Het zijn vooral toch veel slapende foto's van Dave. Hij zal wel uitgeput zijn.quote:Op zondag 13 juni 2021 11:05 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
We hebben de strandwandeling al gehad, boontjes eten, nu sportief in de morgen. Het volgende in de cyclus is samen een tattoo....En hoop dat het met Dave daarna beter afloopt....
Ja hoor,genoeg. Maar dan moet ze ze wel getrouw innemen. En combinatie met drugs/alcohol is niet aan te bevelen.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:04 schreef Energie het volgende:
[..]
Zouden er geen medicijnen bestaan om emoties te stabiliseren?
Ohhh ik dacht het al een tijdje dat heel die gast niet meer in the picture is.quote:Op zondag 13 juni 2021 20:35 schreef Kupelu het volgende:
Volgens mij is die hele Dave hartstikke pleitte. Het zijn een paar oude foto’s die herhaald zijn en verder is hij niet in beeld. Vast een grote komedie. Ze wil zo graag een relatie. Ben echt benieuwd of Dave nog ‘aan’ is.
Weer met zijn ogen dichtquote:Op zondag 13 juni 2021 22:59 schreef AgnesGru het volgende:
Dave is hier nog te zien in de zonnebril van Samanda:
[ afbeelding ]
Er worden wel achterlijker dingen getatoeëerd hoor ....quote:Op zondag 13 juni 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Die tattoo artist mag zichzelf ook wel even achter de oren krabben. Jezus.
Jeeeeeee! Je hebt gelijk. Wat goed dat je dat zag.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:59 schreef AgnesGru het volgende:
Dave is hier nog te zien in de zonnebril van Samanda:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat hij niet zo van de Insta-aandacht is. Er zijn een paar foto's van in het begin, en voor de rest zie je hem alleen slapend (dus als hij er geen weet van heeft) of uit de verte (zoals toen hij de zee in liep op een filmpje eerder deze week). Volgens mij wil hij gewoon niet een paar keer per week lebberend op Insta staan (wat volgens mij ook vrij normaal is als je 40 bent) en zien we hem daarom zo weinig.quote:Op zondag 13 juni 2021 20:35 schreef Kupelu het volgende:
Volgens mij is die hele Dave hartstikke pleitte. Het zijn een paar oude foto’s die herhaald zijn en verder is hij niet in beeld. Vast een grote komedie. Ze wil zo graag een relatie. Ben echt benieuwd of Dave nog ‘aan’ is.
Dat zou dan het eerste “verstandige” vriendje zijn van haar.quote:Op maandag 14 juni 2021 01:08 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij niet zo van de Insta-aandacht is. Er zijn een paar foto's van in het begin, en voor de rest zie je hem alleen slapend (dus als hij er geen weet van heeft) of uit de verte (zoals toen hij de zee in liep op een filmpje eerder deze week). Volgens mij wil hij gewoon niet een paar keer per week lebberend op Insta staan (wat volgens mij ook vrij normaal is als je 40 bent) en zien we hem daarom zo weinig.
Was dat niet Gerrit?quote:Op maandag 14 juni 2021 02:24 schreef Sumpie het volgende:
[..]
Dat zou dan het eerste “verstandige” vriendje zijn van haar.
O oké. Dan is het niet lelijk?quote:Op zondag 13 juni 2021 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
Er worden wel achterlijker dingen getatoeëerd hoor ....
Nee dat zeg ik ook niet.quote:
Inderdaad, hij hoeft er niet mee rond te lopen. Tenzij die er totaal niet achterstaat mag je ergens verwachten dat zo iemand goed werk doet. Precies naar de verwachting van de klant.quote:Op maandag 14 juni 2021 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet.
Ik vind het ook afschuwelijk.
Maar voor die tatoeëerder is het gewoon werk.
Een viesroze Mercedes is ook lelijk, maar als de klant die wil, kan hij die krijgen.
Daar gaat die verkoper niet van wakkerliggen.
Na weer een korte opname weer vol goede moed om het beter te gaan doen. Hopelijk lukt het haar ooit. Al hoop ik dat de kinderen daar niet meer in huis hoeven wonen, ook de kleine Angelo niet. Te vaak te onstabiel en te gevoelig voor invloeden van 'vrienden' en/of BFF's .quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:02 schreef Aaltje1978 het volgende:
Zo te zien heeft die Dave een redelijk goede invloed op haar, ze zit volgens mij elke dag in de sportschool met hem.
Ik zie dat heel even het gezelschap in beeld is en daarna weer alleen Samanta's voorgevel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CQTsDy6FQ8G/
Gezellig hoor, lekker socializen met (weer) je nieuwe schoonzoon. Elke keer een andere vent over de vloer, mijn vader zou daarvoor passen.
Het viel mij vooral op dat de moeder van Samanth er maar verveeld bij zitquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CQTsDy6FQ8G/
Gezellig hoor, lekker socializen met (weer) je nieuwe schoonzoon. Elke keer een andere vent over de vloer, mijn vader zou daarvoor passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |