Al zou dat zo zijn, dan nog dis je je team niet op deze manierquote:
Plotseling strategie wisselen zonder dat te bespreken is goed zeker??quote:Op zondag 23 mei 2021 17:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit ja. Wat een slechte verliezer. Jezus
Heb je de GP van Monaco voorgaande jaren gezien? Want inhalen tussen topteams onderling is schieronmogelijk. Check de win van Ricciardo voor de grap maar eens.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Per ronde heb je minimaal 1 potentiėle inhaal kans bij de chicane, een hamilton in topvorm zou in staat moeten zijn top 3 hier te halen ondanks zijn slechte quali. Als hij dat wilt dan gebeurt het. Je ziet hier op monaco gewoon een coureur die slaafs zijn rondjes rijdt zonder passie.
Als je de denkt dat je teamgenoten een fout hebben gemaakt dan bespreek je dat intern inderdaad, niet met de mediaquote:Op zondag 23 mei 2021 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al zo dat zo zijn, dan nog dis je je team niet op deze manier
Ik kijk het zo terug. wordt vervolgd.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al zo dat zo zijn, dan nog dis je je team niet op deze manier
Ik kijk wel op m'n smartphone.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:25 schreef tja77 het volgende:
Users die pochen met hun horloge.
Niet gewoon een Casio G-Shock met ambilight hebben
Hij kiest er zelf voor om binnen te komen in plaats van het ter discussie te stellen.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Plotseling strategie wisselen zonder dat te bespreken is goed zeker??
als hij zo in de media het team affikt dan kunnen de monteurs op een gegeven moment ook zeggen: doei, doe het zelf maarquote:
Wat zei hij?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn, dan nog dis je je team niet op deze manier
Oef. Niet handigquote:Op zondag 23 mei 2021 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat hij hier niks van te leren heeft, maar het team wel.
Jij vergeet dat zijn mercedes superieur is aan de mclaren en ferrari. Ik blijf er van overtuigd dat hamilton in volle concentratie en wil dit kan. Er is ruimte voor. We hebben het niet over 10 plekken.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de GP van Monaco voorgaande jaren gezien? Want inhalen tussen topteams onderling is schieronmogelijk. Check de win van Ricciardo voor de grap maar eens.
Dit ging niet om de monteurs, meer om de strategie-analyticiquote:Op zondag 23 mei 2021 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als hij zo in de media het team affikt dan kunnen de monteurs op een gegeven moment ook zeggen: doei, doe het zelf maar
Achteroprijder is de schuldige he?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet dan?
[ [url=https://thumbor.pijper.io/2JS9hCpQAT58XxrTGY9tJOi-1c4=/1290x726/center/middle/https://cdn.pijper.io/sou(...)79407.jpg]afbeelding[/url] ]
De afspraak was lang gaan, heeft het team opeens overboord gegooit zonder communicatie.quote:
Leuke instelling heb je dan. Hij gaat toch zelf mee met die call, had dan wat gezegd. Zal je team ook leuk vinden of die expres dat zo plannen.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat hij hier niks van te leren heeft, maar het team wel.
Gezien zijn reactie denk ik niet dat het mogelijk was. Hij wilde echt wel.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jij vergeet dat zijn mercedes superieur is aan de mclaren en ferrari. Ik blijf er van overtuigd dat hamilton in volle concentratie en wil dit kan. Er is ruimte voor. We hebben het niet over 10 plekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |