SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
SOONY
Te weinig flops.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:21 schreef DKUp het volgende:
Starfield gaat het niet halen op de PS5 ben ik bang, maar ja je weet het nooit zeker.
Tijd voor een nieuwe masterclass zo te lezenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al die shortcuts die Joosie gisteren liet zien, falen hard bij mij. Ik mis iedere hamer, de ventilatoren blazen niet hard genoeg voor een sprong etc.
En ik maar denken dat gisteren wel goed ging.
Rosberg als 1 van F1 grootste rijders allertijden??????quote:
Massa toch ook nietquote:Op maandag 17 mei 2021 19:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Rosberg als 1 van F1 grootste rijders allertijden??????
Die gast is 1x kampioen kunnen worden omdat Hamilton dat jaar veel mechanische pech had, niet omdat hij zo uitzonderlijk goed deed.
Die verdient absoluut niet in dat rijtje te staan!![]()
Maar goed dat ik toch al enkel de normale versie van de game wou kopen.
Elke auto, coureur, onderdeel en circuit als dlc.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Massa toch ook niet![]()
Lauda, Hunt en wat andere klassiekers bewaren ze voor volgend jaar als EA volledige invloed op de game zal hebben
Je kan gewoon niet racenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 1 level qua hit points, en paar levels goatinator. Dan ga ik me focussen op de hoverrace
Klopt als een zwerende vinger. Ook niet platformenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet racen
[ afbeelding ]
Codemasters was al bezig met deze voor de overname. Volgend jaar is het helemaal raak dusquote:Op maandag 17 mei 2021 20:12 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Elke auto, coureur, onderdeel en circuit als dlc.![]()
Maar er is geen andere officiële F1 game dus als F1 fan kan je niet echt anders.
Normaal koop ik de game ook maar om de zoveel jaar. Zinloos om dat elk jaar te kopen net als met Fifa.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Codemasters was al bezig met deze voor de overname. Volgend jaar is het helemaal raak dus
Even gekeken in mijn game, Lodge War Bow is de beste War Bow in de base game.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:18 schreef Joosie200 het volgende:
Qua TT: understood reference.gif
[ afbeelding ]
2018 was mijn tweede F1-game. Ik ga deze lekker halen in de sale en nu voor next gen en met Zandvoort. Vorig jaar sloeg nergens op door Corona met een heel ander seizoen.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Normaal koop ik de game ook maar om de zoveel jaar. Zinloos om dat elk jaar te kopen net als met Fifa.
Oké. Ik heb nu shadow sling, shadow ropecaster, shadow tripcaster en shadow hunter bow. Al gebruik ik de sling en ropecaster nauwelijks. Ben benieuwd naar de war bow.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even gekeken in mijn game, Lodge War Bow is de beste War Bow in de base game.
Oei, weer problemen bij WB Games. Zeker de twee titels waar ik op zit te wachten; Gotham Knights en Hogwarts Legacy. Op naar 2023quote:Op maandag 17 mei 2021 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ twitter ]
Welke games gaan er nu weer vertraging oplopen?
@:dkup
quote:Watch Dogs: Legion's upcoming 4.5 update adds 60fps performance mode on PS5 and Xbox Series X
https://www.eurogamer.net(...)s5-and-xbox-series-x
Ik hoop aankomende E3 anders mag Bethesda echt de tering krijgen.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:21 schreef DKUp het volgende:
Starfield gaat het niet halen op de PS5 ben ik bang, maar ja je weet het nooit zeker.
Volgens de laatste geruchten wel deze E3 en dan komt het spel in de eerste helft van 2022 uit doordat het eind 2021 niet gaat halen.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik hoop aankomende E3 anders mag Bethesda echt de tering krijgen.
In november zitten we al 10 jaar zonder nieuwe Elder Scrolls deel. 10!
Zal wel weer Fallout 5 worden met gedateerde user interfaces en menu’s.
Spencergod help![]()
quote:
Garantie is prima geregeld bij Amazon, misschien nog wel beter dan bij Coolblue.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:53 schreef Cod_player het volgende:
Hey guys,
Vraag, m'n vriendin wil een ps5 disc editie overnemen van een vriend van haar. Hij heeft hem via Amazon. Hoe zit het dan met garantie via Amazon? (zij krijgt gewoon factuur enzo) zit daar veel verschil in qua regeling met garantie ten opzichte van bijv coolblue.
Mooi rijtje games wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Days of Play sales starten 26 mei
PlayStation 4 games
Death Stranding
Ghost of Tsushima
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
Predator: Hunting Grounds
Sackboy: A Big Adventure
The Last of Us Part II
Selection of PlayStation Hits games
PlayStation 5 games
Demon’s Souls
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales: Ultimate Edition
The Nioh Collection
Je vergeet de absolute toppers: Bee Simulator voor 14 Euro en The Unicorn Princess voor maar 15 Euro.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation 4 games
Death Stranding
Ghost of Tsushima
The Last of Us Part II
PlayStation 5 games
Demon’s Souls
The Nioh Collection
Days of Play sale is volgende week pas.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je vergeet de absolute toppers: Bee Simulator voor 14 Euro en The Unicorn Princess voor maar 15 Euro.
Denk het. Waarom lopen er zo achterlijk veel acties van Sony tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Days of Play sale is volgende week pas.
Jij bedoelt gewoon (een van) de huidige PSStore sale?
Benieuwd naar de prijs ervan. Als ze te hard melken mogen ze de game houdenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:20 schreef DKUp het volgende:
GTA V komt naar PS5 en Xbox Series X|S 11 november 2021.
Als het geen gratis upgrade gaat worden rond de ¤70-80,-quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de prijs ervan. Als ze te hard melken mogen ze de game houden
Dat gaat te ver. Wacht wel tot de budget vak danquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het geen gratis upgrade gaat worden rond de ¤70-80,-
Dit gaan ze vol uitmelken.
Tundra run bedoel je de laatste schans voor je met een ventilator of 2 springplankjes over de finish gaat? Daar gaat idd een ventilator van links naar rechts (springen nondejuquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Joosie200 , @:KennyPowers
Ik snap de Tundra Run niet. Aan het einde is een ventilator die je omhoog blaast tegen een bewegende balk die je naar de zijkant gooit. Hoe is het mogelijk om hier langs te raken?
Heb het net 20 keer geprobeerd, was als 2de daar. Maar niet over de finish gekomen.
Omdat ze het anders aan de straatstenen niet kwijt raken.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk het. Waarom lopen er zo achterlijk veel acties van Sony tegelijkertijd?
Mwah, weet niet of dat nu zo'n goede strategie is. Bijna al die games die de hele tijd in de aanbieding zijn, zijn games die niemand bij launch wil spelen en als iedereen weet dat ze binnen een jaar >70% goedkoper zijn dan wacht iedereen daarop.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ze het anders aan de straatstenen niet kwijt raken.
net als godfallquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ze het anders aan de straatstenen niet kwijt raken.
PlayStation Studios games sowieso fysiek kopen ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:58 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Wow dat is een stuk goedkoper dan ¤80,-
Besteld.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:58 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Wow dat is een stuk goedkoper dan ¤80,-
Ghost een keertje onder de 30?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation 4 games
Death Stranding
Ghost of Tsushima
The Last of Us Part II
PlayStation 5 games
Demon’s Souls
The Nioh Collection
Deze was echt tof ja!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:07 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo fan als jullie, maar wel mijn op 1 na favoriete Dia de los Muertos themed spel.![]()
Op #1 natuurlijk Grim Fandango
WTF dat kon altijd. No way dat ik al die shit vooruit ga betalen. Zo goed vertrouw ik postnl ook nietquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Besteld.
Wel weer karig dat je niet achteraf kunt betalen bij een preorder. Maar goed, het is Bol. Dat komt wel goed.
Zal wel rond die prijs liggen, want gewoon speelbaar op de PS5 met die update. ¤20 zou raar zijn, maar bij The Last Of Us Part II is het wel gebeurd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ghost een keertje onder de 30?
Verder nog steeds geen tijd, borderlands 3 duurt lang.
Bedankt voor je antwoord, ik ga het haar door geven.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Garantie is prima geregeld bij Amazon, misschien nog wel beter dan bij Coolblue.
Verder is de eerste stap van een kapotte Sony altijd aanmelden via Sony.
heb je nog openstaande betalingen? Anders kan dat welquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Besteld.
Wel weer karig dat je niet achteraf kunt betalen bij een preorder. Maar goed, het is Bol. Dat komt wel goed.
Nee. Ligt echt aan R&C. Andere bestelling die ik daarna plaatste lukte het wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je nog openstaande betalingen? Anders kan dat wel
Gay.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Ligt echt aan R&C. Andere bestelling die ik daarna plaatste lukte het wel.
Ik dacht eerst dat het m'n verhuizing was. Extra check ofzo maar dat is ook alweer een half jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gay.
Had het idee al dat ze iets veranderd hadden laatst, kreeg ook steeds minder de optie voor achteraf betalen
Hier krijg ik ouderwetse KutINDIES jeuk vanquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:49 schreef KennyPowers het volgende:
[ twitter ]
Mooi, was alleen op PS Vita
Waar reageer je op?quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:06 schreef DKUp het volgende:
Non-binair, oh die shit gaan we ook in games krijgen. Poppetjes die elkaar gaan aanspreken met hen/hun.
Dit gaat echt helemaal nergens over.
Ik wil dat je mij aanspreekt met Uwe Majesteitquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:06 schreef DKUp het volgende:
Non-binair, oh die shit gaan we ook in games krijgen. Poppetjes die elkaar gaan aanspreken met hen/hun.
Dit gaat echt helemaal nergens over.
Demi Levato, een AD-artikel.quote:
Neen, Ang3lquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil dat je mij aanspreekt met Uwe Majesteit
Hetzelfde inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Bericht van bol.com (over de PS5 "breng mij op de hoogte" lijst):
• Door de voorraad heen en niks meer beschikbaar
• Geen idee op welke plek je op de lijst staat
• Geen idee waneer we weer iets krijgen
Stay strong!
Dit bericht kwam tot jullie via mijn 30 min geleden aangesloten glasvezel. ZOEF ZOEF!
Is er al een support groep voor teleurgestelde mannen?quote:
Ohhh shit, schoten afgevuurdquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er al een support groep voor teleurgestelde mannen?
En dan bedoel ik niet t X-BOX topic.
Luxe poes!quote:
Detailsquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luxe poes!
Dat had ik trouwens vroeger ook, toen ik samenwoonde.
Hij de X-BOX (voor Fable) en ik de PS2 (voor Final Fantasy) en dan af en ruzien wie de top mocht en wie de bottom
Zeker, op Discord.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er al een support groep voor teleurgestelde mannen?
En dan bedoel ik niet t X-BOX topic.
In het begin kun je wel wat vraagtekens wegwerken, je moet immers levelen. Op een gegeven moment zeg je tegen jezelf 'nu is het genoeg'. En dan ben je van je OCD af.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Nu ik Fable noem... dat vond ik wel echt een leuk spel destijds
Fable op Xbox en Zelda Switch. Die mis ik wel een beetje.
Maar, gister weer ff Witcher gespeeld en begin er weer een beetje in te komen.
Wel natuurlijk meteen in de overdosis vragatekens getraptOCD!
Ja dat punt moet ik eerder zelf nemen dan de vorige keer, roen ik bij Skellige ben afgehaakt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In het begin kun je wel wat vraagtekens wegwerken, je moet immers levelen. Op een gegeven moment zeg je tegen jezelf 'nu is het genoeg'. En dan ben je van je OCD af.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Nu ik Fable noem... dat vond ik wel echt een leuk spel destijds
Fable op Xbox en Zelda Switch. Die mis ik wel een beetje.
30 partners?quote:
Dit is wel een leuke F2P-gamequote:Op woensdag 19 mei 2021 16:46 schreef KennyPowers het volgende:
F2P
Misschien wel leuk voor hier
Eerst maar zien hoe grindy de trophy list is though
Hij organiseert het nu gewoon tijdens de E3 en noemt het Summer Game Festquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:42 schreef DKUp het volgende:
Sjuhoffie de Paaipeuhrt is nu toch een week en niet drie maanden?
Wat een bagger was dat vorig jaar.
Lekker zelfingenomen en denken dat de E3 om zijn Summer Game Fest gaat….quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij organiseert het nu gewoon tijdens de E3 en noemt het Summer Game Fest
Al die pc beggars slijmen gewoon omdat ze bloodborne willen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:39 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Very positive, oh je verwacht het niet maar ja SOONY.
Deeltjes 5 of hoger, remasters en remakes zijn belangrijker.
Een nieuwe Tekken is altijd welkom natuurlijk![]()
![]()
Gezien ESA een kutorganisatie is snap ik wel dat uitgevers meeliften met sjefquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:42 schreef DKUp het volgende:
Sjuhoffie de Paaipeuhrt is nu toch een week en niet drie maanden?
Wat een bagger was dat vorig jaar.
quote:psnews Ys IX: Monstrum Nox New Update Adds 4K Support on PS5
Today, NIS America released a new update for Ys IX on PS4 adding 4K enhancements for it when played on PS5 and to fix various issues. This update arrived a little while ago in Japan.
So far, Ys IX has been outputting at 1080p on PS5 since it runs without any enhancement in backward compatibility mode. Though now you can experience it again in 4K.
https://themakoreactor.co(...)is-america-ix/25456/
Zou je dan met z'n neus dingen prikken?quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:20 schreef KennyPowers het volgende:
Developer Round 8 Studio and publisher NeoWiz have announced Lies of P, a Souls-like action-RPG that's inspired by the story of Pinocchio. It is due out for release in 2023 on PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC, Google Stadia, and xCloud.
Wel interested hoorquote:You wake at an abandoned train station of Krat, a city overwhelmed by madness and bloodlust. In front of you lies a single note that reads:
“Find Mr. Geppetto. He’s in this city.”
Play as Pinocchio, a puppet mechanoid, to find this mystery person. Overcome all the calamity that awaits you, trust no one, none can help you.
You must always lie to others to become human.
Inspired by the familiar story of Pinocchio, Lies of P is an action souls-like game set in a cruel, dark Belle Epoque world. All of humanity is lost in a once beautiful city that has now become a living hell filled with screams.
Lies of P offers an elegant world filled with tension, deep combat system and a gripping story. Lead and experience Pinocchio’s unrelenting journey towards humanity.
dragoonquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:17 schreef DKUp het volgende:
Oké blijkbaar een nieuwe game begonnen en niet new game plus![]()
Wel de dragoon en het nieuwe mes maar mijn inventory is klein en al mijn wapens zijn weg....
#pislink
Ik zag net dat ik op een ander icoontje van een savefile moest drukken, uh oké dan....quote:
ja die speedrun kan je nu in 2 uur makkelijk doen ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zag net dat ik op een ander icoontje van een savefile moest drukken, uh oké dan....
Dragoon is goddelijk
Never trust autosave.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:14 schreef Black-Hole het volgende:
Lekker hoor dat de auto save in Valhalla bugged is.... Twee uur voor niks gespeeld nadat ik dood ging omdat ik ergens vast zat
Zonder de goede montage van de trailers lijkt het niet zo veel nee.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:29 schreef DKUp het volgende:
Ziet er grafisch opeens een stuk minder indrukwekkend uit, lachwekkend eigenlijk als al die voorgaande gameplay en trailers er een stuk beter uitzagen......
Wat raar die delay dan.
Heb mijn ps5 via Amazon DE, in februari was er een big drop. Niks mis mee. Garantie is prima geregeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:53 schreef Cod_player het volgende:
Hey guys,
Vraag, m'n vriendin wil een ps5 disc editie overnemen van een vriend van haar. Hij heeft hem via Amazon. Hoe zit het dan met garantie via Amazon? (zij krijgt gewoon factuur enzo) zit daar veel verschil in qua regeling met garantie ten opzichte van bijv coolblue.
ik heb nog een jaar maar extra jaartje er bovenop is altijd wel primaquote:Op donderdag 20 mei 2021 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS+ 45 euro tijdens State of Play, tot 9 juni.
Bron: Iemand die een Twitch commercial heeft gezien.
Waar kun je ook alweer zien tot hoe lang je abo nog loopt?quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog een jaar maar extra jaartje er bovenop is altijd wel prima
account volgens mij en dan bij abonnementenquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar kun je ook alweer zien tot hoe lang je abo nog loopt?
Zoals de laatste jaren dusquote:Op donderdag 20 mei 2021 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS+ 45 euro tijdens State of Play, tot 9 juni.
Bron: Iemand die een Twitch commercial heeft gezien.
had je voor 10 jaar gekocht toen het 30-35 was ofzoquote:
Ja zoietsquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
had je voor 10 jaar gekocht toen het 30-35 was ofzo
quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:49 schreef KennyPowers het volgende:
[ twitter ]
Mooi, was alleen op PS Vita
Hoop dat ie snel op MP voor weinig staatquote:Op donderdag 20 mei 2021 15:53 schreef Dagger87 het volgende:
Yes. Na 56 uur heb ik Returnal uitgespeeld. Ik wist bij Biome 5 pas op het eind dat je die rode punten moest schieten. Ik zag ze eerst niet. Toen het er minder waren bleef ik dus op de baas schieten lol. Doodgegaan en vandaag weer geprobeerd.
Tips: gebruik de tachikomatic carbine met rising pitch, leech life.
Ik had 2 large vials en een astronaut.
Dit spel is zeker mijn game of the year. Laatste keer dat ik zo meegezogen werd was Final Fantasy VII remake.
Ik had het gekocht met de gratis XLM coin (crypto) die ik kreeg verkocht. Dus voor mij was het gratis.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoop dat ie snel op MP voor weinig staatLijkt me een toffe game maar full price vind ik nét te
Of over 5 jaar is het 10k waard en heb je 10k uitgegeven aan Returnalquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had het gekocht met de gratis XLM coin (crypto) die ik kreeg verkocht. Dus voor mij was het gratis.
Voor 50 mag je het overkopen als je wilt.
That's life. Geen spijt iig. En als je echt denkt dat het tientallen euros waard wordt, dan kan ik het alsnog nu kopen voor 37 cent dat het nu is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:39 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Of over 5 jaar is het 10k waard en heb je 10k uitgegeven aan Returnal
Twee heb ik echt heel veel gespeeld (GameCube), leukste FPS die ik ooit gespeeld heb denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:55 schreef Kingside het volgende:
https://www.ign.com/artic(...)ded-by-original-devs
Eindelijk een nieuwe TimeSplitters.![]()
Deel 2 en 3 waren echt heerlijke games op de PS2. Zowel de singleplayer als de multiplayer waren geweldig. Heel gaaf dat er nu eindelijk een vervolg gaat komen.
Anders wil ik hem wel ¤50,- inc verzendkosten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had het gekocht met de gratis XLM coin (crypto) die ik kreeg verkocht. Dus voor mij was het gratis.
Mensen die infallible gecheat hebben krijgen een PSN banquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fall guys kreeg een update en de PlayStation liep vast.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik gun drankster hemquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Anders wil ik hem wel ¤50,- inc verzendkosten.
Of je woont in de regio Amersfoort, dan kan ik hem wel halen.
Lijkt op een zoethoudertje tot R&Cquote:
Ik woon in Almere. Niet heel ver.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Anders wil ik hem wel ¤50,- inc verzendkosten.
Of je woont in de regio Amersfoort, dan kan ik hem wel halen.
Fallguys heeft nu X treme mode. Feitelijk is elke verkeerde jump of grab dodelijk. One strike and you're out.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fall guys kreeg een update en de PlayStation liep vast.
26 meiquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
Wanneer beginnen die days f play nou? 26e? Of zijn ze al begonnen
oke, even in de gaten houden of de prijsjes dan leuk zijn, wil spook van de sushi nog wel hebben ondanks dat ik al 8 miljoen spellen in de backlog hebquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
26 mei
Hoewel sommige retailers soms eerder beginnen.
AC Japan is wel tofquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke, even in de gaten houden of de prijsjes dan leuk zijn, wil spook van de sushi nog wel hebben ondanks dat ik al 8 miljoen spellen in de backlog heb
Misschien, maar ik zal er niet op rekenen zoals ze nu microtransactie ellende weggevenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:52 schreef Kingside het volgende:
Komt er met die Days of Play nou ook nog een gratis game zoals met Ratcht and Clank en Horizon?
Als t goed is niet, alleen aanbiedingen en PS+ in de aanbiedingquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:52 schreef Kingside het volgende:
Komt er met die Days of Play nou ook nog een gratis game zoals met Ratcht and Clank en Horizon?
Game of Thrones toch?quote:
Nooit gezienquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Game of Thrones toch?![]()
Zou het tof vinden mochten ze AC Japan na Horizon in de stay at home, play at home knallen. Maar het zal wel eerder Knack of Snagbux worden
Xbox is vaak leadplatform natuurlijk dus kun je Xbox in een Xbox gameplay trailer gooien want Xbox is de beste.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:55 schreef KennyPowers het volgende:
Hoe vaak kan je een merk (Xbox) in een intro en outro stoppen.
Ben je voor de plat aan het gaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dat toch met Fall Guys Hele team? Iedere keer Downies die alleen maar eigen goals maken.
Kaneelstokje heeft net die hooverrace in R&C gehaald waar 'ie moeite mee hadquote:
dat gaat zn volgend plat worden dusquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kaneelstokje heeft net die hooverrace in R&C gehaald waar 'ie moeite mee had
Nee, maar wilde nog 2 of 3 dingen halen om percentage omhoog te krijgen.quote:
Nog 1 race te gaan. Record is 1:43 en moet naar 1:35.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kaneelstokje heeft net die hooverrace in R&C gehaald waar 'ie moeite mee had
Lukt je welquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog 1 race te gaan. Record is 1:43 en moet naar 1:35.
Ik moet nog leren wanneer te boosten. En hoe minder vaak snelheid te verliezen na sprongen.quote:
Ik wil fall giys, maar wel pas met een co op update. Is daar al iets over bekend?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fallguys heeft nu X treme mode. Feitelijk is elke verkeerde jump of grab dodelijk. One strike and you're out.![]()
Niks geen respawn in See saw of andere potjes. Elke ronde is nu alsof je met slime climb te maken hebt
Ik had eindelijk weer eens wat vrienden over de vloer. Klein bbqtje gedaan met kip.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een rust hier vandaag.
Niemand zitten gamen?
Fallguys devvers hielden een enquête. Ik heb die ingevuld. Vraag 1: als je Fallguys wilt uitbreiden.. welke functie staat op plek 1? Splitscreen coop heb ik geantwoord.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil fall giys, maar wel pas met een co op update. Is daar al iets over bekend?
Lekker man.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had eindelijk weer eens wat vrienden over de vloer. Klein bbqtje gedaan met kip.
Zaterdag Van Rossems dagquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niemand zitten gamen?
Ik las inderdaad dat de devs hadden aangegeven graag co op couch wilde toevoegen maar geen tijd ervoor hadden. In die tijd had ik geen psplus, dus toen niet mee kunnen pakken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fallguys devvers hielden een enquête. Ik heb die ingevuld. Vraag 1: als je Fallguys wilt uitbreiden.. welke functie staat op plek 1? Splitscreen coop heb ik geantwoord.
Ik ben benieuwd hoeveel meer spelers die enquête hebben ingezonden en ook coop hebben gevraagd als ontbrekende feature.
dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fallguys devvers hielden een enquête. Ik heb die ingevuld. Vraag 1: als je Fallguys wilt uitbreiden.. welke functie staat op plek 1? Splitscreen coop heb ik geantwoord.
Ik ben benieuwd hoeveel meer spelers die enquête hebben ingezonden en ook coop hebben gevraagd als ontbrekende feature.
Wel graag met trophy supportquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:55 schreef Joosie200 het volgende:
Couch coop zou het wel afmaken. Knal het erin als aparte modus zoals je nu je eigen lobby kunt fixen. Ik speel het nu vaak in een party met een paar maten online. Maar als je een middagje gaat doorzakken met bier, pizza en gamen maakt het wel als het ook offline kan. Met je dronken kop fallguys spelen is net zo'n aanrader als among us/overcooked ofzo.
Deel 2 is beter te doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:35 schreef KennyPowers het volgende:
Chapter 4 TLOU uit op grounded
Nu dat ellendig lange Pittsburgh .. bookstore .. hotel basement ..
En dan de sewers en die kut sniper ..
We zitten op Discord.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niemand zitten gamen?
Jaquote:Op zondag 23 mei 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
Kan ik het dan nog wel downloaden? Hatoful was ooit een psplus game als ik me niet vergis
Hopelijk lukt het snel.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog 2,5 seconde van mijn tijd afhalen jongens.
Lastig te zien waar ik nog tijd op kan winnen.
Ik heb hemquote:Op zondag 23 mei 2021 17:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het snel.
Alhoewel, dan heb je er weer twee meer dan ik.
Edit: Oh je hebt hem al
Weer twee plats achter
Crash Team Racing is wel leuk voor jou.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem
Weet niet wat het was, maar ineens lukte het. 0,4 seconde over.
Nu even Fall Guys doen, en morgen starten met Horizon Zero Dawn.
quote:Op zondag 23 mei 2021 17:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Crash Team Racing is wel leuk voor jou.
30 time trials of zo.
quote:Op zondag 23 mei 2021 17:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het snel.
Alhoewel, dan heb je er weer twee meer dan ik.
Edit: Oh je hebt hem al
Weer twee plats achter
hier nog 1 tot 75, en alle plats mislukkenquote:
Probeer anders een ander soort spel.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier nog 1 tot 75, en alle plats mislukken
al denk ik wel dat re8 nr 75 gaat worden als ik langs die verrekte kut mode kom
Desperados, Shadow Tactics, Phantom Doctrinequote:Op maandag 24 mei 2021 06:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer anders een ander soort spel.
Zegt me allemaal niksquote:Op maandag 24 mei 2021 10:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Desperados, Shadow Tactics, Phantom Doctrine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn 'mijn soort spellen'.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niks
Ik zag gisteren wel dat er een nieuwe Dungeons and Dragons uitkomt op de Ps4 en Ps5. Dark Alliance.
Met 4 personen co-op, al even interesse in. Hopelijk word het een goed spel.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niks
Ik zag gisteren wel dat er een nieuwe Dungeons and Dragons uitkomt op de Ps4 en Ps5. Dark Alliance.
Wat trekt je daar aan?quote:Op maandag 24 mei 2021 11:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zijn 'mijn soort spellen'.
Als het er is, moeten we lekker samen spelen.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:36 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Met 4 personen co-op, al even interesse in. Hopelijk word het een goed spel.
Ik ben geen 12 meer dus mijn reactievermogen is niet meer wat het ooit was. Games als COD enzo ben ik geen ster meer in.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat trekt je daar aan?
[..]
Als het er is, moeten we lekker samen spelen.
Nemen we eventueel @:Fera mee.
Tot nu is het vaakquote:Op maandag 24 mei 2021 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben geen 12 meer dus mijn reactievermogen is niet meer wat het ooit was. Games als COD enzo ben ik geen ster meer in.
En ik hou er van om voor elke zet rustig een strategie te bedenken en te zien dat alles net op zijn plek valt.En in de multiplayer je tegenstander slimmer af te zijn.
Ja, trial & error hoort erbij.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tot nu is het vaak
- bedenk plan
- faal omdat er nog een guard stond die jou kon zien
- reload quicksave
Hehe. Omdat we niet kundig genoeg zijn om deze dingen in het echt te doen, zitten voor voor het schermquote:Op maandag 24 mei 2021 12:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tot nu is het vaak
- bedenk plan
- faal omdat er nog een guard stond die jou kon zien
- reload quicksave
We weten eigenlijk alles al van SEquote:Op maandag 24 mei 2021 13:06 schreef KennyPowers het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Nu gaat iedereen die het weet interessant doen maar niks posten![]()
![]()
![]()
Ik haat game """""journalisten"""""
Die Nick zit er ook altijd naast.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
We weten eigenlijk alles al van SE![]()
FF Dark Soulsborne-Oh aids, game met die chick en een draak, FF XVI, FF XIV DLC, Avengers DLC, Dragon Quest-games, eventueel Outriders DLC, Guardians of the Galaxy of iets anders….
Er was weer een ResetEra-strijd zag ik.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die Nick zit er ook altijd naast.
Hij is nu aan het ruzien op zijn twitter
Geen plat bij die game?quote:
Zeker, op meeste vlakken leuker dan deel 1 zelfs. Deel 1 was vooral groter en langer en dat is niet per se beter.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat je aan het spelen was. Is het wat?
Jawel! Een hele makkelijk ook, gewoon de game spelen, geen missables. 19 Uur over gedaan.quote:
Cijfers tussen 4-9quote:Op maandag 24 mei 2021 17:50 schreef KennyPowers het volgende:
Ah, biomutant gaat voor flop van het jaar.
Ik ben al iets op 30 uur ofzoquote:Op maandag 24 mei 2021 17:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker, op meeste vlakken leuker dan deel 1 zelfs. Deel 1 was vooral groter en langer en dat is niet per se beter.
Het nieuwe van het ontdekken is er wel een beetje af, ben benieuwd wat ze met een eventueel vervolg gaan doen.
[..]
Jawel! Een hele makkelijk ook, gewoon de game spelen, geen missables. 19 Uur over gedaan.
Deel 1 heeft ook een plat en daarvoor moet je nog best veel doen en klein beetje grinden, over die heb ik 32 uur gedaan.
Slechte sound en geen voice acting (op de narrator na) is wel heel matigquote:
Hij zegt “Wait for Sale” en zo ziet het er eigenlijk ook wel uit. Toffe game maar een aantal dingen mogen nog wel verbeterd worden.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Slechte sound en geen voice acting (op de narrator na) is wel heel matig
En 1080p op je ps5!quote:Op maandag 24 mei 2021 20:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Slechte sound en geen voice acting (op de narrator na) is wel heel matig
Waarschijnlijk zijn ze er niet voor niets jaren mee bezig geweestquote:Op maandag 24 mei 2021 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn ze niet echt jaren met dat spel bezig geweest?
Raar dat het dan zo onaf is.
Echt wel. Heb een beetje met Geralt gespeeldquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niemand zitten gamen?
Ik speel al een tijd DND (dit weekend nog een 11u lange sessie), maar nog nooit een DND game gespeeld.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niks
Ik dacht alleen gratis "coin packs" van allerhande games.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:52 schreef Kingside het volgende:
Van wat ik nu begrijp:quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
capcom arcade stadium is gratis in de ps store
ja dat was me dus niet helemaal duidelijk of die altijd gratis wasquote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Van wat ik nu begrijp:
Capcom Arcade Stadium is altijd gratis. Dan krijg je één spel (1943: The Battle of Midway).
Je moet DLC packs kopen voor de rest.
Maar een pack met Ghost 'n Goblins is nu tijdelijk gratis als je PS+ hebt (ipv 1.69)
https://store.playstation(...)_00-CASROM0053DLC000
Koop hem maat. Kunnen we met zijn drieen een party zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speel al een tijd DND (dit weekend nog een 11u lange sessie), maar nog nooit een DND game gespeeld.
Wordt wel eens tijd!
Moet ik gelijk ff een PS+ abo afsluitenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop hem maat. Kunnen we met zijn drieen een party zijn.
Aangekondigd tijdens de State of Playquote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:35 schreef KennyPowers het volgende:
Volgend jaar Days Gone in de Play at home tijdens de Days of Play
Die Japanners hebben in ieder geval genoeg games om aan het vrouwenquotum te voldoenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:12 schreef KennyPowers het volgende:
Relayer, the newly announced strategy RPG from Kadokawa Games, will be available for PlayStation 5 and PlayStation 4, the latest issue of Weekly Famitsu reveals. A release date was not announced.
A new space opera themed after space, mechs, and Greek mythology, Weekly Famitsu has a first look at the unique characters that appear in the game’s “deep story in which many powers collide,” as well as a look at the turn-based battle system in which the player pilots robots called “Stella Gear.”
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.gematsu.com/2021/05/relayer-confirmed-for-ps5-ps4
Waarom heb je dat niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik gelijk ff een PS+ abo afsluiten
Anders gaat t niet werken.
Ik heb een tas vol rommel en kan niks meer oppakken. Moet ik al die blauwe dingen gewoon verkopen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:03 schreef Joosie200 het volgende:
Pinksterweekend een mooie Horizon marathon gehouden. Zit nu op 55% completion in 55 uur. Gisteren de laatste cauldron Zeta gedaan en ook de laatste hunting ground. Waren alle Cauldrons maar zo chill als Zeta. Lekker simpel van opzet.
Bijna lvl 50, maar met nog een berg aan low lvl errands en sidequests. Nog 1 power cell voor ik Aloy in een OP outfit kan uitdossen. En dan door richting de Frozen Wildlands dlc.
Ligt het trouwens aan mijn crappy Ziggo verbinding of ligt de squad modus of blow up modus er continu uit? Kan enkel de main show in Fall Guys joinen sinds dit weekend. Bij de andere shows krijg ik: no match found.
Je kunt een perk/skill unlocken: scavenger oid. +20% meer ruimte om te hamsteren. Anders bij een merchant goed kijken bij de omschrijving: can be sold for shards = insta sell. Sommige zooi heeft nog: can be crafted into item en dan is het zonde om dat te dumpen bij een merchant. Tenzij je 10 spots vol hebt van 100x blaze, sprokkelhout of fatty meat.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een tas vol rommel en kan niks meer oppakken. Moet ik al die blauwe dingen gewoon verkopen?
Wat Joosie zegt. Alles waar je alleen maar aan Merchants kunt verkopen moet je direct verkopen. Zelfde als je bijvoorbeeld meerdere stacks hebt van lenzen van een paald beest. Heb je hooguit 1 van nodig voor een upgrade van een pouch oid, de rest kun je dus verkopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een tas vol rommel en kan niks meer oppakken. Moet ik al die blauwe dingen gewoon verkopen?
omg omg omgquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:55 schreef DKUp het volgende:
Dying Light 2 Reveal Slated for May 27 at 9PM CEST
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terechte kritiek van de uitgever.quote:
Day-onequote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:55 schreef DKUp het volgende:
Dying Light 2 Reveal Slated for May 27 at 9PM CEST
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou niet misstaan op een doos cornflakesquote:Op woensdag 26 mei 2021 00:33 schreef KennyPowers het volgende:
Platformer Marsupilami: Hoobadventure announced for PS4, Xbox One, Switch, and PC
[ afbeelding ]
dat design ..
@MMaRsuquote:Op woensdag 26 mei 2021 00:33 schreef KennyPowers het volgende:
Platformer Marsupilami: Hoobadventure announced for PS4, Xbox One, Switch, and PC
[ afbeelding ]
dat design ..
Guust zal zich omdraaien in zijn slaap.quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:33 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
dat design ..
Schreeuw eens niet zoquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN PS5 GEKOCHT OP AMAZON.DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben blijquote:
Waarom wel?quote:
Gewoon een heel verstandige keuze dus.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ik game nooit online, en ik had altijd al voldoende spellen zelf.
En vaak degene die in PS+ kwamen die ik echt leuk vond... die had ik al lang gekocht.
Nice gefeliciteerd! Ik was helaas te laatquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN PS5 GEKOCHT OP AMAZON.DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thnx!quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:24 schreef Kingside het volgende:
[..]
Nice gefeliciteerd! Ik was helaas te laat
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
Precies vanwege dit is het ook niet mijn favo webshop. Maarja, voor een PS5 maak ik graag een uitzonderingquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Amazon toch altijd een beetje een tricky webshop.
Er staat zoveel Chinese troep ook op. En dan ineens heb je (zonder dat t echt duidelijk was) een andere regio dvd te pakken of een boek in t Duits
Maar nu is t gewoon pure jaloezie
Das habe ich verstanden ja!quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Precies vanwege dit is het ook niet mijn favo webshop. Maarja, voor een PS5 maak ik graag een uitzondering
Schijnt gister al geleaked te zijn:quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:07 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat het vandaag ps plus announcement dag?
Oh star wars squadrons zou wel tof zijnquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Schijnt gister al geleaked te zijn:
Star Wars: Squadrons & Virtua Figher 5: Ultimate Showdown voor de PS4
Operation: Tango voor de PS5.
lekker mang, geniet0nquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
Mehquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Schijnt gister al geleaked te zijn:
Star Wars: Squadrons & Virtua Figher 5: Ultimate Showdown voor de PS4
Operation: Tango voor de PS5.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
Jazeker!quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Blijf je wel posten hier?
Alleen VF4 gespeeld. Weet nog dat die boss vies moeilijk was (die zilvere vrouw).quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:35 schreef 2dope het volgende:
Virtua Fighter
Kickte vroeger major ass in die game op de kermis, toen deel 1 speelbaar was in de arcade. Wolf main.
[ afbeelding ]
Ja in die arcadehallen stond 'ie ook altijd op de hoogste moeilijkheidsgraad volgens mij. Animaties van die games waren altijd wel hun tijd ver vooruit. De Tomoe Nage was altijd zo bevredigendquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alleen VF4 gespeeld. Weet nog dat die boss vies moeilijk was (die zilvere vrouw).
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Blijf je wel posten hier?
quote:
Gewoon tekken > allesquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja in die arcadehallen stond 'ie ook altijd op de hoogste moeilijkheidsgraad volgens mij. Animaties van die games waren altijd wel hun tijd ver vooruit. De Tomoe Nage was altijd zo bevredigendGewoon 20 meter hoog want fuck realisme
[ afbeelding ]
Tekken is in principe een verbeterde versie c.q. opvolger van Virtua Fighter. Zelfde director/designer.quote:
Ik heb er 1 gehad.quote:
Alleen als je t niet inwrijftquote:
Klink als een avondje stappenquote:Op woensdag 26 mei 2021 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gehad.
Ik kon er weinig mee.
Te weinig vuurballen en zo, lastige moves.
Congrats. Had ik die van mij ook vandaan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
Thnx! Jeej! Dan komt het helemaal goed denk ikquote:Op woensdag 26 mei 2021 14:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Congrats. Had ik die van mij ook vandaan.![]()
![]()
Ik had hem in februari besteld via Amazon DE. Kreeg een DHL track & tracé. Was de volgende dag al bezorgd. Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Thnx! Jeej! Dan komt het helemaal goed denk ikKrijg je eigenlijk een track&trace code? Of moet je het doen met dat Amazon volgsysteem?
Operation Tango ziet er nice uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |