Zij zijn niet heel origineel nee, iedere keer een vluchteling zodat ze een zielig/mooi verhaaltje hebbenquote:
Ik had het na 5 seconden wel weer gezien eigenlijk. Ik wist helemaal niet dat Jantje Smit een dwerg is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Gezellig avondje in ESF boys. Hopelijk donderdag weer!
Vergeleken met Nikki is iedereen een dwerg. Wat een beer van een vent is dat zeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had het na 5 seconden wel weer gezien eigenlijk. Ik wist helemaal niet dat Jantje Smit een dwerg is.
Hij was ook niet groter dan die andere twee. Die Nikki is inderdaad wel teringgroot ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeleken met Nikki is iedereen een dwerg. Wat een beer van een vent is dat zeg.
Is dat subforum open?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
De_Kraam heeft je zojuist genoemd in topic "Eurovisie Songfestival / [LIVE] 1e halve finale Eurovisie Songfestival 2021 #10"
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
![]()
KLOOTZAKKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |