Ja ik moest toch in db zijn en moest wat meer sociale contacten/interacties hebben die niet slecht voor me zijn en zo het nuttige met het aangename verenigdquote:Op maandag 17 mei 2021 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gezellig dat DJMO bij je was Maan.
quote:
Dat zijn dan drie vliegen in een klap want je hebt ook nog heel wat stappen gezetquote:Op maandag 17 mei 2021 17:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja ik moest toch in db zijn en moest wat meer sociale contacten/interacties hebben die niet slecht voor me zijn en zo het nuttige met het aangename verenigd
Zal ze straks even uploaden. Eerst even boodschappen doen.quote:
Life is life.quote:
Ja was mijn idee ook.quote:
Die is me na gisteren en eergisteren vast wel effe zat. Hij heeft me tot twee keer toe op moeten halen omdat ik niet weg konquote:
Zou wel tof zijn als je ze zo kan kweken.quote:
Fruitbolkquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als je ze zo kan kweken.
quote:
Details. Kweken voor een doel, dat heeft voor- en nadelen. De voordelen zijn voor degene die er naar kijkt, de nadelen voor het dier. Best gemeen op zich.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]Iets zegt me dat de spijsvertering bijvoorbeeld niet zo soepel zal verlopen!
Hoe laat is het?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Details. Kweken voor een doel, dat heeft voor- en nadelen. De voordelen zijn voor degene die er naar kijkt, de nadelen voor het dier. Best gemeen op zich.
Hey Ruudquote:Op maandag 17 mei 2021 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fietsventiel met linkse schroefdraad![]()
Echt waar?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fietsventiel met linkse schroefdraad![]()
Lijkt wel lentequote:
In de ogen van de tandartsassistente.quote:
Ik wilde 'm niet inkoppen.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de ogen van de tandartsassistente.
Was het maar waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |