abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199500998
Oh ik leer wat bij over noten. Al eet ik ze praktisch nooit
pi_199501078
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:50 schreef SQ het volgende:
Maar even he, ik ontdekte dus in Eindhoven vorige week deze winkel:

https://depindakaaswinkel.nl/

En nu ben ik verslaafd aan de dadelkaneelpindakaas :')
Zo facking lekker.
Ik moet nog een hoop smaakjes proberen tho.
Er bestaat serieus dadelkaneelpindakaas. :o

Doet me denken aan vroeger. Toen at ik wel eens dadels met kaneel erop en dan dippen in pindakaas. Was erg lekker. Alleen heb ik tegenwoordig helemaal geen behoefte meer aan zoetigheid, dus ik weet zeker dat ik die pindakaas toch niet op krijg. Zal niet de eerste keer zijn. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_199501190
Ik ben (gelukkig) niet zo'n fan van nootjes. Vind het al gauw droge meuk in mijn mond. Nootjes (pinda's, hazelnoten) met chocolade dan weer wel uiteraard :')

De Pindakaaswinkel O+ ze hebben ook een proefverpakking met verschillende smaakjes in minipotjes.

Gisteren geholpen bij de tandarts en nu hechtingen waar ooit een kies zat. Aan 1 kant eten en een dikke wang. Gelukkig valt de pijn mee!
pi_199501443
Ik ben er weer! Heb me de laatste tijd wat meer laten gaan maar we moeten weer in het gareel. Startgewicht nu: 70,9 kg bij 1.67 m. Ik wil graag naar ~66 kg

Planning vandaag:
O: laatste stukje cake, alles op nu!
L: restje Indonesisch: beetje rijst, tofu en boontjes
T: nectarine & mango
D: aardappels, veel groente, groente burger
B: rondje(s) lopen tijdens lunch en avond als het droog is, yoga

Inmiddels al wel opgegeven voor zwemmen vrijdag en bokszaktraining dinsdag! Ben blij dat ik dat weer kan gaan doen.
pi_199501693
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:20 schreef MeisPluis het volgende:
Ik ben er weer! Heb me de laatste tijd wat meer laten gaan maar we moeten weer in het gareel. Startgewicht nu: 70,9 kg bij 1.67 m. Ik wil graag naar ~66 kg

Planning vandaag:
O: laatste stukje cake, alles op nu!
L: restje Indonesisch: beetje rijst, tofu en boontjes
T: nectarine & mango
D: aardappels, veel groente, groente burger
B: rondje(s) lopen tijdens lunch en avond als het droog is, yoga

Inmiddels al wel opgegeven voor zwemmen vrijdag en bokszaktraining dinsdag! Ben blij dat ik dat weer kan gaan doen.
Goed bezig!! :) Bokszaktraining lijkt me heel erg leuk
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_199502395
Eten ging gister verbazingwekkend goed, ondanks dat ik voor 10u al ontbijt+eerste tussendoortje op had. Wel nog een paar dropjes gesnoept maar al met al lijkt ik weer een beter eetritme te vinden. Vanavond weer de eerste keer hardlopen, ik ben erg bang dat het tegenvalt. En hopelijk verdwaal ik dit keer niet. (De eerste keer na de verhuizing op de gok een rondje fietsen, eindigde ik in Duitsland :') )

Lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen kaas en ei, 1 boterham met hagelslag van peuter.
L: pigs in blankets
T: banaan
A: sla met shoarma, tomaat en komkommer
B: hardlopen
T: kwark O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_199502724
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:22 schreef Nanuke het volgende:
En hopelijk verdwaal ik dit keer niet. (De eerste keer na de verhuizing op de gok een rondje fietsen, eindigde ik in Duitsland :') )

:D
pi_199509174
Ik had me toch een rare hersenspinsel na het wel/niet lijstjes debat gisteren.. Hoera, nu kan ik alles eten!

Vandaag was prut, veel honger en teveel tussendoortjes gehad. Enkel omdat ik geen lijstje postte, hoe onbenullig is dat dan? :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199509191
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik had me toch een rare hersenspinsel na het wel/niet lijstjes debat gisteren.. Hoera, nu kan ik alles eten!

Vandaag was prut, veel honger en teveel tussendoortjes gehad. Enkel omdat ik geen lijstje postte, hoe onbenullig is dat dan? :')
Doen wat voor jou helpt toch :* en het kan niet altijd perfect lukken :*
pi_199509203
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Doen wat voor jou helpt toch :* en het kan niet altijd perfect lukken :*
Ik hecht blijkbaar té veel waarde aan van wat jullie vinden, al krijg ik weinig commentaar.
Dus als stok achter de deur post ik maar weer gewoon lijstjes, wie wil mag er gewoon overheen scrollen ;)
pi_199509437
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:10 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik hecht blijkbaar té veel waarde aan van wat jullie vinden, al krijg ik weinig commentaar.
Dus als stok achter de deur post ik maar weer gewoon lijstjes, wie wil mag er gewoon overheen scrollen ;)
Naja... Lijstjes vind ik inspirerend, dus een positievo hier ;)

Gewoon doen, het helpt je :*
pi_199509521
Pindakaaswinkel :9~
De dadel kaneel leek me heel lekker maar vond ik bij proeven heel erg niet lekker haha. Ik heb nu de sport pindakaas, stroopwafel kaneel en Belgische chocolade karamel. Pindapaas helaas op al. :9~

Lijst:
L: vier Wasa vezelrijk crackers, 2 met Belgische chocolade karamel pindakaas en 2 met huttenkase
D: salade spinazie, komkommer, tomaat, ketjap tempeh blokjes en witte kaas
T: Lindahls kvarg, lijnzaad, aardbeien, blauwe bessen

Die kvarg was met 35%, peer vanille, maar ik vind m eigenlijk niet zo lekker. Beetje chemisch smaakje. Heb normaal altijd gewoon kwark of skyr van Lidl maar ik was bij AH en die huismerk kwark vind ik niet lekker :+ en deze had korting dus maar geprobeerd. Volgende keer weer gewoon Lidl dus.
pi_199509611
Ai. Die pindakaas wordt ook hierheen verzonden :+ Heb ik niet nodig, nee toch? :')
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:03:23 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_199509871
Het was geen debat toch, enkel mijn persoonlijke gevoel ;) en voor zover ik weet dicteer ik niet het topic.

Al zo lang als ik me kan heugen posten mensen hier lijstjes. Niks mis mee. Ik lees ze alleen niet en ik post ze ook niet. ;)
disclaimer
pi_199509931
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:08 schreef Declan-Harp het volgende:

Ik hou alles online bij in cronometer. Als ik dat een dag niet doe, dan tellen de kcal dus ook niet. Dus dan mag ik alles eten.

....

Ik snap helemaal hoe je hoofd werkt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:09:24 #169
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199509964
O 4 crackers, 2 met pindakaas/kaas/sambal en 2 philadephia/kruiden kip
L 4 crackers, 2 met philadelphia/kruiden kip en 2 sambal smeerkaas
D gekruiden aardappel partjes uit de oven, kaasschnitzel en mais
T 2 plakken zero peijnenburg met boter en 8 aardbeien
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:10:12 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_199509977
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hou alles online bij in cronometer. Als ik dat een dag niet doe, dan tellen de kcal dus ook niet. Dus dan mag ik alles eten.

....

Ik snap helemaal hoe je hoofd werkt :')
Joe! ;(

Bij mij lurkt het gevaar al als ik 10 kcal over mijn doel ga in fatsecret en mijn stoplicht rood wordt. "Ik zit nu toch al in het rood" ---> daar gaat weer een reep chocolade.

:@ :')
disclaimer
pi_199510090
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:10 schreef SQ het volgende:

Joe! ;(

Bij mij lurkt het gevaar al als ik 10 kcal over mijn doel ga in fatsecret en mijn stoplicht rood wordt. "Ik zit nu toch al in het rood" ---> daar gaat weer een reep chocolade.

:@ :')
_O-

Ik zit op 1985 kcal op dit moment, mijn max is 2000. Dus ik moet ook écht niets meer eten, want dan maakt het idd ook helemaal niets meer uit. Dan kunnen de remmen los *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199510131
Ik ben ongesteld en kreeg net een pakketje binnen van een studente als bedankje voor de scriptiebegeleiding. Met chocola erin.

En ik ga het NIET nu eten.

...

Echt niet. Maar ik heb het er wel moeilijk mee :')
Ik heb het nu in de trapkast ergens achter en onder verstopt en wacht nu tot ik vergeet dat het er ligt :+
Nu mis ik ex wel. Dan ging ik boven zitten zodat ik niks kon zien of horen en vroeg ik hem het te verstoppen en te roepen als ie t verstopt had zodat ik weer naar beneden kon komen :D

Oh, en niet ingevuld = telt niet, ja, herkenbaar :7
pi_199510337
Coronatest negatief dus ik mag morgen naar de gym *O* *O* *O* *O* *O* Zoooo veel zin in.
pi_199510653
Ik kom me hier ook maar eens melden, er moet echt nodig wat af. Weegschaal heeft nieuwe batterij nodig, maar als ik het zo gok is het zeker 85 kg, ik pas echt steeds minder van wat er in mijn kast hangt. En dan had ik het spul van ‘past nu niet meer, maar misschien als ik minimaal 5 kilo kwijt ben’ al lang opgeborgen. Om dat weer te passen moet er zo’n 10 tot 15 kilo af en geen idee of ik dat ooit nog ga bereiken en of ik dat nodig vind.
Toen ik die kleding 2 jaar geleden ofzo niet meer paste woog ik zo’n 78 en dat was al te zwaar voor mijn lengte van 1.72 en had ik als doel om op 73 uit te komen. Faliekant mislukt dus, de laatste keer dit najaar dat ik op de weegschaal stond gaf hij 82 aan.
Wat ik precies wil en moet heb ik nog niet helemaal helder, ik hoop dat het meeschrijven en meelezen hier wat helpt om in elk geval weer de juiste richting op te gaan, die 78 kilo klinkt al als iets dat erg ver weg is.
pi_199510739
@SQ nee ik doelde ook niet op jouw posts hoor, meer in het algemeen. Het is bij mij vaak toch hetzelfde, maar blijkbaar werkt het in m'n hoofd wel zo; 's ochtends lijst posten en me daar ook aan houden.

Van die invuldingen snap ik niets, ik weeg niks af en weet ook bij god niet hoeveel gram ik van alles gebruik.
pi_199510858
Ik vind lijstjes voor mezelf motiverend, van anderen soms inspirerend en soms sla ik het allemaal over. Ik vind de gesprekken over iedereens aanpak/tips/vragen wel het leukst van dit topic. :)

Rondje hardlopen viel niet tegen, en het is zowaar gelukt om binnen de landsgrenzen te blijven. Ik liep alleen wel 2x het dorp uit en weer in. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_199511877
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... Lijstjes vind ik inspirerend, dus een positievo hier ;)

Gewoon doen, het helpt je :*
Je had mij geïnspireerd om vegastukjes te proberen.
Dus ik had dat vandaag voor lunch. (Voordeel van thuiswerken. :P ) Met wokgroente, rijst en wat pindasaus. Was erg lekker, maar wel een beetje veel.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:24:30 #178
221912 minilot
Nancy boy
pi_199513339
Een lijstje van vandaag dan maar dat niet erg inspirerend kan wezen :')

T: Koffie met sojamelk
B: Paar uur rondgebanjerd in de Efteling
L: Cappuccino, enorm groot bitterkoekje, tweederde frikandel
D: Banaan, paar happen pindakaas, handje kerstomaten
B: Avondwandeling van anderhalf uur
T: Cappuccino, cola

Ahem.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:25:25 #179
221912 minilot
Nancy boy
pi_199513345
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:05 schreef Nanuke het volgende:

Rondje hardlopen viel niet tegen, en het is zowaar gelukt om binnen de landsgrenzen te blijven. Ik liep alleen wel 2x het dorp uit en weer in. :')
O+ !
Hoe ver liep je? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_199514321
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:24 schreef minilot het volgende:
Een lijstje van vandaag dan maar dat niet erg inspirerend kan wezen :')

T: Koffie met sojamelk
B: Paar uur rondgebanjerd in de Efteling
L: Cappuccino, enorm groot bitterkoekje, tweederde frikandel
D: Banaan, paar happen pindakaas, handje kerstomaten
B: Avondwandeling van anderhalf uur
T: Cappuccino, cola

Ahem.
Hoe was het in de Efteling??
pi_199514324
O: Proteïnereep
L: Kwark met blauwe bessen en banaan + 2 witte bolletjes vega filet americain
T: Iets van fruit -> verse ananas
D: Bloemkoolrijst, vega stukjes ;) , bami/nasi groenten en teriyaki woksaus

[ Bericht 6% gewijzigd door PoesInDoos op 20-05-2021 08:39:36 ]
pi_199514377
quote:
14s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:53 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je had mij geïnspireerd om vegastukjes te proberen.
Dus ik had dat vandaag voor lunch. (Voordeel van thuiswerken. :P ) Met wokgroente, rijst en wat pindasaus. Was erg lekker, maar wel een beetje veel.
Snap ik dat het veel was, maar klinkt bijzonder goed!

Ik had gisteren voor het eerst in tijden weer eens linzen ipv vegastukje. Dat was een soort van verademing ;)
pi_199514568
Hihi @Nanuke Je leert vanzelf goede routes kennen, gewoon volhouden ;)

De linzen in blik waren gisteren uitverkocht in de supermarkt. Jammer, want ik had deze week 2x iets met linzen bedacht.

Een lijstje helpt mij ook om me eraan te houden. Geen lijstje is vaker iets extra's eten :{

Dus maar weer een lijstje voor vandaag :')
O: brood en knäckebröd met hagelslag
L: brood met kalkoenfilet, kaas, eiersalade
B: wandelen
T: fruit
D: ei-wrap met spinazie en zalm, kwark
B: Wii Fit
pi_199514713
Gister goed gegaan, alleen ontzettende honger om half 8 's avonds dus een klein bakje kwark met beetje granola en hagelslag gepakt.

Vandaag:
O: -
T: smoothie pindakaas dadel
L: 3 crackers met beleg
T: mango en nectarine
D: pasta met vee lgroente
B: yoga, lopen naar het dorp voor boodschappen en wegbrengen pakketjes
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:22:06 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_199515321
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden, er moet echt nodig wat af. Weegschaal heeft nieuwe batterij nodig, maar als ik het zo gok is het zeker 85 kg, ik pas echt steeds minder van wat er in mijn kast hangt. En dan had ik het spul van ‘past nu niet meer, maar misschien als ik minimaal 5 kilo kwijt ben’ al lang opgeborgen. Om dat weer te passen moet er zo’n 10 tot 15 kilo af en geen idee of ik dat ooit nog ga bereiken en of ik dat nodig vind.
Toen ik die kleding 2 jaar geleden ofzo niet meer paste woog ik zo’n 78 en dat was al te zwaar voor mijn lengte van 1.72 en had ik als doel om op 73 uit te komen. Faliekant mislukt dus, de laatste keer dit najaar dat ik op de weegschaal stond gaf hij 82 aan.
Wat ik precies wil en moet heb ik nog niet helemaal helder, ik hoop dat het meeschrijven en meelezen hier wat helpt om in elk geval weer de juiste richting op te gaan, die 78 kilo klinkt al als iets dat erg ver weg is.
Welkom en succes, hopelijk krijg je snel je flow te pakken :)

quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben ongesteld en kreeg net een pakketje binnen van een studente als bedankje voor de scriptiebegeleiding. Met chocola erin.

En ik ga het NIET nu eten.

...

Echt niet. Maar ik heb het er wel moeilijk mee :')
Ik heb het nu in de trapkast ergens achter en onder verstopt en wacht nu tot ik vergeet dat het er ligt :+
Nu mis ik ex wel. Dan ging ik boven zitten zodat ik niks kon zien of horen en vroeg ik hem het te verstoppen en te roepen als ie t verstopt had zodat ik weer naar beneden kon komen :D

Oh, en niet ingevuld = telt niet, ja, herkenbaar :7
En, is het gelukt? :D Ik zou het niet kunnen.
Ik heb gisteren teveel dropjes gehad maar ja, heb ze ook niet opgeschreven :') dus het blijft gewoon onder de tafel :')
disclaimer
pi_199515330
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:22 schreef SQ het volgende:

Ik heb gisteren teveel dropjes gehad maar ja, heb ze ook niet opgeschreven :') dus het blijft gewoon onder de tafel :')
Dan tellen ze niet *O*
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:24:03 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_199515342
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan tellen ze niet *O*
Precies, keurig mooi groen stoplichtje hier :Y
disclaimer
pi_199515379
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:22 schreef SQ het volgende:

[..]

Welkom en succes, hopelijk krijg je snel je flow te pakken :)
[..]

Ja O+
Maar ik ben ze nog niet vergeten :+
Ik denk dat ik ze gewoon op m'n lijst inplan vandaag en morgen, want de kans dat ik ze echt vergeet lijkt me nihil. En ik heb kramp en bloed dood (oke niet echt maar zo voelt het wel) en ben moe en m'n arm doet pijn van Moderna dus ik vind ook wel dat ik het verdien.

(ik vind overigens altijd wel een reden waarom ik het verdien :+ )
pi_199515441
Ik eet eigenlijk elke dag wel chocola, ik ben echt verslaafd. Daar zit een deel van het probleem. En ja, uiteindelijk lukt het me vast wel weer om chocola helemaal te laten staan voor een paar weken, maar op de lange termijn niet.
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:42:04 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_199515567
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet eigenlijk elke dag wel chocola, ik ben echt verslaafd. Daar zit een deel van het probleem. En ja, uiteindelijk lukt het me vast wel weer om chocola helemaal te laten staan voor een paar weken, maar op de lange termijn niet.
Hoeft ook helemaal niet!
Zolang het maar in balans blijft.
En die balans, daar worstelen we hier allemaal mee :@
disclaimer
pi_199515600
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Hoeft ook helemaal niet!
Zolang het maar in balans blijft.
En die balans, daar worstelen we hier allemaal mee :@
Zouden er écht mensen bestaan die keurig 2 blokjes per dag kunnen eten?

Ik kreeg van de Lidl een karamel-zeezout reep voor m'n verjaardag *alvast* die kan ik prima laten liggen. Maar zodra ik één blokje neem is de reep 5min later ook weg...
pi_199515632
Ik voegde maar meteen de daad bij het woord :+
Er zitten 20 merci's in de doos, ik at er 8 op en nu ben ik misselijk dus de rest ligt weer in de kast.
Kijken of ik de rest kwijt kan bij m'n buren vanmiddag :D
pi_199515681
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik voegde maar meteen de daad bij het woord :+
Er zitten 20 merci's in de doos, ik at er 8 op en nu ben ik misselijk dus de rest ligt weer in de kast.
Kijken of ik de rest kwijt kan bij m'n buren vanmiddag :D
Merci en zeevruchten :r Kutste cadeau/bedankje ever. Gaat hier ook in 1x op, terwijl het ontzettend smerig is :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:56:14 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_199515745
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:45 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik kreeg van de Lidl een karamel-zeezout reep voor m'n verjaardag *alvast* die kan ik prima laten liggen. Maar zodra ik één blokje neem is de reep 5min later ook weg...
Niet twee blokjes per dag nee, maar 6 dagen niks en dan op zondag een hele reep kan ik wel.
Da's ook balans, toch? :D
disclaimer
pi_199515749
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:52 schreef Declan-Harp het volgende:

Merci en zeevruchten :r Kutste cadeau/bedankje ever. Gaat hier ook in 1x op, terwijl het ontzettend smerig is :')
Op het werk (ziekenhuis) liggen echt op elke afdeling wel dozen Merci in de kastjes. Soms hele stapels. Want patiënten willen hun dankbaarheid tonen, maar zijn daar bijzonder onorigineel in. Dat spul 'Merci' noemen was echt een gouden zet van dat marketingteam.

Zeevruchten doen me denken aan zondagen bij opa en oma O+ Die kunnen niet stuk bij mij.
pi_199515750
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:56 schreef SQ het volgende:

[..]

Niet twee blokjes per dag nee, maar 6 dagen niks en dan op zondag een hele reep kan ik wel.
Da's ook balans, toch? :D
_O_
pi_199515766
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op het werk (ziekenhuis) liggen echt op elke afdeling wel dozen Merci in de kastjes. Soms hele stapels. Want patiënten willen hun dankbaarheid tonen, maar zijn daar bijzonder onorigineel in. Dat spul 'Merci' noemen was echt een gouden zet van dat marketingteam.

Zeevruchten doen me denken aan zondagen bij opa en oma O+ Die kunnen niet stuk bij mij.
Op school worden ze (juf/meester) er ook mee doodgegooid ja :D
Bij pake en beppe kregen we koetjesrepen, ook al zo smerig :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:57:22 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_199515768
Zeevruchten zijn 1 van de redenen dat ik zo dik uit mijn zwangerschap kwam dit keer.
Ik at 3 dozen per week. Tot misselijk toe :') ;(
disclaimer
pi_199515775
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:45 schreef Declan-Harp het volgende:

Ja, ik! Maar dan alleen van die hele pure chocolade. Dan heb ik na 1 blokje ook wel echt genoeg gehad.
'Gewone' chocolade: nee. Dan moet de reep op :7
pi_199515785
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik! Maar dan alleen van die hele pure chocolade. Dan heb ik na 1 blokje ook wel echt genoeg gehad.
'Gewone' chocolade: nee. Dan moet de reep op :7
Maar dat is GEZOND Isa, dat télt niet!
pi_199515791
Ik eet rustig 200 gram zo op op een dag. Dan ben ik best trots dat ik na 100 gram in de middag gestopt ben en dan gaat die andere 100 gram ongemerkt ‘s avonds toch nog op.
Ik heb nu de eerste paar stappen voor mezelf bedacht: nieuwe batterij in de weegschaal doen, in de avond niks meer eten (behalve evt een schaaltje yoghurt bij erge honger) en proberen of ik weer een paar keer per week in de ochtend wat oefeningen met mijn buikspiertraingeval kan gaan doen.

Dingen als: 1 koekje, 2 blokjes chocola, een handje nootjes ofzo, ik kan het niet. Dan doe ik keurig twee handjes M&M’s in een schaaltje en als dat leeg is loop ik na een paar minuten discussie met mezelf toch naar de kast om dat schaaltje nogmaals te vullen.
pi_199515792
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:57 schreef SQ het volgende:
Zeevruchten zijn 1 van de redenen dat ik zo dik uit mijn zwangerschap kwam dit keer.
Ik at 3 dozen per week. Tot misselijk toe :') ;(
Niet eens een doos per dag? Teleurstellend hoor.
pi_199515817
Zeebanket lust ik niet, Leonidas ook niet, dus daar zou ik prima vanaf kunnen blijven
pi_199515843
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:

Dingen als: 1 koekje, 2 blokjes chocola, een handje nootjes ofzo, ik kan het niet. Dan doe ik keurig twee handjes M&M’s in een schaaltje en als dat leeg is loop ik na een paar minuten discussie met mezelf toch naar de kast om dat schaaltje nogmaals te vullen.
Dit, 100%. Dan eet ik liever niks en dan af en toe gewoon een hele zak snoep of chips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')