quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef Greys het volgende:
Even ter info om het zo gezellig te houden als nu en de mods ook gewoon lekker kunnen kijken tijdens de live shows naar de uitzendingen: trans/homofoob gedoe of gebash wordt niet getolereerd in ESF. Dus hou dat gewoon lekker tussen je oren ajb.
Dank voor jullie medewerking.
Yu no man broko miquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
Wacht, dat was onze inzending? Wat een kutnummer.
Eens. Daarom is het stiekem wel grappig als er iets fout gaatquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:56 schreef Amarantha het volgende:
Wel respect voor het viertal wat gaat presenteren, je moet het maar even doen voor bijna 200 miljoen mensen.
Echte persaccreditatiequote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
@:greys is dat namens FOK! of heb je zelf kaartjes gehaald?
Gewaagd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voorspelling: Men gaat massaal op Zweden en Malta stemmen.
Songfestivalforum.nl linkt naar het ESF deel van FOK en daarvoor hebben we persaccreditatie gekregen van de organisatie en dat is dus knetterbijzonder want veel media kreeg het niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
@:greys is dat namens FOK! of heb je zelf kaartjes gehaald?
In Volendam hebben ze vaak wel wat tegen de zenuwen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het wel leuk dat Jan gister zei dat hij echt geen zenuwen heeft. Heb ook wel het idee dat hij het goed gaat doen.
Ooooh ik loop achter, muziekje is net pas klaar bij mijquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:00 schreef Benny het volgende:
Eurovisie tune![]()
Spel zonder grenzen
Songfestival
Wow, je zou voor minder. Ik zal me gedragen!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Songfestivalforum.nl linkt naar het ESF deel van FOK en daarvoor hebben we persaccreditatie gekregen van de organisatie en dat is dus knetterbijzonder want veel media kreeg het niet.
(Meteen een van de redenen dat we het hier gewoon een beetje normaal willen houden hier, anders kunnen we accreditatie in de toekomst vergeten en voor ons en FOK is dat superbelangrijk.)
Tof, dankjewel voor je begrip.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow, je zou voor minder. Ik zal me gedragen!
Volgens mij ligt dit niet aan je peuter want ik heb het ookquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
Dat moment dat je er achter komt dat je peuter weer eens met de knoppen van de versterker heeft gespeeld![]()
![]()
![]()
Ik ook volgens mij maar boeiend ook haha.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Ooooh ik loop achter, muziekje is net pas klaar bij mij
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:02 schreef Pipaja het volgende:
Ligt het aan mij of is de achtergrondmuziek 12x zo hard als de commentators?
Emmenquote:
hier net zo, ik zei al, dat scheelt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:02 schreef Pipaja het volgende:
Ligt het aan mij of is de achtergrondmuziek 12x zo hard als de commentators?
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:01 schreef Moira het volgende:
ALLEMAAL OP OEKRAINE STEMMEN VANAVOND MENSEN
Moker irritantquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:03 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu stop ik
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Volendam hebben ze vaak wel wat tegen de zenuwen.
XzazGod.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:04 schreef xzaz het volgende:
autotune catJAM autotune catJAM autotune catJAM autotune catJAM
KEKWquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:04 schreef xzaz het volgende:
autotune catJAM autotune catJAM autotune catJAM autotune catJAM
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:04 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
Mogen de bezoekers drinken? Dat lijkt me wel essentieel.
Duncan stond er gisteren in het echt met lasers om hem heenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:04 schreef Moira het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit er in de zaal uit zietof was het vooraf opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |