Fruitbolkquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als je ze zo kan kweken.
quote:
Details. Kweken voor een doel, dat heeft voor- en nadelen. De voordelen zijn voor degene die er naar kijkt, de nadelen voor het dier. Best gemeen op zich.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]Iets zegt me dat de spijsvertering bijvoorbeeld niet zo soepel zal verlopen!
Hoe laat is het?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Details. Kweken voor een doel, dat heeft voor- en nadelen. De voordelen zijn voor degene die er naar kijkt, de nadelen voor het dier. Best gemeen op zich.
Hey Ruudquote:Op maandag 17 mei 2021 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fietsventiel met linkse schroefdraad![]()
Echt waar?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fietsventiel met linkse schroefdraad![]()
Volgens mij welquote:
Lijkt wel lentequote:
In de ogen van de tandartsassistente.quote:
Ik wilde 'm niet inkoppen.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de ogen van de tandartsassistente.
Was het maar waar.quote:
quote:
Ben overgestapt naar de internationale uitspraak: "het is koetweer"quote:Op maandag 17 mei 2021 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, toch typisch Nederlands lenteweer, dit?
Het kan verkeren.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, toch typisch Nederlands lenteweer, dit?
Wat mij betreft verloopt de hele zomer met temperaturen beneden normaal en veel regen.quote:
Daar worden we vrolijk vanquote:
Het heurt er allemaal beiquote:
Vooral de weekendenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat mij betreft verloopt de hele zomer met temperaturen beneden normaal en veel regen.
Want, hou jij niet van droog zonnig weer?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat mij betreft verloopt de hele zomer met temperaturen beneden normaal en veel regen.
Ik zit toch niet op het terras of strand of wat dan ookquote:
Lopen de kippen in een rij.quote:
Je kent hetquote:
Niet zoals de afgelopen zomers waren in Nederland.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Want, hou jij niet van droog zonnig weer?
Leren we op de boerenschool...quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja was mijn idee ook.
[..]
Die is me na gisteren en eergisteren vast wel effe zat. Hij heeft me tot twee keer toe op moeten halen omdat ik niet weg kon
Jepquote:Op maandag 17 mei 2021 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat maakten wij er altijd van. Was eigenlijk geiten natuurlijk!
Zes van die beesten in de gang is ook geen pretjequote:Op maandag 17 mei 2021 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat maakten wij er altijd van. Was eigenlijk geiten natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |