Maar was het het waard?quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:11 schreef Isabeau het volgende:
In een ver verleden eens een hele zak walnoten voor de tv zitten kraken en opeten. Na afloop de lege schalen gewogen en ik kwam toen tot de conclusie dat ik voor meer dan 2000 kcal walnoten had gehad
Een deel daarvan was natuurlijk net zo goed geweestquote:
Er bestaat serieus dadelkaneelpindakaas.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:50 schreef SQ het volgende:
Maar even he, ik ontdekte dus in Eindhoven vorige week deze winkel:
https://depindakaaswinkel.nl/
En nu ben ik verslaafd aan de dadelkaneelpindakaas![]()
Zo facking lekker.
Ik moet nog een hoop smaakjes proberen tho.
Goed bezig!!quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:20 schreef MeisPluis het volgende:
Ik ben er weer! Heb me de laatste tijd wat meer laten gaan maar we moeten weer in het gareel. Startgewicht nu: 70,9 kg bij 1.67 m. Ik wil graag naar ~66 kg
Planning vandaag:
O: laatste stukje cake, alles op nu!
L: restje Indonesisch: beetje rijst, tofu en boontjes
T: nectarine & mango
D: aardappels, veel groente, groente burger
B: rondje(s) lopen tijdens lunch en avond als het droog is, yoga
Inmiddels al wel opgegeven voor zwemmen vrijdag en bokszaktraining dinsdag! Ben blij dat ik dat weer kan gaan doen.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:22 schreef Nanuke het volgende:
En hopelijk verdwaal ik dit keer niet. (De eerste keer na de verhuizing op de gok een rondje fietsen, eindigde ik in Duitsland)
Doen wat voor jou helpt tochquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik had me toch een rare hersenspinsel na het wel/niet lijstjes debat gisteren.. Hoera, nu kan ik alles eten!
Vandaag was prut, veel honger en teveel tussendoortjes gehad. Enkel omdat ik geen lijstje postte, hoe onbenullig is dat dan?
Ik hecht blijkbaar té veel waarde aan van wat jullie vinden, al krijg ik weinig commentaar.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doen wat voor jou helpt tochen het kan niet altijd perfect lukken
Naja... Lijstjes vind ik inspirerend, dus een positievo hierquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:10 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik hecht blijkbaar té veel waarde aan van wat jullie vinden, al krijg ik weinig commentaar.
Dus als stok achter de deur post ik maar weer gewoon lijstjes, wie wil mag er gewoon overheen scrollen
Ik hou alles online bij in cronometer. Als ik dat een dag niet doe, dan tellen de kcal dus ook niet. Dus dan mag ik alles eten.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik had me toch een rare hersenspinsel na het wel/niet lijstjes debat gisteren.. Hoera, nu kan ik alles eten!
Vandaag was prut, veel honger en teveel tussendoortjes gehad. Enkel omdat ik geen lijstje postte, hoe onbenullig is dat dan?
Joe!quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou alles online bij in cronometer. Als ik dat een dag niet doe, dan tellen de kcal dus ook niet. Dus dan mag ik alles eten.
....
Ik snap helemaal hoe je hoofd werkt
quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:10 schreef SQ het volgende:
Joe!
Bij mij lurkt het gevaar al als ik 10 kcal over mijn doel ga in fatsecret en mijn stoplicht rood wordt. "Ik zit nu toch al in het rood" ---> daar gaat weer een reep chocolade.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |