Whut?!quote:Op zondag 23 mei 2021 18:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dus niet onafhankelijk.
[..]
Mensen die er verstand van hebben zeggen dat RB daar niet aan voldoet. Het is ook een zinloze discussie ik kan het zelf niet meten. Voor de zomerstop is dat ding er vanaf gesloopt. mark my words.
De FIA heeft gefaald als mercedes gelijk heeft. Ze proberen de waarheid onder het tapijt te schuiven zoals wel vaker hebben gedaan, ondermeer met ferrari.quote:
https://nl.motorsport.com(...)f1-techniek/6507007/quote:De huidige achtervleugels van de F1-teams worden onderworpen aan statische belasting- en vervormingstests, bedoeld om te voorkomen dat het ontwerp te flexibel wordt. Als de auto’s in beweging zijn, lijken ze echter buitensporige doorbuigingen te vertonen. De FIA heeft dus een beroep gedaan op artikel 3.9.9 van het technisch reglement. Daarmee kan de automobielfederatie nieuwe tests invoeren als zij daar aanleiding tot zien. Om de buigende achtervleugels een halt toe te roepen, worden vanaf 15 juni nieuwe tests uitgevoerd. De Franse Grand Prix is daardoor de eerste race met de nieuwe tests. Die datum is gekozen om de teams voldoende tijd te geven hun ontwerpen aan te passen. Bovendien krijgen de teams in de eerste maand van de nieuwe tests een tolerantie van 20 procent.
Nope. Achtervleugels vd betreffende teams voldoen gewoon aan de regels vd FIA en kwamen gewoon door de testen vd FIA.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De FIA heeft gefaald als mercedes gelijk heeft. Ze proberen de waarheid onder het tapijt te schuiven zoals wel vaker hebben gedaan, ondermeer met ferrari.
Niet onafhankelijk...quote:Op zondag 23 mei 2021 18:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dus niet onafhankelijk.
[..]
Mensen die er verstand van hebben zeggen dat RB daar niet aan voldoet. Het is ook een zinloze discussie ik kan het zelf niet meten. Voor de zomerstop is dat ding er vanaf gesloopt. mark my words.
Het is moeilijk voor een "scheidsrechter" om toe te geven dat ze een fout hebben gemaakt waardoor andere teams mogelijk benadeeld zijn.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet onafhankelijk...FIA is scheidsrechter bij dit spelletje he?
Zegt de FIA, die belang heeft bij dat antwoord. Nogmaals er ontstaat een ontzettende rel als Mercedes gelijk heeft en volgens experts hebben ze dat.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Achtervleugels vd betreffende teams voldoen gewoon aan de regels vd FIA en kwamen gewoon door de testen vd FIA.
De FIA vind nu zelf dat ze de regels niet scherp genoeg hadden gesteld en heeft ze aangepast.
Gast...quote:Op zondag 23 mei 2021 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor een "scheidsrechter" om toe te geven dat ze een fout hebben gemaakt waardoor andere teams mogelijk benadeeld zijn.
[..]
Zegt de FIA, die belang heeft bij dat antwoord. Nogmaals er ontstaat een ontzettende rel als Mercedes gelijk heeft en volgens experts hebben ze dat.
De FIA kan dat nu nog niet aantonen en zolang de FIA dat niet kan is het toegestaan.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor een "scheidsrechter" om toe te geven dat ze een fout hebben gemaakt waardoor andere teams mogelijk benadeeld zijn.
[..]
Zegt de FIA, die belang heeft bij dat antwoord. Nogmaals er ontstaat een ontzettende rel als Mercedes gelijk heeft en volgens experts hebben ze dat.
Truequote:Op zondag 23 mei 2021 18:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja eigenlijk stom om in discussie te gaan.
Zo zie je maar weer wat een kunstmatige ingreep DRS is.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:30 schreef xzaz het volgende:
Al die Engelsen zuur op twitter dat Monaco saai is omdat je niet kan inhalen
Hehehe
ach ja, het lag niet aan Hamilton vandaag.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:30 schreef xzaz het volgende:
Al die Engelsen zuur op twitter dat Monaco saai is omdat je niet kan inhalen
Hehehe
Alsof zijn moeder of tante hem een kus geeft:quote:
Milfquote:Op zondag 23 mei 2021 19:38 schreef quo_ het volgende:
[..]
Alsof zijn moeder of tante hem een kus geeft:
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)at-liever-op-de-baan
Mijn vriend is bijna 8,5 jaar ouder dan ik. Is het dan ook alsof mijn vader me een kus geeft?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:38 schreef quo_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien hoeft Max in bed alleen maar stil te liggenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:38 schreef quo_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is al moederquote:Op zondag 23 mei 2021 19:42 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Max wordt papa over 9 maanden. Ze is er klaar voor.
hij hoeft pas vanavond een inspanning te leverenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:42 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Max wordt papa over 9 maanden. Ze is er klaar voor.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:43 schreef THEFXR het volgende:
Max heeft geen idee, wie het is.
[ afbeelding ]
Mijn vriendin 17 jaar jonger.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn vriend is bijna 8,5 jaar ouder dan ik. Is het dan ook alsof mijn vader me een kus geeft?
Je kunt het terugzien of het kanaal van Hamilton.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het moment van de pitstop gaat eigenlijk altijd wel in samenspraak.
Zeker. Het zo sportief opnemen na zo'n teleurstelling en ook gewoon meejuichen met het team omdat Sainz een podium heeft gepakt. Een groot sportmanquote:Op zondag 23 mei 2021 19:43 schreef quo_ het volgende:
DotD had van mij Charles Leclerc mogen worden.
Door een kolossale teamfaal voor aap gezet worden en dan geen kik geven en je als een kerel en sportman gedragen.
Niks huilie of kwaad weglopen maar gewoon sportief reageren tegenover de collega's die wel gescoord hebben. LEC is bij mij behoorlijk in achting gestegen vandaag.
Max is vooral bang in elkaar gemept te gaan worden denk ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:43 schreef THEFXR het volgende:
Max heeft geen idee, wie het is.
[ afbeelding ]
Hij heeft geen meter gereden in de race..quote:Op zondag 23 mei 2021 19:43 schreef quo_ het volgende:
Door een kolossale teamfaal voor aap gezet worden en dan geen kik geven en je als een kerel en sportman gedragen.
Niks huilie of kwaad weglopen maar gewoon sportief reageren tegenover de collega's die wel gescoord hebben. LEC is bij mij behoorlijk in achting gestegen vandaag.
Bij een kus in zo'n houdgreep welquote:Op zondag 23 mei 2021 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn vriend is bijna 8,5 jaar ouder dan ik. Is het dan ook alsof mijn vader me een kus geeft?
De oorzaak is dat hij zelf faalde in de kwalificatie door die auto in de muur te zetten.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:43 schreef quo_ het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max is vooral bang in elkaar gemept te gaan worden denk ik.
De faal komt niet van het team maar van hemzelf, gewoon niet crashen op zaterdagquote:Op zondag 23 mei 2021 19:43 schreef quo_ het volgende:
Je bent het met mij eens hoorquote:Op zondag 23 mei 2021 19:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn vriendin 17 jaar jonger.
Wat maakt dat uit? Ze is volwassener dan de moeder van mijn kind.
Helemaal eens maar als hij in de top3 wilde finishen vandaag had hij gisteren beter moeten rijden. Bottas kon het wel. Zo afgeven op je team slaat nergens op als je hem met de snelste auto op P8 zet.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je kunt het terugzien of het kanaal van Hamilton.
in de rondes voor de pitstop werd een paar keer tegen Lewis gezegd 'it won't be long now', maar niks concreet.
Vervolgens wordt hem verteld: "OK Lewis, opposite to Gasly now'. Gasly reed door, dus Lewis ging de pits in. Dat bericht kreeg-ie echter pas heel kort van tevoren. Bono was nauwelijks uitgesproken op het moment dat Hamilton moest afbuigen de pitstraat in.
Oftewel: geen ruimte om eens na te denken of dat nou wel zo'n goed idee is, maar direct reageren en die stop maken.
Los daarvan kun je in dit soort situaties als rijder zelf nauwelijks inschatten hoe het uit zal pakken, zeker op zo'n raar kort baantje kun je zelf echt niet inschatten wie precies waar rijdt en waar je dan terug zult komen. Je kunt Lewis wel van alles de schuld geven, maar zijn taak is die auto besturen, niet de tactiek. Mercedes heeft niet voor niets 100 man bij de fabriek zitten die continu elk mogelijk scenario doorrekenen en alle concurrentie in de gaten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |