SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Ze weten niet waar ik het over heb
Vuile kleren, tussen ', met modder
Geel van siga 'tussen de vingers
Ik met de sigaar, lopend
Het spijt me, maar ik geloof zo veel
Dat ik deze sprong kan wagen
Zelfs als de weg bergopwaarts is
Daarom train ik nu
Goede avond dames en heren
Buiten de acteurs
Je kunt maar beter geen fouten meer maken
Je kunt maar beter stil en goed zijn
De mensen hier zijn raar, net als drugsdealers
Te veel nachten was ik buitengesloten
Mo 'ik trap ze' sti deuren
Kijk omhoog als klimmers
Het spijt me, mam, ik ben altijd weg, maar
Ik ben gek, maar anders dan zij
En je bent gek, maar anders dan zij
We zijn gek, maar anders dan zij
Ik heb bladzijden en bladzijden geschreven
Ik zag zout en dan tranen
Deze mannen in de auto
En beklim de stroomversnellingen niet
Ik schreef op een grafsteen
"In mijn huis is er geen God"
Maar als je het besef van tijd vindt
Je zult uit je vergetelheid opstaan
En er is geen wind die stopt
De natuurlijke kracht
Vanuit het juiste oogpunt
Je voelt de opwinding van de wind
Met wasvleugels op de rug
Ik zal die hoogte onderzoeken
Als je me wilt tegenhouden, probeer het dan opnieuw
Probeer mijn hoofd eraf te hakken
Waarom
Ik ben gek, maar anders dan zij
Spreek, helaas spreken mensen
Hij weet niet waar hij het over heeft
Jij brengt me naar waar ik drijf
Dat ik de lucht hier mis
Dat ik de lucht hier mis
Dat ik de lucht hier mis
Maar ik ben gek, maar anders dan zij
En we zijn gek, maar anders dan zij
Wij zijn anders dan zij
Ik wist niet dat je al wakker was, anders had ik jou om een vertaling gevraagd.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Blijft leuk dat zo’n vertaalsite de strekking van het nummer wel kan weergeven maar dat je verder denkt: huh wat?
Ik kocht ooit via drogisterijnet shampoo voor dik haar. Bleek een automatisch vertaalfoutje, het was voor vet haarquote:Op zondag 23 mei 2021 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al wakker was, anders had ik jou om een vertaling gevraagd.
Maar er zijn ook NL teksten waar je denkt: Huh wat?
Ja die zijn er zatquote:Op zondag 23 mei 2021 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al wakker was, anders had ik jou om een vertaling gevraagd.
Maar er zijn ook NL teksten waar je denkt: Huh wat?
Zo heeft een niet nader te noemen persoon 'Hou je taai!' naar het Engels vertaald als 'Keep your pecker up!'.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kocht ooit via drogisterijnet shampoo voor dik haar. Bleek een automatisch vertaalfoutje, het was voor vet haar
quote:What's the meaning of the phrase 'Keep your pecker up'?
Remain cheerful - keep your head held high.
What's the origin of the phrase 'Keep your pecker up'?
Whilst pecker is a word now associated with American slang the usage here is the English pecker, that is, nose or mouth, as opposed to the American, that is, penis. The phrase is equivalent to keep your chin up.
We waren net in Alkmaar en op 1 klein miezerbuitje na hebben we het droog gehouden en heerlijk op het terras in een flauw zonnetje gezeten...quote:
Wisselt best wel. Vaak nog erg moe, maar soms ook een voldaan gevoel.quote:
Gelukkig ook positieve momentenquote:Op maandag 24 mei 2021 10:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Wisselt best wel. Vaak nog erg moe, maar soms ook een voldaan gevoel.
Hoe is het daar?
Dat is minder zeg.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig ook positieve momenten![]()
Hier een rare week gehad met 2 overlijdens en 1 crematie. Ik trok het niet om de 2e uitvaart online bij te wonen.
Het was net heel druk bij de kringloop, buiten in de rij wachten. Maar ik heb weer kleren hoor
Misschien in de auto op de grond?quote:Op maandag 24 mei 2021 16:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben vrijdag mijn wasbare mondkapje kwijtgeraakt, zo jammer
Die van mw. MM heb ik ook al tig keer in of naast de auto teruggevonden.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien in de auto op de grond?
Ik heb een stuk of 5 erg comfortabele wasbare mondkampjes, ééns in de week graai ik ze uit allerlei jassen en tassen en gooi ze in de was.
In de fik steken ?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:33 schreef MadMaster het volgende:
Iemand enig idee hoe ik zo'n 1000 A4'tjes administratie van 20 jaar makkelijk kan versnipperen?
Heb zo'n thuis versnipperaar, maar die is na 30 velletjes oververhit en dan moet 'ie eerst weer een kwartier afkoelen. Niet te doen zo...
Geen oude ijzeren emmer ?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben helaas geen vuurkorf in de tuin, anders had ik het serieus overwogen...
Gewoon met de hand in tig stukjes scheuren? Of mag er echt niks meer zichtbaar blijven?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mw. MM heb ik ook al tig keer in of naast de auto teruggevonden.
Iemand enig idee hoe ik zo'n 1000 A4'tjes administratie van 20 jaar makkelijk kan versnipperen?
Heb zo'n thuis versnipperaar, maar die is na 30 velletjes oververhit en dan moet 'ie eerst weer een kwartier afkoelen. Niet te doen zo...
Ik had genoeg cliënten die niks liever deden dan hele dagen papier scheurenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mw. MM heb ik ook al tig keer in of naast de auto teruggevonden.
Nope, echt overal gezocht, zal wel uit de auto zijn gewaaid/gevallen. Tijdje geleden vond Symph mijn baret ook al naast de auto, maar het mondkapje is echt spoorloosquote:Op maandag 24 mei 2021 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien in de auto op de grond?
Ik heb een stuk of 5 erg comfortabele wasbare mondkampjes, ééns in de week graai ik ze uit allerlei jassen en tassen en gooi ze in de was.
Nee, geen emmer hier.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
Geen oude ijzeren emmer ?
Bij Leen Bakker zijn ze best goedkoop, dan heb je een vuurschaal, altijd goedkoper dan een nieuwe papier versnipperaar
Alles moet kapot, het zijn allemaal financiële gegevens en ik hou er niet van om die zo in de vuilnis te gooien...quote:Op maandag 24 mei 2021 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon met de hand in tig stukjes scheuren? Of mag er echt niks meer zichtbaar blijven?
Waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had genoeg cliënten die niks liever deden dan hele dagen papier scheuren
Er liggen er zat op straat, pak je er daar 1 van...quote:Op maandag 24 mei 2021 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, echt overal gezocht, zal wel uit de auto zijn gewaaid/gevallen. Tijdje geleden vond Symph mijn baret ook al naast de auto, maar het mondkapje is echt spoorloos
Dat ben ik maar wist niet dat er meerdere accounts waren ingelogdquote:Op maandag 24 mei 2021 20:11 schreef TCI het volgende:
Mooi om te zien dat R49 nog steeds hard gaat![]()
![]()
Hallon
Stoutert. nou gaan mijn klauwen jeuken voor een TV tunes show,quote:Op maandag 24 mei 2021 20:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat ben ik maar wist niet dat er meerdere accounts waren ingelogd
Zeker, mijn onkruid was heel blij!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 08:07 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Laten we zeggen dat het een groeizaam weekend voor de tuin was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |