Tijdquote:
EEt smakelijk Plymquote:
Okequote:
Ik heb chips Japaeno and cheese best lekkerquote:Op maandag 17 mei 2021 17:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tijd
Gewoon eten als je daar zin in hebt.
quote:
Jup, de 10000 stappen zijn weer binnnenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stadsrondleiding door Den Bosch gekregen van @:MaanvisPaar mooie plaatjes geschoten.
Thx voor t complimentquote:Op maandag 17 mei 2021 17:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Prima, hij wist precies de plekken te vinden die ik als wandelaar weet te waarderen
Wat gezellig dat DJMO bij je was Maan.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jup, de 10000 stappen zijn weer binnnen
Ja ik moest toch in db zijn en moest wat meer sociale contacten/interacties hebben die niet slecht voor me zijn en zo het nuttige met het aangename verenigdquote:Op maandag 17 mei 2021 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gezellig dat DJMO bij je was Maan.
quote:
Dat zijn dan drie vliegen in een klap want je hebt ook nog heel wat stappen gezetquote:Op maandag 17 mei 2021 17:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja ik moest toch in db zijn en moest wat meer sociale contacten/interacties hebben die niet slecht voor me zijn en zo het nuttige met het aangename verenigd
Zal ze straks even uploaden. Eerst even boodschappen doen.quote:
Life is life.quote:
Ja was mijn idee ook.quote:
Die is me na gisteren en eergisteren vast wel effe zat. Hij heeft me tot twee keer toe op moeten halen omdat ik niet weg konquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |