Met 4 personen co-op, al even interesse in. Hopelijk word het een goed spel.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niks
Ik zag gisteren wel dat er een nieuwe Dungeons and Dragons uitkomt op de Ps4 en Ps5. Dark Alliance.
Wat trekt je daar aan?quote:Op maandag 24 mei 2021 11:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zijn 'mijn soort spellen'.
Als het er is, moeten we lekker samen spelen.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:36 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Met 4 personen co-op, al even interesse in. Hopelijk word het een goed spel.
Ik ben geen 12 meer dus mijn reactievermogen is niet meer wat het ooit was. Games als COD enzo ben ik geen ster meer in.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat trekt je daar aan?
[..]
Als het er is, moeten we lekker samen spelen.
Nemen we eventueel @:Fera mee.
Tot nu is het vaakquote:Op maandag 24 mei 2021 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben geen 12 meer dus mijn reactievermogen is niet meer wat het ooit was. Games als COD enzo ben ik geen ster meer in.
En ik hou er van om voor elke zet rustig een strategie te bedenken en te zien dat alles net op zijn plek valt.En in de multiplayer je tegenstander slimmer af te zijn.
Ja, trial & error hoort erbij.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tot nu is het vaak
- bedenk plan
- faal omdat er nog een guard stond die jou kon zien
- reload quicksave
Hehe. Omdat we niet kundig genoeg zijn om deze dingen in het echt te doen, zitten voor voor het schermquote:Op maandag 24 mei 2021 12:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tot nu is het vaak
- bedenk plan
- faal omdat er nog een guard stond die jou kon zien
- reload quicksave
We weten eigenlijk alles al van SEquote:Op maandag 24 mei 2021 13:06 schreef KennyPowers het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Nu gaat iedereen die het weet interessant doen maar niks posten![]()
![]()
![]()
Ik haat game """""journalisten"""""
Die Nick zit er ook altijd naast.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
We weten eigenlijk alles al van SE![]()
FF Dark Soulsborne-Oh aids, game met die chick en een draak, FF XVI, FF XIV DLC, Avengers DLC, Dragon Quest-games, eventueel Outriders DLC, Guardians of the Galaxy of iets anders….
Er was weer een ResetEra-strijd zag ik.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die Nick zit er ook altijd naast.
Hij is nu aan het ruzien op zijn twitter
Geen plat bij die game?quote:
Zeker, op meeste vlakken leuker dan deel 1 zelfs. Deel 1 was vooral groter en langer en dat is niet per se beter.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat je aan het spelen was. Is het wat?
Jawel! Een hele makkelijk ook, gewoon de game spelen, geen missables. 19 Uur over gedaan.quote:
Cijfers tussen 4-9quote:Op maandag 24 mei 2021 17:50 schreef KennyPowers het volgende:
Ah, biomutant gaat voor flop van het jaar.
Ik ben al iets op 30 uur ofzoquote:Op maandag 24 mei 2021 17:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker, op meeste vlakken leuker dan deel 1 zelfs. Deel 1 was vooral groter en langer en dat is niet per se beter.
Het nieuwe van het ontdekken is er wel een beetje af, ben benieuwd wat ze met een eventueel vervolg gaan doen.
[..]
Jawel! Een hele makkelijk ook, gewoon de game spelen, geen missables. 19 Uur over gedaan.
Deel 1 heeft ook een plat en daarvoor moet je nog best veel doen en klein beetje grinden, over die heb ik 32 uur gedaan.
Slechte sound en geen voice acting (op de narrator na) is wel heel matigquote:
Hij zegt “Wait for Sale” en zo ziet het er eigenlijk ook wel uit. Toffe game maar een aantal dingen mogen nog wel verbeterd worden.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Slechte sound en geen voice acting (op de narrator na) is wel heel matig
En 1080p op je ps5!quote:Op maandag 24 mei 2021 20:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Slechte sound en geen voice acting (op de narrator na) is wel heel matig
Waarschijnlijk zijn ze er niet voor niets jaren mee bezig geweestquote:Op maandag 24 mei 2021 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn ze niet echt jaren met dat spel bezig geweest?
Raar dat het dan zo onaf is.
Echt wel. Heb een beetje met Geralt gespeeldquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een rust hier vandaag.
Niemand zitten gamen?
Ik speel al een tijd DND (dit weekend nog een 11u lange sessie), maar nog nooit een DND game gespeeld.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niks
Ik zag gisteren wel dat er een nieuwe Dungeons and Dragons uitkomt op de Ps4 en Ps5. Dark Alliance.
Ik dacht alleen gratis "coin packs" van allerhande games.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:52 schreef Kingside het volgende:
Komt er met die Days of Play nou ook nog een gratis game zoals met Ratcht and Clank en Horizon?
Van wat ik nu begrijp:quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
capcom arcade stadium is gratis in de ps store
ja dat was me dus niet helemaal duidelijk of die altijd gratis wasquote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Van wat ik nu begrijp:
Capcom Arcade Stadium is altijd gratis. Dan krijg je één spel (1943: The Battle of Midway).
Je moet DLC packs kopen voor de rest.
Maar een pack met Ghost 'n Goblins is nu tijdelijk gratis als je PS+ hebt (ipv 1.69)
https://store.playstation(...)_00-CASROM0053DLC000
Koop hem maat. Kunnen we met zijn drieen een party zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speel al een tijd DND (dit weekend nog een 11u lange sessie), maar nog nooit een DND game gespeeld.
Wordt wel eens tijd!
Moet ik gelijk ff een PS+ abo afsluitenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop hem maat. Kunnen we met zijn drieen een party zijn.
Aangekondigd tijdens de State of Playquote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:35 schreef KennyPowers het volgende:
Volgend jaar Days Gone in de Play at home tijdens de Days of Play
Die Japanners hebben in ieder geval genoeg games om aan het vrouwenquotum te voldoenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:12 schreef KennyPowers het volgende:
Relayer, the newly announced strategy RPG from Kadokawa Games, will be available for PlayStation 5 and PlayStation 4, the latest issue of Weekly Famitsu reveals. A release date was not announced.
A new space opera themed after space, mechs, and Greek mythology, Weekly Famitsu has a first look at the unique characters that appear in the game’s “deep story in which many powers collide,” as well as a look at the turn-based battle system in which the player pilots robots called “Stella Gear.”
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.gematsu.com/2021/05/relayer-confirmed-for-ps5-ps4
Waarom heb je dat niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik gelijk ff een PS+ abo afsluiten
Anders gaat t niet werken.
Ik heb een tas vol rommel en kan niks meer oppakken. Moet ik al die blauwe dingen gewoon verkopen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:03 schreef Joosie200 het volgende:
Pinksterweekend een mooie Horizon marathon gehouden. Zit nu op 55% completion in 55 uur. Gisteren de laatste cauldron Zeta gedaan en ook de laatste hunting ground. Waren alle Cauldrons maar zo chill als Zeta. Lekker simpel van opzet.
Bijna lvl 50, maar met nog een berg aan low lvl errands en sidequests. Nog 1 power cell voor ik Aloy in een OP outfit kan uitdossen. En dan door richting de Frozen Wildlands dlc.
Ligt het trouwens aan mijn crappy Ziggo verbinding of ligt de squad modus of blow up modus er continu uit? Kan enkel de main show in Fall Guys joinen sinds dit weekend. Bij de andere shows krijg ik: no match found.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |