Jaaa jij weet ookquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
Thuis! Dit was best een leuke halve finale, al zaten de beste liedjes wel in de tweede helft. Jammer dat Denemarken niet door was, ik kon het hele lied meezingen
Dat is een belediging voor Sander Lantinga.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je humor zit op hetzelfde niveau als Sander Lantinga.
Wel 100 insta stories vandaag gemaaktquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af van, weet die gozer wel waar hij in beland is uberhaupt.
Ja dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:11 schreef Momo het volgende:
Zou Flo Rida mee komen naar de persco? Die is zich nog steeds aan het verbazen denk ik
Dit was wel echt hun toppuntquote:
As of 2021, Flo Rida's net worth is estimated to be roughly $30 million. Tramar Lacel Dillard “Flo Rida” is an American singer, rapper, composer, and songwriter from Carol City,quote:
Ik denk dat het woord niet mistquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het met je eens, dat zat wel oké.
Tik m aan ouwequote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit was wel echt hun toppunt
Die ongemakkelijkheid bij die McDo-gozer
Ah, 3FM. Nooit naar geluisterd.quote:
Florida presentquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:16 schreef koffieleuk het volgende:
Flo Rida gaat Americavision doen met Senhit
Op zich is het niet erg als een topper echt opgehemeld wordt. Dat heeft elk land wel. Maar bij de BBC vinden ze het geen enkel probleem als hun held een regel overtreed. Maar als een ander dat doet, moet die gelijk gediskwalificeerd worden volgens hen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, daar vind ik het ook niet zo erg omdat Lewis tenminste goed is.
Nooit gezien. Ik heb niet het idee dat ik wat gemist heb.quote:
Baanwielrennen Rio 2016 Kenny ik zeg niks meerquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich is het niet erg als een topper echt opgehemeld wordt. Dat heeft elk land wel. Maar bij de BBC vinden ze het geen enkel probleem als hun held een regel overtreed. Maar als een ander dat doet, moet die gelijk gediskwalificeerd worden volgens hen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |