quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is een uitgezakte, uitgewoonde milf.
Je zou haar wel doen dus?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mooie vrouw hoor.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Verstappen moet een relatie met Nikkie de Jager beginnen.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Schijnt ook ontzettend puntige knieën te hebbenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Naar mijn mening wel. In iedergeval geen moeder die veel te oud is voor mij.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mooie vrouw hoor.
Maar jij hebt wat beters naast je op de bank zitten?
Je bent wel erg zuur vandaag. Over Rinus, over Kelly.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nouja lelijk is ze zeker niet maar ze heeft wel die typische golddigger uitstraling.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij is niet gay hequote:Op zondag 23 mei 2021 17:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Verstappen moet een relatie met Nikkie de Jager beginnen.
Ow sorry, ik was vergeten dat jij mag bepalen wanneer iemand te oud is voor iemand die je niet kent.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Naar mijn mening wel. In iedergeval geen moeder die veel te oud is voor mij.
quote:Op zondag 23 mei 2021 17:15 schreef Starflyer het volgende:
Max was trouwens de snelste winnaar in Monaco ooit, met een gemiddelde snelheid van 157,833 km/uur.
DAT EINDIGT OP 33!quote:Op zondag 23 mei 2021 17:15 schreef Starflyer het volgende:
Max was trouwens de snelste winnaar in Monaco ooit, met een gemiddelde snelheid van 157,833 km/uur.
Met als reden??quote:Op zondag 23 mei 2021 17:16 schreef Fer het volgende:
Zouden ze die moer van Bottas nou express kapot hebben gemaakt?
Nee. Is nadelig voor constructeurskampioenschap.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:16 schreef Fer het volgende:
Ik gok dat ze dat gold niet nodigt heeft van Max maar al vanuit dr familie heeft.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nouja lelijk is ze zeker niet maar ze heeft wel die typische golddigger uitstraling.
Natuurlijk, dat doen ze om de knappe prestatie van Hamilton nog wat extra glans te geven.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:16 schreef Fer het volgende:
Duhhhhhquote:Op zondag 23 mei 2021 17:17 schreef polderturk het volgende:
Verstappen heeft dus niet alleen de formule 1 stoel van Kyvat afgepakt
Oud nieuwsquote:Op zondag 23 mei 2021 17:17 schreef polderturk het volgende:
Verstappen heeft dus niet alleen de formule 1 stoel van Kyvat afgepakt
Klopt toch? Hoe vaak zie je dat nou?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:18 schreef shiz het volgende:
Hulkie op ServusTV: is nog nooit gebeurd zowat als bij Bottas.
Meh. Arnold & Son Luna Magna.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:18 schreef Nober het volgende:
Dit is een horloge.
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/CPNuu4Mnuv_/?utm_medium=copy_link
leukquote:Op zondag 23 mei 2021 17:18 schreef Nober het volgende:
Dit is een horloge.
[ afbeelding ]
Ik heb het gisteren al gezegd hamilton heeft helemaal niks met monaco.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat doen ze om de knappe prestatie van Hamilton nog wat extra glans te geven.
Waarin Red Bull Racing nu ook aan de leiding gaat met 149 om 148 puntenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Is nadelig voor constructeurskampioenschap.
Het zal biologisch voor altijd een man blijven, haar postuur bevestigd dat.quote:
Je kan het nog 100x zeggen. Het blijft echter onzin.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren al gezegd hamilton heeft helemaal niks met monaco.
Een legende zoals hij met een legendarische wagen had minimaal top 3 moeten rijden, maar dan moet de coureur wel willen.
Ook op dit smalle circuit zijn er genoeg inhaal mogelijkheden voor een topcoureur.
Patserig dingquote:Op zondag 23 mei 2021 17:18 schreef Nober het volgende:
Dit is een horloge.
[ afbeelding ]
Pcies, en dat had Mercedes graag voorkomenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarin Red Bull Racing nu ook aan de leiding gaat met 149 om 148 punten
*Zijn postuurquote:Op zondag 23 mei 2021 17:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het zal biologisch voor altijd een man blijven, haar postuur bevestigd dat.
Nope, Monaco is een optocht.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren al gezegd hamilton heeft helemaal niks met monaco.
Een legende zoals hij met een legendarische wagen had minimaal top 3 moeten rijden, maar dan moet de coureur wel willen.
Ook op dit smalle circuit zijn er genoeg inhaal mogelijkheden voor een topcoureur.
quote:Op zondag 23 mei 2021 17:18 schreef shiz het volgende:
Hulkie op ServusTV: is nog nooit gebeurd zowat als bij Bottas.
quote:Op zondag 23 mei 2021 17:18 schreef Nober het volgende:
Dit is een horloge.
[ afbeelding ]
Nagenieten.quote:
Een pols van 30cm?quote:
Per ronde heb je minimaal 1 potentiële inhaal kans bij de chicane, een hamilton in topvorm zou in staat moeten zijn top 3 hier te halen ondanks zijn slechte quali. Als hij dat wilt dan gebeurt het. Je ziet hier op monaco gewoon een coureur die slaafs zijn rondjes rijdt zonder passie.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, Monaco is een optocht.
Genoeg inhaalmogelijkhedenals je met de snelste auto achteraan start, kun je wel wat coureurs inhalen. Maar dit is echt een veredelde optocht.
^ next: redbull track, niet mijn fout, mijn team.quote:
Dit ja. Wat een slechte verliezer. Jezusquote:Op zondag 23 mei 2021 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lewis wentelt zich in de slachtofferrol en dist zijn team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |