abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199606806
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:50 schreef Allyo het volgende:

[..]

Nee, ik kan me echt bijna niets herinneren van die serie. Alleen dat ze toen het zwembad ging poetsen en ondertussen iets zong van: “Ik ben een klein blond sletje”
pi_199607098
quote:
Ja dit ja😂
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:08:42 #103
100636 Energie
i am the #1
pi_199607919
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vond vandaag de dvd van Oh Oh Cherso terug, heb deze nu opstaan. Herinneren jullie dat incident nog waarbij ze op beeld hadden dat Samantha met Vincent wilde zoenen en zij bleef beweren dat dat niet zo was? En als ik me goed herrinner, later in de serie dat ze ineens compleet door het lint gaat voor of tegen de camera? Ze had dit gedrag vroeger al, als 20-jarige. Maar dan hoort het nog enigszins bij de leeftijd.
Ik denk dat het met de tijd steeds erger is geworden. In die serie had ze al 'los' gedrag en daardoor dus vermakkelijk om naar te kijken. Maar dat is na Michael toch echt een stuk erger geworden. Ze heeft nu zowat helemaal geen grenzen meer.

En ja, toen was het ook al bizar. En inderdaad er was ook een hele rel rondom een bruiloft staat me iets van bij.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:37:35 #104
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199608188
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:06 schreef Noek het volgende:

[..]

Weet vooral nog dat ze hysterisch op haar bruiloft werd afgevoerd.
Beelden zijn nergens te vinden.
Kon nog wel dit vinden:

quote:
Barbie eerder naar huis
Mike keek bezorgd toe aan de rand van de dansvloer. ‘Op een gegeven moment zag ik haar springen op de dansvloer. Ik dacht, Samanth – doe rustig. Je bent zwanger. Toen ben ik naar Ron ( Barbie’s vader – red. ) gelopen en gevraagd of hij met haar wilde praten. Ik had geen zin in een eerste ruzie.’ Dat deed Ron en voor we het wisten zagen we een huilende Barbie die tussen Ron en Jake in zat. Wat ze allemaal zei? Iets met een ‘zwaar leven’ en ‘ik heb het zo moeilijk.’

We zouden bijna denken dat ze gedronken had.

Ron probeerde één en ander nog te relativeren. ‘Toen ben ik even bij haar gaan zitteen toen werd ze even emotioneel.’ En ook Mike probeerde de schade te beperken. ‘Het werd haar gewoon even teveel. De zwangerschap, de bruiloft, de stress …’ Maar manager Jake zei iets héél anders. ‘Samantha heeft een blackout gekregen en had geen controle over haar lichaam. En of dat nou na twee wijn gebeurd is. Daar kan en wil ik niet over oordelen.’

Huh Jake, wat zeg je nou?

Maar of Barbie nu wel of niet gedronken had, ze lag wel gestrekt op de vloer van de wc. We zagen de paniek op het gezicht van Barbie’s moeder. ‘Even weg met de camera,’ en ze mepte de wc-deur dicht. Jake deed een poging om wijs en verstandig te handelen. ‘Zij lag op de vloer en ik zag haar ouders in paniek. Dan moet ik zorgen dat er wel goede beslissingen genomen worden.’

Gelukkig voor Jake, hoorden we dat Barbie bij kennis kwam. Het kind kotste de longen uit haar lijf en wisselde het voor de gezelligheid af met een paar goede huilbuien. Een goed moment voor haar vader om haar te trakteren op een stevige preek. ‘Je hebt echt de avond verpest voor iedereen.’ Barbie leek er niet van onder de indruk. ‘Doe normaal man. Ik ben gewoon hartstikke misselijk.’ Volgens Ron zag ze er ook zo uit. ‘Spuug overal. Ook op haar jurk. Het zag er niet fris meer uit.’

Deze plug-in wordt niet ondersteund

En dus besloot Jake dat het tijd was voor Barbie om naar het hotel te gaan. Mike zuchtte. ‘Het was teveel. Al die stress. Het lichtje ging uit.’ Dat zou zomaar eens kunnen. Al kennen wij tientallen zwangere bruiden die niet zomaar vanuit het niets een blackout krijgen. Maar hé, misschien is dit wel een traditie op Scheveningen. Mike ging in ieder geval wel mee met Barbie. Vond zijn moeder niet meer dan normaal. ‘Het was voor Mike ook jammer dat-ie weg moest, maar je bent net getrouwd. Samen uit, samen thuis.’
https://www.scriptgirl.nl(...)te-echtelijke-ruzie/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:50:56 #105
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199608330
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 09:37 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Kon nog wel dit vinden:
[..]

https://www.scriptgirl.nl(...)te-echtelijke-ruzie/
RTL heeft veel beelden verwijderd idd.

Maar serieus, je bent zwanger wanneer je trouwt waardoor je niet mag drinken/snuiven/etc, en je klaagt over een zwaar leven. :')
With love :*
pi_199608721
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat het zo is gegaan op die bruiloft. In mijn hoofd was ze alleen eerder weggegaan omdat ze moe was
pi_199610960
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:25 schreef Allyo het volgende:
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat het zo is gegaan op die bruiloft. In mijn hoofd was ze alleen eerder weggegaan omdat ze moe was
Nee, ik weet echt dat ze afgevoerd moest worden en dacht:"Tering, zit je even je eigen bruiloft te verzieken. Normaal heb je daar altijd je stomdronken oom voor."
Go hard or go home
  dinsdag 25 mei 2021 @ 14:40:27 #108
495932 Sugarglider
My finest day is yet unknown
pi_199612315
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vond vandaag de dvd van Oh Oh Cherso terug, heb deze nu opstaan. Herinneren jullie dat incident nog waarbij ze op beeld hadden dat Samantha met Vincent wilde zoenen en zij bleef beweren dat dat niet zo was? En als ik me goed herrinner, later in de serie dat ze ineens compleet door het lint gaat voor of tegen de camera? Ze had dit gedrag vroeger al, als 20-jarige. Maar dan hoort het nog enigszins bij de leeftijd.

Met die ‘sterretje’ ook. Je ziet ze afspreken “wat gaan we hierover zeggen” en vervolgens allebei glashard ontkennen. 😂
pi_199612426
Ben ik de enige hier die nog nooit een aflevering van Oh Oh Cherso heeft gezien?

Van de rls ooit eens anderhalve aflevering gezien ofzo. Ook alleen maar omdat ik hier post. Moest toch op zijn minst weten over wie het hier ging :')
  Spellchecker dinsdag 25 mei 2021 @ 14:54:18 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199612474
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben ik de enige hier die nog nooit een aflevering van Oh Oh Cherso heeft gezien?

Van de rls ooit eens anderhalve aflevering gezien ofzo. Ook alleen maar omdat ik hier post. Moest toch op zijn minst weten over wie het hier ging :')
*Boks.
Ik ook niet.
pi_199612631
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:22 schreef doeka het volgende:

[..]

Dr. Phil stuurt van die types waarbij alles mis gaat altijd naar een dual diagnosis center. Waar ze dan niet alleen afkicken, maar ook geholpen worden met psychische problematiek. Nu moet ik er bij Dr. Phil altijd wel om lachen, maar zoiets, met een lange opname en geen contact met allerlei mafkezen en social media zou voor haar wel eens hoe goed kunnen werken.
Naar mijn weten bestaan deze klinieken niet in NL. Zoek er zelf ook ook al sinds w003/2004,maar zonder succes. Mijn ene stoornis houdt de andere in stand, weinig adequate hulpverlening.
pi_199613416
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:08 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Naar mijn weten bestaan deze klinieken niet in NL. Zoek er zelf ook ook al sinds w003/2004,maar zonder succes. Mijn ene stoornis houdt de andere in stand, weinig adequate hulpverlening.
Als je in Brabant woont, daar zit Novadic Kentron. Zij hebben afdelingen met Dubbel Diagnose. Jellinek heeft die ook maar ik weet niet of zij ook opnames doen, dat zou je even uit moeten zoeken/informeren.
Sterkte.
pi_199613987
quote:

Nope. Ik ook niet. Nog nooit een programma wat er op lijkt ook niet. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 25-05-2021 21:36:10 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 25 mei 2021 @ 17:00:28 #114
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199614609
quote:

[..]

Ik heb je een privébericht gestuurd.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199614891
Niet echt gevolgd, maar wel gelezen dat haar grote liefde dood was en nog geen blauwe maandag later heeft mevrouw weer een nieuwe liefde.
Waar is dat mens mee bezig?

:{w
  Spellchecker dinsdag 25 mei 2021 @ 17:22:19 #116
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199614896
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:21 schreef Hiddendoe het volgende:
Niet echt gevolgd, maar wel gelezen dat haar grote liefde dood was en nog geen blauwe maandag later heeft mevrouw weer een nieuwe liefde.
Waar is dat mens mee bezig?

:{w
Zo rolt zij .... :P
pi_199618045
quote:

[..]

Zelf opgenomen geweest binnen de dubbele diagnose afdeling van Novadic - traject van 2 jaar. Ik zie ons Barbie dat niet doen, zo veel tijd investeren in een veel beter, maar burgerlijk leventje.
pi_199619095
bij het kentron kan je veel te makkelijk snachts naar buiten sneaken om te gaan zuipen en wat al niet meer. jaren terug vond je de struiken ook nog naalden en alles.
of ze moet op eoa afd terecht komen waar je echt met niemand meer contact van buitenaf meer mag hebben. die duurt dacht ik idd 2 jaar. maar volgens mij is ze daar ondertussen te oud voor
maar ik kan me haar daar echt niet tussen voorstellen. semi-bn-ers kunnen beter verder weg.
maar dat hielp haar ook niet. dus waarom wel in brabant.
pi_199619196
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:29 schreef suzi1 het volgende:
bij het kentron kan je veel te makkelijk snachts naar buiten sneaken om te gaan zuipen en wat al niet meer. jaren terug vond je de struiken ook nog naalden en alles.
of ze moet op eoa afd terecht komen waar je echt met niemand meer contact van buitenaf meer mag hebben. die duurt dacht ik idd 2 jaar. maar volgens mij is ze daar ondertussen te oud voor
maar ik kan me haar daar echt niet tussen voorstellen. semi-bn-ers kunnen beter verder weg.
maar dat hielp haar ook niet. dus waarom wel in brabant.
Wat is kentron en waar heb je het over?
pi_199619281
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat is kentron en waar heb je het over?
dat waar ze het hierboven over hebben, novadic kentron verslavingszorg. dubbele diagnoses en van dat soort waar we barbie heen moeten brengen
pi_199619303
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:37 schreef suzi1 het volgende:

[..]

dat waar ze het hierboven over hebben, novadic kentron verslavingszorg. dubbele diagnoses en van dat soort waar we barbie heen moeten brengen
ah oké, tnx. Dacht al dat ik iets gemist had ;)
pi_199619396
helaas speculaas

pi_199619959
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:40 schreef Sugarglider het volgende:

[..]

Met die ‘sterretje’ ook. Je ziet ze afspreken “wat gaan we hierover zeggen” en vervolgens allebei glashard ontkennen. 😂

Zullen we vooral niet oordelen op oh oh cherso beelden? Iedereen weet dat 90% in scene gezet is
pi_199620415
Maar Paul ik heb geen probleem
  Trouwste user 2022 woensdag 26 mei 2021 @ 08:47:25 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_199622776
quote:

Ook nooit gezien. Was gelijk met Voetbal Insite. Carlo Bosszhard deed ze na. Maar het zei me niks.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')