Wat voor sausje zal ik voor jou maken?quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Portugal niet in de top-3 eindigt dan eet ik Jobi's Aldi sjaal op.
Pindasaus met een mespuntje sambalquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat voor sausje zal ik voor jou maken?
Die tweestrijd is dit jaar ook wel spannend voor de betrokkenen. Ik ga overigens zonder twijfel voor Cyprus.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens het liedje inderdaad niet. Maar bij die recaps echt wel.
Je ziet wel dat de druk in Griekenland en Cyprus hoger ligt dan elders. De Cypriotische was de enige die dinsdag echt teleurgesteld was over het loten van de eerste helft.
Ja gek genoeg scheelt bij hem dat verschil in charisma.quote:
Dat totaalplaatje is echt veel beter ja. Die krampachtige danspasjes van Stefaniaquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die tweestrijd is dit jaar ook wel spannend voor de betrokkenen. Ik ga overigens zonder twijfel voor Cyprus.
Livetopic gaat te snelquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:46 schreef Andromache het volgende:
O dus hier zitten alle bonafide ESF’ers? Ik mis jullie in het livetopic.
Nee, dit was matig inderdaad. Een beetje gezocht.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:48 schreef koffieleuk het volgende:
Ik vond dit niet een heel bijzonder stukje eigenlijk.
Nee, maar weer een burn voor Johnquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:48 schreef koffieleuk het volgende:
En alsnog in de top vijf, dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:48 schreef koffieleuk het volgende:
Zeer terechte klacht.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Gemiste kans dat ze de dansers van Ukraine 2008 niet hebben laten zien
Nah, niet mee eens.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
En alsnog in de top vijf, dat zegt genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |