Jaaa jij weet ookquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
Thuis! Dit was best een leuke halve finale, al zaten de beste liedjes wel in de tweede helft. Jammer dat Denemarken niet door was, ik kon het hele lied meezingen
Dat is een belediging voor Sander Lantinga.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je humor zit op hetzelfde niveau als Sander Lantinga.
Wel 100 insta stories vandaag gemaaktquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af van, weet die gozer wel waar hij in beland is uberhaupt.
Ja dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:11 schreef Momo het volgende:
Zou Flo Rida mee komen naar de persco? Die is zich nog steeds aan het verbazen denk ik
Dit was wel echt hun toppuntquote:
As of 2021, Flo Rida's net worth is estimated to be roughly $30 million. Tramar Lacel Dillard “Flo Rida” is an American singer, rapper, composer, and songwriter from Carol City,quote:
Ik denk dat het woord niet mistquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het met je eens, dat zat wel oké.
Tik m aan ouwequote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit was wel echt hun toppunt
Die ongemakkelijkheid bij die McDo-gozer
Ah, 3FM. Nooit naar geluisterd.quote:
Florida presentquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:16 schreef koffieleuk het volgende:
Flo Rida gaat Americavision doen met Senhit
Op zich is het niet erg als een topper echt opgehemeld wordt. Dat heeft elk land wel. Maar bij de BBC vinden ze het geen enkel probleem als hun held een regel overtreed. Maar als een ander dat doet, moet die gelijk gediskwalificeerd worden volgens hen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, daar vind ik het ook niet zo erg omdat Lewis tenminste goed is.
Nooit gezien. Ik heb niet het idee dat ik wat gemist heb.quote:
Baanwielrennen Rio 2016 Kenny ik zeg niks meerquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich is het niet erg als een topper echt opgehemeld wordt. Dat heeft elk land wel. Maar bij de BBC vinden ze het geen enkel probleem als hun held een regel overtreed. Maar als een ander dat doet, moet die gelijk gediskwalificeerd worden volgens hen.
Dat is ook vooral waar ik op doel. Dat was echt schandalig.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Baanwielrennen Rio 2016 Kenny ik zeg niks meer
Dat komt omdat Frankrijk of Italië gaat winnen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, twee halve finales gehad en ik heb nog geen 'dit gaat hem worden' moment gehad.
Weinig verrassend vandaag, al hadden Servië en Moldavië van mij niet per se door gehoeven.
Op zich niet zo vreemd, Senhit is de hoofdact en ook nog eens eentje die graag praat.quote:
Hebben we ergens lijstje met alle land ondertussen?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie San Marino wel af mogen sluiten zaterdag.
ESF / Running order finale 2021quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hebben we ergens lijstje met alle land ondertussen?
23. Nederlandquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie San Marino wel af mogen sluiten zaterdag.
Ze zijn echt superpopulair daarquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:20 schreef Em31 het volgende:
Servië heeft nu al bijna een half miljoen viewsde volgende is Finland met 128 duizend
Sowieso doet Servië het dit seizoen heel goed met de views, dus het verbaast met niksquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:20 schreef Em31 het volgende:
Servië heeft nu al bijna een half miljoen viewsde volgende is Finland met 128 duizend
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap niet dat Duncan niet via een verbinding de punten door kan geven. Waarom moet Romy Monteiro dat nou weer doen?
Servie als Top Balkan zou wel ultiem genot zijn. En Bulgarije viel niet mee, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:20 schreef Em31 het volgende:
Hadden voor 2020 ook een goed nummer als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Sowieso doet Servië het dit seizoen heel goed met de views, dus het verbaast met niks
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat komt omdat Frankrijk of Italië gaat winnen natuurlijk
In heel voormalig Joegoslavië als ik het goed begrijp. Die zullen ook veel punten krijgen van de uitgeschakelde Slovenië, Macedonië en Kroatië.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |