Spanje doet nu wat anders want soort van pauze en nu zijn ze er weerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zien de buitenlandse zenders dezelfde "tussen" beelden met eigen commentaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:42 schreef Treehut362 het volgende:
Wat is leuk.Ja wat is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen daar wordt dagelijks getest en zitten al een paar dagen in een bubbel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel grappig om te zien dat Covid even pauze heeft
Bubbeldebubbel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen daar wordt dagelijks getest en zitten al een paar dagen in een bubbel.
Yep, hierquote:
Dat zeker! Jammer dat zij niet meewil doen, ik zou in haar heel wat meer vertrouwen hebben dan in Jeangu.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen![]()
Conclusie songfestival: Davina Michelle was met stip de beste.
Niet gezien, maar ik geloof je. Dat wat ik wel gezien heb, was niet heel geweldig.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen![]()
Conclusie songfestival: Davina Michelle was met stip de beste.
Ik heb onze inzending nog nooit gehoord, buiten dat kleine stukje van gisteravond. Ik vond het ook niet veel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, hier
[..]
Dat zeker! Jammer dat zij niet meewil doen, ik zou in haar heel wat meer vertrouwen hebben dan in Jeangu.
Het gisteravond vooral matige deelnemers, ik vond maar een stuk of 4 landen goed, dus ik denk/hoop dat de besten nog moeten komen
Iets met brocolli, ik vond het ook niets.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb onze inzending nog nooit gehoord, buiten dat kleine stukje van gisteravond. Ik vond het ook niet veel.
Was een super optreden. Op iedere zender was iedereen vol lof.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik geloof je. Dat wat ik wel gezien heb, was niet heel geweldig.
Goedemorgen![]()
Inderdaad, je kijkt vooral voor het vermaak, al zit er soms best een leuk liedje tussen, wat dat meestal niet wintquote:Op woensdag 19 mei 2021 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Was een super optreden. Op iedere zender was iedereen vol lof.
Ik vind het ieder jaar altijd 'kutmuziek', maar vind het heerlijk vermaak
Vooral samen met FOK! kijken is leuk, al vond FOK! dat gisteravond iets minder, het duurde af en toe echtlang voordat een post doorkwamquote:Op woensdag 19 mei 2021 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Was een super optreden. Op iedere zender was iedereen vol lof.
Ik vind het ieder jaar altijd 'kutmuziek', maar vind het heerlijk vermaak
Dat is dan waardeloos. Geef je commentaar, zijn er al 3 liedjes geweest.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral samen met FOK! kijken is leuk, al vond FOK! dat gisteravond iets minder, het duurde af en toe echtlang voordat een post doorkwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |