambities waar te maken dan zijn er weinig projecten in de cryptowereld die meer potentie zullen hebben.
quote:
Cardano CEO: ”Wij Gaan Bitcoin En Ethereum Voorbij”
Oprichter en CEO van Cardano (ADA), Charles Hoskinson, heeft erg veel vertrouwen in zijn cryptocurrency. Vertrouwen hebben in je eigen project is niet opmerkelijk. Maar Hoskinson gaat daarin een stapje verder: hij denkt bitcoin en ethereum te gaan verslaan.

ADA vs BTC vs ETH

Hoskinson is er van overtuigt dat hij met Cardano dé nieuwe grote speler in de cryptocurrecnymark in handen heeft. Hoskinson: “Waarom zijn bitcoin en ether zoveel waard? Bitcoin wordt geadverteerd als een betalingssysteem, maar faalt daarin. Niemand gebruikt het daarvoor. Mensen stoppen met het accepteren van bitcoin of ruilen het meteen om naar cash via diensten als Bitpay. Ethereum claimt een wereldcomputer te zijn, maar CryptoKitties maakt het kapot.”

Cardano, new kid on the block

Cardano is relatief nieuw in de top tien van cryptocurrency’s, terwijl ether en zeker bitcoin al door de wol geverfde veteranen zijn. De Bitcoin en Ethereum blockchains draaien al jaren en staat gezamenlijk aan de top. Daarom is het nogal gewaagd om te stellen dat ADA ze zomaar even voorbij gaat streven. Cardano is een open-source platform dat ondersteunt wordt door drie verschillende groepen: de Cardano Foundation, Emurgo uit Japan en Input Output Hong Kong. Cardano richt zich met name op schaalbaarheid en privacy regelgeving. Je kunt ADA-tokens gebruiken als geld, maar ook als opslag plek voor contact informatie bijvoorbeeld.

Hoskinson vol vertrouwen

Hoskinson gelooft er heilig in dat zijn Cardano netwerk in staat is om een hoop nieuwe investeerders naar zich toe te trekken: ”De manier van werken van ons ecosysteem zorgt ervoor dat wij de marktleider worden.” ADA staat op dit moment op een prijs van ongeveer 25 dollar cent met een totale marktcapaciteit van $6.54 miljard.

Bron: Coinspeaker
https://www.cardano.org

https://cardanoroadmap.com
  zondag 23 mei 2021 @ 20:32:17 #2
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_199587740
We blijven zitten! oO<
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_199587917
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
We blijven zitten! oO<
Juist...Rustig afwachten
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 22:58:12 #4
18653 crew  D.
pi_199590531
Ben benieuwd hoeveel mensen nu zijn ingestapt, en of ze beseffen hoeveel geluk ze hebben gehad :Y
  zondag 23 mei 2021 @ 23:00:37 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199590571
Geluk gehad om in te stappen op $1 wanneer ADA mogelijk nog naar 0.70, 0.50, 0.30, 0.?? zakt?
Huilen dan.
pi_199590631
quote:
11s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Geluk gehad om in te stappen op $1 wanneer ADA mogelijk nog naar 0.70, 0.50, 0.30, 0.?? zakt?
Zelf nog bijgekocht dan ? Ik twijfelde wel maar..ik vind mooi geweest.
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 23:20:18 #7
18653 crew  D.
pi_199590857
quote:
11s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Geluk gehad om in te stappen op $1 wanneer ADA mogelijk nog naar 0.70, 0.50, 0.30, 0.?? zakt?
Teveel kopers, zover zakt ADA niet :N
  zondag 23 mei 2021 @ 23:20:40 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199590866
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zelf nog bijgekocht dan ? Ik twijfelde wel maar..ik vind mooi geweest.
Neuh, niks extra gekocht en ook niks verkocht. Heb deze bull run al genoeg afgeroomd om lekker te dromen 's nachts, dus ik kijk wel waar het schip strandt. Heb geen haast.
Huilen dan.
pi_199590929
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:58 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen nu zijn ingestapt, en of ze beseffen hoeveel geluk ze hebben gehad :Y
Ik ben al ingestapt op 40 cent :D

Misschien haal ik nog wat met vakantiegeld als het niet daarvoor nog omhoog schiet tenminste.
No bitch to me
  zondag 23 mei 2021 @ 23:27:36 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199590946
Lijkt me sowieso niet zo handig om nu 'voordelig' in te slaan: als de bull run nog niet klaar is heb je tijd zat om in te kopen, en als 't wel klaar is dan kan er heus nog wel 50% (of meer) van de koers af.

Dus áls ik al extra zou willen kopen dan zou ik hoe dan ook wachten tot het stof neergedaald is.
Huilen dan.
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 23:28:22 #11
18653 crew  D.
pi_199590959
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:26 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Ik ben al ingestapt op 40 cent :D

Jaaaa, neeee, dat telt niet :P

Ik doe op de 'nieuwe' mensen die nu de kans kregen om in te kopen op prijzen halverwege de laatste moon :Y
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 23:30:13 #12
18653 crew  D.
pi_199590984
quote:
7s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Lijkt me sowieso niet zo handig om nu 'voordelig' in te slaan: als de bull run nog niet klaar is heb je tijd zat om in te kopen, en als 't wel klaar is dan kan er heus nog wel 50% (of meer) van de koers af.

Dus áls ik al extra zou willen kopen dan zou ik hoe dan ook wachten tot het stof neergedaald is.
Zoveel mensen, zoveel manieren van aanpakken :Y

Achteraf zullen we weten wat de juiste is :Y
pi_199591018
Ach dat is zo, je weet pas hoe het uitpakt als het zover is. :P Ik kijk het nog even aan, ben er niet van overtuigd dat het niet verder keldert; als ik zag hoe makkelijk eth door de 2k zakte vandaag.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 23:36:21 #14
18653 crew  D.
pi_199591086
quote:
16s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ach dat is zo, je weet pas hoe het uitpakt als het zover is. :P Ik kijk het nog even aan, ben er niet van overtuigd dat het niet verder keldert; als ik zag hoe makkelijk eth door de 2k zakte vandaag.
Dat is het punt, niemand die het weet, maar we doen allemaal maar wat ons het beste lijkt :Y
  maandag 24 mei 2021 @ 09:08:20 #15
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_199592592
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zelf nog bijgekocht dan ? Ik twijfelde wel maar..ik vind mooi geweest.
Dat heb ik ook idd, heb er nu al iets meer inzitten dan ik wou en dan kun je ook bij blijven kopen. Dus nu stop ik er ook mee en zie ik het wel.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_199592645
Gisteren ook bijgekocht, Ada is zo'n mooi project met zoveel potentieel dat gaat echt niet weg.

Hooguit kun je je afvragen of het momentum ongelukkig is als hij nog wat verder weg zakt
blablablabla
pi_199597468
Heb even geleden verkocht vlak onder de 1,50 in de veronderstelling dat hij daar niet doorheen zou breken, achteraf wel goed, want na de doorbraak zou ik denk ik niet verkopen en denken dat het nog wel hoger komt.

Nu hopelijk weer inkopen op 1,30 nouja hoop op 1 dollar, maar dat lijkt me niet haalbaar.

(deze post over een weekje weer even opzoeken)
  woensdag 26 mei 2021 @ 09:22:53 #18
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_199623138
Goedemorgen! Vanavond weer kaviaar ipv een droge hamburger.
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 11:26:01 #19
18653 crew  D.
pi_199624659
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:22 schreef Sunri5e het volgende:
Goedemorgen! Vanavond weer kaviaar ipv een droge hamburger.
Hoe meer geld, hoe minder smaak?

Hamburgers :9
pi_199624750
Hier nog wat ADA staan op 1,70. Echter op 0,99 ook wat bijgekocht waardoor nu wel weer een goede +.. Benieuwd welke kant het opgaat, hij heeft wat moeite met 1,45-1,50. Ik kijk het nog even aan.
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 12:21:58 #21
18653 crew  D.
pi_199625351
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:33 schreef elby1988 het volgende:. Ik kijk het nog even aan.
Wat precies?

Je twijfelt of je $0,50 winst genoeg vindt, of toch liever $5+?
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:10:48 #22
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_199626029
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:33 schreef elby1988 het volgende:
Hier nog wat ADA staan op 1,70. Echter op 0,99 ook wat bijgekocht waardoor nu wel weer een goede +.. Benieuwd welke kant het opgaat, hij heeft wat moeite met 1,45-1,50. Ik kijk het nog even aan.
Gewoon laten staan denk ik, alles wat je nu doet heeft toch niet echt nut. Kijken waar die over een jaar staat of 2 jaar.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_199626073
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:21 schreef D. het volgende:

[..]

Wat precies?

Je twijfelt of je $0,50 winst genoeg vindt, of toch liever $5+?
Weet niet zo goed wat je met je opmerking wil. Als ik overtuigd ben dat hij stijgt houd ik het, als ik overtuigd ben dat hij daalt verkoop ik, als ik twijfel doe ik het 1 of het ander.. we doen toch allemaal aan winstmaximalisatie ?
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 14:28:10 #24
18653 crew  D.
pi_199627160
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:14 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Weet niet zo goed wat je met je opmerking wil. Als ik overtuigd ben dat hij stijgt houd ik het, als ik overtuigd ben dat hij daalt verkoop ik, als ik twijfel doe ik het 1 of het ander.. we doen toch allemaal aan winstmaximalisatie ?
Ok, duidelijk. Je bent dus nog niet overtuigd van ADA, dat was een aanname van mijn kant :Y
pi_199632413
Heb nu 50/50 ADA en MATIC, omdat die zo lekker gek doet.

Weet er niet veel van.

Vannacht even slagje geslagen met ADA, vanmorgen verkocht in de hoop het weer goedkoper te kunnen kopen, maar dat zat er helaas niet in, toch nog weer op de prijs van vanmorgen kunnen kopen.
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 20:14:07 #26
18653 crew  D.
pi_199632901
Kortetermijndenkers hier allemaal :N
pi_199633018
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:14 schreef D. het volgende:
Kortetermijndenkers hier allemaal :N
Lange termijn doe ik alleen dingen met zekerheid op resultaat.
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 20:30:19 #28
18653 crew  D.
pi_199633146
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Lange termijn doe ik alleen dingen met zekerheid op resultaat.
Je hebt op de lange termijn meer zekerheid dan de korte, imho :Y

In hoeverre je ooit van zekerheid kunt spreken natuurlijk
pi_199637416
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:30 schreef D. het volgende:

[..]

Je hebt op de lange termijn meer zekerheid dan de korte, imho :Y

In hoeverre je ooit van zekerheid kunt spreken natuurlijk
Ja daarom heb ik een kleine miner, afhankelijk van hoe dat loopt verder uitbreiden, heb in principe alles klaar staan, koele ruimte, zonnepanelen, systemen, alleen videokaarten bijkopen is wat kak. Aanbiedingen na de crash vielen ook tegen, zag wel advertenties PRIJSDALING, maar zelfs 10 euro duurder.

Daarnaast is de laatste jaren al mijn geld naar zonnepanelen, warmtepomp, isolatie, led, zuinige apparatuur e.d. gegaan.

Mijn maandlasten liggen nu onder de 500 euro, weet eigenlijk niet meer wat ik nog meer kan doen, heb zelfs geen auto meer (ook niet nodig), dus het is hypotheek en energie zo'n beetje.
pi_199641438
Op lange termijn weet je inderdaad zeker dat je nu duur inkoopt.
pi_199641515
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:36 schreef Roellie80 het volgende:
Op lange termijn weet je inderdaad zeker dat je nu duur inkoopt.
Hoezo als de koers naar 3 of zelfs 10 dollar gaat is het toch spotgoedkoop nu?
blablablabla
pi_199641858
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoezo als de koers naar 3 of zelfs 10 dollar gaat is het toch spotgoedkoop nu?
Dan wel ja.

Iedereen gaat er maar klakkeloos vanuit dat ADA zomaar naar $10 gaat.

Niemand kijkt verder terug dan 2 maanden? Sinds de start van het project heeft ADA zo'n 90% van de tijd onder de ¤0.05 gestaan. Dat het sinds de start van het jaar is geëxplodeerd tot de huidige prijs komt voornamelijk door de bullrun/hype/fomo. Fundamenteels is er namelijk de afgelopen maanden niet ineens 20x zoveel waarde gecreerd door Charles Hoskinson.

Cardano krijgt nu (als je kijkt naar de marketcap) een vergelijkbare prijswaardering als GazProm. Je weet wel die Russische gasgigant die de halve wereld van gas voorziet. Cardano is een smartcontract blockchain waarvan de smart contracts nog niet live zijn. Een beetje uit verhouding misschien?

Bij een prijswaardering van $10 per ADA krijgt Cardano een vergelijkbare waardering als Samsumg. En dat is al helemaal bizar.

Cardano heeft momentum, hype en een bullmarkt. Dat kan de prijs van elk project ver opdrijven. Vergis je echter niet. Bij de volgende bearmarket zal ook Cardano weer terugvallen naar een realistisch prijsniveau. Vergelijkbaar met de prijs die ADA lang geweest is. Rond de ¤0.10

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2021 14:05:04 ]
  donderdag 27 mei 2021 @ 14:16:24 #33
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_199642061
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dan wel ja.

Iedereen gaat er maar klakkeloos vanuit dat ADA zomaar naar $10 gaat.

Niemand kijkt verder terug dan 2 maanden? Sinds de start van het project heeft ADA zo'n 90% van de tijd onder de ¤0.05 gestaan. Dat het sinds de start van het jaar is geëxplodeerd tot de huidige prijs komt voornamelijk door de bullrun/hype/fomo. Fundamenteels is er namelijk de afgelopen maanden niet ineens 20x zoveel waarde gecreerd door Charles Hoskinson.

Cardano krijgt nu (als je kijkt naar de marketcap) een vergelijkbare prijswaardering als GazProm. Je weet wel die Russische gasgigant die de halve wereld van gas voorziet. Cardano is een smartcontract blockchain waarvan de smart contracts nog niet live zijn. Een beetje uit verhouding misschien?

Bij een prijswaardering van $10 per ADA krijgt Cardano een vergelijkbare waardering als Samsumg. En dat is al helemaal bizar.

Cardano heeft momentum, hype en een bullmarkt. Dat kan de prijs van elk project ver opdrijven. Vergis je echter niet. Bij de volgende bearmarket zal ook Cardano weer terugvallen naar een realistisch prijsniveau. Vergelijkbaar met de prijs die ADA lang geweest is. Rond de ¤0.10
Nog nooit zoveel onzin op mijn scherm gezien _O-
pi_199642094
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:16 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Nog nooit zoveel onzin op mijn scherm gezien _O-
Goed man. All-in op Cardano! Ik doe over 3 jaar ook wel weer mee tegen normale prijzen.
"This time it's different" Of toch niet :P
pi_199642451
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:16 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Nog nooit zoveel onzin op mijn scherm gezien _O-
Ik loop ook al een tijdje mee op dit forum en de meeste van jouw eigen posts bevatten meer onzin.
What Would Goku Do
pi_199642734
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dan wel ja.

Iedereen gaat er maar klakkeloos vanuit dat ADA zomaar naar $10 gaat.

Niemand kijkt verder terug dan 2 maanden? Sinds de start van het project heeft ADA zo'n 90% van de tijd onder de ¤0.05 gestaan. Dat het sinds de start van het jaar is geëxplodeerd tot de huidige prijs komt voornamelijk door de bullrun/hype/fomo. Fundamenteels is er namelijk de afgelopen maanden niet ineens 20x zoveel waarde gecreerd door Charles Hoskinson.

Cardano krijgt nu (als je kijkt naar de marketcap) een vergelijkbare prijswaardering als GazProm. Je weet wel die Russische gasgigant die de halve wereld van gas voorziet. Cardano is een smartcontract blockchain waarvan de smart contracts nog niet live zijn. Een beetje uit verhouding misschien?

Bij een prijswaardering van $10 per ADA krijgt Cardano een vergelijkbare waardering als Samsumg. En dat is al helemaal bizar.

Cardano heeft momentum, hype en een bullmarkt. Dat kan de prijs van elk project ver opdrijven. Vergis je echter niet. Bij de volgende bearmarket zal ook Cardano weer terugvallen naar een realistisch prijsniveau. Vergelijkbaar met de prijs die ADA lang geweest is. Rond de ¤0.10
Volgens mij gaat niemand er van uit dat we klakkeloos de 10 dollar gaan aantikken, dan ben je niet goed bij je hoofd. Marketcap is inderdaad veel te hoog, maar dat geldt voor wel meer coins op dit moment.

Het momentum kan ook nog veel gunstiger worden, bijvoorbeeld als Bitcoin naar 100k gaat. Wat op termijn niet ondenkbaar is. Dan zie ik Cardano ook wel stijgen naar 6-7 dollar.

Ontwikkelingen zijn natuurlijk de laatste maanden ook pas echt omgezet naar daden zoals Africa en (potentiële) smartcontracts. Het kan inderdaad ook zomaar de andere kant uitpakken en dat je weer daalt naar 50 cent of lager. De meeste mensen zitten er toch ook in voor de langere termijn krijg ik het idee.
blablablabla
pi_199642938
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Volgens mij gaat niemand er van uit dat we klakkeloos de 10 dollar gaan aantikken, dan ben je niet goed bij je hoofd. Marketcap is inderdaad veel te hoog, maar dat geldt voor wel meer coins op dit moment.

Het momentum kan ook nog veel gunstiger worden, bijvoorbeeld als Bitcoin naar 100k gaat. Wat op termijn niet ondenkbaar is. Dan zie ik Cardano ook wel stijgen naar 6-7 dollar.

Ontwikkelingen zijn natuurlijk de laatste maanden ook pas echt omgezet naar daden zoals Africa en (potentiële) smartcontracts. Het kan inderdaad ook zomaar de andere kant uitpakken en dat je weer daalt naar 50 cent of lager. De meeste mensen zitten er toch ook in voor de langere termijn krijg ik het idee.
Ja, alles gaat mee in de bullcycle. Ik gun het jullie van harte hoor dat ADA tot ongekende hoogte gaat. Maar het is elke cycle weer hetzelfde. Er zit weinig beweging in, niemand wil het hebben. En nadat de coin x20 is gegaan gaat ineens iedereen kopen. We weten allemaal hoe dat gaat aflopen.

Waar men zich ook keer op keer in lijkt te vergissen is dat het dit keer anders gaat aflopen. Dat er nu wel grootschalige adoptie gaande is. Ook dat "ik zit er in voor de lange termijn" gaat m niet worden helaas. Als het momentum echt omslaat dan rent ineens iedereen naar de uitgang. Ook daarin is Cardano niet anders dan zijn concurrenten.

Ik probeer wat realisme te brengen. Ik snap dat ik daar geen vrienden mee maak :P
pi_199643259
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:29 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ja, alles gaat mee in de bullcycle. Ik gun het jullie van harte hoor dat ADA tot ongekende hoogte gaat. Maar het is elke cycle weer hetzelfde. Er zit weinig beweging in, niemand wil het hebben. En nadat de coin x20 is gegaan gaat ineens iedereen kopen. We weten allemaal hoe dat gaat aflopen.

Waar men zich ook keer op keer in lijkt te vergissen is dat het dit keer anders gaat aflopen. Dat er nu wel grootschalige adoptie gaande is. Ook dat "ik zit er in voor de lange termijn" gaat m niet worden helaas. Als het momentum echt omslaat dan rent ineens iedereen naar de uitgang. Ook daarin is Cardano niet anders dan zijn concurrenten.

Ik probeer wat realisme te brengen. Ik snap dat ik daar geen vrienden mee maak :P
Ja.

Maar de hele crypto is gebaseerd op hype en hoop.

Bitcoin is niet in de laatste plaats enorm opgeblazen door Elon Musk en zn getwitter.

Realisme is prima al vind ik jou wel heel bearish in je voorspellen. Mocht Cardano daadwerkelijk x20 dalen dan zou de hele cryptomarkt volledig in moeten storten. Ik zie dat niet gebeuren.

Heb puur op technisch vlak veel vertrouwen in de ontwikkelingen en updates, helemaal voor komende zomer. Cardano is niet de eerste beste shitcoin.
blablablabla
pi_199647213
ADA is wel behoorlijk stabiel geworden zeg, MATIC schiet nog alle kanten op.
pi_199668188
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dan wel ja.

Iedereen gaat er maar klakkeloos vanuit dat ADA zomaar naar $10 gaat.

Niemand kijkt verder terug dan 2 maanden? Sinds de start van het project heeft ADA zo'n 90% van de tijd onder de ¤0.05 gestaan. Dat het sinds de start van het jaar is geëxplodeerd tot de huidige prijs komt voornamelijk door de bullrun/hype/fomo. Fundamenteels is er namelijk de afgelopen maanden niet ineens 20x zoveel waarde gecreerd door Charles Hoskinson.

Cardano krijgt nu (als je kijkt naar de marketcap) een vergelijkbare prijswaardering als GazProm. Je weet wel die Russische gasgigant die de halve wereld van gas voorziet. Cardano is een smartcontract blockchain waarvan de smart contracts nog niet live zijn. Een beetje uit verhouding misschien?

Bij een prijswaardering van $10 per ADA krijgt Cardano een vergelijkbare waardering als Samsumg. En dat is al helemaal bizar.

Cardano heeft momentum, hype en een bullmarkt. Dat kan de prijs van elk project ver opdrijven. Vergis je echter niet. Bij de volgende bearmarket zal ook Cardano weer terugvallen naar een realistisch prijsniveau. Vergelijkbaar met de prijs die ADA lang geweest is. Rond de ¤0.10
Ik volg meerdere coins en ADA beweegt gewoon mee met BTC. Als BTC sterk dipt of stijgt, dan doet ADA hetzelfde.

Je ziet dit bij alle grote coins, zoals Ether en zelfs fucking dogecoin :') Ze bewegen gewoon mee met BTC ongeacht wat het project zelf doet.

ADA zal dus alleen richting $0,10 gaan als BTC (en de hele cryptomarkt) ook sterk dipt. Of als het hele project één grote faal blijkt te zijn, maar dat zie ik niet snel gebeuren.

De grote jongens zitten ook in crypto en ik heb het idee dat ze gewoon een mandje met alle grote coins in hun bezit hebben. Dit mandje kopen en verkopen ze om de zoveel tijd, dus daarom bewegen al deze munten hetzelfde. En waarschijnlijk gebruiken ze BTC om het sentiment in de cryptomarkt te meten.

De cryptomarkt is eigenlijk gewoon rigged.
pi_199668225
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:30 schreef AJ187 het volgende:
ADA zal dus alleen richting $0,10 gaan als BTC (en de hele cryptomarkt) ook sterk dipt. Of als het hele project één grote faal blijkt te zijn, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:52 schreef Elan het volgende:
Realisme is prima al vind ik jou wel heel bearish in je voorspellen. Mocht Cardano daadwerkelijk x20 dalen dan zou de hele cryptomarkt volledig in moeten storten. Ik zie dat niet gebeuren.
"This time its different" is en veelgebruikte zin tijdens bullmarkets. Nu is er wel echte ontwikkeling, nu is er wel echte adoptie.

We hebben meerdere cycles gezien, altijd bleek dit niet het geval te zijn. Waarschijnlijk gaat de geschiedenis zich ook dit keer weer herhalen en zal er een bearmarket volgen waarin de meeste altcoins, waaronder Cardano 80%-95% aan waarde verliezen

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2021 12:36:37 ]
pi_199668778
Kakken we nog door de psychologische 1,45?
pi_199669331
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:35 schreef Roellie80 het volgende:

[..]


[..]

"This time its different" is en veelgebruikte zin tijdens bullmarkets. Nu is er wel echte ontwikkeling, nu is er wel echte adoptie.

We hebben meerdere cycles gezien, altijd bleek dit niet het geval te zijn. Waarschijnlijk gaat de geschiedenis zich ook dit keer weer herhalen en zal er een bearmarket volgen waarin de meeste altcoins, waaronder Cardano 80%-95% aan waarde verliezen
Dit keer is ook gewoon anders gezien alle ontwikkelingen rondom Cardano en crypto in het algemeen. Denk aan de instroom van institutioneel geld en een veel hogere marktwaarde.

En dan nog koop je het spul voor de lange termijn dus 2-3 jaar, tenminste ik wel. Dus laat maar komen die bear market, koop ik nog flink wat bij.
blablablabla
  zaterdag 29 mei 2021 @ 15:30:46 #44
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_199669491
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 15:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit keer is ook gewoon anders gezien alle ontwikkelingen rondom Cardano en crypto in het algemeen. Denk aan de instroom van institutioneel geld en een veel hogere marktwaarde.

En dan nog koop je het spul voor de lange termijn dus 2-3 jaar, tenminste ik wel. Dus laat maar komen die bear market, koop ik nog flink wat bij.
Eens.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_199671167
Vandaag gekocht op 1,40 morgen indien mogelijk nog een keer op 1,20 daarna holden...

Alleen onder de dollar komt er nog wat bij.
pi_199679304
Gisteren avond nog op 1.12 nu weer 1.28
pi_199679312
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 08:18 schreef amp25 het volgende:
Gisteren avond nog op 1.12 nu weer 1.28
Vanavond weer 1.10
blablablabla
pi_199679380
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 08:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Vanavond weer 1.10
Vannacht de nacht door gegaan in 30% fiat, 30% ada en 30% matic, zo sowieso een van de 2 omzetten in fiat denk ik.
pi_199679429
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 08:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Vanavond weer 1.10
Weet je dat zeker
pi_199679451
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:01 schreef amp25 het volgende:

[..]

Weet je dat zeker
Geen idee. Wel maar even uitgestapt.. verwacht wel enige correctie.
pi_199679474
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:09 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Geen idee. Wel maar even uitgestapt.. verwacht wel enige correctie.
Zag hem van 1.37 wel omlaag gaan naar 1.35 toen ok maar uitgestapt hoop dat je gelijk krijgt
pi_199679479
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:01 schreef amp25 het volgende:

[..]

Weet je dat zeker
Nee.
Maar aangezien ik nog geen twee weken geleden voor 0.90 in heb gekocht acht ik de kans dat we op enig moment in de nabije toekomst nog een keer op 1.12 uitkomen toch wel vrij reëel.
blablablabla
pi_199679494
Al maakt het voor de lange termijn geen donder uit natuurlijk.

Charles _O_ Cardano _O_
blablablabla
pi_199679584
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:15 schreef amp25 het volgende:

[..]

Zag hem van 1.37 wel omlaag gaan naar 1.35 toen ok maar uitgestapt hoop dat je gelijk krijgt
Genieten van je winst en weer instappen op een goed moment. Er is altijd een beter moment om uit te stappen als je elke 5 minuten kijkt..
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 10:39:41 #55
18653 crew  D.
pi_199680128
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:14 schreef D. het volgende:
Kortetermijndenkers hier allemaal :N
pi_199681939
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:14 schreef D. het volgende:
Kortetermijndenkers hier allemaal :N
Inderdaad. Ik heb m'n best gedaan. Realisme en fomo gaan niet samen.
pi_199683120
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:39 schreef D. het volgende:

[..]

Gisteravond gekocht, vanmorgen verkocht, toch weer 3 euro toch >:)
pi_199683420
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 12:52 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb m'n best gedaan. Realisme en fomo gaan niet samen.
Mag niet iedereen zijn eigen manier vinden om het spel te spelen? Hodl is prima. Fijn als je tussendoor toch hier en daar wat mee kan pikken nietwaar?
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 15:09:45 #59
18653 crew  D.
pi_199683437
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef JDx het volgende:

[..]

Gisteravond gekocht, vanmorgen verkocht, toch weer 3 euro toch >:)
Da’s niet eens kostendekkend voor de ‘werkuren’ die je er in hebt zitten :P
pi_199685647
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:09 schreef D. het volgende:

[..]

Da’s niet eens kostendekkend voor de ‘werkuren’ die je er in hebt zitten :P
Film kijken of grafieken kijken, same.
pi_199689233
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:08 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Mag niet iedereen zijn eigen manier vinden om het spel te spelen? Hodl is prima. Fijn als je tussendoor toch hier en daar wat mee kan pikken nietwaar?
Dag mag zeker. Maar het is altijd zo typisch. Cardano is bijna 4 jaar lang te krijgen voor minder dan ¤0.10. zelf heb ik er in 2018 en 2019 ook nog 50.000 van gehad. En later weer met winst verkocht. Ik heb jaren lang (niet alleen Cardano) maar tig andere alts onder de aandacht gebracht bij mensen. Het kon niemand een fuck interesseren.

Tot zo'n coin ineens x10 gaat. Dan wil ineens iedereen het hebben. Maarja, dan ben je eigenlijk al te laat. Ik zeg niet dat dit de top is. Wie weet gaat Cardano in een gekke blowofftop nog naar de $10

Maar er komt ook weer een moment dat je gewoon weer ADA koopt onder de ¤0.25. dat is dan nog steeds 5x de prijs als wat het een jaar geleden was. Maar je zal zien, tegen die tijd is niemand meer geïnteresseerd. De psyche van de mens...
  maandag 31 mei 2021 @ 00:01:29 #62
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_199689586
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:09 schreef D. het volgende:

[..]

Da’s niet eens kostendekkend voor de ‘werkuren’ die je er in hebt zitten :P
Wat zijn werk uren ?
Ben nu aan het werk en ondertussen terwijl ik betaalt word zit ik te coinen .

En lekker weer 20dollar kruimel geld er bij.
En dat in de baas zijn tijd.
  maandag 31 mei 2021 @ 00:08:08 #63
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_199689604
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:01 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dag mag zeker. Maar het is altijd zo typisch. Cardano is bijna 4 jaar lang te krijgen voor minder dan ¤0.10. zelf heb ik er in 2018 en 2019 ook nog 50.000 van gehad. En later weer met winst verkocht. Ik heb jaren lang (niet alleen Cardano) maar tig andere alts onder de aandacht gebracht bij mensen. Het kon niemand een fuck interesseren.

Tot zo'n coin ineens x10 gaat. Dan wil ineens iedereen het hebben. Maarja, dan ben je eigenlijk al te laat. Ik zeg niet dat dit de top is. Wie weet gaat Cardano in een gekke blowofftop nog naar de $10

Maar er komt ook weer een moment dat je gewoon weer ADA koopt onder de ¤0.25. dat is dan nog steeds 5x de prijs als wat het een jaar geleden was. Maar je zal zien, tegen die tijd is niemand meer geïnteresseerd. De psyche van de mens...
Alleen coins die als een jojo gaan is leuk voor de mensen die met klein geld aan het spelen zijn.
Die kunnen niet lang wachten omdat ze het geld niet hebben.
Denk ook dat dit een van de reden is met de crash.
Veel mensen die aan het klote waren omdat ze thuis zitten.
En nu vrij dat geld aan het uit geven zijn.

Zelf kijk ik ook naar die kleine coins.
Alleen even 100 euro er in en 120 euro er uit.
Als je dat 2x per dag zo kan spelen is toch mooi
Zeker als je bonus geld er weer in stopt.

En zo doe ik het ook.
Gewoon wat speel geld uit verveling.

En ja ik heb geld genoeg om echte volle bitcoins te kopen.
Maar voor mij blijft de markt gewoon een jojo
En de opbrengst van stabiele coins niet interessant genoeg.
pi_199690595
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 00:08 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Alleen coins die als een jojo gaan is leuk voor de mensen die met klein geld aan het spelen zijn.
Die kunnen niet lang wachten omdat ze het geld niet hebben.
Denk ook dat dit een van de reden is met de crash.
Veel mensen die aan het klote waren omdat ze thuis zitten.
En nu vrij dat geld aan het uit geven zijn.

Zelf kijk ik ook naar die kleine coins.
Alleen even 100 euro er in en 120 euro er uit.
Als je dat 2x per dag zo kan spelen is toch mooi
Zeker als je bonus geld er weer in stopt.

En zo doe ik het ook.
Gewoon wat speel geld uit verveling.

En ja ik heb geld genoeg om echte volle bitcoins te kopen.
Maar voor mij blijft de markt gewoon een jojo
En de opbrengst van stabiele coins niet interessant genoeg.
Ik vind het ook gewoon leuk als tijdverdrijf, ben begonnen met xx ADA en heb nu bijna xxx ADA zonder ooit nog geld bij te leggen. Kijk in ADA en niet in USD, omdat ik dan daytrade en indirect ook hodl.
pi_199691312
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:01 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dag mag zeker. Maar het is altijd zo typisch. Cardano is bijna 4 jaar lang te krijgen voor minder dan ¤0.10. zelf heb ik er in 2018 en 2019 ook nog 50.000 van gehad. En later weer met winst verkocht. Ik heb jaren lang (niet alleen Cardano) maar tig andere alts onder de aandacht gebracht bij mensen. Het kon niemand een fuck interesseren.

Tot zo'n coin ineens x10 gaat. Dan wil ineens iedereen het hebben. Maarja, dan ben je eigenlijk al te laat. Ik zeg niet dat dit de top is. Wie weet gaat Cardano in een gekke blowofftop nog naar de $10

Maar er komt ook weer een moment dat je gewoon weer ADA koopt onder de ¤0.25. dat is dan nog steeds 5x de prijs als wat het een jaar geleden was. Maar je zal zien, tegen die tijd is niemand meer geïnteresseerd. De psyche van de mens...
Tja dat is voor alle crypto wel het geval. Bitcoin stond in 2018 ook zo rond de 6000$. Niemand die het schijnbaar voor die prijs wilde hebben.
Maar hodl blijft wat mij betreft de beste strategie. Je zegt het zelf. Ooit kocht je Cardano voor 0.10 euro cent. Iemand die dus die 50.000 Cardano's heeft bewaard lacht zich nu stuk, Voor bitcoin idem.

Wanneer het moment komt dat de markt klapt, kan niemand voorspellen. Maar op dit moment is een leuke bag Cardano's niet slecht. Want je kunt ze nog staken ook, En als het goed is zou je vanaf juni/juli Cardano's kunen staken voor de Sundaeswap token.
https://www.sundaeswap.finance/

Ik heb Bitcoin en Cardano op dit moment. Alle voor een termijn van 5 tot 10 jaar. Ik zoek nog een goede munt om het risico wat te spreiden en dan denk ik aan Vechain.
Mijn totale inleg heb ik er allang uitgehaald. Alleen mijn winst kan verdampen. Maar dat risico neem ik graag. Daytraden is niets voor mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherni op 31-05-2021 10:03:08 ]
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 10:46:42 #66
18653 crew  D.
pi_199691947
‘Spelen’
‘Tijdverdrijf’
‘Leuk’


Zonde :Y
  maandag 31 mei 2021 @ 20:45:41 #67
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_199699428
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 09:33 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja dat is voor alle crypto wel het geval. Bitcoin stond in 2018 ook zo rond de 6000$. Niemand die het schijnbaar voor die prijs wilde hebben.
Maar hodl blijft wat mij betreft de beste strategie. Je zegt het zelf. Ooit kocht je Cardano voor 0.10 euro cent. Iemand die dus die 50.000 Cardano's heeft bewaard lacht zich nu stuk, Voor bitcoin idem.

Wanneer het moment komt dat de markt klapt, kan niemand voorspellen. Maar op dit moment is een leuke bag Cardano's niet slecht. Want je kunt ze nog staken ook, En als het goed is zou je vanaf juni/juli Cardano's kunen staken voor de Sundaeswap token.
https://www.sundaeswap.finance/

Ik heb Bitcoin en Cardano op dit moment. Alle voor een termijn van 5 tot 10 jaar. Ik zoek nog een goede munt om het risico wat te spreiden en dan denk ik aan Vechain.
Mijn totale inleg heb ik er allang uitgehaald. Alleen mijn winst kan verdampen. Maar dat risico neem ik graag. Daytraden is niets voor mij.
Zo doe ik het ook ja. En uit onderzoek blijkt volgens mij dat dat vaak de beste strategie is (met beleggen in elk geval) om gewoon vast te houden en te gaan voor de rente/dividend of in dit geval dan staken.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_199728868
Heb het grootste deel van mijn Cardano's nu verkocht.
Met het idee om straks een grotere bag ADA te kunnen inkopen tegen een lagere prijs.

We gaan zien of het achteraf een slimme of domme call blijkt. Voor hetzelfde geld gaan o.a. ADA, Binance Coin en yfi weer moonen als een idioot. Wie zal het zeggen. :)
pi_199729083
Wacht nog lekker even verwacht voor de boel in elkaar dondert eerst nog wel een flinke stijging eigenlijk. Mogelijk nieuwe ATH.
blablablabla
pi_199729514
Ada gang *O*
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:05:50 #71
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199729677
Blij dat ik nog ff op 0.91 bijgekocht had :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199743088
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:05 schreef Rozevla het volgende:
Blij dat ik nog ff op 0.91 bijgekocht had :)
Tja, wat is wijsheid. We gaan het achteraf pas weten.
Bijkopen op 0,91 was waarschijnlijk wel wijs. :D

Al zegt @Roellie80 dat realisme en fomo niet samengaan en je dit jaar ADA weer tegen $0,25 koopt. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:58 schreef Arthur1983 het volgende:
Heb het grootste deel van mijn Cardano's nu verkocht.
Met het idee om straks een grotere bag ADA te kunnen inkopen tegen een lagere prijs.

We gaan zien of het achteraf een slimme of domme call blijkt.
Heb nu inderdaad goedkoper ADA kunnen inkopen.
Ik vul echter ook mijn bag met Polkadot, Matic, met de Binance Coin en met o.a. DIA en GAS.

Nu even afwachten of we een weekend met groene cijfers of met rode cijfers gaan zien. :)
pi_199743459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 14:44 schreef Arthur1983 het volgende:

Al zegt @:Roellie80 dat realisme en fomo niet samengaan en je dit jaar ADA weer tegen $0,25 koopt. ;)
Nou, dit jaar ben ik niet zo zeker van. Dat kan zo nog wel een jaar langer duren :P
pi_199766547
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:15 schreef Elan het volgende:
Wacht nog lekker even verwacht voor de boel in elkaar dondert eerst nog wel een flinke stijging eigenlijk. Mogelijk nieuwe ATH.
Vanwaar deze verwachtingen?
pi_199767115
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:20 schreef 111210 het volgende:

[..]

Vanwaar deze verwachtingen?
Omdat de hypetrain pas net vertrokken is? Zoveel ontwikkelingen rondom Cardano, ontwikkelingen die zich achter elkaar aandienen. Ik verwacht dat de koopbereidheid het komende half jaar alleen nog maar meer een vlucht zal nemen.
blablablabla
  zondag 6 juni 2021 @ 14:38:18 #76
92377 Spellbound
pizzacoureur
pi_199768395
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:30 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Ik volg meerdere coins en ADA beweegt gewoon mee met BTC. Als BTC sterk dipt of stijgt, dan doet ADA hetzelfde.

Hey hallo, dat dacht ik ook, maar ik volgde daarom ook ADA/BTC en toen hij van .00002 naar .000035 ging heb ik er een paar terug naar BTC verkocht.. En toen ging hij gewoon door naar .000045 waar hij nog steeds is, best sterk...
Serieuze vraag, goed moment misschien om een paar ADA tegen BTC te ruilen tot BTC weer een beetje inhaalt..?
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
  Moderator zondag 6 juni 2021 @ 14:43:02 #77
18653 crew  D.
pi_199768490
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 14:38 schreef Spellbound het volgende:

[..]

Hey hallo, dat dacht ik ook, maar ik volgde daarom ook ADA/BTC en toen hij van .00002 naar .000035 ging heb ik er een paar terug naar BTC verkocht.. En toen ging hij gewoon door naar .000045 waar hij nog steeds is, best sterk...
Serieuze vraag, goed moment misschien om een paar ADA tegen BTC te ruilen tot BTC weer een beetje inhaalt..?
Waarom denk je dat BTC ADA gaat inhalen?
  zondag 6 juni 2021 @ 17:05:16 #78
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199771565
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 13:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat de hypetrain pas net vertrokken is? Zoveel ontwikkelingen rondom Cardano, ontwikkelingen die zich achter elkaar aandienen. Ik verwacht dat de koopbereidheid het komende half jaar alleen nog maar meer een vlucht zal nemen.
Mits BTC “gewoon” weer omhoog gaat. Alles hangt daar uiteindelijk nog van af.
pi_199813489
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 14:43 schreef D. het volgende:

[..]

Waarom denk je dat BTC ADA gaat inhalen?
Zo gaat het altijd toch? BTC bepaalt de markt, alts gaan daarna harder, en daarna haalt BTC ze weer in. Altijd van die golven. Ik heb gewoon naar de ADA/BTC chart zitten kijken en dat ziet er knap hoog uit de laatste tijd, zonder dat er echt veel fundamenteel veranderd is...Vandaat weer -8% zie ik net toevallig. Nog -30% verder en ik ruil weer wat BTC tegen ADA... (Euro's ruil ik sowieso al regelmatig tegen ADA - DCA :) )
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 23:08:00 #80
18653 crew  D.
pi_199920160
Long awaited and highly anticipated

pi_199943687
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 17:05 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Mits BTC “gewoon” weer omhoog gaat. Alles hangt daar uiteindelijk nog van af.
Je ziet wel dat ADA iets minder het spoor volgt dan op het toppunt met BTC een paar maanden terug, daar zag je ADA toch elke keer meebewegen, daar lijkt nu een trendbreuk op te zitten, zou je de lijn doortrekken van daarvor dan zou Cardano ergens rond de 85 cent moeten hangen, maar die zit bijna op het dubbele, in dat opzicht is het een gunstige ontwikkeling.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200005420
Alleen maar down, helaas van de week nog wat bij gekocht.
pi_200005490
Net wat bij gekocht, zit weer onder de euro
pi_200006931
92 euro cent _O-
pi_200038431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:17 schreef 111210 het volgende:
Alleen maar down, helaas van de week nog wat bij gekocht.
Cardano gaat weer lekker omhoog inmiddels :)
pi_200038471
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:24 schreef michiel_merk het volgende:
92 euro cent _O-
Ik begrijp het niet in euro's.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200042875
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet in euro's.
@michiel_merk heeft extra ADA bijgekocht voor ongeveer 2.03 gulden per coin :9
pi_200042992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:40 schreef Anton91 het volgende:
2.03
Hoop het ooit te kunnen inwisselen voor 43146,47 RUB per Coin
pi_200043886
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:22 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Cardano gaat weer lekker omhoog inmiddels :)
Mwa ben nog niet erg optimistisch, de pieken worden elke week lager en de dips daarbij dieper.

In dit tempo zitten we over drie weken op 0.60 laag/0.80 hoog.
blablablabla
pi_200112054
Ada main net in september. Cashen _O_
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 29 juni 2021 @ 14:35:45 #91
414785 sirdanilot
pi_200126208
Ik heb 100 euro aan ADA gekocht om het eens te proberen.

Zou ik meer ervan kopen? Wat is het verschil tussen deze en andere flopcrypto's?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 17 juli 2021 @ 11:06:02 #92
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_200406103
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:35 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb 100 euro aan ADA gekocht om het eens te proberen.

Zou ik meer ervan kopen? Wat is het verschil tussen deze en andere flopcrypto's?
Smart contracts zijn bewezen veilig. Kunnen niet gehackt worden zoals er regelmatig gebeurd met de Ethereum Solidity contracts.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_200450365
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Mwa ben nog niet erg optimistisch, de pieken worden elke week lager en de dips daarbij dieper.

In dit tempo zitten we over drie weken op 0.60 laag/0.80 hoog.
Komen aardig in de buurt nu ja
  dinsdag 20 juli 2021 @ 07:45:54 #94
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_200450450
Doei geld _O_
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_200450455
Het hele probleem met cryptos is dat ze toch grotendeels bitcoin volgen, dit is trouwens algemeen handelsgedrag, je ziet zelfs dat cryptos voor een deel ook de koers van de beurs volgen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200450457
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 07:45 schreef Rozevla het volgende:
Doei geld _O_
Hier staat ie nog boven de dollar ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:02:28 #97
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_200454178
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 07:45 schreef Rozevla het volgende:
Doei geld _O_
:'(
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_200454565
Diamond hands *O*
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:47:43 #99
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200454800
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:06 schreef XDo het volgende:

[..]

Smart contracts zijn bewezen veilig. Kunnen niet gehackt worden zoals er regelmatig gebeurd met de Ethereum Solidity contracts.
Dat hangt van de programmeur af :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200454963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 07:21 schreef 111210 het volgende:

[..]

Komen aardig in de buurt nu ja
Als je ziet waar we vandaan komen en hoe de cyclus zich gaat ontwikkelen is dit waarschijnlijk pas het begin.

0.20/0.40 lijkt me een hele reële bodem.
blablablabla
pi_200472933
Toch weer aardig wat hoger dan gister, zat nog te twijfelen om iets bij te kopen. Maargoed had natuurlijk vandaag ook lager kunnen staan.
pi_200779531
En weer omhoog

[ Bericht 72% gewijzigd door michiel_merk op 06-08-2021 18:30:02 ]
pi_200831362
Cardano blijft mijn heilige graal maar beweegt nog te weinig omhoog tov andere coins. Komt wel goed.
AFCA!
pi_200831898
verkeerde topic sorry

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2021 17:15:51 ]
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:25:35 #105
18653 crew  D.
pi_200843211
🚀
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:29:02 #106
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_200843269
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
Cardano blijft mijn heilige graal maar beweegt nog te weinig omhoog tov andere coins. Komt wel goed.
Mijne ook! Maar sowieso nog even wachten tot de smart contracts er zijn en kijken wat dat doet.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_200844091
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:29 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mijne ook! Maar sowieso nog even wachten tot de smart contracts er zijn en kijken wat dat doet.
smart contract staan in de planning voor september toch?Ondertussen staat de Cardano op 1 euro 34, gaat weer lekker zo
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:07:02 #108
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_200844882
:)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:14:58 #109
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_200847638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 13:18 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

smart contract staan in de planning voor september toch?Ondertussen staat de Cardano op 1 euro 34, gaat weer lekker zo
Eind deze maand begin sept als alles goed gaat ja.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:04:05 #110
18653 crew  D.
pi_200854235
$1,63 _O_

edit: $1,64 :D
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:05:42 #111
18653 crew  D.
pi_200854259
4 cent binnen 10 minuten :D

Ben benieuwd hoe lang dat goed kan blijven gaan :P
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:24:49 #112
18653 crew  D.
pi_200854535
$1,68 :D

edit: $1,70 _O-
pi_200855055
O+ O+ O+
pi_200856487
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 23:24 schreef D. het volgende:
$1,68 :D

edit: $1,70 _O-
Heb je inmiddels alweer een update? :7
pi_200856671
lol
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 08:50:26 #116
18653 crew  D.
pi_200856967
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 08:09 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Heb je inmiddels alweer een update? :7
Uhu :7

$1.78 *O*
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 08:52:07 #117
18653 crew  D.
pi_200856999
Vrijdag maken ze de datum bekend dat smart contract live gaan. Waarschijnlijk eind augustus dus :Y
pi_200857071
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 08:52 schreef D. het volgende:
Vrijdag maken ze de datum bekend dat smart contract live gaan. Waarschijnlijk eind augustus dus :Y
Hoe waarschijnlijk is 't dat 't een geval "buy the rumor, sell the news" is voor ADA?
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 09:04:50 #119
18653 crew  D.
pi_200857134
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 08:57 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Hoe waarschijnlijk is 't dat 't een geval "buy the rumor, sell the news" is voor ADA?
Best waarschijnlijk :Y

Maar er zullen ook mensen zijn die bij ‘the news’ in gaan stappen, dus of er een dip volgt en hoe groot die zal zijn moet blijken :Y
pi_200857192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:04 schreef D. het volgende:

[..]

Best waarschijnlijk :Y

Maar er zullen ook mensen zijn die bij ‘the news’ in gaan stappen, dus of er een dip volgt en hoe groot die zal zijn moet blijken :Y
Ja idd.. ADA staat weer bij mij op de radar. Misschien iets in m'n portfolio veranderen. Als 't echt in augustus live gaat (de smart contracts dan he), dan kan 't nog mooi stevig groeien in de Bull cycle. Stichting open deur ofcourse :P
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 09:18:22 #121
18653 crew  D.
pi_200857302
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:11 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Ja idd.. ADA staat weer bij mij op de radar. Misschien iets in m'n portfolio veranderen. Als 't echt in augustus live gaat (de smart contracts dan he), dan kan 't nog mooi stevig groeien in de Bull cycle. Stichting open deur ofcourse :P
Begin augustus zei Charles eind augustus als alles volgens plan verliep, anders begin september. Gisteren zei hij dat ze meer dan tevreden waren hoe het verloopt, dus ik trek de conclusie dat het eind augustus gaat worden :Y
pi_200857335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:18 schreef D. het volgende:

[..]

Begin augustus zei Charles eind augustus als alles volgens plan verliep, anders begin september. Gisteren zei hij dat ze meer dan tevreden waren hoe het verloopt, dus ik trek de conclusie dat het eind augustus gaat worden :Y
Wel lekker als 't volgens planning verloopt. Zou fijn zijn voor alle ADA holders.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 09:29:46 #123
18653 crew  D.
pi_200857491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:20 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Wel lekker als 't volgens planning verloopt. Zou fijn zijn voor alle ADA holders.
Nu alles volgens planning zou goede timinng zijn, met de 2e ronde van de bullrun in het vooruitzicht :Y
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:31:43 #124
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200857530
Morgen :7
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 09:38:18 #125
18653 crew  D.
pi_200857636
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:31 schreef Sunri5e het volgende:
Morgen :7
Nee, overmorgen 8-)
pi_200857833
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:38 schreef D. het volgende:

[..]

Nee, overmorgen 8-)
Wat gebeurt er dan
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 09:54:38 #127
18653 crew  D.
pi_200857867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:51 schreef amp25 het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan
Dan maken ze de datum bekend dat ze ‘live’ gaan :Y
pi_200857912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:54 schreef D. het volgende:

[..]

Dan maken ze de datum bekend dat ze ‘live’ gaan :Y
Dus Ada gaat dan als een komeet omhoog
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 10:00:42 #129
18653 crew  D.
pi_200857964
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:57 schreef amp25 het volgende:

[..]

Dus Ada gaat dan als een komeet omhoog
De tijd zal het leren :Y

Maar ik heb vertrouwen in de toekomst, dus stake lekker door, en pak hier en daar wat winst :Y
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 10:01:05 #130
18653 crew  D.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:55:26 #131
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_200862737
Iemand toevallig een update wat Ada waard is
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_200862920
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:55 schreef Rozevla het volgende:
Iemand toevallig een update wat Ada waard is
@D.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 16:52:20 #133
18653 crew  D.
pi_200863537
Nog niet genoeg 8-)
pi_200864093
Als ie 1000 euro wordt kan ik stoppen met werken

Ethereum is ok in 1 jaar ruim 2000 euro meer waard geworden
pi_200864134
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:29 schreef amp25 het volgende:
Als ie 1000 euro wordt kan ik stoppen met werken

Ethereum is ok in 1 jaar ruim 2000 euro meer waard geworden
ada wordt nooit 1000 euro en ook geen 500 en ook geen 200
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 17:51:02 #136
18653 crew  D.
pi_200864349
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:29 schreef amp25 het volgende:
Als ie 1000 euro wordt kan ik stoppen met werken

Ethereum is ok in 1 jaar ruim 2000 euro meer waard geworden
Je weet wat marketcap is?
  woensdag 11 augustus 2021 @ 18:01:02 #137
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_200864487
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:51 schreef D. het volgende:

[..]

Je weet wat marketcap is?
Het kan in ieder geval nog maal 6 tov. Eth :P .
pi_200864786
ik heb meegedaan met Catalyst fund 5. moet ik bij iedere nieuwe fund mezelf opnieuw registreren?
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 19:11:29 #139
18653 crew  D.
pi_200865342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:01 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Het kan in ieder geval nog maal 6 tov. Eth :P .
Komt goed :Y

Misschien niet dit jaar, maar tzt :Y
pi_200865874
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:11 schreef D. het volgende:

[..]

Komt goed :Y

Misschien niet dit jaar, maar tzt :Y
Waar denk je dat de prijs naar toe gaat?
No bitch to me
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 19:47:28 #141
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200865904
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:46 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Waar denk je dat de prijs naar toe gaat?
15 cent.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 11 augustus 2021 @ 19:48:08 #142
206731 Mortaxx
Doomer
pi_200865910
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

15 cent.
199 sats

@Wereldgozer
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 19:49:53 #143
18653 crew  D.
pi_200865932
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

15 cent.
ONZ is even verderop :Y
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 19:50:25 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200865937
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:49 schreef D. het volgende:

[..]

ONZ is even verderop :Y
????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 19:52:38 #145
18653 crew  D.
pi_200865959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

????
Er werd een serieuze vraag gesteld, jouw antwoord was dat niet.

Of schat ik je te hoog in en denk je dat echt?
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 19:54:25 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200865978
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:52 schreef D. het volgende:

[..]

Er werd een serieuze vraag gesteld, jouw antwoord was dat niet.

Of schat ik je te hoog in en denk je dat echt?
Zonder meer :)

9 maandjes terug kocht ik nog op 15 cent :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 19:57:01 #147
18653 crew  D.
pi_200866005
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zonder meer :)

9 maandjes terug kocht ik nog op 15 cent :)
9 maanden geleden kocht je ook BTC voor $13K, dat zie je ook wel weer gebeuren?
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:10:00 #148
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200869677
Goedenavond
pi_200874853
Tja goed dat ik nog bij had gekocht op 1.36.
Gaat pas verkocht worden als 100x is gestegen.
Tot die tijd lekker laten staan en koop de dips.
pi_200879232
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
Tja goed dat ik nog bij had gekocht op 1.36.
Gaat pas verkocht worden als 100x is gestegen.
Tot die tijd lekker laten staan en koop de dips.
^O^
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_200880311
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
Tja goed dat ik nog bij had gekocht op 1.36.
Gaat pas verkocht worden als 100x is gestegen.
Tot die tijd lekker laten staan en koop de dips.
hij heeft maanden rond de 1 euro gestaan.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 21:15:41 #152
18653 crew  D.
pi_200883114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
Tja goed dat ik nog bij had gekocht op 1.36.
Gaat pas verkocht worden als 100x is gestegen.
Tot die tijd lekker laten staan en koop de dips.
$100+ kan nog even duren :P
pi_200883311
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:38 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

hij heeft maanden rond de 1 euro gestaan.
Niet toen ik instapte in crypto.
Toen was de laagste dip 1.20
Maar ik stort maandelijks een bedrag en verdeel het.
Ga niet extra kopen door de maand omdat het even wat verder dipt.
pi_200883339
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:15 schreef D. het volgende:

[..]

$100+ kan nog even duren :P
Ligt er aan hoe snel de smart contracten gaan draaien en of het goed werkt.
Dan kan het op eens snel gaan.

Maar goed pensioen potje voor later.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 21:35:49 #155
18653 crew  D.
pi_200883495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:27 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe snel de smart contracten gaan draaien en of het goed werkt.
Dan kan het op eens snel gaan.

Maar goed pensioen potje voor later.
Als het snel gaat, over 8 jaar dan :Y
pi_200885373
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:35 schreef D. het volgende:

[..]

Als het snel gaat, over 8 jaar dan :Y
Mooi toch
Kan ik 8 jaar lang de tijd om dips te kopen.
Elke 20euro is weer 20 euro die je er in stopt

40% eth
40% btc
20% cordano.
En wat amp staan voor de show.

Anderen exchange staat alleen btc op .
Maar goed dat sell high pay for low.
En dat kruip per week iets van 50 tot 60 dollar op die manier.
Gewoon wat hobby handel uit verveling.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:01:13 #157
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200887077
Koekoek
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:04:31 #158
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200887094
Gaat heel snel over de 2 dollar heen
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:08:05 #159
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_200887114
:)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_200887159
Vandaag wordt er toch bekend gemaakt wanneer die smart contracts live gaan?

Buy the rumour, sell the news?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:50:58 #161
18653 crew  D.
pi_200887959
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 07:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vandaag wordt er toch bekend gemaakt wanneer die smart contracts live gaan?

Buy the rumour, sell the news?
Ja :Y

Even afwachten of ‘the news’ de bekendmaking is, of de datum zelf :Y
pi_200887989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 07:04 schreef Sunri5e het volgende:
Gaat heel snel over de 2 dollar heen
jij bent toch miljonair door cordano
Gino ♥
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:18:04 #163
18653 crew  D.
pi_200888258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]

jij bent toch miljonair door cordano
Alleen als ie verkoopt ;)
pi_200888268
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:18 schreef D. het volgende:

[..]

Alleen als ie verkoopt ;)
Ik ben bang dat de Belastingdienst daar anders over denkt
No bitch to me
pi_200888285
Bij ADA weet je het maar nooit. Het stijgt hard, maar het kan net zo hard weer zakken en dan ben je weer terug bij af.

Ik volg het in euro's en ik weet nog dat het de 2 euro aantikte en binnen een paar weken stond hij alweer onder de 90 cent :')
pi_200888287
Helaas toch te laat om smerig rijk te worden door cardano. Daar hebben we andere coins voor. Maar die stijgingen.. Pffff.. Ziet er wel nice uit.
pi_200888396
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:19 schreef Mark031 het volgende:
Bij ADA weet je het maar nooit. Het stijgt hard, maar het kan net zo hard weer zakken en dan ben je weer terug bij af.

Ik volg het in euro's en ik weet nog dat het de 2 euro aantikte en binnen een paar weken stond hij alweer onder de 90 cent :')
komt wel goed met ada
Gino ♥
pi_200888402
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:19 schreef Vlicious87 het volgende:
Helaas toch te laat om smerig rijk te worden door cardano. Daar hebben we andere coins voor. Maar die stijgingen.. Pffff.. Ziet er wel nice uit.
oh ja welke dan Nostradamus
Gino ♥
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:31:14 #169
18653 crew  D.
pi_200888511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:19 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Ik ben bang dat de Belastingdienst daar anders over denkt
Die denken wel vaker anders over zaken :Y
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:32:59 #170
18653 crew  D.
pi_200888545
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:19 schreef Mark031 het volgende:
Bij ADA weet je het maar nooit. Het stijgt hard, maar het kan net zo hard weer zakken en dan ben je weer terug bij af.

Ik volg het in euro's en ik weet nog dat het de 2 euro aantikte en binnen een paar weken stond hij alweer onder de 90 cent :')
Dat lag niet aan ADA, dat was de hele markt :Y
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:33:27 #171
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200888552
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]

jij bent toch miljonair door cordano
Als ik verkoop ja. Doe ik niet. Weet niet wat ik er mee moet.
pi_200888574
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:33 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Als ik verkoop ja. Doe ik niet. Weet niet wat ik er mee moet.
schijnt dat ik nog wat nodig heb
Gino ♥
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:37:09 #173
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200889528
Je ziet hem vechten om over de 2 dollar te komen. Als dat lukt ligt de weg open naar 3 dollar.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:50:40 #174
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200889708
BAM BAM BAM kaviaar kreeft oesters alles
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:51:25 #175
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200889718
Gaat nu wel heel hard omhoog zeg. Godseknetters
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:59:13 #176
18653 crew  D.
pi_200889824
$2,02 :7
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:59:49 #177
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200889836
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:59 schreef D. het volgende:
$2,02 :7
$2,03
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:03:30 #178
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200889898
$2,05
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:04:30 #179
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200889915
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:04:59 #180
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200889919
$2,06
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:06:49 #181
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200889952


2.07
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:07:14 #182
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200889956
Vandaag nieuwe ATH?
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:08:31 #183
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200889971
Per seconden nu één dollarcent erbij.
pi_200889972
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_200889990
Dit gaat een correcte krijgen
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:09:58 #186
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200889994
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:09 schreef amp25 het volgende:
Dit gaat een correcte krijgen
Boot gemist?
pi_200890019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:09 schreef Sunri5e het volgende:

[..]
Boot gemist?
Nee ik zit erin maar ben er bang voor
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:11:44 #188
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200890028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:11 schreef amp25 het volgende:

[..]
Nee ik zit erin maar ben er bang voor
Waarom stap je dan niet uit?
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:36:25 #189
18653 crew  D.
pi_200890342
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:11 schreef amp25 het volgende:

[..]
Nee ik zit erin maar ben er bang voor
Waarom dan bang zijn? correcties zijn goed :Y

Ik hoop alleen dat die correctie komt nadat ik wat verkocht heb :P
pi_200892497
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:07 schreef Sunri5e het volgende:
Vandaag nieuwe ATH?
Hoop het
pi_200893684
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:09 schreef amp25 het volgende:
Dit gaat een correcte krijgen
Na de toespraak van 4 uur klapt alles weer in
pi_200893773
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:56 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Na de toespraak van 4 uur klapt alles weer in
Ik vroeg me idd af hoelaat. Bedankt!
pi_200894477
Ik heb nu weer iets minder ADA dukaten om op m'n chest te laten kletteren. @Wereldgozer

Road to $1. _O_
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200894649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nu weer iets minder ADA dukaten om op m'n chest te laten kletteren. @:wereldgozer

Road to $1. _O_
De eth killer zonder toepassingen jahahhaaaaa
pi_200895437
Onder de $2 jaaaaahaaaa
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:15:22 #196
18653 crew  D.
pi_200895639
Edit: ook hier, laat maar :Y
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:17:27 #197
18653 crew  D.
pi_200895676
12 september main net :Y
pi_200895764
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Onder de $2 jaaaaahaaaa
Daar gaan we weer
pi_200899404
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:21 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Daar gaan we weer
Erg jammer. Ach, je kunt niet altijd zes gooien. Ik wacht nu maar af.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:23:23 #200
206731 Mortaxx
Doomer
pi_200899495
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Erg jammer. Ach, je kunt niet altijd zes gooien. Ik wacht nu maar af.
Niet handig te verkopen in een Bull markt
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_200899521
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Erg jammer. Ach, je kunt niet altijd zes gooien. Ik wacht nu maar af.
:')
Gino ♥
pi_200900048
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:23 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Niet handig te verkopen in een Bull markt
Een beetje winst nemen is niet verkeerd.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:15:18 #203
206731 Mortaxx
Doomer
pi_200900224
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 21:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Een beetje winst nemen is niet verkeerd.
Nee maar denken dat het weer gaat halveren wel
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_200900716
Koop aquari broeders gaat binnenkort ontploffen 100x
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:50:23 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200902308
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 21:45 schreef KREEFTx het volgende:
Koop aquari broeders gaat binnenkort ontploffen 100x
Bedankt voor deze gouden tip. Ik ga gelijk all-in.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_200902499
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 21:45 schreef KREEFTx het volgende:
Koop aquari broeders gaat binnenkort ontploffen 100x
Dan nog liever CumRocket. :P
pi_200904175
Hoelang zal het duren voor de volgende dip komt, zijn in een week of 2 wel extreem hard omhoog gegaan.
pi_200904184
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 21:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Nee maar denken dat het weer gaat halveren wel
Gebeurde toch ook met de vorige ATH, waar stonden we toen uiteindelijk op 2 euro? Paar maanden geleden ging Cardano voor 0.88 cent :')
blablablabla
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 08:31:38 #209
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_200904400
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 08:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Gebeurde toch ook met de vorige ATH, waar stonden we toen uiteindelijk op 2 euro? Paar maanden geleden ging Cardano voor 0.88 cent :')
Gewoon je voordeel ermee doen dus :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_200904466
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 08:31 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Gewoon je voordeel ermee doen dus :)
Ik HODL tot 5 euro.
Maakt niet uit of dat in 2021 of 2025 is.
blablablabla
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 08:54:44 #211
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_200904552
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 08:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik HODL tot 5 euro.
Maakt niet uit of dat in 2021 of 2025 is.
Idem, ik heb m’n doge winst volledig in Ada gestoken.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_200905166
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 08:54 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Idem, ik heb m’n doge winst volledig in Ada gestoken.
_O-

Zelfs Doge stijgt alweer flink. Je kunt je afvragen of het überhaupt uitmaakt welk muntje je je koopt zolang BTC het maar goed doet :')
blablablabla
  Moderator zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:04:15 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200905375
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:49 schreef Elan het volgende:

[..]
_O-

Zelfs Doge stijgt alweer flink. Je kunt je afvragen of het überhaupt uitmaakt welk muntje je je koopt zolang BTC het maar goed doet :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 16:59:30 #214
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_200910314
:)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  zondag 15 augustus 2021 @ 08:25:39 #215
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200918485
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:49 schreef Elan het volgende:

[..]
_O-

Zelfs Doge stijgt alweer flink. Je kunt je afvragen of het überhaupt uitmaakt welk muntje je je koopt zolang BTC het maar goed doet :')
Goedemorgen. Ada steekt met kop een schouders boven de rest uit qua stijgingen.
  zondag 15 augustus 2021 @ 08:26:51 #216
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_200918494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:06 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]

2.07
_O- _O-
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_200919386
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 08:25 schreef Sunri5e het volgende:

[..]
Goedemorgen. Ada steekt met kop een schouders boven de rest uit qua stijgingen.
Nu ja maar ETH bijgekocht op 1500 dus dat is ook aardig gegroeid. Toen bleef Ada juist achter.
blablablabla
pi_200933926
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 08:11 schreef 111210 het volgende:
Hoelang zal het duren voor de volgende dip komt, zijn in een week of 2 wel extreem hard omhoog gegaan.
Verleden keer was dat tijdens de launch van de nieuwe release volgens mij, als je de dip niet meerekent met de Bitcoin val :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:29:30 #219
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_200938411
Vandaag toch maar ook de stap gemaakt. ADA en ETH gekozen, en voor de leuk Ripple. Geen idee wat die laatste gaat doen.
Aan het typen...
pi_200949354
quote:
99s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:29 schreef Ynnad_Er het volgende:
Vandaag toch maar ook de stap gemaakt. ADA en ETH gekozen, en voor de leuk Ripple. Geen idee wat die laatste gaat doen.
Lekker op een ath. buy high sell low like a pro
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:09:34 #221
18653 crew  D.
pi_200951022
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:15 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Lekker op een ath. buy high sell low like a pro
Lekker negatief :Y

Buy high, sell even higher :Y
pi_200951094
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:09 schreef D. het volgende:

[..]
Lekker negatief :Y

Buy high, sell even higher :Y
Ruim 80% van de tijd dat Cardano live is is de prijs niet boven ¤0.10 geweest. Maar lekker elkaar de kop gek maken om ze nu te kopen op ¤1.80. Kan echt alleen maar goed gaan inderdaad...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2021 13:23:13 ]
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:26:43 #223
18653 crew  D.
pi_200951230
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:14 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ruim 80% van de tijd dat Cardano live is is de prijs niet boven ¤0.10 geweest. Maar lekker elkaar de kop gek maken om ze nu te kopen op ¤1.80. Kan echt alleen maar goed gaan inderdaad...
Misschien moet je je eigen advies eens volgen en je wat inlezen :Y
pi_200951288
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:26 schreef D. het volgende:

[..]
Misschien moet je je eigen advies eens volgen en je wat inlezen :Y
Welk nieuws is nog niet ingeprijst denk je?

Maar nevermind. Ik geef alleen maar aan dat Cardano nu erg hoog staat misschien gaat ie door naar de ¤5 deze bullrun. Het kan ook hard naar beneden. Het altijd hetzelfde, een coins staat lang laag en dan is er geen interesse. Maar nadat het ding x20 is gegaan stappen mensen in.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2021 13:33:56 ]
pi_200951365
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:31 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Welk nieuws is nog niet ingeprijst denk je?

Maar nevermind. Ik geef alleen maar aan dat Cardano nu erg hoog staat misschien gaat ie door naar de ¤5 deze bullrun. Het kan ook hard naar beneden. Het altijd hetzelfde, een coins staat lang laag en dan is er geen interesse. Maar nadat het ding x20 is gegaan stappen mensen in.
Ja dat is met alle coins, zitten nu weer in een hype, alles omhoog, straks weer een klap naar beneden en daarna weer een keer hard omhoog.

Ik zelf koop nu niks maar als je nu instapt zou ik het sowieso voorzichtig doen met de piek waar we nu in zitten
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:52:20 #226
18653 crew  D.
pi_200951481
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:31 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Welk nieuws is nog niet ingeprijst denk je?
Aangezien jij zo negatief bent zal ik extreem (en overdreven) positief reageren:

Cardano heeft jaren gebouwd en gaat volgende maand pas live. Dan zijn ze in alle opzichten beter dan ETH. (Kwalitatief, sneller, goedkoper...)
Veel projecten zullen overstappen, ook ADA gaan gebruiken, of er nog op ontwikkeld worden. Geen enkele reden om te denken dat ADA niet de mc van ETH kan halen. Da’s een x6.
Veel mensen denken ook dat ETH nog zeker x4 gaat, dat doorberekend is een x24 voor ADA, een $50 ADA dus.

Mogelijk dus, maar extreem optimisch, en zeker niet op korte termijn.

Zelf ben ik wat voorzichtiger met verwachtingen, maar denken dat dit de top al is klinkt meer als trollen.

Mijn voorzichtig positieve voorspelling is nog een x3 deze bullrun :Y
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:00:36 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200951574
Leen van Frisia gebeld voor een extra kredietje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200951669
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:52 schreef D. het volgende:
Aangezien jij zo negatief bent zal ik extreem (en overdreven) positief reageren:
Dan zal ik weer reageren met wat realisme, goed? ;)
quote:
Cardano heeft jaren gebouwd en gaat volgende maand pas live.
Ze hebben een duidelijke roadmap en zijn hier al lang mee bezig. Dit soort dingen zitten dan over het algemeen ook wel in de prijs verwerkt.
quote:
Dan zijn ze in alle opzichten beter dan ETH. (Kwalitatief, sneller, goedkoper...)
In theorie ja. Dat moet altijd nog maar blijken.
quote:
Veel projecten zullen overstappen, ook ADA gaan gebruiken, of er nog op ontwikkeld worden.
Er zijn meerdere smart-contract-platformen sneller en goedkoper dan Ethereum. Dat heeft er niet altijd direct voor gezorgd dat alles massaal overstapt. Er is al jaren gebouwd op Ethereum. Er is ontzettend veel activiteit gaande. er zijn missers gemaakt, en successen. Er is een hele geschiedenis. Smart contracts gaan letterlijk volgende maand pas live op Cardano
quote:
Geen enkele reden om te denken dat ADA niet de mc van ETH kan halen. Da’s een x6.
Alles kan. En dat is dan dus voornamelijk gebaseerd op hype en de belofte dat alle activiteit zal overstappen.
quote:
Veel mensen denken ook dat ETH nog zeker x4 gaat, dat doorberekend is een x24 voor ADA, een $50 ADA dus.
Waarmee Cardano anderhalf keer zoveel waard zal zijn als het grootste bedrijf dat de wereld ooit gezien heeft (Apple). Of ruim 3x het BBP van Nederland... 8)7
quote:
Zelf ben ik wat voorzichtiger met verwachtingen, maar denken dat dit de top al is klinkt meer als trollen.
Iets wat in een half jaar x20 gaat een mogelijke top noemen is trollen...? Je zit echt met je hoofd in de wolken
quote:
Mijn voorzichtig positieve voorspelling is nog een x3 deze bullrun :Y
Dat kan prima. Crypto heeft momentum. Daar profiteren alle projecten van. Zoals ik eerder aangaf, Wie weet gaat het nog naar de $5. Maar houd gewoon rekening met de downside. Dat risico word alsmaar groter en gevaarlijker
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 19:30:56 #229
18653 crew  D.
pi_200970455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:08 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dan zal ik weer reageren met wat realisme, goed? ;)
[..]
Prima :Y
quote:
Dat kan prima. Crypto heeft momentum. Daar profiteren alle projecten van. Zoals ik eerder aangaf, Wie weet gaat het nog naar de $5. Maar houd gewoon rekening met de downside. Dat risico word alsmaar groter en gevaarlijker
Kijk, we zijn het eens :P
pi_200970645
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:14 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ruim 80% van de tijd dat Cardano live is is de prijs niet boven ¤0.10 geweest. Maar lekker elkaar de kop gek maken om ze nu te kopen op ¤1.80. Kan echt alleen maar goed gaan inderdaad...
Was jij niet de persoon die 0 risico zag in stable coins :D
No bitch to me
pi_200970665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:42 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Was jij niet de persoon die 0 risico zag in stable coins :D
Dat heb ik nooit beweerd. Maar vertel, welke stablecoin is geklapt?
pi_200970770
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Erg jammer. Ach, je kunt niet altijd zes gooien. Ik wacht nu maar af.
Wuppiegod
pi_200970926
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:47 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Wuppiegod
Daar gaat al m’n kut geld 8)7
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 20:02:56 #234
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_200970982
quote:
99s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:29 schreef Ynnad_Er het volgende:
Vandaag toch maar ook de stap gemaakt. ADA en ETH gekozen, en voor de leuk Ripple. Geen idee wat die laatste gaat doen.
^O^
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 19 augustus 2021 @ 08:56:26 #235
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200976855
Goed om te zien dat deze coin het ondanks het slechte sentiment toch goed blijft doen te opzichte van anderen. Dit geeft veel hoop voor de toekomst.
pi_200981409
Roellie80
dat het in de prijs is ingecalculeerd ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk is het nieuws bekend en kopen mensen daardoor ADA maar wanneer er Dapps worden gebouwd op cardano zoals een Dex (Decentralised Exchange) en liquidity pools zoals Liqwid zullen zij liquiditeit nodig hebben om hun Dapp op te starten. dat betekent dat zij een grote hoeveelheid ADA nodig hebben. veel vraag en minder aanbod dus.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 13:50:59 #237
18653 crew  D.
pi_200981488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Daar gaat al m’n kut geld 8)7
The fomo is strong :Y
pi_200982656
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:45 schreef bruinwerker het volgende:
Roellie80
dat het in de prijs is ingecalculeerd ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk is het nieuws bekend en kopen mensen daardoor ADA maar wanneer er Dapps worden gebouwd op cardano zoals een Dex (Decentralised Exchange) en liquidity pools zoals Liqwid zullen zij liquiditeit nodig hebben om hun Dapp op te starten. dat betekent dat zij een grote hoeveelheid ADA nodig hebben. veel vraag en minder aanbod dus.
Lees je post nog eens terug. Het zit vol met "als en dan".

Voor nu is het de belofte dat al deze dingen zullen gaan plaatsvinden. Die hype die hier omheen zit is voorlopig vele malen groter dan wat er nodig is om liquiditeitspools te voorzien. Dat is niet erg, dat is crypro.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2021 15:15:08 ]
pi_200982692
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2021 15:14:36 ]
pi_200982852
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Lees je post nog eens terug. Het zit vol met "als en dan".

Voor nu is het de belofte dat al deze dingen zullen gaan plaatsvinden. Die hype die hier omheen zit is voorlopig vele malen groter dan wat er nodig is om liquiditeitspools te voorzien. Dat is niet erg, dat is crypro.
Of je nou in de crypto, aandelen of vastgoed zit is het altijd een kwestie van als en dan. ik snap je punt niet? je koopt iets met de achterliggende gedachte dat er na je aankoop iets gebeurd waardoor de prijs omhoog gaat. een willekeurig bedrijf die waarschijnlijk goeie kwartaalcijfers presenteert. een huis die je hopelijk voor een goeie prijs kan doorverkopen nadat je die verbouwd hebt. huizen die per jaar 10% meer waard worden als de woningkrapte blijft bestaan.

Niks is zeker en al helemaal niet in de crpyto wereld. maar dat is wel het spelletje, wat probeer je precies te zeggen?
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_200983094
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:24 schreef bruinwerker het volgende:

[..]
Of je nou in de crypto, aandelen of vastgoed zit is het altijd een kwestie van als en dan. ik snap je punt niet? je koopt iets met de achterliggende gedachte dat er na je aankoop iets gebeurd waardoor de prijs omhoog gaat. een willekeurig bedrijf die waarschijnlijk goeie kwartaalcijfers presenteert. een huis die je hopelijk voor een goeie prijs kan doorverkopen nadat je die verbouwd hebt. huizen die per jaar 10% meer waard worden als de woningkrapte blijft bestaan.
Meestal zit er wat meer achter dan een belofte op papier.. Maar nogmaals. Ik ben een groot van fan crypto en de winst die hiermee te halen valt.
quote:
Niks is zeker en al helemaal niet in de crpyto wereld. maar dat is wel het spelletje, wat probeer je precies te zeggen?
Ik probeer te zeggen dat als iets 20x in een halfjaar omhoog is gegaan het verstandig is winst te nemen. De downside risico's zijn vele malen groter dan de winsten. Ik snap dat dit een onpopulaire boodschap is, maar wees gewoon voorzichtig.
pi_200983132
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Meestal zit er wat meer achter dan een belofte op papier.. Maar nogmaals. Ik ben een groot van fan crypto en de winst die hiermee te halen valt.
[..]
Ik probeer te zeggen dat als iets 20x in een halfjaar omhoog is gegaan het verstandig is winst te nemen. De downside risico's zijn vele malen groter dan de winsten. Ik snap dat dit een onpopulaire boodschap is, maar wees gewoon voorzichtig.
zeker! ik heb gemerkt bij mensen in mijn omgeving en ook bij mijzelf, dat als de markt positief is ''de sky the limit is''. De kanttekening die jij schetst is helemaal terecht natuurlijk.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_200986360
Whats geburd?,we gaan weer verder richting de 2 euro
pi_200987425
Cardano groeit gewoon rustig door dat is er gaande. :P

Kan Cardano ooit ooit in de ‘’echte’’ wereld van nut zijn voor bedrijven? Ze zijn volgens eigen zeggen wel bezig met wat fortune 500 bedrijven maar het is allemaal vrij abstract.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_200988133
Let go to the moon
pi_200988148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Cardano groeit gewoon rustig door dat is er gaande. :P

Kan Cardano ooit ooit in de ‘’echte’’ wereld van nut zijn voor bedrijven? Ze zijn volgens eigen zeggen wel bezig met wat fortune 500 bedrijven maar het is allemaal vrij abstract.
Ben benieuwd wat 12 September gaat doen
pi_200988292
Lees net iets van Japan en cardona 25-8 listing in japan
pi_200988545
:)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_200988793
Blijft hangen op 1,999 (euro)
pi_200989519
Heerlijke ATH jaaaa
AFCA!
pi_200989555
Bam 2 euro
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 21:47:00 #252
18653 crew  D.
pi_200989664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijke ATH jaaaa
Bijna :Y

Nog $0.10 :Y
pi_200990046
Gekkenhuis!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_200990150
Genot hoor dit.
blablablabla
pi_200990355
De ethereum killer jahahhaa
pi_200990547
Hupsakee 1k verkocht voor 2.04.
Ingekocht voor 0.95 cent amper een maand geleden.
blablablabla
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 22:37:25 #257
18653 crew  D.
pi_200990649
Tijd om wat winst te pakken :Y
ik zet een stop loss en hoop 'm de komende dagen nog wat op te kunnen schuiven :Y
  donderdag 19 augustus 2021 @ 23:14:12 #258
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200991221
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 22:19 schreef Wereldgozer het volgende:
De ethereum killer jahahhaa
Krijg ik toch gelijk hè?
  donderdag 19 augustus 2021 @ 23:23:34 #259
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200991327
De Tour wacht op niemand. Morgen maar weer eens Oester met Kreeft als avondeten.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 06:56:33 #260
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200992978
Boh maatje. Gekkenhuis dit. Bijna nieuwe ATH. Als we door doorheen gaan ligt de weg voor eind dit jaar op de 5 dollar open.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 06:57:31 #261
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200992981
Nieuwe ATH!!!!!
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 07:00:35 #262
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200992989
2.50 dollar!!!
pi_200992990
Topshow
  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 07:06:15 #264
18653 crew  D.
pi_200993009
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 23:23 schreef Sunri5e het volgende:
De Tour wacht op niemand. Morgen maar weer eens Oester met Kreeft als avondeten.
Broodje hamburger!

En een biertje :Y
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 07:09:08 #265
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200993021
Prachtig om 2.50 op de borden te zien staan. Nogmaals, de 5 dollar staat eind dit jaar.
pi_200993025
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 22:29 schreef Elan het volgende:
Hupsakee 1k verkocht voor 2.04.
Ingekocht voor 0.95 cent amper een maand geleden.
Dubbeltje per ada misgelopen :D
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 07:13:10 #267
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200993041
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:04 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Sunrise :D _O-

@:ggmm @:lenny_leonard @:muskusboktor57 check deze mega kneus
Quote van 20 november 2020 toen de koers op 10 dollar cent stond. Inmiddels 25 keer verdubbeld _O_ _O-
pi_200993063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:13 schreef Sunri5e het volgende:

[..]
Quote van 20 november 2020 toen de koers op 10 dollar cent stond. Inmiddels 25 keer verdubbeld _O_ _O-
Dat zijn mooie dingen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 07:20:03 #269
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200993065
Kom ADA geef ons die 2.51 dollar!
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 07:23:31 #270
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200993077
YAAAAH NIEUWE ATH

  vrijdag 20 augustus 2021 @ 07:26:41 #271
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_200993086
Vasthouden of verkopen?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 07:28:29 #272
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200993095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:26 schreef AQuila360 het volgende:
Vasthouden of verkopen?
Waarom zou je nu verkopen als je eind dit jaar voor 5 dollar kunt verkopen?
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 07:32:57 #273
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200993109
Gefeliciteerd broeders
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 08:04:46 #274
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_200993244
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:26 schreef AQuila360 het volgende:
Vasthouden of verkopen?
Ik laat t mooi staan, maar ik heb dan ook geen paper hands :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 08:06:24 #275
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_200993255
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nu weer iets minder ADA dukaten om op m'n chest te laten kletteren. @:wereldgozer

Road to $1. _O_
:blauwoog:
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 08:15:05 #276
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_200993309
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:04 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Ik laat t mooi staan, maar ik heb dan ook geen paper hands :)
Dit _O_
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 08:38:37 #277
18653 crew  D.
pi_200993469
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:26 schreef AQuila360 het volgende:
Vasthouden of verkopen?
Dat zijn dingen waar je bij aankoop al over na moet denken, last minute beslissingen zijn vaak niet de juiste. En aanpassen van de keuze kan altijd :Y

Ik heb me altijd voorgenomen op $2,38 20% te verkopen. Inleg eruit, wat winst pakken, en wat geld ‘to buy the dip’, maar nu met de hoge verwachtingen van nu leg ik de lat wat hoger en plaats ik een stop loss die ik ook steeds hoger hoop te leggen :Y
pi_200993622
Marketcap schiet ok ineens omhoog
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:02:58 #279
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_200993722
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:53 schreef amp25 het volgende:
Marketcap schiet ok ineens omhoog
Gek he :')
pi_200993761
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:09 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]
Dubbeltje per ada misgelopen :D
Misschien wel twee euro straks uiteindelijk kies je moment en pak je winst. Tenminste ik wel, geen plannen om met pensioen op crypto het is puur een extraatje.
blablablabla
pi_200993766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:53 schreef amp25 het volgende:
Marketcap schiet ok ineens omhoog
Goh.
blablablabla
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:15:11 #282
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200993892
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:53 schreef amp25 het volgende:
Marketcap schiet ok ineens omhoog
Onbegrijpelijk wat ik je brom
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200993931
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:53 schreef amp25 het volgende:
Marketcap schiet ok ineens omhoog
:D you make my day.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:23:08 #284
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200994009
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:53 schreef amp25 het volgende:
Marketcap schiet ok ineens omhoog
pi_200995260
Kijken jullie al uit naar aankomende Cardano projecten? Ik heb ADAX gekocht. Een DEX op de Cardano blockchain. Deze native token is al te koop op ExMarkets.

https://www.coingecko.com/coins/adax

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2021 10:58:13 ]
  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:05:33 #286
18653 crew  D.
pi_200995394
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:57 schreef Gehrman het volgende:
Kijken jullie al uit naar aankomende Cardano projecten? Ik heb ADAX gekocht. Een DEX op de Cardano blockchain. Deze native token is al te koop op ExMarkets.

https://www.coingecko.com/coins/adax
Stond op mijn lijstje om naar te kijken, met nog een paar andere projecten. Heb al wat COTI, AGIX en WMT :Y
pi_200995564
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:05 schreef D. het volgende:

[..]
Stond op mijn lijstje om naar te kijken, met nog een paar andere projecten. Heb al wat COTI, AGIX en WMT :Y
SundaeSwap ziet er ook goed uit. Die ga ik denk staken zodra hij beschikbaar is.
  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:18:26 #288
18653 crew  D.
pi_200995609
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:15 schreef Gehrman het volgende:

[..]
SundaeSwap ziet er ook goed uit. Die ga ik denk staken zodra hij beschikbaar is.
Staat er ook op :Y

En er komt waarschijnlijk nog veel meer, dus dat wordt keuzes maken :Y
pi_200996709
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:57 schreef Gehrman het volgende:
Kijken jullie al uit naar aankomende Cardano projecten? Ik heb ADAX gekocht. Een DEX op de Cardano blockchain. Deze native token is al te koop op ExMarkets.

https://www.coingecko.com/coins/adax
World mobile token, minswap (krijg je als je bij bepaalde stakepools staked) en sundaeswap zijn veelbelovende projecten
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:40:22 #290
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_200996809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:28 schreef Sunri5e het volgende:

[..]
Waarom zou je nu verkopen als je eind dit jaar voor 5 dollar kunt verkopen?
Ik blijf ook gewoon zitten hoor, maar ik dacht ik gooi iets op :P

Ik blijf er in voor Charles en voor het staken en idd die eventuele 4 tot 5 dollar eind van het jaar.

Maar ik heb er niet veel hoor, was er pas begin dit jaar bij.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_200996818
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:57 schreef Gehrman het volgende:
Kijken jullie al uit naar aankomende Cardano projecten? Ik heb ADAX gekocht. Een DEX op de Cardano blockchain. Deze native token is al te koop op ExMarkets.

https://www.coingecko.com/coins/adax
Ik heb ADAX destijds gekocht in de presale. Niet veel, maar wat mij betreft genoeg als dat ooit in de range van Uniswap gaat komen. Het blijft een risico dus ga er nooit vol in. Bovendien vind ik ExMarkets niet prettig. Laten we hopen dat het niet bij ExMarkets blijft maar straks op meer handelsplatformen te verhandelen is. Mocht dat zo zijn is dat een zeer gunstig teken voor ADAX.
pi_200996863
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:28 schreef Sunri5e het volgende:

[..]
Waarom zou je nu verkopen als je eind dit jaar voor 5 dollar kunt verkopen?
Als je dat zo zeker weet neem ik aan dat je er met je hele vermogen in zit?
pi_200996923
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:38 schreef D. het volgende:

[..]
Dat zijn dingen waar je bij aankoop al over na moet denken, last minute beslissingen zijn vaak niet de juiste. En aanpassen van de keuze kan altijd :Y

Ik heb me altijd voorgenomen op $2,38 20% te verkopen. Inleg eruit, wat winst pakken, en wat geld ‘to buy the dip’, maar nu met de hoge verwachtingen van nu leg ik de lat wat hoger en plaats ik een stop loss die ik ook steeds hoger hoop te leggen :Y
Ik verkoop niets. Want dan stake ik minder Cardano en bouw ik minder op. Zowel Bitcoin als Cardano heb ik voor de langere termijn. Voor mijn pensioen aan te vullen Neemt niet weg als het echt parabolische vormen aan gaat nemen toch winst ga pakken. Maar voorlopig laat ik alles staan.

Maar het is natuurlijk altijd wel prima om sowieso je inleg eruit te halen. Dat heb ik al een hele tijd geleden gedaan en wat kooporders aanmaken mocht het behoorlijk dippen.
  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:53:34 #294
18653 crew  D.
pi_200997007
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:47 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik verkoop niets. Want dan stake ik minder Cardano en bouw ik minder op. Zowel Bitcoin als Cardano heb ik voor de langere termijn. Voor mijn pensioen aan te vullen Neemt niet weg als het echt parabolische vormen aan gaat nemen toch winst ga pakken. Maar voorlopig laat ik alles staan.

Maar het is natuurlijk altijd wel prima om sowieso je inleg eruit te halen. Dat heb ik al een hele tijd geleden gedaan en wat kooporders aanmaken mocht het behoorlijk dippen.
Ik heb in 2017/2018 niets gepakt, en daar van geleerd :Y

Mocht ie nadat mijn order gevuld is dippen, dan stap ik gewoon weer in :Y
pi_200997049
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:47 schreef Cherni het volgende:

[..]


Maar het is natuurlijk altijd wel prima om sowieso je inleg eruit te halen.
Dit ,inleg eruit halen bij winst, dan kun je lekker achterover leunen,en heb je geen stres ervan
  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:04:19 #296
18653 crew  D.
pi_200997132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:56 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Dit ,inleg eruit halen bij winst, dan kun je lekker achterover leunen,en heb je geen stres ervan
De vraag is alleen wanneer :Y
Zelf had ik zoveel vertrouwen in ADA dat ik het er pas bij x10 uithaal.
pi_200997252
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:41 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik heb ADAX destijds gekocht in de presale. Niet veel, maar wat mij betreft genoeg als dat ooit in de range van Uniswap gaat komen. Het blijft een risico dus ga er nooit vol in. Bovendien vind ik ExMarkets niet prettig. Laten we hopen dat het niet bij ExMarkets blijft maar straks op meer handelsplatformen te verhandelen is. Mocht dat zo zijn is dat een zeer gunstig teken voor ADAX.
ExMarkets is erg gaar inderdaad maar je kunt die token gewoon naar je ADA wallet versturen. En er zullen ongetwijfeld meer exchanges komen zodra Alonzo live is.
pi_200999034
2.22 _O_
blablablabla
pi_200999242
Dacht ff lekker knallen, maar lijkt op een fake-out?
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:48:08 #300
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_200999821
Rustig laten staan :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:04:16 #301
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201000830
X
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')