Xbox is vaak leadplatform natuurlijk dus kun je Xbox in een Xbox gameplay trailer gooien want Xbox is de beste.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:55 schreef KennyPowers het volgende:
Hoe vaak kan je een merk (Xbox) in een intro en outro stoppen.

Ben je voor de plat aan het gaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dat toch met Fall Guys Hele team? Iedere keer Downies die alleen maar eigen goals maken.

Kaneelstokje heeft net die hooverrace in R&C gehaald waar 'ie moeite mee hadquote:

dat gaat zn volgend plat worden dusquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kaneelstokje heeft net die hooverrace in R&C gehaald waar 'ie moeite mee had

Nee, maar wilde nog 2 of 3 dingen halen om percentage omhoog te krijgen.quote:

Nog 1 race te gaan. Record is 1:43 en moet naar 1:35.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kaneelstokje heeft net die hooverrace in R&C gehaald waar 'ie moeite mee had

Lukt je welquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog 1 race te gaan. Record is 1:43 en moet naar 1:35.

Ik moet nog leren wanneer te boosten. En hoe minder vaak snelheid te verliezen na sprongen.quote:

Ik wil fall giys, maar wel pas met een co op update. Is daar al iets over bekend?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fallguys heeft nu X treme mode. Feitelijk is elke verkeerde jump of grab dodelijk. One strike and you're out.![]()
Niks geen respawn in See saw of andere potjes. Elke ronde is nu alsof je met slime climb te maken hebt

Ik had eindelijk weer eens wat vrienden over de vloer. Klein bbqtje gedaan met kip.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een rust hier vandaag.
Niemand zitten gamen?

Fallguys devvers hielden een enquête. Ik heb die ingevuld. Vraag 1: als je Fallguys wilt uitbreiden.. welke functie staat op plek 1? Splitscreen coop heb ik geantwoord.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil fall giys, maar wel pas met een co op update. Is daar al iets over bekend?

Lekker man.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had eindelijk weer eens wat vrienden over de vloer. Klein bbqtje gedaan met kip.

Zaterdag Van Rossems dagquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een rust hier vandaag.
Niemand zitten gamen?

Ik las inderdaad dat de devs hadden aangegeven graag co op couch wilde toevoegen maar geen tijd ervoor hadden. In die tijd had ik geen psplus, dus toen niet mee kunnen pakken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fallguys devvers hielden een enquête. Ik heb die ingevuld. Vraag 1: als je Fallguys wilt uitbreiden.. welke functie staat op plek 1? Splitscreen coop heb ik geantwoord.
Ik ben benieuwd hoeveel meer spelers die enquête hebben ingezonden en ook coop hebben gevraagd als ontbrekende feature.

dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fallguys devvers hielden een enquête. Ik heb die ingevuld. Vraag 1: als je Fallguys wilt uitbreiden.. welke functie staat op plek 1? Splitscreen coop heb ik geantwoord.
Ik ben benieuwd hoeveel meer spelers die enquête hebben ingezonden en ook coop hebben gevraagd als ontbrekende feature.

Wel graag met trophy supportquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:55 schreef Joosie200 het volgende:
Couch coop zou het wel afmaken. Knal het erin als aparte modus zoals je nu je eigen lobby kunt fixen. Ik speel het nu vaak in een party met een paar maten online. Maar als je een middagje gaat doorzakken met bier, pizza en gamen maakt het wel als het ook offline kan. Met je dronken kop fallguys spelen is net zo'n aanrader als among us/overcooked ofzo.

Deel 2 is beter te doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:35 schreef KennyPowers het volgende:
Chapter 4 TLOU uit op grounded
Nu dat ellendig lange Pittsburgh .. bookstore .. hotel basement ..
En dan de sewers en die kut sniper ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |