Hopelijk gaan jullie iets doen aan die vreemde banquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:11 schreef Greys het volgende:
ESF ON TOUR!
Alleen om even te roepen: bedankt dat jullie het over het algemeen gezellig hebben gehouden!
We hebben dit jaar voor het eerst persaccreditatie (14 dagen in Ahoy erbij) van het Songfestival gekregen en die accreditaties waren nogal zeldzaam dus waren we heel trots op. Voor ons (en FOK!) dus extra belangrijk dat het normaal gaat in ESF én dus ook in de live topics. Anders raken we onze accreditatie kwijt waar we twee jaar echt keihard voor hebben gewerkt.
Dus nogmaals dank voor jullie begrip, ook aan degenen die tof reageerden op een dm. Kusjes!
VBL kwaliteit is omhoog gegaan sinds jij mod bent.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wij zijn voorbeeldusers. Tijd voor verdere versoepelingen voor VBL-users!
Ik ga mogelijk morgen een mailtje sturen. @GGMMquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Ik deel nog even wat handtekeningen uit in het ESF topic. Ter info.
Regisseur poepzor is er ookquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Ik deel nog even wat handtekeningen uit in het ESF topic. Ter info.
Het was érg gezellig.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga mogelijk morgen een mailtje sturen. @:ggmm
Ik ben in de war met @Bluedisplay of hoe heet die gozertquote:
Oh ja, die is gay jaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben in de war met @:bluedisplay of hoe heet die gozert
Of ik ben helemaal abuis, excuses in ieder geval.
Niet zo depressief doen Oriente.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja, die is gay ja
Al overweeg ik wel om gay te worden hoor, de vrouwtjes motten me toch niet
Voor mijn gevoel kwamen jullie beide tegelijk in het VI topic ongeveer dus vandaar dat ik even in de war was.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja, die is gay ja
Al overweeg ik wel om gay te worden hoor, de vrouwtjes motten me toch niet
Dat wordt een avondje geen FOK voor sommige hierquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:49 schreef GGMM het volgende:
We hebben besloten om donderdag en zaterdag enkel ESF actief te zetten en de rest tijdelijk te sluiten dat zou het probleem moeten verhelpen.
Oh ja dat klopt wel geloof ik. Ik heb tot 2018 onder een andere naam gepostquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel kwamen jullie beide tegelijk in het VI topic ongeveer dus vandaar dat ik even in de war was.
Ach, er zijn meer vrouwen dan kerken. Ik heb ook iemand gevonden dus er is altijd hoop.
Welke, of is dat geheim?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt wel geloof ik. Ik heb tot 2018 onder een andere naam gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |