quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef Greys het volgende:
Even ter info om het zo gezellig te houden als nu en de mods ook gewoon lekker kunnen kijken tijdens de live shows naar de uitzendingen: trans/homofoob gedoe of gebash wordt niet getolereerd in ESF. Dus hou dat gewoon lekker tussen je oren ajb.
Dank voor jullie medewerking.
HEeft Finland uberhaupt ooit gewonnen met een rock/heavy metal nummer?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog wat interessants over de Finnen?
Die vind ik namelijk wel interessant (in elk opzicht)
Vroeger werd je nog neergehoekt op het schoolplein. Tegenwoordig gaan ze deepfake foto's van je verspreiden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Jezus waarom heeft iedereen zich bevrijdt van social media.... de generatie die niet meer op het schoolplein gepest wordt maar gewoon thuis... op de "socials"
We kunnen hem niet echt ongelijk gevenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
TIX is verliefd op het meisje van Azerbeidzjan.
@Greysquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:53 schreef GGMM het volgende:
Zipportal zorgt voor de nieuwe topics deze avond.
Erg mooi.
Kortom: die zien we graag terug zaterdag.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:53 schreef Lothiriel het volgende:
Deze vrouw kan niet zingen man
Ze is wel knap
Als ze maar een model pakken met een grote leuter.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:54 schreef Rene het volgende:
[..]
Vroeger werd je nog neergehoekt op het schoolplein. Tegenwoordig gaan ze deepfake foto's van je verspreiden.
Nee, maar t oog wil ook watquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:53 schreef Pipaja het volgende:
[..]
HEeft Finland uberhaupt ooit gewonnen met een rock/heavy metal nummer?
jipsingbourtangequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:53 schreef Pipaja het volgende:
[..]
Lordi, Hard Rock Hallelujah, 2006quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:53 schreef Pipaja het volgende:
[..]
Ja Lordi was Finland, das waar ook!quote:
Ik heb liever gerstenat.quote:
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:54 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
We kunnen hem niet echt ongelijk geven
[ afbeelding ]
Gasselterboerveenschemond bestaat welquote:
inderdaad niet het spannendste nummer dat ze gemaakt hebben.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Kan dat commentaar gewoon uit, dat is nog kutter dan de muziek.
Rot toch op man, met je Belgjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:56 schreef Coco het volgende:
Dit lijkt mij een duidelijk argument tegen de BeNeLiga
Een flinke dreun.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Zo België is net zo slecht als de servers van FOK!
Belgie afschuiven in zeequote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:56 schreef Coco het volgende:
Dit lijkt mij een duidelijk argument tegen de BeNeLiga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |