Meestal zit er wat meer achter dan een belofte op papier.. Maar nogmaals. Ik ben een groot van fan crypto en de winst die hiermee te halen valt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:24 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Of je nou in de crypto, aandelen of vastgoed zit is het altijd een kwestie van als en dan. ik snap je punt niet? je koopt iets met de achterliggende gedachte dat er na je aankoop iets gebeurd waardoor de prijs omhoog gaat. een willekeurig bedrijf die waarschijnlijk goeie kwartaalcijfers presenteert. een huis die je hopelijk voor een goeie prijs kan doorverkopen nadat je die verbouwd hebt. huizen die per jaar 10% meer waard worden als de woningkrapte blijft bestaan.
Ik probeer te zeggen dat als iets 20x in een halfjaar omhoog is gegaan het verstandig is winst te nemen. De downside risico's zijn vele malen groter dan de winsten. Ik snap dat dit een onpopulaire boodschap is, maar wees gewoon voorzichtig.quote:Niks is zeker en al helemaal niet in de crpyto wereld. maar dat is wel het spelletje, wat probeer je precies te zeggen?
zeker! ik heb gemerkt bij mensen in mijn omgeving en ook bij mijzelf, dat als de markt positief is ''de sky the limit is''. De kanttekening die jij schetst is helemaal terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Meestal zit er wat meer achter dan een belofte op papier.. Maar nogmaals. Ik ben een groot van fan crypto en de winst die hiermee te halen valt.
[..]
Ik probeer te zeggen dat als iets 20x in een halfjaar omhoog is gegaan het verstandig is winst te nemen. De downside risico's zijn vele malen groter dan de winsten. Ik snap dat dit een onpopulaire boodschap is, maar wees gewoon voorzichtig.
Ben benieuwd wat 12 September gaat doenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Cardano groeit gewoon rustig door dat is er gaande.![]()
Kan Cardano ooit ooit in de ‘’echte’’ wereld van nut zijn voor bedrijven? Ze zijn volgens eigen zeggen wel bezig met wat fortune 500 bedrijven maar het is allemaal vrij abstract.
Broodje hamburger!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:23 schreef Sunri5e het volgende:
De Tour wacht op niemand. Morgen maar weer eens Oester met Kreeft als avondeten.
Dubbeltje per ada misgelopenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:29 schreef Elan het volgende:
Hupsakee 1k verkocht voor 2.04.
Ingekocht voor 0.95 cent amper een maand geleden.
Quote van 20 november 2020 toen de koers op 10 dollar cent stond. Inmiddels 25 keer verdubbeldquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sunrise![]()
@:ggmm @:lenny_leonard @:muskusboktor57 check deze mega kneus
Dat zijn mooie dingen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Quote van 20 november 2020 toen de koers op 10 dollar cent stond. Inmiddels 25 keer verdubbeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |