Spanje doet nu wat anders want soort van pauze en nu zijn ze er weerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zien de buitenlandse zenders dezelfde "tussen" beelden met eigen commentaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:42 schreef Treehut362 het volgende:
Wat is leuk.Ja wat is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen daar wordt dagelijks getest en zitten al een paar dagen in een bubbel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel grappig om te zien dat Covid even pauze heeft
Bubbeldebubbel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen daar wordt dagelijks getest en zitten al een paar dagen in een bubbel.
Yep, hierquote:
Dat zeker! Jammer dat zij niet meewil doen, ik zou in haar heel wat meer vertrouwen hebben dan in Jeangu.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen![]()
Conclusie songfestival: Davina Michelle was met stip de beste.
Niet gezien, maar ik geloof je. Dat wat ik wel gezien heb, was niet heel geweldig.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb onze inzending nog nooit gehoord, buiten dat kleine stukje van gisteravond. Ik vond het ook niet veel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, hier
[..]
Dat zeker! Jammer dat zij niet meewil doen, ik zou in haar heel wat meer vertrouwen hebben dan in Jeangu.
Het gisteravond vooral matige deelnemers, ik vond maar een stuk of 4 landen goed, dus ik denk/hoop dat de besten nog moeten komen
Iets met brocolli, ik vond het ook niets.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb onze inzending nog nooit gehoord, buiten dat kleine stukje van gisteravond. Ik vond het ook niet veel.
Was een super optreden. Op iedere zender was iedereen vol lof.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik geloof je. Dat wat ik wel gezien heb, was niet heel geweldig.
Goedemorgen![]()
Inderdaad, je kijkt vooral voor het vermaak, al zit er soms best een leuk liedje tussen, wat dat meestal niet wintquote:Op woensdag 19 mei 2021 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Was een super optreden. Op iedere zender was iedereen vol lof.
Ik vind het ieder jaar altijd 'kutmuziek', maar vind het heerlijk vermaak
Vooral samen met FOK! kijken is leuk, al vond FOK! dat gisteravond iets minder, het duurde af en toe echtlang voordat een post doorkwamquote:Op woensdag 19 mei 2021 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Was een super optreden. Op iedere zender was iedereen vol lof.
Ik vind het ieder jaar altijd 'kutmuziek', maar vind het heerlijk vermaak
Dat is dan waardeloos. Geef je commentaar, zijn er al 3 liedjes geweest.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral samen met FOK! kijken is leuk, al vond FOK! dat gisteravond iets minder, het duurde af en toe echtlang voordat een post doorkwam
Lekker. Alles goed met jullie?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:23 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge![]()
Vanavond voorlopig weer even de laatste late dienst.
Uitstekend.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja hoor, gelukkig wel. Met jullie ook?
Precies!quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral samen met FOK! kijken is leuk, ...
Meestal kijken we wanneer Nederland meedoet en dat is pas zaterdag in de Grand Finalequote:Op woensdag 19 mei 2021 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Precies!
Maar 40+ liet het afweten, dus morgen maar elders aansluiten
Het zou mooi voer zijn tijdens het bierfestijn, maar verkeerde dag.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Precies!
Maar 40+ liet het afweten, dus morgen maar elders aansluiten
Ik had me wat verslapen en de koffie ging voor het plaatjes postenquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Hé, geen pullup.![]()
Daar raak je zo aan gewend, die mooie foto's.
Ik ga morgenavond in het ESF-topic kijken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het zou mooi voer zijn tijdens het bierfestijn, maar verkeerde dag.![]()
Waar gaan jullie heen? Naar het ESF topic?
quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja ik dacht meteen, een mooie Nederlandse inzending voor volgend jaar.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen![]()
Gemist,is er ergens een linkje naar dat lied ?quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik dacht meteen, een mooie Nederlandse inzending voor volgend jaar.
Ik zat het eerste kwartier in het ESF topic, maar dat was niet te doen. Ik lees graag alles mee, maar dat lukte niet zoveel werd er gepost.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gelukkig. Je bent er altijd als ik opsta...was ongerustquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had me wat verslapen en de koffie ging voor het plaatjes posten![]()
Als het weer zo traag wordt als gisteravond , heeft het weinig zinquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond in het ESF-topic kijken.
Eerste minuut vond ik amper te verstaan, maar verderop wordt het wel spectaculairder. Het is meer het complete plaatje, dat het indrukwekkend maakt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Gemist,is er ergens een linkje naar dat lied ?
Thnxquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Eerste minuut vond ik amper te verstaan, maar verderop wordt het wel spectaculairder. Het is meer het complete plaatje, dat het indrukwekkend maakt.
Ja hoor, een groot deel van Nederland is lyrisch over het nummerquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:40 schreef pullup het volgende:
Kan toch niet zo zijn dat het pauze nr het hoofdprogramma overtreft
quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja hoor, een groot deel van Nederland is lyrisch over het nummer![]()
https://songfestivalupdat(...)eact-davina-michelle
Kan je het optreden van Joling nog herinneren in Uto? FOK! lag ongeveer plat door de enorme berg smileys en dansgifjesquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het weer zo traag wordt als gisteravond , heeft het weinig zin
Ik zit nu voor het eerst maar eens even naar Broccoli te luisteren.....quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Eerste minuut vond ik amper te verstaan, maar verderop wordt het wel spectaculairder. Het is meer het complete plaatje, dat het indrukwekkend maakt.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit nu voor het eerst maar eens even naar Broccoli te luisteren.....![]()
Gisterenavond verstond ik ergens natte haring, maar dat bleek Mata Hari te zijn
Das alweer ee tijdje terug... goede UTO tijd dat welquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan je het optreden van Joling nog herinneren in Uto? FOK! lag ongeveer plat door de enorme berg smileys en dansgifjes
Ik zat met kromme tenen in mijn pantoffels, maar het valt reuze mee.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:45 schreef pullup het volgende:
Ik heb kaartjes voor 3 nov gekocht![]()
Doe ik nooit zo vroeg maar je kan er maar beter snel bij zijn
Echt supergoede muzikanten en samenzang met zijn vierenquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zat met kromme tenen in mijn pantoffels, maar het valt reuze mee.![]()
Het klinkt wel lekker..
Meestal klik ik niet op de muziek hier.
Dat is vaak met live events.. daarom post ik ook meestal hierquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:56 schreef Prisha het volgende:
Ik post zaterdag hier en/of in de ESF SC wel mee tijdens ESF.
Op het ESF live topic is dat niet te doen daar wordt zoveel gepost en dan heb je ook nog eens een zooi trollen uit een ander subforum die de boel vaak verstiert.
Beter dan jaquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:56 schreef Prisha het volgende:
Op het ESF live topic is dat niet te doen daar wordt zoveel gepost en dan heb je ook nog eens een zooi trollen uit een ander subforum die de boel vaak verstiert.
Omdat FOK! persaccreditatie heeft en dat graag wil houden wordt daar nu extra streng op gemodereerd, het was gisteravond alle zeilen bij voor de crew en dat kwam het topic echt ten goede.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:56 schreef Prisha het volgende:
De vooruitzichten zijn wel positief. Komt goedquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt supergoede muzikanten en samenzang met zijn vierenIk ga me wel vermaken want ze zijn live echt goed.
Zag toevallig dat ze naar Nederland komen, of het allemaal doorgaat is weer punt 2 tegenwoordig
Dat zit nog echt in mijn geheugen gegrift. Wat was dat toen geweldige avond hierquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:00 schreef Deisyy het volgende:
Maar samen in 40+ is ook heel leuk kan ik me herinneren van twee jaar geleden, al was ik daar zelf niet bij.
Gezelliequote:Op woensdag 19 mei 2021 11:56 schreef Prisha het volgende:
Ik durf nu bijna niet te klikken maar doe het tochquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn wel positief. Komt goed![]()
Oh en als je onderstaand nummer luistert dan begrijp je waarom Davine zoveel beter was.
(althans in mijn beleving)
Nog maar niet te spreken over dat brok ijzer over haar harses
Ook niet meegekregen. Wij hadden darttoernooi toen. Was ook heel leuk. Alle darters wilden het ook wel aan hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:00 schreef Deisyy het volgende:
Maar samen in 40+ is ook heel leuk kan ik me herinneren van twee jaar geleden, al was ik daar zelf niet bij.
En toevalligerwijze ben ik komend weekend weer weg met mijn dochterquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zit nog echt in mijn geheugen gegrift. Wat was dat toen geweldige avond hier. en jammer dat je er toen niet bij was
Ja maar na 20 uur is er toch weinig meer open in de stad...quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toevalligerwijze ben ik komend weekend weer weg met mijn dochter
Maar dat is niet zo gezellig als ik met mijn dochter weg ben. Sowieso heb ik te dikke vingers om mobiel te FOK!kenquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar na 20 uur is er toch weinig meer open in de stad...
Of in 40+ en in ESFquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:10 schreef Domnivoor het volgende:
De liefhebbers kunnen ook een 40+-ESF-topic openen.
https://forum.fok.nl/fok/post_topic/115
of https://forum.fok.nl/fok/post_topic/175
quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:06 schreef pullup het volgende:
Dat is nog niet eens zo'n drama Nijn![]()
Ik hoef het niet perse nog een keer te horen dat dan weer niet
En in MUZ en SHO, en dan overal tegelijk postenquote:
Dat ijzer sloeg nergens opquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]de muziek of het ijzer?
![]()
Oh, hahaha. Ik vond het echt een verschrikkelijk iets
Ze stond er ook echt zo verkrampt bij. Ik weet de naam van de musical niet meer, maar ik heb een jaar of 10 geleden een musical gezien met zo'n groene heks. Daar deed ze me aan denken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]de muziek of het ijzer?
![]()
Oh, hahaha. Ik vond het echt een verschrikkelijk iets
Wicked?quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ze stond er ook echt zo verkrampt bij. Ik weet de naam van de musical niet meer, maar ik heb een jaar of 10 geleden een musical gezien met zo'n groene heks. Daar deed ze me aan denken.
Ik had daarnet een enorme hagelbui op mijn kop, echt forse brokken en het was niet de eerste keer deze wekenquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:38 schreef Prisha het volgende:
onweer![]()
zo dan, en niet een klein beetje ook
Idd ook hele veel hagel, kwam net keihard naar beneden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had daarnet een enorme hagelbui op mijn kop, echt forse brokken en het was niet de eerste keer deze weken
Dankquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Idd ook hele veel hagel, kwam net keihard naar beneden.
Sorry van je kop
Mooi!quote:
Aan de ontladingen te zien gaat het net bij jou onderlangs.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi!
Ik wil ookHet begint hier nu donker te worden.. ff afwachten, meestal gaat het hier net langs
Er is een backup van het nummer gemaakt voor het geval dat ze niet mogen optredenquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:03 schreef pullup het volgende:
IJslandse kandidaat positief bij ESF![]()
Die gaan niet winnen
quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Aan de ontladingen te zien gaat het net bij jou onderlangs.
Je tegenstanders uitschakelen met Covidquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:03 schreef pullup het volgende:
IJslandse kandidaat positief bij ESF![]()
Die gaan niet winnen
quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is een backup van het nummer gemaakt voor het geval dat ze niet mogen optreden
Doet China ook mee met het ESF?quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je tegenstanders uitschakelen met Covid
Zekersquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:07 schreef chufi het volgende:
Ze he
[..]
ze hebben wel mooie vuurspuwende geysers
Ik zou daar best wel naartoe op vakantie willen. Maar het is zo koud en zo duurquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:07 schreef chufi het volgende:
Ze he
[..]
ze hebben wel mooie vuurspuwende geysers
Ja, maar daar draait het toch ook om?quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
meer show als echte goede zang talenten
Het schijnt echt heel tof te zijn ja. Mij houd vooral het weer me tegen. Kou regen en wind daar fiets ik driekwart van het jaar al doorquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou daar best wel naartoe op vakantie willen. Maar het is zo koud en zo duur
IJsland zou eigenlijk op Gran Canaria moeten liggenquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Het schijnt echt heel tof te zijn ja. Mij houd vooral het weer me tegen. Kou regen en wind daar fiets ik driekwart van het jaar al door
quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
IJsland zou eigenlijk op Gran Canaria moeten liggen
Daar wordt je ook niet vrolijk van als je een rib uit je lijf hebt betaald. Maar die natuur is zo prachtig daar. Vrienden van me zouden er vorig jaar naartoe gaan met de camper, maar dat is niet doorgegaan door corona. Heel veel regeltjes met invoerrechten over drank en rookwaar.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]Ken een meisje die er een heel jaar heeft gezeten om een boek te schrijven. Die maakte elke dag precies op het zelfde moment een foto uit haar raam van de vlakte waar haar hut stond. Minimale verschillen te zien in de zonstand ( als het niet regende) maar 80 % van de tijd pokkeweer
Een beetje zoals dit jaar hier maar dan erger
De energie is er wel heel erg goedkoop begreep ik. Allemaal thermische aardwarmte.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar wordt je ook niet vrolijk van als je een rib uit je lijf hebt betaald. Maar die natuur is zo prachtig daar. Vrienden van me zouden er vorig jaar naartoe gaan met de camper, maar dat is niet doorgegaan door corona. Heel veel regeltjes met invoerrechten over drank en rookwaar.
Als je naar IJsland gaat heb je een hele grote portemonnee nodig.
ik wil ook naar Ijsland. Heel graagquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar wordt je ook niet vrolijk van als je een rib uit je lijf hebt betaald. Maar die natuur is zo prachtig daar. Vrienden van me zouden er vorig jaar naartoe gaan met de camper, maar dat is niet doorgegaan door corona. Heel veel regeltjes met invoerrechten over drank en rookwaar.
Als je naar IJsland gaat heb je een hele grote portemonnee nodig.
Ik hoorde van de week dat Hawaii ook 350 regendagen per jaar heeft...quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]Ken een meisje die er een heel jaar heeft gezeten om een boek te schrijven. Die maakte elke dag precies op het zelfde moment een foto uit haar raam van de vlakte waar haar hut stond. Minimale verschillen te zien in de zonstand ( als het niet regende) maar 80 % van de tijd pokkeweer
Een beetje zoals dit jaar hier maar dan erger
Geen idee voor Hawai, maar je hebt ook regio's en perioden waar de regen een heel fijne functie heeft.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week dat Hawaii ook 350 regendagen per jaar heeft...
Daar valt best mee te levenquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee voor Hawai, maar je hebt ook regio's en perioden waar de regen een heel fijne functie heeft.
Ik was ooit op Sint Maarten in het regenseizoen, dat hield in: Gewoon zonneschijn en het ging klokslag iedere dag om 11 uur s morgens regenen, en om kwart over 11 hield dat op en weer zonneschijn, en om half twaalf was alles droog... terwijl de temperatuur heerlijk bleef. En dat gebeurde elke dag zo, op exact dezelfde tijd.
Heerlijk was dat, even alle stof weg.. alles schoon en daarna weer 25+ gradenquote:
Heerlijk is dat, ja!quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee voor Hawai, maar je hebt ook regio's en perioden waar de regen een heel fijne functie heeft.
Ik was ooit op Sint Maarten in het regenseizoen, dat hield in: Gewoon zonneschijn en het ging klokslag iedere dag om 11 uur s morgens regenen, en om kwart over 11 hield dat op en weer zonneschijn, en om half twaalf was alles droog... terwijl de temperatuur heerlijk bleef. En dat gebeurde elke dag zo, op exact dezelfde tijd.
Stuur namens de hele buurt een mail waarin je Ziggo in gebreke stelt, op grond van hun eigen voorwaarden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Zig.go![]()
Thuis ligt het internet eruit nadat ze vandaag in de wijk bezig zijn geweest, maar ze hebben donderdag 27 mei pas tijd om langs te komen, na veel aandringen dinsdag 25 mei. Mafkezen.
Ik neem aan dat Ziggo hun best doet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stuur namens de hele buurt een mail waarin je Ziggo in gebreke stelt, op grond van hun eigen voorwaarden.
Dan zul je zien dat het wel sneller kan.
Voor zover ik na heb kunnen gaan ben ik de enige die geen internet heeft.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stuur namens de hele buurt een mail waarin je Ziggo in gebreke stelt, op grond van hun eigen voorwaarden.
Dan zul je zien dat het wel sneller kan.
Hun best doen door over 6 dagen pas een monteur langs te sturenquote:
< Heeft beeld.. ziet een vrouw nu verdwaasd door de buurt lopen met haar mobieltje in de lucht op zoek naar free wifiquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Zig.go![]()
Thuis ligt het internet eruit nadat ze vandaag in de wijk bezig zijn geweest, maar ze hebben donderdag 27 mei pas tijd om langs te komen, na veel aandringen dinsdag 25 mei. Mafkezen.
Wel TV?quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor zover ik na heb kunnen gaan ben ik de enige die geen internet heeft.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Heeft beeld.. ziet een vrouw nu verdwaasd door de buurt lopen met haar mobieltje in de lucht op zoek naar free wifi
Ook geen tv en die harde reset heb we al geprobeerdquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel TV?
Ff de boel hard resetten ... 10-20 minuten modem uitzetten
Ook gesproken met de helpdesk?quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook geen tv en die harde reset heb we al geprobeerd
Zegt ze toch net? Dat er een monteur zou langskomen op een latere datum en na stevig zeuren 2 dagen naar voren is geschoven. Met wie denk je dat ze sprak?quote:
OK post gemistquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt ze toch net? Dat er een monteur zou langskomen op een latere datum en na stevig zeuren 2 dagen naar voren is geschoven. Met wie denk je dat ze sprak?
Als ik alles heb geprobeerd in zulke gevallen, is mijn laatste hoop openbaar flink klagen op twitter.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een beroep doen op je buren mits je een erg goede verstandhouding met ze hebt? (WiFi ww voor weekje of een UTP kabeltje uitrollen)quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wel ergens een Twitter account ja.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:40 schreef Flory het volgende:
[..]
Als ik alles heb geprobeerd in zulke gevallen, is mijn laatste hoop openbaar flink klagen op twitter.
Gek genoeg helpt dat dan opeens wel.
Gewoon zeggen dat anders de fok knokploeg ff langskomtquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja dat vind ik zo'n gedoe, en ik kan sowieso mijn telefoon als hotspot gebruiken, tv kijken is alleen wat lastig.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Misschien een beroep doen op je buren mits je een erg goede verstandhouding met ze hebt? (WiFi ww voor weekje of een UTP kabeltje uitrollen)
Wat onaardigquote:
Dat zal ze lerenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat anders de fok knokploeg ff langskomt
Bedankt voor je supportquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja dat vind ik zo'n gedoe, en ik kan sowieso mijn telefoon als hotspot gebruiken, tv kijken is alleen wat lastig.
Twitter is wel een goeie, heb het idee dat je daar idd beter geholpen wordt, communiceerde vroeger ook via Twitter toen ik nog oggiZ had. Succes en hoop dat ie toch veeeeeel sneller opgelost wordt dan nu afgesproken is.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja dat vind ik zo'n gedoe, en ik kan sowieso mijn telefoon als hotspot gebruiken, tv kijken is alleen wat lastig.
Ik lees nu waarom ookquote:
FTFYquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lees nu waarom ookHeb ook Ziggo, leer ze maar een lesje. En bij de bom: " #GroetenvanDeesenPlupenSol " zetten
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lees nu waarom ookHeb ook Ziggo, leer ze maar een lesje. En bij de bom: " #GroetenvanDeesenPlup " zetten
Oh no je zit nu bij de dark sidequote:
Nog niet, ik pak het eerst heel vriendelijk aan en als ze dan niet snel doen wat ik wil ga ik met #bookzonderzand dreigenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh no je zit nu bij de dark side![]()
Was het een anti-ziggo tweet?
En die wil je niet tegen je krijgen, dat weet iedereenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet, ik pak het eerst heel vriendelijk aan en als ze dan niet snel doen wat ik wil ga ik met #bookzonderzand dreigen
En weer wat geleerd op mijn oude dagquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
En die wil je niet tegen je krijgen, dat weet iedereenwel een mooi 40+ wapen
Als je eenmaal op de Blacklist van ze staat kom je er nooit meer vanaf..quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh no je zit nu bij de dark side![]()
Was het een anti-ziggo tweet?
Ze kunnen beter zorgen dat ze niet op mijn blacklist komenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je eenmaal op de Blacklist van ze staat kom je er nooit meer vanaf..
Ik heb dat nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En weer wat geleerd op mijn oude dag![]()
Het was een leerzame dag, vandaag ook een OV-fiets abonnement op mijn gloedje nieuwe ov-chipkaart gezet
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gebruiktOok maar eens doen, vergeet het altijd van te voren en neem ook mijn eigen fiets mee
Ik dacht juist een verliefde uil, met van die hartjesogenquote:
Slimmer jaquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar we hebben geen zin om veel van het ov gebruik te maken in Amsterdam, dus dan is zo'n fiets een goede oplossing
Ja joh, daarom en dan in zo'n tram proppen, lijkt me helemaal niets en op de fiets zie je lekker veel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Slimmer ja
Altijd al beter maar met dat Corona al helemaal
Jaquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, daarom en dan in zo'n tram proppen, lijkt me helemaal niets en op de fiets zie je lekker veel.
En word je lekker nat
Bedoel je nu dat jij uit moet kijken voor mij (stuntelende fietstoerist)?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
Even uitkijken voor de stuntelende fietstoeristen dan ben koninginetje in Adam
Neequote:Op woensdag 19 mei 2021 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat jij uit moet kijken voor mij (stuntelende fietstoerist)?
Ik heb zojuist heerlijk 60km gefietst zonder nat te wordenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, daarom en dan in zo'n tram proppen, lijkt me helemaal niets en op de fiets zie je lekker veel.
En word je lekker nat
Ow misschien voelde ik me een beetje aangesprokenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Neede gemiddelde buitenlandert.
Nederlanders kunnen wel fietsen, buitenlanders zijn linker dan duiven om te ontwijken
Lekker stukje! Het was vanmiddag hier ook prima weer en als je in NL moet gaan wachten tot je je een 100% droog weekend hebt kom je nergens.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb zojuist heerlijk 60km gefietst zonder nat te worden
Kwestie van timing
Ik bedacht me al wel tijdens het typen dat er nog een tweede uitleg aan gegeven kon wordenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow misschien voelde ik me een beetje aangesproken
Ik fiets ook niet heel veel, ik loop lieverquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bedacht me al wel tijdens het typen dat er nog een tweede uitleg aan gegeven kon worden
Op de fiets ga je sneller en kom je verder.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik fiets ook niet heel veel, ik loop liever
Ja dat weet ik, maar tochquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Op de fiets ga je sneller en kom je verder.
Gedaan!quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:12 schreef Flory het volgende:
[..]
De webcare geeft redelijk snel antwoord zo te zien, zou dat nog even proberen
De FOK!twitterknokploeg staat paraat.quote:
Nee deze was in Noord en Waterland... Maar eerder meen ik wel wat gehoord te hebben aan helis nav die moord op die vrouw in een autoquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
De Amsterdammers hier nog last gehad van de overval vanmiddag?
Die moord was toch al een paar dagen terug?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee deze was in Noord en Waterland... Maar eerder meen ik wel wat gehoord te hebben aan helis nav die moord op die vrouw in een auto
Ja eerder dusquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moord was toch al een paar dagen terug?
Was ook al een aanslag op de foute persoonquote:
Ja hier aan de overkant ook een keer gebeurt ...quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ook al een aanslag op de foute persoon
En het blijft maar doorgaan zo jaquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier aan de overkant ook een keer gebeurt ...
Hier is het wat rustiger de laatste tijd , maar het was een tijdje schering en inslagquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het blijft maar doorgaan zo ja
Hier in het dorp ook een aantal jaar terug.
Das toen nog lang groot nieuws geweest.
Zaten vast ook in corona-lockdownquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier is het wat rustiger de laatste tijd , maar het was een tijdje schering en inslag
Webcare moet je inderdaad hebben. Goed dat dit meteen is rechtgezet.quote:
Maar als het donker is zien ze je nietquote:
Bij mij hier aan de overkant was het ook donker , en hadden ze de verkeerde iddquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als het donker is zien ze je niet
Als ze jou ook maar niet zien danquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij hier aan de overkant was het ook donker , en hadden ze de verkeerde idd
Mjah, hoeveel je daar nou mee opschiet. Meestal vinden ze de vluchtauto vrij makkelijk. Zo'n autobrand doe je niet echt onopvallend.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag wel een vluchtauto, maar geen idee wat voor bolide het was ...
Deze niet volgens mij ... maar goed das verleden tijdquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, hoeveel je daar nou mee opschiet. Meestal vinden ze de vluchtauto vrij makkelijk. Zo'n autobrand doe je niet echt onopvallend.
Laat het daar ook maar bij blijven ja.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze niet volgens mij ... maar goed das verleden tijd
Goedemorgen allen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 06:55 schreef Prisha het volgende:
@:oma-Nijn alles goed bij jullie? Woon je in de buurt van die grote brand?
vette staart welquote:Op donderdag 20 mei 2021 06:11 schreef pullup het volgende:
Die staart mag niet nat worden![]()
Sneeuwluipaard
[ afbeelding ]
Mijn katten konden zicht vroeger best lang bezighouden om hun staart te pakken. Deze kat is het gelukt!quote:Op donderdag 20 mei 2021 06:11 schreef pullup het volgende:
Die staart mag niet nat worden![]()
Sneeuwluipaard
[ afbeelding ]
hey chufi hoe is het ermee?quote:
Fijn om te lezenquote:
Misschien kan hij wat bij de tegenstanders gaan rondlopen, dan komen we wat hoger in de ranglijstquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:51 schreef pullup het volgende:
Die gast Duncan die vorige keer aan het Songfestival meedeed is positief
Ja echt man3quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:51 schreef pullup het volgende:
Geen reclame voor Nederlandquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien kan hij wat bij de tegenstanders gaan rondlopen, dan komen we wat hoger in de ranglijst![]()
Oh nee, dan gaat de noodopname er door. Er valt niemand uit.
Het is bizar, zoveel testen, zoveel bubbels, zoveel maatregelen en nog nieuwe positieve gevallen.
Jammer voor Duncan, is het ESF er eindelijk kan hij er niet bij zijnquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:51 schreef pullup het volgende:
Ehm ze hebben je geantwoord zag ikquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:42 schreef Deisyy het volgende:
En Zig.go Webcare don't care![]()
Ik heb helemaal niets gehoord op mijn tweet, vanmorgen heb ik zelf maar weer gebeld of er misschien annuleringen waren verwerkt, die waren er, nu komen ze morgenavond. Dat is tenminste iets beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Je hebt de tweet na sluitingstijd verstuurt. Dat moeten ze inhalen de volgende ochtend plus alle antwoorden op de eerdere andere tweets ook nog behandelen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:42 schreef Deisyy het volgende:
En Zig.go Webcare don't care![]()
Ik heb helemaal niets gehoord op mijn tweet, vanmorgen heb ik zelf maar weer gebeld of er misschien annuleringen waren verwerkt, die waren er, nu komen ze morgenavond. Dat is tenminste iets beter.
Webcare heeft gisteravond laat nog geantwoord dacht ik.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt de tweet na sluitingstijd verstuurt. Dat moeten ze inhalen de volgende ochtend plus alle antwoorden op de eerdere andere tweets ook nog behandelen.
Even sudocreme op je neusgaten smeren en je voelt je zeker weten heel anders dan je nu doet.![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Ehm ze hebben je geantwoord zag ik
Nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja dusquote:
Dus toch!! Dit is wel een note waard, schrijf je even zelf 1tje voor jezelf aangezien je de enige mod bent hiero?quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Ik zag wel dat eentje bij het bericht maar kreeg het niet geopend, nu wel
Ja inderdaad, maar deze Twitter n00b wist iet hoe ze de reactie moest lezenquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Webcare heeft gisteravond laat nog geantwoord dacht ik.
In de bio van hun account staat 24/7, of dat klopt geen idee
quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor de haakdames/-heren: een penisdeken... @:espri, wat bijpassend voor je flessenopener![]()
[ afbeelding ]
De ballen kunnen eraf, dat loopt wat makkelijker.
Gedaan! Zullen we deze blamage verder onder ons houden?quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus toch!! Dit is wel een note waard, schrijf je even zelf 1tje voor jezelf aangezien je de enige mod bent hiero?
Hoe komen ze toch erop, bestaat er ook vaginadeken? Een bepaald onderdeel is dan de (vrij kleine) kussen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor de haakdames/-heren: een penisdeken... @:espri, wat bijpassend voor je flessenopener![]()
[ afbeelding ]
De ballen kunnen eraf, dat loopt wat makkelijker.
Pinky promise!quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedaan! Zullen we deze blamage verder onder ons houden?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar deze Twitter n00b wist iet hoe ze de reactie moest lezen![]()
Ik heb ze toch maar even een berichtje gestuurd, wie weet kunnen ze vanavond nog.
Bedankt voor de tip in ieder geval, ik houd hem in gedachte en ga eerst ergens een cursus volgen
quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:21 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Ik heb twitter eigenlijk ook voornamelijk voor klaagtweets, maar tis wel handig als je dan ook de reacties leest ja
Ik denk niet helemaal het model wat je zocht, maar beter heb ik ze niet voor jequote:Op donderdag 20 mei 2021 14:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe komen ze toch erop, bestaat er ook vaginadeken? Een bepaald onderdeel is dan de (vrij kleine) kussen.
Ook alquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze lezen hier vast en zeker mee.
😂quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:21 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Ik heb twitter eigenlijk ook voornamelijk voor klaagtweets, maar tis wel handig als je dan ook de reacties leest ja
Ik heb gevraagd of het alsnog vandaag/vanavond kon, maar hij negeert me nuquote:
Ha kijk, toch niet voor niks geweest deze twitter ontmaagdingquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Ah toch reactie, vandaag gaat niet meer lukken, maar hij 50 GB op mijn telefoon abo zetten.
50Gb is zo op als je ESF moet modden vanaafquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Ah toch reactie, vandaag gaat niet meer lukken, maar hij 50 GB op mijn telefoon abo zetten.
Wat dan?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:24 schreef chufi het volgende:
Yeah![]()
![]()
eindelijk mag ik mijn prijs ophalen waar ik al sinds oktober op heb moeten wachten... Krijg ik maar 2 weken de tijd ...
Even naar Nigeria op en neerquote:
Die 50 Gig ging niet door want die kunnen ze alleen geven als het telefoon abo op hetzelfde adres gergistreeerd staat en ik heb een abo van mijn werk.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
50Gb is zo op als je ESF moet modden vanaaf
En Pierre, wat heeft hij gewonnen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:24 schreef chufi het volgende:
Yeah![]()
![]()
eindelijk mag ik mijn prijs ophalen waar ik al sinds oktober op heb moeten wachten... Krijg ik maar 2 weken de tijd ...
Nee dat was de prijsquote:
Krijg je nou helemaal geen goedmakertje? Jij betaalt voor een service die ze niet kunnen leveren door een probleem buiten jou om. Korting de komende paar maanden, tijdelijk gratis extra zenderpakket, ze verzinnen maar iets.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 50 Gig ging niet door want die kunnen ze alleen geven als het telefoon abo op hetzelfde adres gergistreeerd staat en ik heb een abo van mijn werk.
Maar een extra databundel is zo aangeschaft natuurlijk
Maar ..maar gister had je ook al 50Gig beloofd gekregen.. ik dacht vandaag weer.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 50 Gig ging niet door want die kunnen ze alleen geven als het telefoon abo op hetzelfde adres gergistreeerd staat en ik heb een abo van mijn werk.
Vaag dit Chuf, waar heb je dan twee weken de tijd voor als het toch naar je huis gestuurd word?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:47 schreef chufi het volgende:
Ben het al vergeten .. Ik zie het wel als ik het in huis heb
Blijkbaar beveiligd tegen deeplinkingquote:
We konden allebei 50 GB op ons telefoon krijgen, maar omdat mijn telefoonnummer niet op dit adres geregistreerd staat krijgt mijn man die alleen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Krijg je nou helemaal geen goedmakertje? Jij betaalt voor een service die ze niet kunnen leveren door een probleem buiten jou om. Korting de komende paar maanden, tijdelijk gratis extra zenderpakket, ze verzinnen maar iets.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Blijkbaar beveiligd tegen deeplinking, zit niks anders op dan tussen url tags te zetten: https://cdn.businessinsid(...)kentkwis-800x579.jpg
Nah een scam denk ikquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vaag dit Chuf, waar heb je dan twee weken de tijd voor als het toch naar je huis gestuurd word?
Die 50 GB gisteren was voor mijn man, ik krijg gewoon weer helemaal nietsquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ..maar gister had je ook al 50Gig beloofd gekregen.. ik dacht vandaag weer.
#koudekermis.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:47 schreef chufi het volgende:
Ben het al vergeten .. Ik zie het wel als ik het in huis heb
Dat schreeuwt om een twitter bericht over sexe discriminatiequote:Op donderdag 20 mei 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 50 GB gisteren was voor mijn man, ik krijg gewoon weer helemaal niets
Als dat geen rel word weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een twitter bericht over sexe discriminatie
#WLMquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een twitter bericht over sexe discriminatie
Ik heb het er in December geloof ik al eens over gehad ...quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vaag dit Chuf, waar heb je dan twee weken de tijd voor als het toch naar je huis gestuurd word?
Oh die ! Stom dat ik dat vergeten was...quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het er in December geloof ik al eens over gehad ...
Geeft niets, je mag er nu ook weer over praten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het er in December geloof ik al eens over gehad ...
Hen je van de zaak geen onbeperkt abo?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 GB per maand, maar vanavond ESF kijken en ook nog eens op FOK! vliegt het erdoorheen denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hen je van de zaak geen onbeperkt abo?
Ik zou zeggen .. hang die van je man dan aan het netwerkquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 GB per maand, maar vanavond ESF kijken en ook nog eens op FOK! vliegt het erdoorheen denk ik.
360Pquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 GB per maand, maar vanavond ESF kijken en ook nog eens op FOK! vliegt het erdoorheen denk ik.
#WLM #NIETMEERONDEROPMAARBOVENOP #DATDITKANINNEDERLAND #OGGIZHEEFTDEPESTAANSTERKEZELFSTANDIGEVROUWENquote:
Ik FOK! vanavond via mijn eigen telefoon abo en kijk ESF via het zijnequote:Op donderdag 20 mei 2021 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen .. hang die van je man dan aan het netwerk
En ga je dan hotspotten of met je dikke vingers op je foon?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik FOK! vanavond via mijn eigen telefoon abo en kijk ESF via het zijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |