Hoezo jammer?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:13 schreef potjecreme het volgende:
Mercedes heeft elk seizoen wel een weekend dat het niet lekker loopt. Jammer dat het in Monaco is.
Dan wel, maar als hij gewoon een goed weekend heeft dan is het hosannaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat vinden we ervan als Max crasht deze Monaco? Ik vind dat we dan hard moeten oordelen, geen excuses.
De eerste keer een goed weekend in Monaco heeft hij nog niet gehadquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat vinden we ervan als Max crasht deze Monaco? Ik vind dat we dan hard moeten oordelen, geen excuses.
Dat hangt het er nog altijd vanaf wat de oorzaak is.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik bekijk alle crashes objectief.kan dan pas een oordeel geven.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die prijst vooral Lewis en daarmee zichzelf. Want hij is degen die Lewis heeft verslagen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Rosberg heeft Mercedes schijnbaar al afgeschreven, en die staat er wel om bekend om dat team iedere keer weer de hemel in te prijzen.
Zoals er ook hard geoordeeld werd in 2018, bedoel je?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Welke boot is van jou in Monaco? @:neef_wuppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Interessanter is of Latifi nog mee kan doenquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
Ziggo Go ligt eruit wtfHeeft Ziggo het nu al opgegeven?
Werkt hier op de telefoon gewoon hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]Erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggo bereidt je alvast voor op volgend jaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Rosberg heeft Mercedes schijnbaar al afgeschreven, en die staat er wel om bekend om dat team iedere keer weer de hemel in te prijzen.
en geen last van een te kleine databundelquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga toch wel extra genieten van die tv nu
Hoge kwaliteit, geen buffering, lage latency. Geweldig
Heb ik op kabelinternet ook nietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en geen last van een te kleine databundel
De website ligt er ook uit, dus ik denk dat ze problemen hebben. Ik weet het verder ook niet, ik zet F1 TV wel aanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werkt hier op de telefoon gewoon hoor
Al kijk ik gewoon op tv.
Hamilton die straks in de muur staat ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou wel mooi zijn voor de WK-stand om wat Ferrari's voor Hamilton te hebben.
Moeten ze alleen niet overal voor staanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou wel mooi zijn voor de WK-stand om wat Ferrari's voor Hamilton te hebben.
Liever morgen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton die straks in de muur staat ook.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De app doet het primaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:59 schreef tjoptjop het volgende:
Dit voor mij voor de eerste keer dat Ziggo Go het niet doet. Hele website is nu ook van de leg
Maar verder is het zeer neutraal en objectief daar hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky refereert naar de druk op Max en of hij 'm wel uit de muur kan houden.
Check.
Ziggo Go is tegenwoordig 20 - 30 sec vertraging ofzo, niet meer minuten zoals vroegerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Op de net over de valreep werkt het weer, nu met een 3 minuten vertraging kijken
we hebben nog een q2 en q3quote:
Dat is altijd weer mooier.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar met 3 ronden opwarmen ga je geen pole pakken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:11 schreef Peterselieman het volgende:
en natuurlijk zit Benz er opeens, vanuit het helemaal niets bij
Bottas GOATquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Norris ook echt on fire. Het is misschien als race niet geweldig, maar je ziet wel wie de coureurs zijn.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:12 schreef Marcoss het volgende:
Wel enkel Bottas voorlopig, Lewis heeft er meer moeite mee
Yepquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:14 schreef Justevo het volgende:
Hamilton staat gewoon op pole straks, maak je maar geen illusies.
2018 motorquote:
EPOquote:
Ze hebben nu de motor gestart.quote:
Denk het nietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:14 schreef Justevo het volgende:
Hamilton staat gewoon op pole straks, maak je maar geen illusies.
Ricciardo ook wel hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:19 schreef Mansjester het volgende:
Tsunoda is echt de grootste tegenvaller tot nu toe dit seizoen.
2019 F3 als het goed isquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft nog nooit op dit circuit gereden, denk dat hij iets voorzichter is dan normaal
Mazepin kan er ook wat van anders.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:19 schreef Mansjester het volgende:
Tsunoda is echt de grootste tegenvaller tot nu toe dit seizoen.
Zoals de meerderheid van de teamsquote:
Dat is geen verrassing.quote:
Denk niet dat ze dat doen bij de kwali van Monaco.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
Yuki moet toch alle onbewezen spulletjes uitproberen?
Ach, laat gaan joh. De Max antipathie van de één is net zo belachelijk als zijn verafgoding van de ander.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:20 schreef VacaLoca het volgende:
Perez, Gasly en Albon allemaal halve seconde achter Max en nog doet de wereld liever alsof dat allemaal koekebakkers zijn ipv dat de RB matig is en Max 'm eigenhandig vooraan zet
Toen was er geen F3 op Monaco.quote:
Maar daarvan wisten we dat ie er niks van kan. Dat is bij Tsunoda echt anders,verwachtingen waren een stuk hoger.quote:
Is het niet zo dat ze voor de Quali dezelfde eng mode moeten gebruiken als de race morgen?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:21 schreef Fer het volgende:
Ze zijn nog een zandzak vergeten uit auto 44 te halen.
Misschien raakt hij er van in de war, steeds een anders reagerende autoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doen bij de kwali van Monaco.
Er is waspoeder in die tank gestoptquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:21 schreef Fer het volgende:
Ze zijn nog een zandzak vergeten uit auto 44 te halen.
Witte Reus?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is waspoeder in die tank gestopt
Jaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:22 schreef shiz het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze voor de Quali dezelfde eng mode moeten gebruiken als de race morgen?
(Dus dan eerder liften)
Mercedes ookquote:
Tsunoda, Alonso, Vettel, Ricciardo. Allemaal meer van verwacht. Maar vooral Alonso valt me zo tegen. Bizar, want los van zijn titels is het ook gewoon een uitzonderlijke coureur (geweest?).quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar daarvan wisten we dat ie er niks van kan. Dat is bij Tsunoda echt anders,verwachtingen waren een stuk hoger.
Niks sjoemelvleugels. Voldeden aan de regels, kwamen door alle testsquote:
Of Ferrari op pole en morgen de strategie verneuken als vanouds.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:25 schreef DeeBee het volgende:
Inb4 Merc front row lockout.
So SuRpRiSed By ThiS PacE
HArdEst PoLe EvEr
GrEaT cRowD
Die heeft een deuk in het zelfvertrouwen gekregen door de harde crash op Imola en moet dat weer hervinden. Maar zijn doelstelling was de eerste helft van het seizoen leren en de tweede helft scoren. Dus eerst maar eens zien hoe dat gaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar daarvan wisten we dat ie er niks van kan. Dat is bij Tsunoda echt anders,verwachtingen waren een stuk hoger.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:16 schreef daNpy het volgende:
Perez erg constant
een halve seconde achter Max
Deze is anders wel letterlijk schitterend.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Schitterende F1 merchandise winnen?”
Volgens mij kunnen de woorden “schitterend” en “F1 merchandise” niet in één zin
HAHAHAHAHA
quote:Ultra-luxury lamps made from Honda’s F1 car parts
Sjoemelchassis!quote:
Hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:32 schreef Justevo het volgende:
Als Perez nou ook eens voor Hamilton zou kwalificeren..
De anderen zijn snellerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:32 schreef LTVDK het volgende:
Is Mercedes nou zo hard aan het sandbaggen of zijn de anderen gewoon echt zoveel sneller?
Mercedes niet, Hamilton vooral.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:32 schreef LTVDK het volgende:
Is Mercedes nou zo hard aan het sandbaggen of zijn de anderen gewoon echt zoveel sneller?
Als Bottas zelfs sneller is dan Hamilton dan zit er iets niet goed.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:32 schreef LTVDK het volgende:
'Maar'quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:34 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Het is maar 0.3 seconde. Waar hebben we het over. Max is gewoon super snel vandaag
Boem is hoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
Het zenuwt me dat Max weer de baan op is
Ja daarom nog maar even Q3 afwachten voordat ze straks weer 'opeens' tig keer sneller zijnquote:
Nee, Mercedes.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:40 schreef Snowsquall het volgende:
Ferrari is de boel aan het flessen, dat kan niet anders
Als je de vorige keer merkt dat je toch 'too big to fail' bent als je gepakt wordt, dan schrikt dat ook niet echt afquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:40 schreef Snowsquall het volgende:
Ferrari is de boel aan het flessen, dat kan niet anders
Opvallend ja, en het hele weekend al niks te melden gehad tegenover Norris.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:41 schreef LTVDK het volgende:
Weer pijnlijk voor Ricciardo, alweer helemaal zoekgereden door Norris.
Langzamer gaan is een kwestie van terugschroeven en dat is niet verboden......maar ineens vermogen erbij isquote:
Allemaal toneelquote:
Ik moet voor Lec, Sai en Bottas duimen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:42 schreef alpeko het volgende:
Ricciardo heeft het niet. Hamilton lijkt toch ook niet echt in z’n hum hier. Of komt ie in Q3 bovendrijven?
'Pokkeherrie'quote:
Frank Lammers.......Gillis voice over genotquote:
Ja idd, verraste mij ook onlangs. Kijk dat eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Frank Lammers.......Gillis voice over genot
Bij Bottas hebben ze hem al per ongeluk opgeschroefd.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Maar als Merc in Q3 net zo 'traag' is dan is er nog best een kans voor Norris om op de voorste 2 rijen te starten.
Bottas zat er wel prima bijquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Maar als Merc in Q3 net zo 'traag' is dan is er nog best een kans voor Norris om op de voorste 2 rijen te starten.
Bottas rijdt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Bottas hebben ze hem al per ongeluk opgeschroefd.
Blijkbaar zijn ze het bij Hamilton vergeten, want opschroeven mag niet meer.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Bottas hebben ze hem al per ongeluk opgeschroefd.
Moet-ie maar harder rijdenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dani Ric loopt hier met zijn ziel onder de arm rond
Hij is dan ook helemaal niet zo heel erg goed.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dani Ric loopt hier met zijn ziel onder de arm rond
Nee, ik verwacht het niet. Maar invalkracht Bottas is weer eens sneller dan de goat.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat Lewis opeens in Q3 nog 5 tienden weet te vinden?
Moest jij eens opletten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze het bij Hamilton vergeten, want opschroeven mag niet meer.
Mag je tijdens de kwalificatie ook niet meer van motorstand wisselen? Ik dacht dat-ie na de kwalificatie gelijk moest blijven voor in de race.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze het bij Hamilton vergeten, want opschroeven mag niet meer.
Vanaf het begin van de kwalificatie mag je hem niet meer opschroeven.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mag je tijdens de kwalificatie ook niet meer van motorstand wisselen? Ik dacht dat-ie na de kwalificatie gelijk moest blijven voor in de race.
Jouw probleemquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:50 schreef King_Merc het volgende:
Voor mn manager zou het leuk zijn dat Leclerc op pole zou staan
Max rijdt Porsche toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:50 schreef StephanL het volgende:
Heeft Max ook een autootje in Monaco, bij zijn appartement?
Ja, een deelauto met de buren.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:50 schreef StephanL het volgende:
Heeft Max ook een autootje in Monaco, bij zijn appartement?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |