Groot verschil met Britney is natuurlijk wel dat zij iets kan, daar waar we Samantha de J. nog nooit op iets van talent hebben kunnen betrappen.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:18 schreef Jauke het volgende:
[..]
Kijk naar Britney, daar was het toch echt wel een graadje erger met alle aandacht die ze kreeg: vriendje hier, vriendje daar, kindje hier, kindje daar, voogdij kwijt, zonder slipje auto’s instappen, hoofd kaalscheren, paraplu’s, rehab hier en rehab daar. Toen zij stopte met streken uithalen werd ze ook opeens ‘saai’ en boeide niemand haar meer.
Die draait tegenwoordig ook alleen nog maar pirouetjes voor de cam in haar veel te korte broekjes uit 1990.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:18 schreef Jauke het volgende:
[..]
Kijk naar Britney, daar was het toch echt wel een graadje erger met alle aandacht die ze kreeg: vriendje hier, vriendje daar, kindje hier, kindje daar, voogdij kwijt, zonder slipje auto’s instappen, hoofd kaalscheren, paraplu’s, rehab hier en rehab daar. Toen zij stopte met streken uithalen werd ze ook opeens ‘saai’ en boeide niemand haar meer.
Ze heeft toen wel 2 x 1250 cc aan talent chirurgisch laten aanbrengen, sommigen redden het daar ook gewoon mee.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:46 schreef doeka het volgende:
[..]
Groot verschil met Britney is natuurlijk wel dat zij iets kan, daar waar we Samantha de J. nog nooit op iets van talent hebben kunnen betrappen.
quote:Op maandag 24 mei 2021 13:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze heeft toen wel 2 x 1250 cc aan talent chirurgisch laten aanbrengen, sommigen redden het daar ook gewoon mee.
Met Gilette reclames.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:04 schreef doeka het volgende:
[..]Zeker waar! Ik weet weinig van de desbetreffende psychische stoornissen van de beide dames, maar één verschil is natuurlijk wel dat Britney heel erg succesvol is/was. Die heeft ook altijd haar eigen geld verdiend.
5 maar?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Er zijn wel 5 Dave T's in Scheveningen/Duindorp.
Od's of echt gerichte suïcide pogingen die diep geworteld zijn?quote:
Vanaf een stoeprand springen vond ik toch echt wel een serieuze pogingquote:Op maandag 24 mei 2021 17:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Od's of echt gerichte suïcide pogingen die diep geworteld zijn?
Zal wel door het vele drugsgebruik komen. Word je niet echt mooier van.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:06 schreef Aaltje1978 het volgende:
Als die Dave echt pas 40 is dan heeft ie een behoorlijk ouwe kop... ik had 'm zo 53 gegeven, echt waar
Een weekje is niks.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:59 schreef H_T het volgende:
Je let een weekje niet op en ze heeft alweer een nieuwe... tijd om terug te lezen dus
De schuldige:quote:Op maandag 24 mei 2021 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Een weekje is niks.
Een ander ging even de hond uitlaten en hupsake.
Ben je er al achter waarom ze zo “onschuldig” kijkt?quote:Op maandag 24 mei 2021 21:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De schuldige:
[ link | afbeelding ]
ohhhja, deze foto is gemaakt terwijl ze op bed lag. Ze had in haar mandje moeten liggen en dat weet ze dondersgoedquote:Op maandag 24 mei 2021 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ben je er al achter waarom ze zo “onschuldig” kijkt?
Ik heb hetzelfde overtrekquote:Op maandag 24 mei 2021 21:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De schuldige:
[ link | afbeelding ]
Nee, ik kan me echt bijna niets herinneren van die serie. Alleen dat ze toen het zwembad ging poetsen en ondertussen iets zong van: “Ik ben een klein blond sletje”quote:Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vond vandaag de dvd van Oh Oh Cherso terug, heb deze nu opstaan. Herrineren jullie dat incident nog waarbij ze op beeld hadden dat Samantha met Vincent wilde zoenen en zij bleef beweren dat dat niet zo was? En als ik me goed herrinner, later in de serie dat ze ineens compleet door het lint gaat voor of tegen de camera? Ze had dit gedrag vroeger al, als 20-jarige. Maar dan hoort het nog enigszins bij de leeftijd.
Weet vooral nog dat ze hysterisch op haar bruiloft werd afgevoerd.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vond vandaag de dvd van Oh Oh Cherso terug, heb deze nu opstaan. Herrineren jullie dat incident nog waarbij ze op beeld hadden dat Samantha met Vincent wilde zoenen en zij bleef beweren dat dat niet zo was? En als ik me goed herrinner, later in de serie dat ze ineens compleet door het lint gaat voor of tegen de camera? Ze had dit gedrag vroeger al, als 20-jarige. Maar dan hoort het nog enigszins bij de leeftijd.
quote:Op maandag 24 mei 2021 21:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ohhhja, deze foto is gemaakt terwijl ze op bed lag. Ze had in haar mandje moeten liggen en dat weet ze dondersgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |