abonnement Unibet Coolblue
pi_199561433
Het Laatste nieuws:

17 mei 2021:

Samantha heeft een nieuwe Clyde vriend:


29 April 2021

Bijrollen in deze soap voor de moeders van de wel of niet enigste kinderen van Gelmore,
RIP aan de nabestaanden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 april 2021:
Samantha meldt via Instagram dat Gilly plotseling is overleden. Eerder circuleerden er al berichten dat er een reanimatie zou plaatsvinden in de straat van Samantha. Enkele uren later meldde ze dat Gilly overleed aan een hartstilstand. Diverse mediakanalen hebben het bericht inmiddels opgepikt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: November 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: April 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Juli & Augustus 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: December 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: april 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: september 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: december 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Januari 2021:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY

Samantha's Vriendje van dienst
Februari 2021: Goudse Gilly
April 25 2021: RIP Gilly

Voorgaande ware liefdes <3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie world
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199561538
# kaleks :')



[ Bericht 0% gewijzigd door Straadthont op 23-05-2021 01:39:19 ]
pi_199574732
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:56 schreef Straadthont het volgende:
# kaleks :')

[ afbeelding ]
Yes! Een link met lullen! *O* _O-
pi_199576918
Tis stil ,,, op Instagram.

Hopelijk gaat ze ff media pauze instellen. Ff bijkomen van alles.
pi_199579545
20 mei was de ambu weer bij dr huis. (Bron 112 meldingen)Hopelijk hebben ze dr meegenomen richting paas afdeling.
pi_199580692
Akelig stil hier.
cvketeltje89
pi_199581183
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 14:11 schreef cvketeltje89 het volgende:
Akelig stil hier.
Misschien ook wel even goed. Voor Sammie en voor het topic.
pi_199582056
Ik las ergens op zo’n roddeltopic dat ze donderdag is opgenomen. Hopelijk is ze daar nog en heeft ze geen toegang tot haar telefoon.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zondag 23 mei 2021 @ 15:26:26 #9
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199582072
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 14:33 schreef Allyo het volgende:

[..]

Misschien ook wel even goed. Voor Sammie en voor het topic.
Als ze zelf een pauze aankondigde wel ja, er waren drie 112 meldingen in haar straat de afgelopen dagen.
pi_199582111
Mooi krijgen we hopelijk weer eens inspirerende filmpjes vanuit een kliniek te zien.
  zondag 23 mei 2021 @ 15:36:58 #11
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199582272
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 13:27 schreef Missutopio het volgende:
20 mei was de ambu weer bij dr huis. (Bron 112 meldingen)Hopelijk hebben ze dr meegenomen richting paas afdeling.
Oh my! Alweer? Ze rijden af en aan daar. Zou het nu gewoon een keer lekker rustig worden? Dat gun ik haar.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199582376
Volgens het roddelaccount was Kimberley bij haar toen ze donderdagnacht werd opgehaald. Die schijnt buiten te hebben gestaan op dat moment.
pi_199582633
Buren hebben bevestigd dat zij is meegenomen en op dit moment in een afkickkliniek zit..
Eigenlijk hoop ik dat het waar is..
Misschien, heel misschien, komt zij dan een beetje uit deze ongelofelijke toxische omgeving waarin ze zit 🤔🙄
pi_199582697
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef LindaKookt het volgende:
Buren hebben bevestigd dat zij is meegenomen en op dit moment in een afkickkliniek zit..
Eigenlijk hoop ik dat het waar is..
Misschien, heel misschien, komt zij dan een beetje uit deze ongelofelijke toxische omgeving waarin ze zit 🤔🙄
Ik hoop het voor haar, maar Schotland was ook niet zo'n succes dus ik vrees het ergste als ze er weer uit komt....
pi_199582711
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:52 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik hoop het voor haar, maar Schotland was ook niet zo'n succes dus ik vrees het ergste als ze er weer uit komt....
Ja precies. Stoppen is de moeilijkheid niet. Het gaat erom gestopt te blijven. Dat is de echte uitdaging en die begint pas als je weer buiten staat.
pi_199582839
Zij zal weg moeten uit dr vertouwde omgeving anders zal het nooit lukken.
pi_199582870
weet je, ik vind het steeds smeriger worden, al die accounts op IG en hoe er overal over haar gesproken wordt (ook door mij). het is gewoon iemand opjagen op deze manier. het kan velen niet gek genoeg zijn.
stel je eens voor (als je al wat ouder bent en voor het inettijdperk en mobieltjes leefde) dat jij overal wordt besproken incl fotoos en recordings, en niet op de leukste manieren.
ik denk dat ik mezelf van kant zou maken als ik dan zo eerlijk mag zijn. heb genoeg ellende meegemaakt, maar wat ben ik blij dat er toen nog niet eens sms bestond.
en ja uiteraard helpt ze hier zelf aan mij, maar ze zit in het (ww)web gevangen.
pi_199582913
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 16:00 schreef Missutopio het volgende:
Zij zal weg moeten uit dr vertouwde omgeving anders zal het nooit lukken.
en dan is het ook nog niet eens zo makkelijk. je trekt vaak automatisch naar dezelfde soort mensen toe als waar je voorheen tussen zat..
pi_199583024
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 16:01 schreef suzi1 het volgende:
weet je, ik vind het steeds smeriger worden, al die accounts op IG en hoe er overal over haar gesproken wordt (ook door mij). het is gewoon iemand opjagen op deze manier. het kan velen niet gek genoeg zijn.
stel je eens voor (als je al wat ouder bent en voor het inettijdperk en mobieltjes leefde) dat jij overal wordt besproken incl fotoos en recordings, en niet op de leukste manieren.
ik denk dat ik mezelf van kant zou maken als ik dan zo eerlijk mag zijn. heb genoeg ellende meegemaakt, maar wat ben ik blij dat er toen nog niet eens sms bestond.
en ja uiteraard helpt ze hier zelf aan mij, maar ze zit in het (ww)web gevangen.
Ze zou ook zelf uit de spotlights kunnen stappen hey? Besloten Insta, alleen voor vrienden en bekende. Facebook eraf. Niet reageren op anderen.
pi_199583047
en denk je dat ze dan wel met rust wordt gelaten?
pi_199583078
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 16:10 schreef suzi1 het volgende:
en denk je dat ze dan wel met rust wordt gelaten?
Niet dan? Dan zal het vanzelf minder worden. Ander telefoonnummer en geen stomme berichten sturen aan jan en alleman. Ik neem aan dat de meesten haar niet thuis op gaan zoeken
pi_199583100
nee hoor, ze blijven hoe dan ook bovenop haar zitten. daarbij, zij kent geen tijd van voor het internet en mobiel. jij en ik bijv wel.
pi_199583127
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 16:13 schreef suzi1 het volgende:
nee hoor, ze blijven hoe dan ook bovenop haar zitten. daarbij, zij kent geen tijd van voor het internet en mobiel. jij en ik bijv wel.
Nou ja, ze zou het op zijn minst een kans kunnen geven :X
  zondag 23 mei 2021 @ 16:27:57 #24
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_199583342
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:41 schreef Aaltje1978 het volgende:
Volgens het roddelaccount was Kimberley bij haar toen ze donderdagnacht werd opgehaald. Die schijnt buiten te hebben gestaan op dat moment.
Samanda zei het al vaker tijdens eerdere fases van hun vriendschap: SAMEN NAAR DE TOP!!
pi_199585416
Oh, ze leggen het nu nader uit: ze bedoelden niet dat Kimberley aanwezig was toen een paar dagen geleden de ambulance kwam, maar op de dag dat Gelmore overleed. Ze zoeken nu iemand die dat kan bevestigen.
pi_199585490
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als ze zelf een pauze aankondigde wel ja, er waren drie 112 meldingen in haar straat de afgelopen dagen.
Ik bedoelde het goed, als wij namelijk niets kunnen melden hier dan betekend het hopelijk dat Samantha is opgenomen en begint met te werken naar een herstel. Of is dat wishful thinking?
pi_199585530
Kimberley en haar moeder schenen daarbij te zijn.
Als die moeder erbij was, mag Michella wel weer live gaan ofzo. Stomme kut.
Go hard or go home
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 18:38:08 #28
184769 crew  Deisyy
pi_199585656
quote:
17s.gif Op zondag 23 mei 2021 16:15 schreef praadje het volgende:

[..]

Nou ja, ze zou het op zijn minst een kans kunnen geven :X
Je hebt gelijk hoor, maar ik denk niet dat Samantha het vermogen heeft om dit te beseffen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 23 mei 2021 @ 19:02:55 #29
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_199586096
Het meest treurige aan álles wat er zich rondom haar persoon afspeelt - en vooral het enorme tempo wat daarbij komt kijken - is dat dit pas stopt wanneer zij niet meer in leven is..
  zondag 23 mei 2021 @ 20:02:21 #30
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199587274
quote:
17s.gif Op zondag 23 mei 2021 16:12 schreef praadje het volgende:

[..]

Niet dan? Dan zal het vanzelf minder worden. Ander telefoonnummer en geen stomme berichten sturen aan jan en alleman. Ik neem aan dat de meesten haar niet thuis op gaan zoeken
Ik denk het ook, als zij dat zou kunnen, wordt haar leven beter. Het probleem is dat wij haar nog steeds rationeel benaderen, maar dat zij niet rationeel is. De vrouw heeft ernstige problemen en, omdat zij die problemen niet oplost, worden de problemen veel groter. Het blijft natuurlijk behoorlijk treurig, zeker voor alle kinderen en bonuskinderen.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199587342
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:02 schreef doeka het volgende:

[..]

Ik denk het ook, als zij dat zou kunnen, wordt haar leven beter. Het probleem is dat wij haar nog steeds rationeel benaderen, maar dat zij niet rationeel is. De vrouw heeft ernstige problemen en, omdat zij die problemen niet oplost, worden de problemen veel groter. Het blijft natuurlijk behoorlijk treurig, zeker voor alle kinderen en bonuskinderen.
Nee, uit zichzelf zie ik haar dat niet doen. Daarom zou het het beste zijn als zij onder curatele wordt geplaatst zodat ze zichzelf en anderen niet nog meer kan beschadigen.
  zondag 23 mei 2021 @ 20:22:56 #32
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199587568
quote:
17s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:07 schreef praadje het volgende:

[..]

Nee, uit zichzelf zie ik haar dat niet doen. Daarom zou het het beste zijn als zij onder curatele wordt geplaatst zodat ze zichzelf en anderen niet nog meer kan beschadigen.
Dr. Phil stuurt van die types waarbij alles mis gaat altijd naar een dual diagnosis center. Waar ze dan niet alleen afkicken, maar ook geholpen worden met psychische problematiek. Nu moet ik er bij Dr. Phil altijd wel om lachen, maar zoiets, met een lange opname en geen contact met allerlei mafkezen en social media zou voor haar wel eens hoe goed kunnen werken.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199587732
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:22 schreef doeka het volgende:

[..]

Dr. Phil stuurt van die types waarbij alles mis gaat altijd naar een dual diagnosis center. Waar ze dan niet alleen afkicken, maar ook geholpen worden met psychische problematiek. Nu moet ik er bij Dr. Phil altijd wel om lachen, maar zoiets, met een lange opname en geen contact met allerlei mafkezen en social media zou voor haar wel eens hoe goed kunnen werken.
Er zijn in Nederland genoeg klinieken met een afdeling dubbel diagnose maar dat is allemaal vrijwillig. Of er moet een RM komen.
  zondag 23 mei 2021 @ 20:38:18 #34
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199587836
quote:
17s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:31 schreef praadje het volgende:

[..]

Er zijn in Nederland genoeg klinieken met een afdeling dubbel diagnose maar dat is allemaal vrijwillig. Of er moet een RM komen.
Ik geloof nooit dat ze dat vrijwillig zou doen, maar ik denk dat zoiets het enige is dat zou kunnen werken. Toen ze alleen in die afkickkliniek zat, was dat inderdaad niet voldoende. wanneer krijg je een RM? Als je gevaar voor je zelf en een ander oplevert?
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199588089
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:38 schreef doeka het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat ze dat vrijwillig zou doen, maar ik denk dat zoiets het enige is dat zou kunnen werken. Toen ze alleen in die afkickkliniek zat, was dat inderdaad niet voldoende. wanneer krijg je een RM? Als je gevaar voor je zelf en een ander oplevert?
Ja, als je een reëel gevaar vormt voor jezelf of voor anderen. Een rechter moet die beslissing nemen maar als Samant weer thuis is en weer even normaal doet en zegt dat ze geen zm plannen meer heeft is het een heel lastige zaak om een RM te krijgen.

Over het algemeen zijn het de 'verwarde' mensen die zeggen hun huis te laten ontploffen of met een mes op straat staan te zwaaien onderwijl roepend dat zij God zijn oid die een RM krijgen. En dan nog kan dat maanden aanslepen. Vandaar dat je ook vaak hoort bij een escalatie dat iemand al bekend was bij de hulpdiensten/GGZ. Dat geeft wel aan hoe lastig het is een RM te krijgen.
Een goede eerste stap zou ik denken is dat onder curatele laten plaatsen als dat kan. Dan is er een begin. Er moet in ieder geval aangetoond worden dat ze niet in staat is zelfstandig te handelen in het belang van haar gezondheid.
pi_199588385
Er is een levensteken. Ze heeft reclame gemaakt voor één of ander jurkje op d'r Instagram.
pi_199588421
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 21:11 schreef Aaltje1978 het volgende:
Er is een levensteken. Ze heeft reclame gemaakt voor één of ander jurkje op d'r Instagram.
Een dwangbuis?
  Spellchecker zondag 23 mei 2021 @ 21:16:30 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199588494
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 21:11 schreef Aaltje1978 het volgende:
Er is een levensteken. Ze heeft reclame gemaakt voor één of ander jurkje op d'r Instagram.
Dat flodderding in het blauw kwam vorige week ofzo voorbij in het Hazestopic; Mo had zo'n blouse, Zoeloe moest er ook meteen mee op de foto, en er werd een vergelijking gemaakt met Adriaan van Bassie die ook zo'n blouse draagt :D
pi_199588582
Het lijkt erop dat Gerrit een nieuwe vriendin heeft als ik op zijn FB kijk. Leuk voor hem. ^O^
  zondag 23 mei 2021 @ 21:22:54 #40
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_199588625
Dit zijn gewoon foto's van de ig van die soofs. Mss dat dit voorgeprogrammeerde plaatsingen zijn? Ze plaatst zo vaak reclame met duidelijk niet door haar geschreven teksten. Dat zal vast wel ingepland /geprogrammeerd zijn?
  zondag 23 mei 2021 @ 21:28:49 #41
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199588754
Even speculeren. Stel, ze is LVB, heeft borderline en is verslaafd. In wat voor woonvorm/kliniek moet zo iemand als Samantha nou terechtkomen? Een zorgboerderij, ver weg van Den Haag?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 23 mei 2021 @ 22:00:52 #42
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199589406
Ik houd toch een klein beetje m'n hart vast. Er is denk ik geen lichie gaan branden... nog geen kerstboom lichie.
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199589420
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 21:28 schreef Andromache het volgende:
Even speculeren. Stel, ze is LVB, heeft borderline en is verslaafd. In wat voor woonvorm/kliniek moet zo iemand als Samantha nou terechtkomen? Een zorgboerderij, ver weg van Den Haag?
Gaan we weer.
Het is al tig keer benoemd er niet allerlei diagnoses en allerhande ‘zaken’ bij te zoeken.
Never ending story. :{w
Hou het lekker luchtig en bij de feiten. Een speculatie is leuk maar waarom zulke vragen stellen?
  zondag 23 mei 2021 @ 22:02:53 #44
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199589450
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 21:16 schreef maily het volgende:

[..]

Dat flodderding in het blauw kwam vorige week ofzo voorbij in het Hazestopic; Mo had zo'n blouse, Zoeloe moest er ook meteen mee op de foto, en er werd een vergelijking gemaakt met Adriaan van Bassie die ook zo'n blouse draagt :D

Zoeloe 🙈😂
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  zondag 23 mei 2021 @ 22:06:55 #45
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199589515
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gaan we weer.
Het is al tig keer benoemd er niet allerlei diagnoses en allerhande ‘zaken’ bij te zoeken.
Never ending story. :{w
Hou het lekker luchtig en bij de feiten. Een speculatie is leuk maar waarom zulke vragen stellen?
Omdat ik hoop dat ze geneest en ik met haar meeleef.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 23 mei 2021 @ 22:15:08 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199589693
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:06 schreef Andromache het volgende:

[..]

Omdat ik hoop dat ze geneest en ik met haar meeleef.
Dat hopen denk ik de meesten hier wel, maar dit soort vragen maken dit topic stuk. Daar is de laatste tijd wel wat discussie over geweest en er is ook aangegeven dat diagnoses etc allemaal niet hier hoeft of hoort :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199589728
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:06 schreef Andromache het volgende:

[..]

Omdat ik hoop dat ze geneest en ik met haar meeleef.
Speculeren is niet hetzelfde als medeleven. Dit is gewoon zoeken naar een gespreksonderwerp.
  zondag 23 mei 2021 @ 22:16:41 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_199589731
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:06 schreef Andromache het volgende:

[..]

Omdat ik hoop dat ze geneest en ik met haar meeleef.
Van een gebrek aan hersens genees je niet hoor.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 23 mei 2021 @ 22:27:49 #49
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199589984
quote:
17s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat hopen denk ik de meesten hier wel, maar dit soort vragen maken dit topic stuk. Daar is de laatste tijd wel wat discussie over geweest en er is ook aangegeven dat diagnoses etc allemaal niet hier hoeft of hoort :).
Ik diagnosticeer toch niet? Ik zeg, stél dat dit de diagnose zou zijn, waar kunnen zulke mensen terecht? Wat hebben we daarvoor in Nederland? Dat is mijn vraag.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199590076
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:27 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik diagnosticeer toch niet? Ik zeg, stél dat dit de diagnose zou zijn, waar kunnen zulke mensen terecht? Wat hebben we daarvoor in Nederland? Dat is mijn vraag.
Het is ook niet persoonlijk bedoeld (neem ik maar aan hoor) maar door zulke vragen werden er zoveel zijwegen ingeslagen, andere semi-bn'ers bijgehaald en dwaalde het hele topic af van waar het om draaide. Sam, Meek en Naoom en evt. geliefden van Sam.

Dan kun je denk ik beter een topic openen in LIF en daar de vraag stellen wat er in Nederland is voor mensen die verschillende aandoeningen hebben.
  zondag 23 mei 2021 @ 22:35:22 #51
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199590116
Ok, dan stel ik de vraag anders. Waar/hoe denken jullie dat Samantha het beste kan wonen en aan haar problemen kan werken? En houd je verre van diagnoses/DSM-taal want dan krijg je commentaar.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199590444
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:35 schreef Andromache het volgende:
Ok, dan stel ik de vraag anders. Waar/hoe denken jullie dat Samantha het beste kan wonen en aan haar problemen kan werken? En houd je verre van diagnoses/DSM-taal want dan krijg je commentaar.
Ik denk begeleid wonen.

Stop de tijd.
pi_199591146
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:35 schreef Andromache het volgende:
Ok, dan stel ik de vraag anders. Waar/hoe denken jullie dat Samantha het beste kan wonen en aan haar problemen kan werken? En houd je verre van diagnoses/DSM-taal want dan krijg je commentaar.
In een kasteel met roze interieur en goed hang- en sluitwerk en een sleutelbewaarder. Met een stoere, wat dommige maar ongevaarlijke en stabiele prins erbij, ter opvulling van Samant.

Ook is er een hofhouding van hulpverleners die haar voorziet van leefgeld, goede raad, benodigde medicatie en die haar af en toe meenemen op begeleid verlof. En dit levenslang.

Naar mijn mening het enige scenario waarbij ze nog lang en gelukkig leeft.
pi_199591260
Mijnconcessie heeft als begeleider in een begeleidend wonen huis gewerkt.
In die huizen word zo ontzettend veel drugs gebruikt.
Ik denk dat het voor haar het beste zou zijn weer bij haar ouders te wonen.
Wel met haar eigen bedoening maar toch bij Henin huis.
Met de kleine Angelo erbij.
Omdat kinderen doorgaans niet gelukkiger in tehuizen worden.
Maar of de ouders dit aan kunnen?
Is voor die mensen toch ook een doffe ellende
pi_199591268
Jee ..mijn concessie is mijn zoon
  maandag 24 mei 2021 @ 00:15:15 #56
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199591563
Triest, meer woorden zijn er niet voor.
  maandag 24 mei 2021 @ 08:37:19 #57
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_199592385
Ze feliciteert haar liefje, haar hartje met zijn 40e verjaardag, maar ik meen me te herinneren dat iemand hier zei dat hij al in de de 50 was?
pi_199592388
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 08:37 schreef scrub_nurse het volgende:
Ze feliciteert haar liefje, haar hartje met zijn 40e verjaardag, maar ik meen me te herinneren dat iemand hier zei dat hij al in de de 50 was?
52 las ik hier.
pi_199592453
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:40 schreef Pippalena het volgende:

[..]

In een kasteel met roze interieur en goed hang- en sluitwerk en een sleutelbewaarder. Met een stoere, wat dommige maar ongevaarlijke en stabiele prins erbij, ter opvulling van Samant.

Een prins die dagelijks in een kikker veranderd en door samant weer tot prins gemaakt wordt door deze te kussen. Het drama moet als groundhog day wel bij samant blijven anders overleefd ze het niet. :D
pi_199592505
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 16:13 schreef suzi1 het volgende:
nee hoor, ze blijven hoe dan ook bovenop haar zitten. daarbij, zij kent geen tijd van voor het internet en mobiel. jij en ik bijv wel.
Wie zijn ‘ze’? De mensen van Fok? Lol.

Als Barbie uit de spotlight blijft, wordt ze op een gegeven moment echt wel met rust gelaten hoor. Maar dat wilt ze zelf niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 24 mei 2021 @ 09:01:29 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199592534
quote:
17s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:32 schreef praadje het volgende:

[..]

Het is ook niet persoonlijk bedoeld (neem ik maar aan hoor) maar door zulke vragen werden er zoveel zijwegen ingeslagen, andere semi-bn'ers bijgehaald en dwaalde het hele topic af van waar het om draaide. Sam, Meek en Naoom en evt. geliefden van Sam.

Dan kun je denk ik beter een topic openen in LIF en daar de vraag stellen wat er in Nederland is voor mensen die verschillende aandoeningen hebben.
Dit inderdaad :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 24 mei 2021 @ 09:17:24 #62
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199592671
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 08:37 schreef scrub_nurse het volgende:
Ze feliciteert haar liefje, haar hartje met zijn 40e verjaardag, maar ik meen me te herinneren dat iemand hier zei dat hij al in de de 50 was?
In een artikel over hem dat hij een vissersbedrijf was begonnen.
Staat dat hij toen 35 jaar was (artikel geschreven okt. 2016)

In het Barkrukken-gooi-veroordeel artikel, geschreven op Sept. 2014 zou het om de 46 jarige Dave T. gaan.

Geen nieuwe liefdes foto als felicitatie.. Apart.
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  maandag 24 mei 2021 @ 09:29:46 #63
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199592771
In dit artikel staat ook dat hij twee zoontjes heeft. Dus ze krijgt 2 bonus zoontjes?

https://www.schuttevaer.n(...)int_visserijbedrijf/

*is helemaal in de war nu* 🙈😂
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  maandag 24 mei 2021 @ 09:37:08 #64
100636 Energie
i am the #1
pi_199592821
Blijft bizar dit. Dit alles komt over dat ze al maanden/jaren samen is met deze nieuwe relatie. Ik hoop echt dat ze een keertje een interview wilt geven.

Die roddelaccount mag ook wel een beetje dimmen. Bedoel, dingen boven water halen is prima. Maar iemand doelbewust proberen af te breken niet.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199592860
Misschien zijn er dan 2 Dave T’s?
  maandag 24 mei 2021 @ 09:57:34 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199592983
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 09:17 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

In een artikel over hem dat hij een vissersbedrijf was begonnen.
Staat dat hij toen 35 jaar was (artikel geschreven okt. 2016)

In het Barkrukken-gooi-veroordeel artikel, geschreven op Sept. 2014 zou het om de 46 jarige Dave T. gaan.

Geen nieuwe liefdes foto als felicitatie.. Apart.
Ergo, als hij in 2016 de 35-jarige schipper was dan zou hij dit jaar idd 40 worden en kan hij dus niet de in 2014 46-jarige barkrukkengooier zijn geweest.

So much voor het tot feiten bombarderen van de gevonden artikelen omdat de voornaam en de eerste letter van de achternaam kloppen...

Dit is nou precies waarom we in NL anonimiseren, en waarom het niet handig is je kind D'eevith te noemen.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2021 @ 10:10:24 #67
4036 crew  Cynix Ž
Verzuurde hork
pi_199593064
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 08:58 schreef Jauke het volgende:

[..]

Wie zijn ‘ze’? De mensen van Fok? Lol.

Als Barbie uit de spotlight blijft, wordt ze op een gegeven moment echt wel met rust gelaten hoor. Maar dat wilt ze zelf niet.
Dat denk ik ook. Als er niks meer te melden is, stopt de aandacht vanzelf. Maar wellicht zit het niet in haar aard om op de achtergrond te raken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 24 mei 2021 @ 10:33:14 #68
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_199593269
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:38 schreef doeka het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat ze dat vrijwillig zou doen, maar ik denk dat zoiets het enige is dat zou kunnen werken. Toen ze alleen in die afkickkliniek zat, was dat inderdaad niet voldoende. wanneer krijg je een RM? Als je gevaar voor je zelf en een ander oplevert?
Je hebt in Nederland bepaalde vrijheden, en ook de vrijheid om zelfbeschsdigend te leven. Het moet echt in de categorie suīcide komen wil het een rechterlijke macht worden.

En juist dat zit de crux, Samantha is niet echt suīcidaal. Maar vooral erg onverantwoordelijk, kan de acties van haar daden niet overzien... maar dat is haar eigen verantwoordelijkheid, ze mag en kan dit doen. (Wat de hele wereld er ook van vind)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_199593712
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 10:33 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Je hebt in Nederland bepaalde vrijheden, en ook de vrijheid om zelfbeschsdigend te leven. Het moet echt in de categorie suīcide komen wil het een rechterlijke macht worden.

En juist dat zit de crux, Samantha is niet echt suīcidaal. Maar vooral erg onverantwoordelijk, kan de acties van haar daden niet overzien... maar dat is haar eigen verantwoordelijkheid, ze mag en kan dit doen. (Wat de hele wereld er ook van vind)
Hoe weet jij dat nou? Weet jij wat haar diagnoses zijn? Haar gemoedstoestand?

[ Bericht 1% gewijzigd door Cynix Ž op 24-05-2021 11:49:30 ]
pi_199593885
Ze heeft al een paar pogingen gedaan!
pi_199594013
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 11:10 schreef soapie het volgende:
Ze heeft al een paar pogingen gedaan!
Maar wel altijd met een ander erbij of dat ze iemand zelf inlicht zodat er op tijd voor de zoveelste keer een ambulance moet aanrukken.
pi_199594027
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ergo, als hij in 2016 de 35-jarige schipper was dan zou hij dit jaar idd 40 worden en kan hij dus niet de in 2014 46-jarige barkrukkengooier zijn geweest.

So much voor het tot feiten bombarderen van de gevonden artikelen omdat de voornaam en de eerste letter van de achternaam kloppen...

Dit is nou precies waarom we in NL anonimiseren, en waarom het niet handig is je kind D'eevith te noemen.
Of Gelmore *)
  Spellchecker maandag 24 mei 2021 @ 11:19:39 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199594050
quote:
0s.gif [b]Op maandag 24 mei 2021 09:17 schreef HeelVaakBlij het volgende

Geen nieuwe liefdes foto als felicitatie.. Apart.
Sta je dan op de foto met die achterlijke giga plakplaat van je voorganger ....
pi_199594401
quote:
3s.gif Op maandag 24 mei 2021 11:17 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Maar wel altijd met een ander erbij of dat ze iemand zelf inlicht zodat er op tijd voor de zoveelste keer een ambulance moet aanrukken.
Klopt maar 'niet suicidaal' zou ik het niet willen noemen...
pi_199595812
quote:
99s.gif Op maandag 24 mei 2021 10:10 schreef Cynix Ž het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Als er niks meer te melden is, stopt de aandacht vanzelf. Maar wellicht zit het niet in haar aard om op de achtergrond te raken.
Kijk naar Britney, daar was het toch echt wel een graadje erger met alle aandacht die ze kreeg: vriendje hier, vriendje daar, kindje hier, kindje daar, voogdij kwijt, zonder slipje auto’s instappen, hoofd kaalscheren, paraplu’s, rehab hier en rehab daar. Toen zij stopte met streken uithalen werd ze ook opeens ‘saai’ en boeide niemand haar meer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jauke op 24-05-2021 13:28:30 ]
pi_199595867
Edit: dubbel
pi_199595916
Ze is iig niet succesvol suīcidaal. Moet en mag gezegd worden.
Go hard or go home
  maandag 24 mei 2021 @ 13:46:12 #78
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199596169
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:18 schreef Jauke het volgende:

[..]

Kijk naar Britney, daar was het toch echt wel een graadje erger met alle aandacht die ze kreeg: vriendje hier, vriendje daar, kindje hier, kindje daar, voogdij kwijt, zonder slipje auto’s instappen, hoofd kaalscheren, paraplu’s, rehab hier en rehab daar. Toen zij stopte met streken uithalen werd ze ook opeens ‘saai’ en boeide niemand haar meer.
Groot verschil met Britney is natuurlijk wel dat zij iets kan, daar waar we Samantha de J. nog nooit op iets van talent hebben kunnen betrappen.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199596272
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:18 schreef Jauke het volgende:

[..]

Kijk naar Britney, daar was het toch echt wel een graadje erger met alle aandacht die ze kreeg: vriendje hier, vriendje daar, kindje hier, kindje daar, voogdij kwijt, zonder slipje auto’s instappen, hoofd kaalscheren, paraplu’s, rehab hier en rehab daar. Toen zij stopte met streken uithalen werd ze ook opeens ‘saai’ en boeide niemand haar meer.
Die draait tegenwoordig ook alleen nog maar pirouetjes voor de cam in haar veel te korte broekjes uit 1990.
Er is vanalles om te doen rond haar persoontje, dus haar met rust laten is niet het geval.
pi_199596313
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:46 schreef doeka het volgende:

[..]

Groot verschil met Britney is natuurlijk wel dat zij iets kan, daar waar we Samantha de J. nog nooit op iets van talent hebben kunnen betrappen.
Ze heeft toen wel 2 x 1250 cc aan talent chirurgisch laten aanbrengen, sommigen redden het daar ook gewoon mee.
-nee-
pi_199596445
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 09:42 schreef Allyo het volgende:
Misschien zijn er dan 2 Dave T’s?
Er zijn wel 5 Dave T's in Scheveningen/Duindorp.
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 24 mei 2021 @ 14:04:39 #82
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199596470
quote:
14s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:54 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ze heeft toen wel 2 x 1250 cc aan talent chirurgisch laten aanbrengen, sommigen redden het daar ook gewoon mee.
:D Zeker waar! Ik weet weinig van de desbetreffende psychische stoornissen van de beide dames, maar één verschil is natuurlijk wel dat Britney heel erg succesvol is/was. Die heeft ook altijd haar eigen geld verdiend.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Trouwste user 2022 maandag 24 mei 2021 @ 16:03:53 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_199598606
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:04 schreef doeka het volgende:

[..]

:D Zeker waar! Ik weet weinig van de desbetreffende psychische stoornissen van de beide dames, maar één verschil is natuurlijk wel dat Britney heel erg succesvol is/was. Die heeft ook altijd haar eigen geld verdiend.
Met Gilette reclames.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker maandag 24 mei 2021 @ 16:32:06 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199599064
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:03 schreef Messina het volgende:

[..]

Er zijn wel 5 Dave T's in Scheveningen/Duindorp.
5 maar?
  Trouwste user 2022 maandag 24 mei 2021 @ 16:58:27 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_199599394
Ik wil even tegen de slijmheiligen hier zeggen. Het is één en al sensatiezucht. Met een zelfmoordpoging meer of minder geilen ze er nog meer op. Krijg een stijve en word impotent.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 24 mei 2021 @ 17:03:03 #86
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_199599452
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 11:10 schreef soapie het volgende:
Ze heeft al een paar pogingen gedaan!
Od's of echt gerichte suīcide pogingen die diep geworteld zijn?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  maandag 24 mei 2021 @ 17:06:22 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199599506
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:32 schreef maily het volgende:

[..]

5 maar?
Dat zijn waarschijnlijk alleen al de Dave's met dezelfde achternaam.

De barkrukkengooier kan prima Toxopeus of Trip heten ofzo.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199599534
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:03 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Od's of echt gerichte suīcide pogingen die diep geworteld zijn?
Vanaf een stoeprand springen vond ik toch echt wel een serieuze poging :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 24 mei 2021 @ 18:59:15 #89
39237 crew  H_T
2733
pi_199601357
Je let een weekje niet op en ze heeft alweer een nieuwe... tijd om terug te lezen dus
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199602542
Als die Dave echt pas 40 is dan heeft ie een behoorlijk ouwe kop... ik had 'm zo 53 gegeven, echt waar
pi_199603936
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:06 schreef Aaltje1978 het volgende:
Als die Dave echt pas 40 is dan heeft ie een behoorlijk ouwe kop... ik had 'm zo 53 gegeven, echt waar
Zal wel door het vele drugsgebruik komen. Word je niet echt mooier van.
  Spellchecker maandag 24 mei 2021 @ 21:24:59 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199604158
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 18:59 schreef H_T het volgende:
Je let een weekje niet op en ze heeft alweer een nieuwe... tijd om terug te lezen dus
Een weekje is niks.
Een ander ging even de hond uitlaten en hupsake.
pi_199604393
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:24 schreef maily het volgende:

[..]

Een weekje is niks.
Een ander ging even de hond uitlaten en hupsake.
De schuldige:
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 24 mei 2021 @ 21:47:24 #94
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199604739
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

De schuldige:
[ link | afbeelding ]
Ben je er al achter waarom ze zo “onschuldig” kijkt? :D
pi_199604868
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ben je er al achter waarom ze zo “onschuldig” kijkt? :D
ohhhja, deze foto is gemaakt terwijl ze op bed lag. Ze had in haar mandje moeten liggen en dat weet ze dondersgoed :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 24 mei 2021 @ 22:24:57 #96
39237 crew  H_T
2733
pi_199605465
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

De schuldige:
[ link | afbeelding ]
Ik heb hetzelfde overtrek :o Komt heel dichtbij zo :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 24 mei 2021 @ 22:34:07 #97
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199605646
Ik vond vandaag de dvd van Oh Oh Cherso terug, heb deze nu opstaan. Herinneren jullie dat incident nog waarbij ze op beeld hadden dat Samantha met Vincent wilde zoenen en zij bleef beweren dat dat niet zo was? En als ik me goed herrinner, later in de serie dat ze ineens compleet door het lint gaat voor of tegen de camera? Ze had dit gedrag vroeger al, als 20-jarige. Maar dan hoort het nog enigszins bij de leeftijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door girlnextdoor. op 24-05-2021 23:10:52 ]
With love :*
pi_199605894
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vond vandaag de dvd van Oh Oh Cherso terug, heb deze nu opstaan. Herrineren jullie dat incident nog waarbij ze op beeld hadden dat Samantha met Vincent wilde zoenen en zij bleef beweren dat dat niet zo was? En als ik me goed herrinner, later in de serie dat ze ineens compleet door het lint gaat voor of tegen de camera? Ze had dit gedrag vroeger al, als 20-jarige. Maar dan hoort het nog enigszins bij de leeftijd.
Nee, ik kan me echt bijna niets herinneren van die serie. Alleen dat ze toen het zwembad ging poetsen en ondertussen iets zong van: “Ik ben een klein blond sletje”
pi_199606085
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vond vandaag de dvd van Oh Oh Cherso terug, heb deze nu opstaan. Herrineren jullie dat incident nog waarbij ze op beeld hadden dat Samantha met Vincent wilde zoenen en zij bleef beweren dat dat niet zo was? En als ik me goed herrinner, later in de serie dat ze ineens compleet door het lint gaat voor of tegen de camera? Ze had dit gedrag vroeger al, als 20-jarige. Maar dan hoort het nog enigszins bij de leeftijd.
Weet vooral nog dat ze hysterisch op haar bruiloft werd afgevoerd.
Beelden zijn nergens te vinden.
Go hard or go home
  maandag 24 mei 2021 @ 23:35:22 #100
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199606347
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ohhhja, deze foto is gemaakt terwijl ze op bed lag. Ze had in haar mandje moeten liggen en dat weet ze dondersgoed :D
_O-

Een echte teckel!
pi_199606806
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:50 schreef Allyo het volgende:

[..]

Nee, ik kan me echt bijna niets herinneren van die serie. Alleen dat ze toen het zwembad ging poetsen en ondertussen iets zong van: “Ik ben een klein blond sletje”
pi_199607098
quote:
Ja dit ja😂
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:08:42 #103
100636 Energie
i am the #1
pi_199607919
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vond vandaag de dvd van Oh Oh Cherso terug, heb deze nu opstaan. Herinneren jullie dat incident nog waarbij ze op beeld hadden dat Samantha met Vincent wilde zoenen en zij bleef beweren dat dat niet zo was? En als ik me goed herrinner, later in de serie dat ze ineens compleet door het lint gaat voor of tegen de camera? Ze had dit gedrag vroeger al, als 20-jarige. Maar dan hoort het nog enigszins bij de leeftijd.
Ik denk dat het met de tijd steeds erger is geworden. In die serie had ze al 'los' gedrag en daardoor dus vermakkelijk om naar te kijken. Maar dat is na Michael toch echt een stuk erger geworden. Ze heeft nu zowat helemaal geen grenzen meer.

En ja, toen was het ook al bizar. En inderdaad er was ook een hele rel rondom een bruiloft staat me iets van bij.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:37:35 #104
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199608188
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:06 schreef Noek het volgende:

[..]

Weet vooral nog dat ze hysterisch op haar bruiloft werd afgevoerd.
Beelden zijn nergens te vinden.
Kon nog wel dit vinden:

quote:
Barbie eerder naar huis
Mike keek bezorgd toe aan de rand van de dansvloer. ‘Op een gegeven moment zag ik haar springen op de dansvloer. Ik dacht, Samanth – doe rustig. Je bent zwanger. Toen ben ik naar Ron ( Barbie’s vader – red. ) gelopen en gevraagd of hij met haar wilde praten. Ik had geen zin in een eerste ruzie.’ Dat deed Ron en voor we het wisten zagen we een huilende Barbie die tussen Ron en Jake in zat. Wat ze allemaal zei? Iets met een ‘zwaar leven’ en ‘ik heb het zo moeilijk.’

We zouden bijna denken dat ze gedronken had.

Ron probeerde één en ander nog te relativeren. ‘Toen ben ik even bij haar gaan zitteen toen werd ze even emotioneel.’ En ook Mike probeerde de schade te beperken. ‘Het werd haar gewoon even teveel. De zwangerschap, de bruiloft, de stress …’ Maar manager Jake zei iets héél anders. ‘Samantha heeft een blackout gekregen en had geen controle over haar lichaam. En of dat nou na twee wijn gebeurd is. Daar kan en wil ik niet over oordelen.’

Huh Jake, wat zeg je nou?

Maar of Barbie nu wel of niet gedronken had, ze lag wel gestrekt op de vloer van de wc. We zagen de paniek op het gezicht van Barbie’s moeder. ‘Even weg met de camera,’ en ze mepte de wc-deur dicht. Jake deed een poging om wijs en verstandig te handelen. ‘Zij lag op de vloer en ik zag haar ouders in paniek. Dan moet ik zorgen dat er wel goede beslissingen genomen worden.’

Gelukkig voor Jake, hoorden we dat Barbie bij kennis kwam. Het kind kotste de longen uit haar lijf en wisselde het voor de gezelligheid af met een paar goede huilbuien. Een goed moment voor haar vader om haar te trakteren op een stevige preek. ‘Je hebt echt de avond verpest voor iedereen.’ Barbie leek er niet van onder de indruk. ‘Doe normaal man. Ik ben gewoon hartstikke misselijk.’ Volgens Ron zag ze er ook zo uit. ‘Spuug overal. Ook op haar jurk. Het zag er niet fris meer uit.’

Deze plug-in wordt niet ondersteund


En dus besloot Jake dat het tijd was voor Barbie om naar het hotel te gaan. Mike zuchtte. ‘Het was teveel. Al die stress. Het lichtje ging uit.’ Dat zou zomaar eens kunnen. Al kennen wij tientallen zwangere bruiden die niet zomaar vanuit het niets een blackout krijgen. Maar hé, misschien is dit wel een traditie op Scheveningen. Mike ging in ieder geval wel mee met Barbie. Vond zijn moeder niet meer dan normaal. ‘Het was voor Mike ook jammer dat-ie weg moest, maar je bent net getrouwd. Samen uit, samen thuis.’
https://www.scriptgirl.nl(...)te-echtelijke-ruzie/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:50:56 #105
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199608330
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 09:37 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Kon nog wel dit vinden:
[..]

https://www.scriptgirl.nl(...)te-echtelijke-ruzie/
RTL heeft veel beelden verwijderd idd.

Maar serieus, je bent zwanger wanneer je trouwt waardoor je niet mag drinken/snuiven/etc, en je klaagt over een zwaar leven. :')
With love :*
pi_199608721
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat het zo is gegaan op die bruiloft. In mijn hoofd was ze alleen eerder weggegaan omdat ze moe was
pi_199610960
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:25 schreef Allyo het volgende:
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat het zo is gegaan op die bruiloft. In mijn hoofd was ze alleen eerder weggegaan omdat ze moe was
Nee, ik weet echt dat ze afgevoerd moest worden en dacht:"Tering, zit je even je eigen bruiloft te verzieken. Normaal heb je daar altijd je stomdronken oom voor."
Go hard or go home
  dinsdag 25 mei 2021 @ 14:40:27 #108
495932 Sugarglider
My finest day is yet unknown
pi_199612315
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vond vandaag de dvd van Oh Oh Cherso terug, heb deze nu opstaan. Herinneren jullie dat incident nog waarbij ze op beeld hadden dat Samantha met Vincent wilde zoenen en zij bleef beweren dat dat niet zo was? En als ik me goed herrinner, later in de serie dat ze ineens compleet door het lint gaat voor of tegen de camera? Ze had dit gedrag vroeger al, als 20-jarige. Maar dan hoort het nog enigszins bij de leeftijd.

Met die ‘sterretje’ ook. Je ziet ze afspreken “wat gaan we hierover zeggen” en vervolgens allebei glashard ontkennen. 😂
pi_199612426
Ben ik de enige hier die nog nooit een aflevering van Oh Oh Cherso heeft gezien?

Van de rls ooit eens anderhalve aflevering gezien ofzo. Ook alleen maar omdat ik hier post. Moest toch op zijn minst weten over wie het hier ging :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker dinsdag 25 mei 2021 @ 14:54:18 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199612474
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben ik de enige hier die nog nooit een aflevering van Oh Oh Cherso heeft gezien?

Van de rls ooit eens anderhalve aflevering gezien ofzo. Ook alleen maar omdat ik hier post. Moest toch op zijn minst weten over wie het hier ging :')
*Boks.
Ik ook niet.
pi_199612631
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:22 schreef doeka het volgende:

[..]

Dr. Phil stuurt van die types waarbij alles mis gaat altijd naar een dual diagnosis center. Waar ze dan niet alleen afkicken, maar ook geholpen worden met psychische problematiek. Nu moet ik er bij Dr. Phil altijd wel om lachen, maar zoiets, met een lange opname en geen contact met allerlei mafkezen en social media zou voor haar wel eens hoe goed kunnen werken.
Naar mijn weten bestaan deze klinieken niet in NL. Zoek er zelf ook ook al sinds w003/2004,maar zonder succes. Mijn ene stoornis houdt de andere in stand, weinig adequate hulpverlening.
pi_199613416
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:08 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Naar mijn weten bestaan deze klinieken niet in NL. Zoek er zelf ook ook al sinds w003/2004,maar zonder succes. Mijn ene stoornis houdt de andere in stand, weinig adequate hulpverlening.
Als je in Brabant woont, daar zit Novadic Kentron. Zij hebben afdelingen met Dubbel Diagnose. Jellinek heeft die ook maar ik weet niet of zij ook opnames doen, dat zou je even uit moeten zoeken/informeren.
Sterkte.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 16:22:22 #113
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199613987
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben ik de enige hier die nog nooit een aflevering van Oh Oh Cherso heeft gezien?

Van de rls ooit eens anderhalve aflevering gezien ofzo. Ook alleen maar omdat ik hier post. Moest toch op zijn minst weten over wie het hier ging :')
Nope. Ik ook niet. Nog nooit een programma wat er op lijkt ook niet. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 25-05-2021 21:36:10 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 25 mei 2021 @ 17:00:28 #114
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199614609
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:08 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Naar mijn weten bestaan deze klinieken niet in NL. Zoek er zelf ook ook al sinds w003/2004,maar zonder succes. Mijn ene stoornis houdt de andere in stand, weinig adequate hulpverlening.
Ik heb je een privébericht gestuurd.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199614891
Niet echt gevolgd, maar wel gelezen dat haar grote liefde dood was en nog geen blauwe maandag later heeft mevrouw weer een nieuwe liefde.
Waar is dat mens mee bezig?

:{w
  Spellchecker dinsdag 25 mei 2021 @ 17:22:19 #116
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199614896
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:21 schreef Hiddendoe het volgende:
Niet echt gevolgd, maar wel gelezen dat haar grote liefde dood was en nog geen blauwe maandag later heeft mevrouw weer een nieuwe liefde.
Waar is dat mens mee bezig?

:{w
Zo rolt zij .... :P
pi_199618045
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:08 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Naar mijn weten bestaan deze klinieken niet in NL. Zoek er zelf ook ook al sinds w003/2004,maar zonder succes. Mijn ene stoornis houdt de andere in stand, weinig adequate hulpverlening.
Zelf opgenomen geweest binnen de dubbele diagnose afdeling van Novadic - traject van 2 jaar. Ik zie ons Barbie dat niet doen, zo veel tijd investeren in een veel beter, maar burgerlijk leventje.
pi_199619095
bij het kentron kan je veel te makkelijk snachts naar buiten sneaken om te gaan zuipen en wat al niet meer. jaren terug vond je de struiken ook nog naalden en alles.
of ze moet op eoa afd terecht komen waar je echt met niemand meer contact van buitenaf meer mag hebben. die duurt dacht ik idd 2 jaar. maar volgens mij is ze daar ondertussen te oud voor
maar ik kan me haar daar echt niet tussen voorstellen. semi-bn-ers kunnen beter verder weg.
maar dat hielp haar ook niet. dus waarom wel in brabant.
pi_199619196
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:29 schreef suzi1 het volgende:
bij het kentron kan je veel te makkelijk snachts naar buiten sneaken om te gaan zuipen en wat al niet meer. jaren terug vond je de struiken ook nog naalden en alles.
of ze moet op eoa afd terecht komen waar je echt met niemand meer contact van buitenaf meer mag hebben. die duurt dacht ik idd 2 jaar. maar volgens mij is ze daar ondertussen te oud voor
maar ik kan me haar daar echt niet tussen voorstellen. semi-bn-ers kunnen beter verder weg.
maar dat hielp haar ook niet. dus waarom wel in brabant.
Wat is kentron en waar heb je het over?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199619281
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat is kentron en waar heb je het over?
dat waar ze het hierboven over hebben, novadic kentron verslavingszorg. dubbele diagnoses en van dat soort waar we barbie heen moeten brengen
pi_199619303
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:37 schreef suzi1 het volgende:

[..]

dat waar ze het hierboven over hebben, novadic kentron verslavingszorg. dubbele diagnoses en van dat soort waar we barbie heen moeten brengen
ah oké, tnx. Dacht al dat ik iets gemist had ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199619396
helaas speculaas

pi_199619959
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:40 schreef Sugarglider het volgende:

[..]


Met die ‘sterretje’ ook. Je ziet ze afspreken “wat gaan we hierover zeggen” en vervolgens allebei glashard ontkennen. 😂

Zullen we vooral niet oordelen op oh oh cherso beelden? Iedereen weet dat 90% in scene gezet is
pi_199620415
Maar Paul ik heb geen probleem
  Trouwste user 2022 woensdag 26 mei 2021 @ 08:47:25 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_199622776
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben ik de enige hier die nog nooit een aflevering van Oh Oh Cherso heeft gezien?

Van de rls ooit eens anderhalve aflevering gezien ofzo. Ook alleen maar omdat ik hier post. Moest toch op zijn minst weten over wie het hier ging :')
Ook nooit gezien. Was gelijk met Voetbal Insite. Carlo Bosszhard deed ze na. Maar het zei me niks.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:20:20 #126
100636 Energie
i am the #1
pi_199623795
Dat programma ging over een stel feestende/zuipende jongeren in een warm land.

In elk geval, ja toen had Samantha al vergelijkbaar gedrag. Alleen in de context van die serie was het meer verwacht. Ik vraag me echt of mensen om haar heen toen niet al vraagtekens plaatste bij haar gedrag.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199625039
Ik heb alle afleveringen gezien :@

Een collega heeft "iets" met Barbie gehad (te kort om een Clyde te worden :') ), Sterretje kwam ik wekelijks tegen in de stad en heb op dezelfde school gezeten als Little Princess en Sniper (en sportte destijds bij de sportschool waar laatstgenoemde werkte).
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:13:39 #128
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199625267
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:53 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb alle afleveringen gezien :@

Een collega heeft "iets" met Barbie gehad (te kort om een Clyde te worden :') ), Sterretje kwam ik wekelijks tegen in de stad en heb op dezelfde school gezeten als Little Princess en Sniper (en sportte destijds bij de sportschool waar laatstgenoemde werkte).
Die gast moet nu toch heel blij zijn dat het niks geworden is :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:17:32 #129
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_199625307
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:53 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb alle afleveringen gezien :@

Een collega heeft "iets" met Barbie gehad (te kort om een Clyde te worden :') ), Sterretje kwam ik wekelijks tegen in de stad en heb op dezelfde school gezeten als Little Princess en Sniper (en sportte destijds bij de sportschool waar laatstgenoemde werkte).
Tegenwoordig kan "te kort" niet meer. Een uurtje voor de eerste date ben je al maanden in een relatie met haar
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:49:10 #130
100636 Energie
i am the #1
pi_199625695
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:53 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb alle afleveringen gezien :@

Een collega heeft "iets" met Barbie gehad (te kort om een Clyde te worden :') ), Sterretje kwam ik wekelijks tegen in de stad en heb op dezelfde school gezeten als Little Princess en Sniper (en sportte destijds bij de sportschool waar laatstgenoemde werkte).
Hoeveel korter kan het worden?

En niet vervelend bedoeld. Maar als je zoveel mannen/relaties hebt gehad. Daar raak je toch ook gevoelloos/verpest door. En ik zou ook echt bang zijn voor SOA's...
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
  Trouwste user 2022 woensdag 26 mei 2021 @ 13:36:51 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_199626368
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:49 schreef Energie het volgende:

[..]

Hoeveel korter kan het worden?

En niet vervelend bedoeld. Maar als je zoveel mannen/relaties hebt gehad. Daar raak je toch ook gevoelloos/verpest door. En ik zou ook echt bang zijn voor SOA's...
SOA's is voor haar hetzelfde als teennagels knippen. Vervelend, maar het hoort er bij.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199627282
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:53 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb alle afleveringen gezien :@

Een collega heeft "iets" met Barbie gehad (te kort om een Clyde te worden :') ), Sterretje kwam ik wekelijks tegen in de stad en heb op dezelfde school gezeten als Little Princess en Sniper (en sportte destijds bij de sportschool waar laatstgenoemde werkte).
Ik heb ooit in een sportschool in scheveningen gewerkt en daar kwam sterretje trainen. Hoop herrie met zijn vrienden maar er kwam weinig ijzer van de grond. Behalve rumoerig gedroeg hij zich gewoon normaal.
Denk dat Samantha altijd extreem is geweest, maar in ohoh cherso was het nog redelijk grappig vond ik.
pi_199627485
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:20 schreef Energie het volgende:
Dat programma ging over een stel feestende/zuipende jongeren in een warm land.

In elk geval, ja toen had Samantha al vergelijkbaar gedrag. Alleen in de context van die serie was het meer verwacht. Ik vraag me echt of mensen om haar heen toen niet al vraagtekens plaatste bij haar gedrag.
Ze deed toen toch weinig raars, behalve batsen met Sterretje in Oh oh Tirol.
Ze had gewoon nooit mee moeten doen en al helemaal aan die real-life soap niet, daarbij ging het steeds gekker. Van piesen achter een geparkeerde auto tot paranormaal begaafd zijn. Alles voor de kijkcijfers
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 26 mei 2021 @ 17:09:03 #134
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199630075
Ik heb oh oh Cherso nooit gevolgd. Vraag me wel af hoe de rest terecht is gekomen in hun inmiddels volwassen leven.

Zo'n Barbie werd in die serie juist door haar gedrag toch ook zo bekend. In haar hoofd heeft ze waarschijnlijk dat als motivatie gezien om vooral zo achterlijk door te blijven gaan.

Zo'n programmamakers zouden zich toch ook eens achter de oren moeten kratsen want zolang dit soort tv populair blijft, houden ze dit kutgedrag in stand.
  woensdag 26 mei 2021 @ 17:13:45 #135
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199630178
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:09 schreef Dazalbest het volgende:
Ik heb oh oh Cherso nooit gevolgd. Vraag me wel af hoe de rest terecht is gekomen in hun inmiddels volwassen leven.

Zo'n Barbie werd in die serie juist door haar gedrag toch ook zo bekend. In haar hoofd heeft ze waarschijnlijk dat als motivatie gezien om vooral zo achterlijk door te blijven gaan.

Zo'n programmamakers zouden zich toch ook eens achter de oren moeten kratsen want zolang dit soort tv populair blijft, houden ze dit kutgedrag in stand.
Die zijn allemaal prima terecht gekomen:

https://www.omroepwest.nl(...)eke-persoonlijkheden
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker woensdag 26 mei 2021 @ 17:36:02 #136
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199630446
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:09 schreef Dazalbest het volgende:
Ik heb oh oh Cherso nooit gevolgd. Vraag me wel af hoe de rest terecht is gekomen in hun inmiddels volwassen leven.

Zo'n Barbie werd in die serie juist door haar gedrag toch ook zo bekend. In haar hoofd heeft ze waarschijnlijk dat als motivatie gezien om vooral zo achterlijk door te blijven gaan.

Zo'n programmamakers zouden zich toch ook eens achter de oren moeten kratsen want zolang dit soort tv populair blijft, houden ze dit kutgedrag in stand.
Barbie heeft een paar jaar geleden gezegd dat ze "verhoerd" is door die omroep.
Maar dat geldt voor al die achterlijke programma's waar telkens weer de randjes in opgezocht worden.
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:07:06 #137
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199633802
Barbie heeft daar zelf aan meegewerkt. Zelfs zonder realitycamera's schreeuwt mevrouw om aandacht. Dat heeft niets mer RTL en verhoeren te maken.
With love :*
pi_199635127
Het is wel heel stil rond Samantha , hoe kan dit?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:23:32 #139
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199635306
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Het is wel heel stil rond Samantha , hoe kan dit?
Die is opgenomen en komt tot rust.waarschijnlijk op één locatie zonder WiFi.
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:31:15 #140
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199635417
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
Barbie heeft daar zelf aan meegewerkt. Zelfs zonder realitycamera's schreeuwt mevrouw om aandacht. Dat heeft niets mer RTL en verhoeren te maken.
Geen idee hoe ze was, vast ook wel al een rotkind.


Dat dit soort volk/gedrag een podium krijgt om maar kijkcijfers te scoren en dat ook juist nog meer aan te dikken, vind ik evengoed onverantwoordelijk van de zenderbazen.
pi_199635432
Zou kunnen dat ze idd ergens zit waarbij je bij binnenkomst je telefoon in moet leveren, en internettoegang een privilege is dat je pas verkrijgt na een aantal weken.
pi_199637795
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:54 schreef maily het volgende:

[..]

*Boks.
Ik ook niet.
* Boks
Ik dus ook niet.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 mei 2021 @ 11:51:13 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_199639737
Leeft ze nog ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 27 mei 2021 @ 13:22:31 #144
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199641187
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:31 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Geen idee hoe ze was, vast ook wel al een rotkind.

Dat dit soort volk/gedrag een podium krijgt om maar kijkcijfers te scoren en dat ook juist nog meer aan te dikken, vind ik evengoed onverantwoordelijk van de zenderbazen.
Volgens dit bericht van Facebook was het voor het tv gebeuren een "verlegen lieve meid" maar ook "lekker ondeugend".
Persoonlijk vind ik het een aparte combinatie maar het zal wel.


[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 27-05-2021 13:41:41 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_199641573
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:22 schreef Elpis het volgende:

[..]

Volgens dit bericht van Facebook was het voor het tv gebeuren een "verlegen lieve meid" maar ook "lekker ondeugend".
Persoonlijk vind ik het een aparte combinatie maar het zal wel.
[ afbeelding ]
Niet eens met Hannah Veen. Het is altijd de schuld van een ander, maar stiekem..heel misschien..bestaat er een kans dat Barbie verantwoordelijk is voor haar eigen teringzooi
pi_199641650
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Niet eens met Hannah Veen. Het is altijd de schuld van een ander, maar stiekem..heel misschien..bestaat er een kans dat Barbie verantwoordelijk is voor haar eigen teringzooi
Hoe oud was ze ten tijde tijde van Oh Oh?

Dat kind kreeg een partij bagger om zich heen. Een meid die nog in ontwikkeling is en elke dag varken wordt genoemd. Een vieze volgevreten manager die haar overal laat opdraven. Een laag IQ, wat verwijt je haar dan eigenlijk? Hoe ga je iemand verwijten dat ze beter na moet denken als ze dat niet kan. Is een vis verantwoordelijk voor het feit dat die niet kan vliegen?
Go hard or go home
pi_199641657
Lief en verlegen. Zo kwam ze niet echt over op de auditietape van oh oh Cherso :D
pi_199641696
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:49 schreef Noek het volgende:

[..]

Hoe oud was ze ten tijde tijde van Oh Oh?

Dat kind kreeg een partij bagger om zich heen. Een meid die nog in ontwikkeling is en elke dag varken wordt genoemd. Een vieze volgevreten manager die haar overal laat opdraven. Een laag IQ, wat verwijt je haar dan eigenlijk? Hoe ga je iemand verwijten dat ze beter na moet denken als ze dat niet kan. Is een vis verantwoordelijk voor het feit dat die niet kan vliegen?
Volgens mij heeft zij heel vaak hulpverlening aangeboden gekregen maar zij trekt zich nergens wat van aan. Dan ben je geen slachtoffer (meer) maar gewoon een mongooltje
pi_199641716
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft zij heel vaak hulpverlening aangeboden gekregen maar zij trekt zich nergens wat van aan. Dan ben je geen slachtoffer (meer) maar gewoon een mongooltje
Mongooltje. :')
Qua IQ zal het dan ook niet zo gek veel schelen. Ga je nu ook boos worden op downers omdat ze zich niet normaal gedragen?
Go hard or go home
  donderdag 27 mei 2021 @ 14:10:42 #150
100636 Energie
i am the #1
pi_199641967
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:49 schreef Noek het volgende:

[..]

Hoe oud was ze ten tijde tijde van Oh Oh?

Dat kind kreeg een partij bagger om zich heen. Een meid die nog in ontwikkeling is en elke dag varken wordt genoemd. Een vieze volgevreten manager die haar overal laat opdraven. Een laag IQ, wat verwijt je haar dan eigenlijk? Hoe ga je iemand verwijten dat ze beter na moet denken als ze dat niet kan. Is een vis verantwoordelijk voor het feit dat die niet kan vliegen?
Het punt is vooral dat ze de schuld van (praktisch alle) problemen bij anderen legt. Echter, zij is zelf degene die zichzelf in zulke situaties plaatst. De manier hoe zij daar vervolgens mee omgaat draagt dan weer bij aan het probleem.

Dan kan ze natuurlijk wel denken. Ja ik ben zo. En anderen moeten daar geen gebruik van maken etc. Maar hoe zij is en doet (persoonlijkheid), daarmee creëert ze het probleem. Kortom, daarom heeft ze ook borderline persoonlijkheids stoornis.

Nee, anderen zijn niet het probleem. Zij heeft een probleem.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199642156
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:10 schreef Energie het volgende:

[..]

Het punt is vooral dat ze de schuld van (praktisch alle) problemen bij anderen legt. Echter, zij is zelf degene die zichzelf in zulke situaties plaatst. De manier hoe zij daar vervolgens mee omgaat draagt dan weer bij aan het probleem.

Dan kan ze natuurlijk wel denken. Ja ik ben zo. En anderen moeten daar geen gebruik van maken etc. Maar hoe zij is en doet (persoonlijkheid), daarmee creëert ze het probleem. Kortom, daarom heeft ze ook borderline persoonlijkheids stoornis.

Nee, anderen zijn niet het probleem. Zij heeft een probleem.
Het punt is dat ze het vermogen niet heeft om te kunnen reflecteren.
Er zijn zoveel dingen niet in de haak bij haar. IQ, verslaving en daarnaast een persoonlijkheidsstoornis misschien. Kan iedereen gaan roepen dat ze normaal moet doen en haar shit moet gaan ownen maar dat is echt een vis leren vliegen.

Mijn kind van toendertijd 7 bijv. schreef beter dan zij terwijl ze wel onderwijs heeft genoten. Maar goed, iedereen is boos op haar of op haar familie. Ik sta daar echt veel milder in omdat het heel duidelijk is dat het echt onvermogen is.

En ze is gewoon kats verslaafd. Ik weet niet of jullie een verslaafde kennen of samen hebben gewoond, die ownen niks want ze zijn ziek. Je kunt op je kop gaan staan, je kunt ze bedreigen, je kunt ze alles afpakken, je kunt ze haten maar er verandert geen ene kut. Ik was zo'n kind als waar iedereen het zo mee te doen heeft maar geloof me, daar valt niks te winnen.
Go hard or go home
  donderdag 27 mei 2021 @ 14:43:33 #152
100636 Energie
i am the #1
pi_199642408
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Het punt is dat ze het vermogen niet heeft om te kunnen reflecteren.
Er zijn zoveel dingen niet in de haak bij haar. IQ, verslaving en daarnaast een persoonlijkheidsstoornis misschien. Kan iedereen gaan roepen dat ze normaal moet doen en haar shit moet gaan ownen maar dat is echt een vis leren vliegen.

Mijn kind van toendertijd 7 bijv. schreef beter dan zij terwijl ze wel onderwijs heeft genoten. Maar goed, iedereen is boos op haar of op haar familie. Ik sta daar echt veel milder in omdat het heel duidelijk is dat het echt onvermogen is.

En ze is gewoon kats verslaafd. Ik weet niet of jullie een verslaafde kennen of samen hebben gewoond, die ownen niks want ze zijn ziek. Je kunt op je kop gaan staan, je kunt ze bedreigen, je kunt ze alles afpakken, je kunt ze haten maar er verandert geen ene kut. Ik was zo'n kind als waar iedereen het zo mee te doen heeft maar geloof me, daar valt niks te winnen.
Het enige dat we weten is dat ze borderline heeft. Nergens staat er dat ze een drugsverslaving heeft. Dat is gewoon puur een verhaal dat hier op het forum geroepen werd en nu kennelijk zijn eigen verhaal begint te leven.

Middelen misbruik. Alcohol, drugs noem maar op is een kenmerk van borderline. Ze zal ook wel flink het nodige weg drinken. Is ze nu ook alcoholist?
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
  donderdag 27 mei 2021 @ 15:02:59 #153
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199642624
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:43 schreef Energie het volgende:

[..]

Het enige dat we weten is dat ze borderline heeft. Nergens staat er dat ze een drugsverslaving heeft. Dat is gewoon puur een verhaal dat hier op het forum geroepen werd en nu kennelijk zijn eigen verhaal begint te leven.

Middelen misbruik. Alcohol, drugs noem maar op is een kenmerk van borderline. Ze zal ook wel flink het nodige weg drinken. Is ze nu ook alcoholist?
Waarom denk je eigenlijk dat ze in een afkickkliniek heeft gezeten? Zweetvoeten?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  donderdag 27 mei 2021 @ 15:21:39 #154
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199642848
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:02 schreef Elpis het volgende:

[..]

Waarom denk je eigenlijk dat ze in een afkickkliniek heeft gezeten? Zweetvoeten?
Afgebroken kunstnagel. 🤐
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  Trouwste user 2022 donderdag 27 mei 2021 @ 15:45:32 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_199643171
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Ole op 27-05-2021 17:17:43 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199643290
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:43 schreef Energie het volgende:

[..]
Middelen misbruik. Alcohol, drugs noem maar op is een kenmerk van borderline. Ze zal ook wel flink het nodige weg drinken. Is ze nu ook alcoholist?
je weet ook dat je door middelenmisbruik bepaald gedrag gaat vertonen.
pi_199643309
en wtf zijn hannah veen en hendrik spoor nu weer. als dat een stel is mag hij haar ook wel even leren hoe een mooi epistel te schrijven.
pi_199643321
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:43 schreef Energie het volgende:

[..]

Het enige dat we weten is dat ze borderline heeft. Nergens staat er dat ze een drugsverslaving heeft. Dat is gewoon puur een verhaal dat hier op het forum geroepen werd en nu kennelijk zijn eigen verhaal begint te leven.

Middelen misbruik. Alcohol, drugs noem maar op is een kenmerk van borderline. Ze zal ook wel flink het nodige weg drinken. Is ze nu ook alcoholist?
Ja? Is die diagnose van borderline door Samantha hier gedeeld of door haar psych?

Wat een gekke Gerrit zegt boeit me nl geen ene drol en neem ik niks van voor waarheid aan. Die gast is zelf zwaar fucked up.

Dacht dat er hier geen diagnoses meer gesteld worden ook?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199643343
objection! projectie!
  donderdag 27 mei 2021 @ 16:47:01 #160
100636 Energie
i am the #1
pi_199643961
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja? Is die diagnose van borderline door Samantha hier gedeeld of door haar psych?

Wat een gekke Gerrit zegt boeit me nl geen ene drol en neem ik niks van voor waarheid aan. Die gast is zelf zwaar fucked up.

Dacht dat er hier geen diagnoses meer gesteld worden ook?
De diagnose van borderline? Ja dat is door een psycholoog gedaan en dat heeft Samantha jaren geleden zelf gedeeld. Je denkt dat dit iets dat we hier op het forum verzinnen? In elk geval is dat is toch echt wat anders dan dat er op een forum wordt geroepen dat ze een drugsverslaafde is, omdat ze in een kliniek heeft gezeten

quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:54 schreef suzi1 het volgende:

[..]

je weet ook dat je door middelenmisbruik bepaald gedrag gaat vertonen.
Ja, uiteraard. Maar dit gedrag komt dus niet vanwege haar drugsgebruik. Dat komt doordat ze borderline heeft. Middelenmisbruik verergert het alleen maar. Kortom, het is niet zo dat wanneer ze de alcohol/drugs laat staan dat ze ineens ok/normaal weer is.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199644086
vertel ons, waarom zat ze dan in schotland

[ Bericht 16% gewijzigd door suzi1 op 27-05-2021 19:35:58 (afrika is iets anders dommie) ]
pi_199644207
en vind je het niet een beetje raar dat je nog niet eens de helft geloofd van wat ze zegt, maar dat borderline zou geen zelfdiagnose zijn?
ik ken genoeg meiden die zich die stempel zelf gaven. ineens wisten ze het, ze hadden borderline na het lezen van de kenmerken

als ik ga lezen over autisme dan herken ik me erin, ga ik lezen van add dan herken ik me erin, und so weiter.
moet je ook eens doen bij bepaalde stoornissen, ook jij zal je herkennen.

ik was hb vergeten, herkenning alom!

[ Bericht 4% gewijzigd door suzi1 op 27-05-2021 17:59:36 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 mei 2021 @ 19:14:55 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199645883
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:47 schreef Energie het volgende:

[..]

De diagnose van borderline? Ja dat is door een psycholoog gedaan en dat heeft Samantha jaren geleden zelf gedeeld. Je denkt dat dit iets dat we hier op het forum verzinnen? In elk geval is dat is toch echt wat anders dan dat er op een forum wordt geroepen dat ze een drugsverslaafde is, omdat ze in een kliniek heeft gezeten
[..]

Ja, uiteraard. Maar dit gedrag komt dus niet vanwege haar drugsgebruik. Dat komt doordat ze borderline heeft. Middelenmisbruik verergert het alleen maar. Kortom, het is niet zo dat wanneer ze de alcohol/drugs laat staan dat ze ineens ok/normaal weer is.
Jij bent anders ook wel erg stellig in wat je allemaal van Sam weet of denkt te weten. Volgens mij passen alle borderliners bij jou in precies hetzelfde malletje. Dat jouw ex een borderliner was en je daar dus ervaring mee hebt betekent ook niet meteen dat je alle borderliners kent of een expert bent op dat gebied. Hoogstens omstanders-ervaringsdeskundige van één borderliner.

En dat ze drugsverslaafd is of was lijkt nogal wiedes gezien haar tijd in Schotland dus om dat af te doen als een pure SHO-roddel die een eigen leven is gaan leiden, slaat echt de plank totaal mis. Daarnaast heeft ze het letterlijk zelf toegegeven in een interview.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199647016
Elk huisje heeft wel zijn kruisje
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:30:53 #165
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199647144
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:22 schreef goldback het volgende:
Elk huisje heeft wel zijn kruisje
Ja en bij Samantha hangt daar niet alleen Jezus aan, maar ook Maria en Josef, de drie heiligen, alle ezels en schaapjes en alle gasten die bij het laatste avondmaal aanwezig waren. 😳🤐
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:52:55 #166
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199649585
Kijk nu een aflevering van Oh Oh Cherso waarin Samantha jarig is. Er wordt gesproken over bff Kaylee (hebben we die al voorbij zien komen?). Zelfde type, lebbert iedereen af. Samantha wordt later die avond uit het niets agressief, dat ze zelf omschrijft als kronkel in dr hoofd. Ze begint opeens te schelden met kanker enzo. Loopt weg terwijl de rest van de meiden haar willen tegenhouden. Ligt met Kaylee uiteindelijk in een bed, Bibi aan de andere kant ernaast. Samantha en Kaylee doen lollig en maken sexueel getinte grappen terwijl Bibi verzoekt normaal te doen. De rest van de meiden omschrijven Barbie en Kaylee als veel te veel gedronken.

Het patroon was al zichtbaar hier.
With love :*
pi_199652414
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:52 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kijk nu een aflevering van Oh Oh Cherso waarin Samantha jarig is. Er wordt gesproken over bff Kaylee (hebben we die al voorbij zien komen?). Zelfde type, lebbert iedereen af. Samantha wordt later die avond uit het niets agressief, dat ze zelf omschrijft als kronkel in dr hoofd. Ze begint opeens te schelden met kanker enzo. Loopt weg terwijl de rest van de meiden haar willen tegenhouden. Ligt met Kaylee uiteindelijk in een bed, Bibi aan de andere kant ernaast. Samantha en Kaylee doen lollig en maken sexueel getinte grappen terwijl Bibi verzoekt normaal te doen. De rest van de meiden omschrijven Barbie en Kaylee als veel te veel gedronken.

Het patroon was al zichtbaar hier.
Nogmaals: oh oh cherso is toch allemaal in scene gezet? Kom op zeg.
pi_199652417
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:52 schreef Jauke het volgende:

[..]

Nogmaals: oh oh cherso is toch allemaal in scene gezet? Kom op zeg. Bagger tv
  vrijdag 28 mei 2021 @ 10:11:54 #169
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_199652643
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:22 schreef goldback het volgende:
Elk huisje heeft wel zijn kruisje
Het kruisje van Samantha heeft het alleen wel erg druk de laatste tijd. Alle 'heiligen' mogen daar hun hostie even in kwijt.
pi_199656129
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:52 schreef Jauke het volgende:

[..]

Nogmaals: oh oh cherso is toch allemaal in scene gezet? Kom op zeg.
Dan is zij wel ontzettend dellerig neergezet, terwijl Bibi zich zo niet gedroeg, evenals dat andere blonde meisje.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:09:45 #171
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199657717
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:00 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dan is zij wel ontzettend dellerig neergezet, terwijl Bibi zich zo niet gedroeg, evenals dat andere blonde meisje.
Dit. Als Bibi, Elize of Roos zich ook zo of erger hadden gedragen, was dat ook echt wel in beeld gekomen. Bibi miste alleen maar haar vriend, Roos was bezig met Vincent en Elize deed wel mee maar op een normale manier. De echte aandachtstrekkers waren Samantha, Tony en Joey. Jokertje ook wel enigszins, maar die was niet zo opzichtig bezig om meiden mee te krijgen. Dat was meer een Elise: deed wel mee maar op een normale manier.
With love :*
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:23:48 #172
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199657868
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:09 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Dit. Als Bibi, Elize of Roos zich ook zo of erger hadden gedragen, was dat ook echt wel in beeld gekomen. Bibi miste alleen maar haar vriend, Roos was bezig met Vincent en Elize deed wel mee maar op een normale manier. De echte aandachtstrekkers waren Samantha, Tony en Joey. Jokertje ook wel enigszins, maar die was niet zo opzichtig bezig om meiden mee te krijgen. Dat was meer een Elise: deed wel mee maar op een normale manier.
Sterretje, Joey en Jokertje hebben ook spin-offs gehad, die zijn nu inmiddels brave burgers.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 18:31:10 #173
100636 Energie
i am the #1
pi_199658599
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:09 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Dit. Als Bibi, Elize of Roos zich ook zo of erger hadden gedragen, was dat ook echt wel in beeld gekomen. Bibi miste alleen maar haar vriend, Roos was bezig met Vincent en Elize deed wel mee maar op een normale manier. De echte aandachtstrekkers waren Samantha, Tony en Joey. Jokertje ook wel enigszins, maar die was niet zo opzichtig bezig om meiden mee te krijgen. Dat was meer een Elise: deed wel mee maar op een normale manier.
Inderdaad, precies dit dus. Ik zou het overigens niet omschrijven als een 'normale' manier. Ze waren allemaal behoorlijk losbandig in die serie. Alleen het verschil is wel dat die anderen grenzen hebben en nu ze allemaal wat ouder zijn volgens mij over het algemeen ook een stabiel leven hebben.

Het leven van Samantha is alles behalve stabiel en nog grenzelozer geworden. Wordt ook steeds extremer heb ik het idee. Nieuw hoogtepunt voor mij toch wel is dat ze na 2-3 weken na het overlijden van de man van je leven - waar ze een extreem groot tatoeage van heeft - alweer een nieuwe relatie heeft.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199658703
Is er al een signaal van Sam?
  vrijdag 28 mei 2021 @ 20:14:30 #175
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_199660253
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:22 schreef goldback het volgende:
Elk huisje heeft wel zijn kruisje
Samantha heeft echt een open kruis.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 21:16:59 #176
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199661678
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:39 schreef goldback het volgende:
Is er al een signaal van Sam?
Ja goeie vraag, is de lamp weer aan?
pi_199662136
Een calex lamp zeker.
pi_199662990
Het ‘roddelaccount’ postte dat Sam hele dagen aan het feesten is. Bron: geen?
pi_199663954
Feest, gelukkig gaat het dan weer wat beter met haar.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 23:52:54 #180
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199664726
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:04 schreef goldback het volgende:
Feest, gelukkig gaat het dan weer wat beter met haar.
Over het algemeen feest Samantha niet met alleen ranja en borrelnootjes, dus ik ben bang dat het licht eerder weer uitgaat/uitblijft, dan aangaat.
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  zaterdag 29 mei 2021 @ 02:52:22 #181
100636 Energie
i am the #1
pi_199665685
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:12 schreef Allyo het volgende:
Het ‘roddelaccount’ postte dat Sam hele dagen aan het feesten is. Bron: geen?
Ben ook benieuwd waar dat op gebaseerd is. Als het puur bedoeld is om Samantha zwart te maken dan gaat het wel een stap te ver. Degene achter het account kan zich beter bezighouden om achtergrond informatie te verzamelen.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199666208
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 02:52 schreef Energie het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd waar dat op gebaseerd is. Als het puur bedoeld is om Samantha zwart te maken dan gaat het wel een stap te ver. Degene achter het account kan zich beter bezighouden om achtergrond informatie te verzamelen.
Misschien dan een idee om gewoon geen aandacht meer te besteden aan dat roddelaccount? Zeker niet voor elke scheet zonder bron.
Het is goed mogelijk dat er een link is tussen Fok! en het bestaan van dit account.
Een lurker bijv.
pi_199675019
Ik mis Babs :( Tis verdomme zo rustig dat ik uit pure ellende lulgate aan het bijlezen ben 😩
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')
  zondag 30 mei 2021 @ 01:44:16 #184
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199678795
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:11 schreef Lievert het volgende:
Ik mis Babs :( Tis verdomme zo rustig dat ik uit pure ellende lulgate aan het bijlezen ben 😩
En daar hoef je je helemaal niet voor te schamen, bijzondere avond daar. Lesje nederigheid voor dre. Over 24 uur zeg je: ik was erbij!
pi_199687897


[ Bericht 100% gewijzigd door Woonbootjes op 30-05-2021 21:12:08 (Verkeerde Topic) ]
  Moderator / Miss SHO zondag 30 mei 2021 @ 23:00:25 #186
22592 crew  Ole
pi_199689217
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En daar hoef je je helemaal niet voor te schamen, bijzondere avond daar. Lesje nederigheid voor dre. Over 24 uur zeg je: ik was erbij!
demn is dat drama optreden nog ergens te zien?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 30 mei 2021 @ 23:18:53 #187
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199689413
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:00 schreef Ole het volgende:

[..]

demn is dat drama optreden nog ergens te zien?
Nee, helaas. Ik wilde dat nummer van Nick en Rolf nog ff horen, gaat ook niet.
De andere streamers zijn ook niet terug te kijken.
  zondag 30 mei 2021 @ 23:31:13 #188
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199689479
Bij Humberto werd vanavond het optreden besproken met Diggy Dex en Ronnie.
  Moderator / Miss SHO zondag 30 mei 2021 @ 23:36:38 #189
22592 crew  Ole
pi_199689503
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, helaas. Ik wilde dat nummer van Nick en Rolf nog ff horen, gaat ook niet.
De andere streamers zijn ook niet terug te kijken.
jammer..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199690351
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Bij Humberto werd vanavond het optreden besproken met Diggy Dex en Ronnie.
Het optreden van Barbie?? 🤣🤣🤣
Hoezo lopen de topics door elkaar heen...
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_199698433
Laat die meid gewoon lekker haar ding doen,beter voor iedereen.
pi_199698734
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 19:48 schreef goldback het volgende:
Laat die meid gewoon lekker haar ding doen,beter voor iedereen.
In ieder geval geen aandacht meer aan besteden, dat is zeker voor haar het beste.
pi_199699456
Het zal mij een zorg zijn hoe het met haar afloopt het enigste wat ik wil dat ze mij amusement brengt door haar stijl van leven.
  maandag 31 mei 2021 @ 23:36:40 #194
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199701688
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 20:47 schreef goldback het volgende:
Het zal mij een zorg zijn hoe het met haar afloopt het enigste wat ik wil dat ze mij amusement brengt door haar stijl van leven.
BAM!! En zo is het, alle schijnheilige ach en wees ten spijt.
pi_199715693
Voorlopig blijft ze rustig, ik moet toegeven dat ik dat knap vind.
Ook wel jammer, want geen sensatie.
Gelukkig heb ik nog een paar haagse kennissen die mij via facebook vermaken met hun drama.
  Miss 200.000.000! donderdag 3 juni 2021 @ 09:02:33 #196
367000 roos94
pi_199726938
Wat is het stil rond haar :o
pi_199726978
Ik mis haar aanwezigheid. Er heerst nu een grote leegte die riekt naar de zinloosheid van het bestaan.
pi_199726986
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:02 schreef roos94 het volgende:
Wat is het stil rond haar :o
Ik hoop dat het een goed teken is.
pi_199757361
Samant met haar heerlijkheidje is weer op Insta 😀
pi_199757369
cvketeltje89
pi_199757410
Ben benieuwd hoelang deze ware liefde zal duren
pi_199757412
quote:
Ik moest ze even zoeken.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199757682
Mooie tattoocombinatie wel: een gun en een heel erg zwart kruis.

Misschien stond daar wel eerst "eigendom van 'naamex' " O-)

Ook een optie voor Sam straks... een kruis van schouder tot schouder, van hals naar navel :'(
pi_199757760
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:37 schreef MorganLeFay het volgende:
Mooie tattoocombinatie wel: een gun en een heel erg zwart kruis.

Misschien stond daar wel eerst "eigendom van 'naamex' " O-)

Ook een optie voor Sam straks... een kruis van schouder tot schouder, van hals naar navel :'(
Dat kind heeft nu al een kogel in zijn kop
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2021 @ 17:50:02 #205
4036 crew  Cynix Ž
Verzuurde hork
pi_199757784
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 20:47 schreef goldback het volgende:
Het zal mij een zorg zijn hoe het met haar afloopt het enigste wat ik wil dat ze mij amusement brengt door haar stijl van leven.
Die stelling heeft een ietwat killige ondertoon, maar ik kan me er grotendeels wel in vinden. Ik voel me niet écht betrokken bij haar wel en wee. Het blijft natuurlijk een medemens, maar soms zit er gewoon niet meer in.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 5 juni 2021 @ 17:50:28 #206
39237 crew  H_T
2733
pi_199757792
quote:
Ook weer een reminder waarom je geen portretten moet nemen als tattoo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199758011
Hoe bestaat het dat er mensen zijn die zo respectloos en kil met de dood van een partner omgaan. Ik kan er echt met mijn pet niet bij.
Nu is ze natuurlijk niet de slimste dus rekening houden met een ander zal er niet inzitten maar dit is toch wel beyond everything.
pi_199758263
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:13 schreef praadje het volgende:
Hoe bestaat het dat er mensen zijn die zo respectloos en kil met de dood van een partner omgaan. Ik kan er echt met mijn pet niet bij.
Nu is ze natuurlijk niet de slimste dus rekening houden met een ander zal er niet inzitten maar dit is toch wel beyond everything.
Het was niet zo veel qua relatie.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199758729
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Het was niet zo veel qua relatie.
Nee dat weet ik maar dan nog. Uit respect voor zijn familie. En ja, ik weet dat dat teveel gevraagd is maar toch blijf ik me verbazen.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 19:28:52 #210
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199758896
Die bank heeft toch ook al een hoop meegemaakt hč :N

Hoeveel DNA profielen zouden ze daar uit kunnen halen 🤔
W
Z
E
pi_199758939
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 19:28 schreef rebel-angel het volgende:
Die bank heeft toch ook al een hoop meegemaakt hč :N

Hoeveel DNA profielen zouden ze daar uit kunnen halen 🤔
En hoeveel misdrijven zouden ze daarmee op kunnen lossen 8-)
pi_199774820
Ah, de strandwandeling incl filmpje kunnen we ook afstrepen, wat was de volgende scene ook al weer?
  Moderator zondag 6 juni 2021 @ 20:24:57 #213
184769 crew  Deisyy
pi_199774836
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 20:23 schreef IJsmuts het volgende:
Ah, de strandwandeling incl filmpje kunnen we ook afstrepen, wat was de volgende scene ook al weer?
Samen in de prak gereden toch?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199774894
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 20:23 schreef IJsmuts het volgende:
Ah, de strandwandeling incl filmpje kunnen we ook afstrepen, wat was de volgende scene ook al weer?
Deur intrappen want sleutel vergeten.
  zondag 6 juni 2021 @ 20:54:17 #215
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199775152
Zwanger natuurlijk
pi_199775209
Waarom gaan hun onder de zonnebank als het buiten volop zon en 25C is?
  zondag 6 juni 2021 @ 21:10:17 #217
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199775371
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 20:23 schreef IJsmuts het volgende:
Ah, de strandwandeling incl filmpje kunnen we ook afstrepen, wat was de volgende scene ook al weer?
Samen een schoonheidsmaskertje op en samen in bed met een "grappige filter."
Of zou deze Clyde niet akkoord gaan met een filter met konijnenoortjes, mascara, rouge en een beetje roze lipjes?
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199775429
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 21:10 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

Samen een schoonheidsmaskertje op en samen in bed met een "grappige filter."
Of zou deze Clyde niet akkoord gaan met een filter met konijnenoortjes, mascara, rouge en een beetje roze lipjes?
Deze Clyde had toch een gezin? Je gezin in de steek laten voor Samantha |:) :|W
pi_199775448
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 20:57 schreef MorganLeFay het volgende:
Waarom gaan hun onder de zonnebank als het buiten volop zon en 25C is?
Oh doe ik ook. Ik heb echt niet het geduld en de tijd om uren in de zon te bakken. Dan maar even snel 20 minuutjes naar de zonnebank.
pi_199776143
Oh heerlijk ze is er weer met een teken van leven.
pi_199780554
quote:
17s.gif Op zondag 6 juni 2021 21:14 schreef praadje het volgende:

[..]

Oh doe ik ook. Ik heb echt niet het geduld en de tijd om uren in de zon te bakken. Dan maar even snel 20 minuutjes naar de zonnebank.
Raggel Hazes gespot.
pi_199782135
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:23 schreef TheAngryDutchman het volgende:

[..]

Raggel Hazes gespot.
_O- _O- Nope, ik weet wel op tijd te stoppen.
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:47:42 #223
100636 Energie
i am the #1
pi_199806491
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Het was niet zo veel qua relatie.
Als je ziet hoe ze met elkaar omgaan dan deden ze alsof ze al jaren samen zijn. Precies wat er nu ook weer gebeurd. Dus ik denk niet dat je kan spreken van 'niet zoveel relatie'.

Ik had even gehoopt dat ze het licht had gezien. Maar ze is dus gewoon nog samen met deze nieuwe relatie.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
  woensdag 9 juni 2021 @ 19:50:52 #224
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_199810077
hij slaapt wel veel he?
pi_199810781
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 19:32 schreef praadje het volgende:

[..]

En hoeveel misdrijven zouden ze daarmee op kunnen lossen 8-)
_O- _O-
pi_199812190
dat is gewoon een oude foto hoor. om mensen te plezieren. en zowaar, het werkt!
pi_199812959
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:13 schreef praadje het volgende:
Hoe bestaat het dat er mensen zijn die zo respectloos en kil met de dood van een partner omgaan. Ik kan er echt met mijn pet niet bij.
Nu is ze natuurlijk niet de slimste dus rekening houden met een ander zal er niet inzitten maar dit is toch wel beyond everything.
Misschien heeft ie wel een hele lullige zelfmoord brief naar haar geschreven, en haar voor rotte vis uitgemaakt en is ze nu 'boos' op hem.
pi_199813145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 22:59 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

Misschien heeft ie wel een hele lullige zelfmoord brief naar haar geschreven, en haar voor rotte vis uitgemaakt en is ze nu 'boos' op hem.
Geloof niets van die zelfmoord.
pi_199813300
Ze heeft toch amper een relatie gehad met hem ?
  donderdag 10 juni 2021 @ 10:17:27 #230
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_199815504
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:08 schreef An_0_Niem het volgende:
Ben benieuwd hoelang deze ware liefde zal duren
het zal wel niet lang duren, levensverwachting van vorige vriend was niet lang.
pi_199823587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 23:42 schreef goldback het volgende:
Ze heeft toch amper een relatie gehad met hem ?
Maar hij is wel gebombardeerd tot papa van Angelo.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 11:30:55 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_199829608
Ze was toch helderziend? Kan de Gelly niet channelen?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_199830078
Hoe dom ook weer. Vandaag op haar Insta: VANDAAG dit mooie schilderij binnen gekregen zijn er echt onwijs blij mee nu een mooi plekje aan de muur volg en bericht @santinojas.

Op 19 mei had ze bij dat zelfde 'schilderij' al gezet: Onwijs blij met het resultaat en wat heb je dit super mooi gedaan mijn schilderij hangt mooi aan de muur dankjewel wel @santinojas !!
_O-
pi_199840608
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:11 schreef Duiker64 het volgende:
Hoe dom ook weer. Vandaag op haar Insta: VANDAAG dit mooie schilderij binnen gekregen zijn er echt onwijs blij mee nu een mooi plekje aan de muur volg en bericht @:santinojas.

Op 19 mei had ze bij dat zelfde 'schilderij' al gezet: Onwijs blij met het resultaat en wat heb je dit super mooi gedaan mijn schilderij hangt mooi aan de muur dankjewel wel @:santinojas !!
_O-
En ondertussen hebben we nog steeds geen foto gezien van het "schilderij" aan de muur. Volgens mij is het gewoon een plaatje van hoe het zou kunnen worden en heeft ze helemaal niks |:(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 11 juni 2021 @ 22:35:49 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199840695
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:11 schreef Duiker64 het volgende:
Hoe dom ook weer. Vandaag op haar Insta: VANDAAG dit mooie schilderij binnen gekregen zijn er echt onwijs blij mee nu een mooi plekje aan de muur volg en bericht @:santinojas.

Op 19 mei had ze bij dat zelfde 'schilderij' al gezet: Onwijs blij met het resultaat en wat heb je dit super mooi gedaan mijn schilderij hangt mooi aan de muur dankjewel wel @:santinojas !!
_O-
Hahaha, dat viel mij ook al op _O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker vrijdag 11 juni 2021 @ 22:46:18 #236
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199841029
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 22:31 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

En ondertussen hebben we nog steeds geen foto gezien van het "schilderij" aan de muur. Volgens mij is het gewoon een plaatje van hoe het zou kunnen worden en heeft ze helemaal niks |:(
Nee. Maar madam ligt wel met haar benen over mekaar onder de zonnebank 8)7
pi_199842383
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 22:46 schreef maily het volgende:

[..]

Nee. Maar madam ligt wel met haar benen over mekaar onder de zonnebank 8)7
Ze heeft in ieder geval haar benen eens over/bij elkaar
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:19:57 #238
100636 Energie
i am the #1
pi_199853693
Ze is bezig om weer lekker eten te maken voor haar 'mannetje'. De cyclus herhaalt zich.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
  zaterdag 12 juni 2021 @ 22:42:03 #239
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_199857256
De stroom ging op een gegeven moment erg hard, dus even het meelezen gestaakt. Maar het gaat weer wat rustiger dus met Samanda?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 12 juni 2021 @ 22:47:09 #240
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199857389
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef Energie het volgende:
Ze is bezig om weer lekker eten te maken voor haar 'mannetje'. De cyclus herhaalt zich.
Kip met broccoli?
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Spellchecker zaterdag 12 juni 2021 @ 22:59:39 #241
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199857744
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 22:47 schreef doeka het volgende:

[..]

Kip met broccoli?
Iets groens dat eruitzag als boontjes :P
  zondag 13 juni 2021 @ 06:41:19 #242
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_199860315
Volgens haar was het roti
pi_199861999
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef Energie het volgende:
Ze is bezig om weer lekker eten te maken voor haar 'mannetje'. De cyclus herhaalt zich.
We hebben de strandwandeling al gehad, boontjes eten, nu sportief in de morgen. Het volgende in de cyclus is samen een tattoo....En hoop dat het met Dave daarna beter afloopt....
pi_199862514
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 22:47 schreef doeka het volgende:

[..]

Kip met broccoli?
Roti
  zondag 13 juni 2021 @ 12:06:12 #245
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199862633
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 22:59 schreef maily het volgende:

[..]

Iets groens dat eruitzag als boontjes :P
Ik dacht dat ze voor de vorige Clydes altijd kip met broccoli maakte, maar misschien houdt deze Clyde daar niet van.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199862648
Wat heerlijk allemaal weer !
  Spellchecker zondag 13 juni 2021 @ 12:12:10 #247
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199862688
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:05 schreef Duiker64 het volgende:

[..]

We hebben de strandwandeling al gehad, boontjes eten, nu sportief in de morgen. Het volgende in de cyclus is samen een tattoo....En hoop dat het met Dave daarna beter afloopt....
Een hontje nog!
  zondag 13 juni 2021 @ 12:18:20 #248
58711 soapie
Zeeperd
pi_199862740
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:12 schreef maily het volgende:

[..]

Een hontje nog!
En een baby! :P
  Miss 200.000.000! zondag 13 juni 2021 @ 12:23:34 #249
367000 roos94
pi_199862805
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:18 schreef soapie het volgende:

[..]

En een baby! :P
Beter laat ze een knoop leggen in die eierstokken :+
  zondag 13 juni 2021 @ 12:25:54 #250
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199862854
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:23 schreef roos94 het volgende:

[..]

Beter laat ze een knoop leggen in die eierstokken :+
Volgens de Clyde voor de vorige Clyde was dat al gebeurd.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Spellchecker zondag 13 juni 2021 @ 12:28:25 #251
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199862893
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:18 schreef soapie het volgende:

[..]

En een baby! :P
Dat gaat niet meer ...
  zondag 13 juni 2021 @ 12:33:33 #252
58711 soapie
Zeeperd
pi_199862958
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:28 schreef maily het volgende:

[..]

Dat gaat niet meer ...
Eerst zien dan geloven zou ik normaal geproken zeggen, maar liever niet.... ;)
  zondag 13 juni 2021 @ 16:04:53 #253
100636 Energie
i am the #1
pi_199865830
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:05 schreef Duiker64 het volgende:

[..]

We hebben de strandwandeling al gehad, boontjes eten, nu sportief in de morgen. Het volgende in de cyclus is samen een tattoo....En hoop dat het met Dave daarna beter afloopt....
Het zijn vooral toch veel slapende foto's van Dave. Hij zal wel uitgeput zijn.

Volgens mij maakte ze ook al reclame voor tattoo en liteken verwijderen. Dus wellicht staat dat nu op de agenda.

Zouden er geen medicijnen bestaan om emoties te stabiliseren?
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199868895
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 16:04 schreef Energie het volgende:

[..]


Zouden er geen medicijnen bestaan om emoties te stabiliseren?
Ja hoor,genoeg. Maar dan moet ze ze wel getrouw innemen. En combinatie met drugs/alcohol is niet aan te bevelen. :N
pi_199869874
Volgens mij is die hele Dave hartstikke pleitte. Het zijn een paar oude foto’s die herhaald zijn en verder is hij niet in beeld. Vast een grote komedie. Ze wil zo graag een relatie. Ben echt benieuwd of Dave nog ‘aan’ is.
pi_199872342
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:35 schreef Kupelu het volgende:
Volgens mij is die hele Dave hartstikke pleitte. Het zijn een paar oude foto’s die herhaald zijn en verder is hij niet in beeld. Vast een grote komedie. Ze wil zo graag een relatie. Ben echt benieuwd of Dave nog ‘aan’ is.
Ohhh ik dacht het al een tijdje dat heel die gast niet meer in the picture is.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199873308
Ja hč. Dave is out.

Maar wel heel fijn dat het beter lijkt te gaan met Babs. Sporten en lekker op het strand. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Kupelu op 13-06-2021 22:29:41 (Typo) ]
  zondag 13 juni 2021 @ 22:59:41 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199874434
Dave is hier nog te zien in de zonnebril van Samanda:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 13 juni 2021 @ 23:14:04 #259
62419 CherryLips
chocoholic
pi_199874745
Die tattoo artist mag zichzelf ook wel even achter de oren krabben. Jezus.
Tap tap tap
  Spellchecker zondag 13 juni 2021 @ 23:18:56 #260
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199874824
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 22:59 schreef AgnesGru het volgende:
Dave is hier nog te zien in de zonnebril van Samanda:

[ afbeelding ]
Weer met zijn ogen dicht _O-
  Spellchecker zondag 13 juni 2021 @ 23:20:26 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199874847
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Die tattoo artist mag zichzelf ook wel even achter de oren krabben. Jezus.
Er worden wel achterlijker dingen getatoeëerd hoor ....
pi_199875037
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 22:59 schreef AgnesGru het volgende:
Dave is hier nog te zien in de zonnebril van Samanda:

[ afbeelding ]
Jeeeeeee! Je hebt gelijk. Wat goed dat je dat zag.
pi_199875684
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:35 schreef Kupelu het volgende:
Volgens mij is die hele Dave hartstikke pleitte. Het zijn een paar oude foto’s die herhaald zijn en verder is hij niet in beeld. Vast een grote komedie. Ze wil zo graag een relatie. Ben echt benieuwd of Dave nog ‘aan’ is.
Ik heb het idee dat hij niet zo van de Insta-aandacht is. Er zijn een paar foto's van in het begin, en voor de rest zie je hem alleen slapend (dus als hij er geen weet van heeft) of uit de verte (zoals toen hij de zee in liep op een filmpje eerder deze week). Volgens mij wil hij gewoon niet een paar keer per week lebberend op Insta staan (wat volgens mij ook vrij normaal is als je 40 bent) en zien we hem daarom zo weinig.
pi_199875869
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 01:08 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat hij niet zo van de Insta-aandacht is. Er zijn een paar foto's van in het begin, en voor de rest zie je hem alleen slapend (dus als hij er geen weet van heeft) of uit de verte (zoals toen hij de zee in liep op een filmpje eerder deze week). Volgens mij wil hij gewoon niet een paar keer per week lebberend op Insta staan (wat volgens mij ook vrij normaal is als je 40 bent) en zien we hem daarom zo weinig.
Dat zou dan het eerste “verstandige” vriendje zijn van haar.
  maandag 14 juni 2021 @ 05:01:32 #265
100636 Energie
i am the #1
pi_199875944
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 02:24 schreef Sumpie het volgende:

[..]

Dat zou dan het eerste “verstandige” vriendje zijn van haar.
Was dat niet Gerrit?
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199876210
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 23:20 schreef maily het volgende:

[..]

Er worden wel achterlijker dingen getatoeëerd hoor ....
O oké. Dan is het niet lelijk?
Tap tap tap
  Spellchecker maandag 14 juni 2021 @ 07:47:07 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199876224
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 07:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O oké. Dan is het niet lelijk?
Nee dat zeg ik ook niet.
Ik vind het ook afschuwelijk.

Maar voor die tatoeëerder is het gewoon werk.

Een viesroze Mercedes is ook lelijk, maar als de klant die wil, kan hij die krijgen.
Daar gaat die verkoper niet van wakkerliggen.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 14:26:36 #268
100636 Energie
i am the #1
pi_199896550
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 07:47 schreef maily het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik ook niet.
Ik vind het ook afschuwelijk.

Maar voor die tatoeëerder is het gewoon werk.

Een viesroze Mercedes is ook lelijk, maar als de klant die wil, kan hij die krijgen.
Daar gaat die verkoper niet van wakkerliggen.
Inderdaad, hij hoeft er niet mee rond te lopen. Tenzij die er totaal niet achterstaat mag je ergens verwachten dat zo iemand goed werk doet. Precies naar de verwachting van de klant.

Kan er alleen echt niet bij dat na het zetten van zo'n tattoo. Waarin letterlijk staat 'eigendom van'. Dat ze zo snel verder is gegaan.

Zag weer dat ze bezig was om rijst met kip voor haar 'mannetje' te maken.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199961263
Zo te zien heeft die Dave een redelijk goede invloed op haar, ze zit volgens mij elke dag in de sportschool met hem.
pi_199964711
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 16:02 schreef Aaltje1978 het volgende:
Zo te zien heeft die Dave een redelijk goede invloed op haar, ze zit volgens mij elke dag in de sportschool met hem.
Na weer een korte opname weer vol goede moed om het beter te gaan doen. Hopelijk lukt het haar ooit. Al hoop ik dat de kinderen daar niet meer in huis hoeven wonen, ook de kleine Angelo niet. Te vaak te onstabiel en te gevoelig voor invloeden van 'vrienden' en/of BFF's .
pi_199965046
Is ze al zwanger? Duurt anders wel lang.. :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_199965162
https://www.instagram.com/p/CQTsDy6FQ8G/

Gezellig hoor, lekker socializen met (weer) je nieuwe schoonzoon. Elke keer een andere vent over de vloer, mijn vader zou daarvoor passen.
  Spellchecker zaterdag 19 juni 2021 @ 20:04:54 #273
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199965198
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 20:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CQTsDy6FQ8G/

Gezellig hoor, lekker socializen met (weer) je nieuwe schoonzoon. Elke keer een andere vent over de vloer, mijn vader zou daarvoor passen.
Ik zie dat heel even het gezelschap in beeld is en daarna weer alleen Samanta's voorgevel.
  Moderator zaterdag 19 juni 2021 @ 20:05:27 #274
184769 crew  Deisyy
pi_199965204
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 20:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CQTsDy6FQ8G/

Gezellig hoor, lekker socializen met (weer) je nieuwe schoonzoon. Elke keer een andere vent over de vloer, mijn vader zou daarvoor passen.
Het viel mij vooral op dat de moeder van Samanth er maar verveeld bij zit :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Miss 200.000.000! zaterdag 19 juni 2021 @ 20:39:44 #275
367000 roos94
pi_199965610
Lekker peukies op tafel
  zondag 20 juni 2021 @ 08:51:49 #276
58711 soapie
Zeeperd
pi_199971477
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 20:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het viel mij vooral op dat de moeder van Samanth er maar verveeld bij zit :D
Viel mij ook op!
pi_199971608
Dat van moeders kan ik wel begrijpen met de dochter dat je wel eens klaar bent met alles.
  Spellchecker zondag 20 juni 2021 @ 09:24:30 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199971635
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:19 schreef goldback het volgende:
Dat van moeders kan ik wel begrijpen met de dochter dat je wel eens klaar bent met alles.
"En allemaal mee-eten" :D
pi_199971703
Djemino Angelo… aka Allessie heeft inmiddels 3 vaders maar niemand op Vaderdag

Wil de échte vader van Angelo NU opstaan?
Durf ik best te zeggen want we weten allemaal dat het niet Gelmore is :N

[ Bericht 16% gewijzigd door Lievert op 20-06-2021 09:55:19 (.)(.) ]
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')
pi_199971967
De echte fadeur denkt bekijk het maar, moet ik straks ook nog betalen.
  Moderator zondag 20 juni 2021 @ 12:04:29 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199973065
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 10:11 schreef goldback het volgende:
De echte fadeur denkt bekijk het maar, moet ik straks ook nog betalen.
Als je alimentatie gaat betalen, heeft Barbie volgende maand weer een borstvergroting.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 20 juni 2021 @ 14:45:35 #282
100636 Energie
i am the #1
pi_199975279
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 19:33 schreef Duiker64 het volgende:

[..]

Na weer een korte opname weer vol goede moed om het beter te gaan doen. Hopelijk lukt het haar ooit. Al hoop ik dat de kinderen daar niet meer in huis hoeven wonen, ook de kleine Angelo niet. Te vaak te onstabiel en te gevoelig voor invloeden van 'vrienden' en/of BFF's .
Zoiets denk ik ook helaas. Dit houdt geen stand. Het gaat ook allemaal weer veel te snel.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_200013967
Oh joy!
Met een account kan ik eindelijk ook alle spoilers op dit topic lezen! O+
Clap your hands if you're working too hard
  dinsdag 22 juni 2021 @ 20:09:20 #284
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200013990
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:07 schreef Snolkelderij het volgende:
Oh joy!
Met een account kan ik eindelijk ook alle spoilers op dit topic lezen! O+
Welkom, kom je van het vivamforum?
pi_200014021
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Welkom, kom je van het vivamforum?
Ja, maar ik lees hier al tijden mee. Ik heb een shortcut naar Barbiegate in mijn favorieten staan.
Soms zijn jullie sneller dan de viva-dames. Of completer })
Clap your hands if you're working too hard
  dinsdag 22 juni 2021 @ 21:07:52 #286
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200015029
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:11 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]

Ja, maar ik lees hier al tijden mee. Ik heb een shortcut naar Barbiegate in mijn favorieten staan.
Soms zijn jullie sneller dan de viva-dames. Of completer })
Welkom! O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200016314
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:11 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]

Ja, maar ik lees hier al tijden mee. Ik heb een shortcut naar Barbiegate in mijn favorieten staan.
Soms zijn jullie sneller dan de viva-dames. Of completer })
Applaus voor je username :D
Tap tap tap
  dinsdag 22 juni 2021 @ 22:12:48 #288
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_200016488
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:11 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]

Ja, maar ik lees hier al tijden mee. Ik heb een shortcut naar Barbiegate in mijn favorieten staan.
Soms zijn jullie sneller dan de viva-dames. Of completer })
Welkom en veel plezier hier op Fok! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Spellchecker dinsdag 22 juni 2021 @ 22:13:28 #289
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 22:14:14 #290
184769 crew  Deisyy
pi_200016520
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Applaus voor je username :D
Ja dit _O_

Welkom snol! *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200016567
Nu moet ik me voortaan niet verspreken als ik knolselderij moet hebben.
Tap tap tap
  Spellchecker dinsdag 22 juni 2021 @ 22:16:55 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200016576
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja dit _O_

Welkom snol! *O*
Godver .... wel lekker om dat zomaar te kunnen schrijven he :D
  Spellchecker dinsdag 22 juni 2021 @ 22:17:20 #293
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200016589
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik me voortaan niet verspreken als ik knolselderij moet hebben.
_O- _O- _O- _O-

Wij allemaal niet ..... :D
  dinsdag 22 juni 2021 @ 22:20:07 #294
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200016665
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik me voortaan niet verspreken als ik knolselderij moet hebben.
Gevaarlijk. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200016803
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik me voortaan niet verspreken als ik knolselderij moet hebben.
:Y
Clap your hands if you're working too hard
  woensdag 23 juni 2021 @ 01:11:56 #296
100636 Energie
i am the #1
pi_200019005
Ze heeft Rijst / Kip en bonen gemaakt :s)
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_200019407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 01:11 schreef Energie het volgende:
Ze heeft Rijst / Kip en bonen gemaakt :s)
Nou.... Je verwacht het niet! :')
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:23:51 #298
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200021224
Volgens mij gaat het best goed met haar momenteel.

Ik zie foto’s van haar broer en ouders. Normaal eten met haar vriendje.

Geen gekke wijven en gedoe.
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 juni 2021 @ 12:51:08 #299
22592 crew  Ole
pi_200023428
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:11 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]

Ja, maar ik lees hier al tijden mee. Ik heb een shortcut naar Barbiegate in mijn favorieten staan.
Soms zijn jullie sneller dan de viva-dames. Of completer })
Welkom in het leukste forum van SHO *O* O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200023798
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:51 schreef Ole het volgende:

[..]

Welkom in het leukste forum van SHO *O* O+
*topic
  Spellchecker woensdag 23 juni 2021 @ 15:29:07 #301
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')